Kleinere steden om te bezoeken voor een kort weekend weg
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleinere steden om te bezoeken voor een kort weekend weg
In desperate need... Ik wil weg maar heb er geen vrije dagen voor. Kort weekend dus maar ik wil het liefst naar Ierland of Schotland ofzo... Tis alleen onbetaalbaar, die kleinere steden daar op zo'n korte termijn.
Iemand nog ideeën? Ik ben niet in voor het zuiden van Europa.
Iemand nog ideeën? Ik ben niet in voor het zuiden van Europa.
Gast- Gast
Re: Kleinere steden om te bezoeken voor een kort weekend weg
Brugge? Gent? Lille? Groningen? Maastricht?
Vliegen op korte termijn is sowieso natuurlijk duurder, dus zou ik voor iets dichter bij huis gaan.
Vliegen op korte termijn is sowieso natuurlijk duurder, dus zou ik voor iets dichter bij huis gaan.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Hmmm daar heb je een goed punt. Al maakt vliegen mijn hoofd meestal wel leeg. En een vlucht van 1 a 2 uur is niet zo heel ver toch?
Gast- Gast
Niet ver, maar wel duur(der). Wanneer wil je gaan?
Carra- Kletskop
Met het vliegtuig red je het niet onder de €200,-. Vliegen in het weekend én op korte termijn. Dat zijn ook wel de twee dingen die je niet moet doen met die goedkope vliegmaatschappijen!
Zelfs met de boot naar Newcastle is duur!
Zelfs met de boot naar Newcastle is duur!
Carra- Kletskop
Hmmm nou ja, de plaatsjes die ik zocht kwamen over de 800 euro, dat vind ik niet echt redelijk want voor dat geld vlieg ik naar Kuala Lumpur . Dat bedoel ik met onbetaalbaar .
Gast- Gast
Dublin €330 met Air Lingus...
Nee, ik zou voor een weekendje Gent gaan en voor september/oktober een weekendje plannen verder weg.
Nee, ik zou voor een weekendje Gent gaan en voor september/oktober een weekendje plannen verder weg.
Carra- Kletskop
Je kan ook ergens heen gaan met de trein.
Gast- Gast
Wij zijn eind mei naar Edinburgh geweest en dat hebben we gecombineerd met een dagje Glascow. Edinburgh vond ik een aanrader, Glascow niet eigenlijk. Wij zijn voor 100 euro retour gevlogen met de KLM, niet super goedkoop, maar wel goed te doen. KLM heeft heeft veel bestemmingen binnen Europa voor 100 Euro.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Wij zijn eind mei naar Edinburgh geweest en dat hebben we gecombineerd met een dagje Glascow. Edinburgh vond ik een aanrader, Glascow niet eigenlijk. Wij zijn voor 100 euro retour gevlogen met de KLM, niet super goedkoop, maar wel goed te doen. KLM heeft heeft veel bestemmingen binnen Europa voor 100 Euro.
Dat vind ik anders echt niet duur hoor!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wij zijn in februari naar Edinburgh gevlogen via Weeze (Ryanair) en ook gecombineerd met Glasgow. Geloof dat we €117 kwijt waren met z'n tweeën een retour. Ik vind Glasgow wel erg leuk maar dat komt omdat vrienden van ons middenin het centrum wonen . Dan gaan we met hen en met hun auto allemaal leuke dingen doen. Je kunt vanaf Glasgow ook heel makkelijk met de trein naar Loch Lomond.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Op Flair:
4 dagen Berlijn incl. vlucht met KLM en ontbijt voor maar € 199,00 p.p.
Met eindeloos veel cultuur, een bruisend nachtleven en een moderne binnenstad heeft Berlijn voor ieder wat wils. Dus of je nu wilt shoppen, flaneren of cultuur snuiven: it's the place to be!
Hier slaap je
Het Best Western President Hotel**** is gelegen in hartje Berlijn op loopafstand van het KaDeWe. Het hotel beschikt over comfortable kamers die voorzien zijn van tv, airconditioning, gratis WiFi, gratis thee- en koffiezetfaciliteiten en een badkamer met bad en toilet. De spa van Best Western President is onder meer voorzien van een moderne sauna waar je na een dagje sightseeing lekker kan bijkomen. Dit arrangement is inclusief een heerlijk en gevarieerd ontbijtbuffet.
Dit kost het
Dit arrangement boek je vanaf € 199,00 p.p. op basis van twee volwassenen per kamer en inclusief vlucht met reservering in de R-klasse. De prijs is inclusief luchthavenbelasting en brandstofheffing en exclusief boekingskosten, calamiteitenfonds en eventuele klassentoeslagen. Dit arrangement is dagelijks geldig tot en met 31 oktober 2011 op basis van beschikbaarheid.
3 dagen Ameland voor maar €99,-
Voel de wind door je haren in Ameland. Laat al je beslommeringen achter als je op de boot begint aan je minivakantie. Fiets door natuurgebied 'Het Oerd' met de eendenkooi en bezoek het dorpje Nes met leuke boetieks en gezellige restaurantjes.
Hier slaap je
Op nog geen kilometer afstand van het Noordzee-strand ligt het WestCord Hotel Noordsee. Dit luxueus ingerichte hotel heeft 110 mooie hotelkamers die van een badkamer, apart toilet, zitje, tv, telefoon en een balkon of terras voorzien zijn. Ook is er in het hotel een gezellig grand café met bar, een uitstekend restaurant en een zonnig terras. Ultiem ontspannen mag je in het binnenzwembad met sauna, solarium en Turks Stoombad. Echt een lekker verwenhotel op een toplocatie.
Dit kost het
Voor dit arrangement betaal je € 99,- p.p.. Voor sommige data geldt een toeslag: bij aankomst op vr of za € 15 p.p., in het hoogseizoen (15 juli t/m 15 aug.) € 20 p.p.. Alleen-gebruik: € 35 p.n.. Kinderen (2-9 jaar) krijgen 50% korting, mits bij twee volwassenen op de kamer. Toeristenbelasting € 1,05 p.p.p.n.. Geen reserveringskosten. Dit arrangement is geldig t/m 31 dec. 2011, m.u.v. feestdagen.
Benvenuti a Firence
Wandelen door de kleurrijke straatjes van Florence en 's avonds tafelen in een echte trattoria. Heb je na het lezen van de reportage in Flair 25 over Florence ook zo een zin om Florence zelf te gaan verkennen?De beste tips staan al vermeld in de Flair zelf, nu alleen nog deze aanbieding boeken.
Hier slaap je.
Je kunt bij deze aanbieding kiezen uit 3 verschillende hotels. Dit zijn:
Hotel Medici. Dit eenvoudige maar nette ** hotel is gelegen in het winkelhart van Florence.
Hotel DelaPlace. Sfeervol *** hotel is gevestigd in een negentiendeeeuws paleis midden in het historische centrum van Florence.
Hotel Universo. Trendy en modern*** hotel dat ligt aan de Piazza Santa Maria Novella met de gelijknamige basiliek.
Dit kost het.
De prijzen zijn op basis van 2 overnachting inclusief ontbijt en een retourticket Dusseldorf-Florence met Airberlin. Hotel Medici is te boeken vanaf € 269.- p.p. Hotel DelaPlace is te boeken vanaf € 279.- Hotel Universo is te boeken vanaf € 299.-
Rome
De aanbieding op zichzelf is al super, maar met de tips uit de Flair Holiday Special die vanaf 31 mei in de winkel ligt kom je ook nog eens op de plekjes die Rome net even wat specialer maken! Je krijgt een retourticket van KLM van Schiphol - Rome v.v G-Klasse, je overnacht 2x in tweesterren hotel Louisiana waar je ook ontbijt, je krijgt een metrokaart voor 1 dag en je krijgt reis informatie over Rome. Deze aanbieding is te boeken vanaf € 199.- p.p. En is te boeken t/m 31 oktober.
4 dagen Berlijn incl. vlucht met KLM en ontbijt voor maar € 199,00 p.p.
Met eindeloos veel cultuur, een bruisend nachtleven en een moderne binnenstad heeft Berlijn voor ieder wat wils. Dus of je nu wilt shoppen, flaneren of cultuur snuiven: it's the place to be!
Hier slaap je
Het Best Western President Hotel**** is gelegen in hartje Berlijn op loopafstand van het KaDeWe. Het hotel beschikt over comfortable kamers die voorzien zijn van tv, airconditioning, gratis WiFi, gratis thee- en koffiezetfaciliteiten en een badkamer met bad en toilet. De spa van Best Western President is onder meer voorzien van een moderne sauna waar je na een dagje sightseeing lekker kan bijkomen. Dit arrangement is inclusief een heerlijk en gevarieerd ontbijtbuffet.
Dit kost het
Dit arrangement boek je vanaf € 199,00 p.p. op basis van twee volwassenen per kamer en inclusief vlucht met reservering in de R-klasse. De prijs is inclusief luchthavenbelasting en brandstofheffing en exclusief boekingskosten, calamiteitenfonds en eventuele klassentoeslagen. Dit arrangement is dagelijks geldig tot en met 31 oktober 2011 op basis van beschikbaarheid.
3 dagen Ameland voor maar €99,-
Voel de wind door je haren in Ameland. Laat al je beslommeringen achter als je op de boot begint aan je minivakantie. Fiets door natuurgebied 'Het Oerd' met de eendenkooi en bezoek het dorpje Nes met leuke boetieks en gezellige restaurantjes.
Hier slaap je
Op nog geen kilometer afstand van het Noordzee-strand ligt het WestCord Hotel Noordsee. Dit luxueus ingerichte hotel heeft 110 mooie hotelkamers die van een badkamer, apart toilet, zitje, tv, telefoon en een balkon of terras voorzien zijn. Ook is er in het hotel een gezellig grand café met bar, een uitstekend restaurant en een zonnig terras. Ultiem ontspannen mag je in het binnenzwembad met sauna, solarium en Turks Stoombad. Echt een lekker verwenhotel op een toplocatie.
Dit kost het
Voor dit arrangement betaal je € 99,- p.p.. Voor sommige data geldt een toeslag: bij aankomst op vr of za € 15 p.p., in het hoogseizoen (15 juli t/m 15 aug.) € 20 p.p.. Alleen-gebruik: € 35 p.n.. Kinderen (2-9 jaar) krijgen 50% korting, mits bij twee volwassenen op de kamer. Toeristenbelasting € 1,05 p.p.p.n.. Geen reserveringskosten. Dit arrangement is geldig t/m 31 dec. 2011, m.u.v. feestdagen.
Benvenuti a Firence
Wandelen door de kleurrijke straatjes van Florence en 's avonds tafelen in een echte trattoria. Heb je na het lezen van de reportage in Flair 25 over Florence ook zo een zin om Florence zelf te gaan verkennen?De beste tips staan al vermeld in de Flair zelf, nu alleen nog deze aanbieding boeken.
Hier slaap je.
Je kunt bij deze aanbieding kiezen uit 3 verschillende hotels. Dit zijn:
Hotel Medici. Dit eenvoudige maar nette ** hotel is gelegen in het winkelhart van Florence.
Hotel DelaPlace. Sfeervol *** hotel is gevestigd in een negentiendeeeuws paleis midden in het historische centrum van Florence.
Hotel Universo. Trendy en modern*** hotel dat ligt aan de Piazza Santa Maria Novella met de gelijknamige basiliek.
Dit kost het.
De prijzen zijn op basis van 2 overnachting inclusief ontbijt en een retourticket Dusseldorf-Florence met Airberlin. Hotel Medici is te boeken vanaf € 269.- p.p. Hotel DelaPlace is te boeken vanaf € 279.- Hotel Universo is te boeken vanaf € 299.-
Rome
De aanbieding op zichzelf is al super, maar met de tips uit de Flair Holiday Special die vanaf 31 mei in de winkel ligt kom je ook nog eens op de plekjes die Rome net even wat specialer maken! Je krijgt een retourticket van KLM van Schiphol - Rome v.v G-Klasse, je overnacht 2x in tweesterren hotel Louisiana waar je ook ontbijt, je krijgt een metrokaart voor 1 dag en je krijgt reis informatie over Rome. Deze aanbieding is te boeken vanaf € 199.- p.p. En is te boeken t/m 31 oktober.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vond zelf een weekend Brugge echt heel leuk. Dat hadden mijn vriend en ik ook pas heel kort van tevoren geboekt.
Gast- Gast
Tussen de 50 en 150 euro op korte termijn. (Oslo is het goedkoopste op vrijdag rond de 75 euro)
EDIT: Zie dat het per enkele reis is.. sorryyy
Veel steden in Norwegen en volgens mij ook Denenmarken (en misschien Zweden.. Zo ver heb ik niet gekeken). Zag vandaag toevallig een billboard. Van Norwegian air.
http://www.norwegian.com/nl/vlucht/reistips/?D_City=AMS&DestinationGroup=12&SplitDatesInto=2&UseDates=True&D_Day_End=31&D_Month_End=201108&CurrencyCode=EUR&rnd=88202
EDIT: Zie dat het per enkele reis is.. sorryyy
Veel steden in Norwegen en volgens mij ook Denenmarken (en misschien Zweden.. Zo ver heb ik niet gekeken). Zag vandaag toevallig een billboard. Van Norwegian air.
http://www.norwegian.com/nl/vlucht/reistips/?D_City=AMS&DestinationGroup=12&SplitDatesInto=2&UseDates=True&D_Day_End=31&D_Month_End=201108&CurrencyCode=EUR&rnd=88202
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)
» Plannen voor het weekend?
» Vakantiepark met kinderen voor dit weekend
» Je plannen voor dit zonnige weekend!
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
» Plannen voor het weekend?
» Vakantiepark met kinderen voor dit weekend
» Je plannen voor dit zonnige weekend!
» (lang) weekend voor de boeg! Plannen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: