Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ikea cadeaupas alleen in de winkel te krijgen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

ikea cadeaupas alleen in de winkel te krijgen? Empty ikea cadeaupas alleen in de winkel te krijgen?

Bericht  Floor wo 10 aug 2011 - 8:28

Is zo'n ikea cadeaupas alleen in de winkel te koop?
Ik wil eigenlijk graag zo'n pas voor mijn broer, hij woont net op zich zelf en geeft een housewarmingparty. Ik heb al veel met hem gekocht en weet dat hij een schilderij wil van ikea, alleen is het schilderij te duur voor ons om te geven als cadeautje (hij heeft al meer gehad). Nu heb ik in de winkel van die cadeaupassen gezien maar kan je die ook via de site bestellen?
ik kan het niet vinden namelijk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ikea cadeaupas alleen in de winkel te krijgen? Empty Re: ikea cadeaupas alleen in de winkel te krijgen?

Bericht  Tiana wo 10 aug 2011 - 8:29

Alleen te verkrijgen in de winkel, bij de kassa's.

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/ikea_services/cadeaupas.html
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

ikea cadeaupas alleen in de winkel te krijgen? Empty Re: ikea cadeaupas alleen in de winkel te krijgen?

Bericht  Tiana wo 10 aug 2011 - 8:30

Je kunt ook zelf een leuk kaartje maken met het bedrag wat je wilt geven voor het schilderij en dat erbij doen in een envelop, als je geen Ikea in de buurt hebt!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor wo 10 aug 2011 - 8:30

oke bedankt!
(ik kan kennelijk echt niet zoeken, jij vind het dus zo op de site..)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 10 aug 2011 - 8:31

Stylegirl schreef:Je kunt ook zelf een leuk kaartje maken met het bedrag wat je wilt geven voor het schilderij en dat erbij doen in een envelop, als je geen Ikea in de buurt hebt!

Ik denk dat ik dat maar moet doen, want om nou 40km (enkeltje) te gaan rijden voor een cadeaupas schiet niet echt op.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: