DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
+1! Ik ben daar ook heeeeeeeeeel goed in. Ik wil het opruimen, maar blijft toch op mn kont zitten en balen dat het zo'n zooi is. Al heb ik vandaag een goede reden.Reva schreef:Ik wil zo graag een netjes opgeruimd huisje! Zodat ik straks gewoon lekker even met de kaarsjes aan kan zitten (dat doe ik op 1 of andere manier nooit als het een troep is) en dan ben ik ook altijd zo blij als ik de woonkamer inloop.. Nu is het een vuilnisbelt in de woonkamer, badkamer, keuken en gang...maar toch doe ik niks Terwijl ik weet dat ik blij ben als het wel zo is!
Ik begrijp mn eigen logica ook niet
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Je kunt bij sommige computers je adapter door laten meten. Dan weet je in ieder geval welk gedeelte niet meer werkt. De snoer is vast goedkoper dan het kastje.Theedoosje schreef:Bij mij bedoel je denk ik? Want mijnes doet kut
(mocht ik dus niet mee reageren is mijn laptop waarschijnlijk uitgevallen)
girli- Ratel
girli schreef:Je kunt bij sommige computers je adapter door laten meten. Dan weet je in ieder geval welk gedeelte niet meer werkt. De snoer is vast goedkoper dan het kastje.Theedoosje schreef:Bij mij bedoel je denk ik? Want mijnes doet kut
Oow dat is ook wel ideaal. En dat doen ze gewoon bij de computerzaak of kun je dat zelf?
Gast- Gast
girli schreef:+1! Ik ben daar ook heeeeeeeeeel goed in. Ik wil het opruimen, maar blijft toch op mn kont zitten en balen dat het zo'n zooi is. Al heb ik vandaag een goede reden.Reva schreef:Ik wil zo graag een netjes opgeruimd huisje! Zodat ik straks gewoon lekker even met de kaarsjes aan kan zitten (dat doe ik op 1 of andere manier nooit als het een troep is) en dan ben ik ook altijd zo blij als ik de woonkamer inloop.. Nu is het een vuilnisbelt in de woonkamer, badkamer, keuken en gang...maar toch doe ik niks Terwijl ik weet dat ik blij ben als het wel zo is!
Ik begrijp mn eigen logica ook niet
Ik kan echt totaal geen reden bedenken. Ik zit ondertussen niet eens lekker meer, maar ik heb gewoon geen zin om wat te doen "Streven is om half 9 neerploffen in een net huis met kaarsjes aan. Ben benieuwd..
Heee, jouw vrouw mijn vrouw begint, oeh
Gast- Gast
Oe leuk! Heb ff gezapt
Nu merk k trouwens hoeveel ik met mijn rechterpols doe....snap wel als hij een keer overbelast is...
Nu merk k trouwens hoeveel ik met mijn rechterpols doe....snap wel als hij een keer overbelast is...
Gast- Gast
WHAHAHAHAHAH. Die dochter bij Jouw Vrouw, Mijn Vrouw heeft het hele jaar een kerstboom in de woonkamer van haar ouders, waar elke dag een cadeautje voor haar ligt. Damn
Ik dacht dat ik erg was!
Ik dacht dat ik erg was!
Gast- Gast
Ik bedoelde ook computerzaken haha. Ik ben weer lekker bezig vandaagTheedoosje schreef:girli schreef:Je kunt bij sommige computers je adapter door laten meten. Dan weet je in ieder geval welk gedeelte niet meer werkt. De snoer is vast goedkoper dan het kastje.Theedoosje schreef:Bij mij bedoel je denk ik? Want mijnes doet kut
Oow dat is ook wel ideaal. En dat doen ze gewoon bij de computerzaak of kun je dat zelf?
girli- Ratel
Ik vond het voorstukje al erg, dus ben nu maar aan het zappen. Nu iets met meiden in de rimboe op rtl 5 haha
girli- Ratel
girli schreef:Ik bedoelde ook computerzaken haha. Ik ben weer lekker bezig vandaagTheedoosje schreef:girli schreef:Je kunt bij sommige computers je adapter door laten meten. Dan weet je in ieder geval welk gedeelte niet meer werkt. De snoer is vast goedkoper dan het kastje.Theedoosje schreef:Bij mij bedoel je denk ik? Want mijnes doet kut
whaha ja geeft niet. Zal van de week eens naar een computerzaak gaan denk ik.
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Is er iemand op het forum met een naaktkat??
Nee, alleen een Gremlin
Gremlins? Waar?
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Whahahahaha ik ga helemaal stuk hier Glas water erbij? Iets te eten after midnight???Gizmo schreef:June schreef:Reva schreef:Is er iemand op het forum met een naaktkat??
Nee, alleen een Gremlin
Gremlins? Waar?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Whahahahaha ik ga helemaal stuk hier Glas water erbij? Iets te eten after midnight???Gizmo schreef:June schreef:Reva schreef:Is er iemand op het forum met een naaktkat??
Nee, alleen een Gremlin
Gremlins? Waar?
Ik kan nog wel een paar tweelingzusjes gebruiken
Gizmo- Prater
Sjaantje schreef:Whahahahaha ik ga helemaal stuk hier Glas water erbij? Iets te eten after midnight???Gizmo schreef:June schreef:Reva schreef:Is er iemand op het forum met een naaktkat??
Nee, alleen een Gremlin
Gremlins? Waar?
Serieus, het was echt net een Gremlin. Ik wilde het al op een rennen zetten, tot ik het opeens hoorde mauwen.
Gast- Gast
Geloof ik meteen. Ik vind naaktkatten er ook echt naar uitzien...Reva schreef:
Serieus, het was echt net een Gremlin. Ik wilde het al op een rennen zetten, tot ik het opeens hoorde mauwen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Geloof ik meteen. Ik vind naaktkatten er ook echt naar uitzien...Reva schreef:
Ik ook! Ze schijnen wel heel lief te zijn.
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:Sjaantje schreef:Geloof ik meteen. Ik vind naaktkatten er ook echt naar uitzien...Reva schreef:
Ik ook! Ze schijnen wel heel lief te zijn.
Die zijn echt heel lief!
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Purple schreef:And here we go again...Nikita schreef:Hoi
??
Burn- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Hoe is het, dames?
Goed, en met jou?
Burn- Lady Post-a-lot
Goedenavond dames!
Komt er vanavond dan echt niets op de televisie? Was het maar weer winter....
Komt er vanavond dan echt niets op de televisie? Was het maar weer winter....
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: