Naam paspoort en naam ticket verschillend?
+2
Carra
Zora
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Naam paspoort en naam ticket verschillend?
Gelukt! Kostte gelukkig 'maar' 10 euro. Jammer dat dat sowieso iets moet kosten, maar ik ben allang blij!
@ Polly: alles goed in het Hoge Noorden??
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukkig! Valt nog alles mee toch?
De reden waarom de naam niet makkelijk te wijzigen is, is omdat het zulke goedkope tickets zijn, men wilt voorkomen dat een vliegtuig 'leeg' wordt gekocht op 1 naam en dat de tickets dan allemaal worden doorverkocht [las/hoorde ik ergens].
De reden waarom de naam niet makkelijk te wijzigen is, is omdat het zulke goedkope tickets zijn, men wilt voorkomen dat een vliegtuig 'leeg' wordt gekocht op 1 naam en dat de tickets dan allemaal worden doorverkocht [las/hoorde ik ergens].
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Zora schreef:Gelukt! Kostte gelukkig 'maar' 10 euro. Jammer dat dat sowieso iets moet kosten, maar ik ben allang blij!
Wat fijn dat het gelukt is!
Alles prima in het noorden, maar ben sinds vandaag weer even lekker op vakantie in het zuiden!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Waar ben je nou uiteindelijk heen gegaan Polly?
Gast- Gast
Marin schreef:Waar ben je nou uiteindelijk heen gegaan Polly?
Laatst aangepast door Polly op wo 22 dec 2010 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt
Polly- Kletskop
Haha ja maar welke stad in Denemarken? Wilde je niet naar Aarhus? Ik kan het me niet zo goed herinneren. Kan du tale Dansk?
(Sorry Zora, off topic)
(Sorry Zora, off topic)
Gast- Gast
Marin schreef:Haha ja maar welke stad in Denemarken? Wilde je niet naar Aarhus? Ik kan het me niet zo goed herinneren. Kan du tale Dansk?
(Sorry Zora, off topic)
Ik had me inderdaad ook aangemeld in Aarhus (sjonge, dat was ik zelf alweer bijna vergeten!) maar woon nu in ***. Kom je nog vaak in Kopenhagen?
Laatst aangepast door Polly op wo 22 dec 2010 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt
Polly- Kletskop
Nee in principe kom ik er nu niet meer. Oktober was de laatste keer. Was toen nog heerlijk weer grappig genoeg. Ik heb goede, fijne herinneringen aan 'mijn stadje' daar. Als ik 't goed begrijp, ben je nu dus even op vakantie in NL? Fijne vakantie en succes met je studie!
Gast- Gast
Geeft niet hoor Marin.
Fijn dat je even lekker op vakantie bent hier Polly! Het weer zal wel niet veel beter zijn
Fijn dat je even lekker op vakantie bent hier Polly! Het weer zal wel niet veel beter zijn
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Jammer dat je geen reden meer hebt om naar Denemarken te gaan, maar gelukkig heb je er mooie herinneringen aan over gehouden. Dat is het belangrijkst!
Het weer is hier iets warmer, dat is wel fijn, en er is niet zoveel sneeuw. Het scheelt wel een beetje, maar ik ga volgende week naar Spanje, en ik verwacht dat dat toch nog wel iets beter is :-)
Fijne feestdagen!
Het weer is hier iets warmer, dat is wel fijn, en er is niet zoveel sneeuw. Het scheelt wel een beetje, maar ik ga volgende week naar Spanje, en ik verwacht dat dat toch nog wel iets beter is :-)
Fijne feestdagen!
Polly- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: