DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga even egoistisch zijn, maar had ik het forum eens nodig. Ligt het compleet uit elkaar.
Gast- Gast
Erg voor je, Maura. Wil je iets kwijt?
Ik heb net friet gegeten en ik ben lichter dan vanmorgen!
Gast- Gast
Storm schreef:Bij de Kaas en Tomaten.Sweety schreef:Ik dacht al waar is Ham?!ham schreef:Nee hoor, het klopt gewoon, maar was even eten maken!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Alex schreef:Erg voor je, Maura. Wil je iets kwijt?
Moeder is morgen jarig en dat vind ik toch wel moeilijk.
Gast- Gast
Alex schreef:Erg voor je, Maura. Wil je iets kwijt?
Oneerlijk!
Ik heb een geil jurkje gekocht, dus ik mag geen patat meer. Want er komt nog een beetje vet uit.
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Ga je nog iets doen morgen?Maura schreef:Alex schreef:Erg voor je, Maura. Wil je iets kwijt?
Sweety- Ratel
Storm schreef:Ben ik de enige die sinds vandaag een heel ander gevoel over het forum heeft?
Nee.
Gast- Gast
+1 Voelt nu anders maar weet niet hoe ik het uit moet leggen..Maura schreef:Storm schreef:Ben ik de enige die sinds vandaag een heel ander gevoel over het forum heeft?
Nee.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Ga je nog iets doen morgen?Maura schreef:Alex schreef:Erg voor je, Maura. Wil je iets kwijt?
Nee hoor.
Ik weet even niet hoe ik het moet zeggen, maar ze is niet overleden. We hebben gewoon al maanden ruzie, waar geen einde aan lijkt te komen. Maar hoe hard ik ook ben, ze is wel mijn moeder.
Gast- Gast
Oh sorry... ik ging daar een beetje van uitMaura schreef:Sweety schreef:
Ga je nog iets doen morgen?
Nee hoor.
Ik weet even niet hoe ik het moet zeggen, maar ze is niet overleden. We hebben gewoon al maanden ruzie, waar geen einde aan lijkt te komen. Maar hoe hard ik ook ben, ze is wel mijn moeder.
Laatst aangepast door Sweety op vr 12 aug 2011 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety- Ratel
Daar ben ik weer.
Man wat een zumba les echt serieus ik ben dood gewoon. Mijn kop is zo rood als een tomaat... nu nog de les is al een uur voorbij !!! Ik ben compleet afgemat !
Man wat een zumba les echt serieus ik ben dood gewoon. Mijn kop is zo rood als een tomaat... nu nog de les is al een uur voorbij !!! Ik ben compleet afgemat !
Gast- Gast
Sweety schreef:+1 Voelt nu anders maar weet niet hoe ik het uit moet leggen..Maura schreef:Storm schreef:Ben ik de enige die sinds vandaag een heel ander gevoel over het forum heeft?
Nee.
Ik voel me weer een buitenstaander, terwijl ik eindelijk het gevoel kreeg een 'bekend gezicht' te worden/zijn.
@Maura
Gast- Gast
Je hebt goed je best gedaan dus!Stuiterbal schreef:Daar ben ik weer.
Gast- Gast
Chipp schreef:Sweety schreef:+1 Voelt nu anders maar weet niet hoe ik het uit moet leggen..Maura schreef:Storm schreef:Ben ik de enige die sinds vandaag een heel ander gevoel over het forum heeft?
Nee.
Ik voel me weer een buitenstaander, terwijl ik eindelijk het gevoel kreeg een 'bekend gezicht' te worden/zijn.
@Maura
Dank je wel.
Een forum zonder regels bevalt me niet. Het moet duidelijk zijn wat wel en niet kan. Niet dat we als een stel loslopende projectielen elkaar voor van alles gaan uitmaken, dat wat nu wel staat te gebeuren. Want iedereen op het andere forum geniet nu vrijheid, maar dit gaat eindigen in huilen.
Gast- Gast
Ik snap dat je het moeilijk vindt, Maura. Eigenlijk heb ik niet echt advies voor je .... Sterkte met wat je uiteindelijk besluit te doen morgen.
Gast- Gast
Storm schreef:ham, jij bent Reva!
MUHAHAAH. Jóh!
ham- Fluisteraar
Serieus, ik heb een naamsverandering nooit door, maar bij Ham had ik het gelijk door. Wellicht is ze net zo voorspelbaar als ikzelf ben
Gast- Gast
Maura schreef:Serieus, ik heb een naamsverandering nooit door, maar bij Ham had ik het gelijk door. Wellicht is ze net zo voorspelbaar als ikzelf ben
Euh ik heb er dan ook nooit een geheim van gemaakt, HELDER LICHT (is een compliment...).
ham- Fluisteraar
Storm schreef:Je hebt goed je best gedaan dus!Stuiterbal schreef:Daar ben ik weer.
Zo zou je het zomaar kunnen omschrijven
Gast- Gast
ham schreef:Maura schreef:Serieus, ik heb een naamsverandering nooit door, maar bij Ham had ik het gelijk door. Wellicht is ze net zo voorspelbaar als ikzelf ben
Euh ik heb er dan ook nooit een geheim van gemaakt, HELDER LICHT (is een compliment...).
Laat ik het anders zeggen. Ik zag jouw, voor mij, eerste post en dacht:"Ja, dat is haar".
Gast- Gast
Huh? Ik heb iets gemist geloof ik. Een nieuw dagcafé? Waarin geen dingen besproken mogen worden waar andere forummers ook op kunnen reageren? Wat is er gebeurd dan? En hoezo heeft Reva een nieuwe naam? En hoezo hebben mensen sinds vandaag een ander gevoel bij het forum? What happened? Ik snap er geloof ik even geen kloot van.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: