Jouw beste aankoop?
+16
bolus26
Supertalentje
Roxi3
Ugly Betty
Jeanette
Caro
Lejow
Lady4
Parisienne
flower
Tyrael
Tiana
Raindrop
Beachgirl
Bliss
JoyceVL
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw beste aankoop?
Wat is jouw beste aankoop van het afgelopen jaar?
Ik zette net mijn bord van m'n avondeten in de vaatwasser en zag alle afwas van een etentje met 6 vriendinnen van gisteravond staan, en bedacht me hoe blij ik ben met de vaatwasser die ik drie maanden geleden voor 60 euro via marktplaats heb gekocht. Normaal was ik de dag na zo'n etentje een half uur bezig met alle afwas, nu hoef ik maar op een knop te drukken. Mijn keuken is ook een stuk opgeruimder sinds ik een vaatwasser heb, omdat ik alles er gelijk in zet als ik het gebruikt heb, waardoor het niet soms dagen op m'n aanrecht blijft staan als ik het erg druk heb.
Een beetje in dezelfde categorie, ik heb ooit voor 50 euro een wasmachine gekocht, ook via marktplaats. Daarvoor betaalden mijn twee huisgenoten en ik 24 euro per maand aan een leasebedrijf. Inmiddels ben ik 3 jaar verder en hij werkt nog steeds perfect!
Ik zette net mijn bord van m'n avondeten in de vaatwasser en zag alle afwas van een etentje met 6 vriendinnen van gisteravond staan, en bedacht me hoe blij ik ben met de vaatwasser die ik drie maanden geleden voor 60 euro via marktplaats heb gekocht. Normaal was ik de dag na zo'n etentje een half uur bezig met alle afwas, nu hoef ik maar op een knop te drukken. Mijn keuken is ook een stuk opgeruimder sinds ik een vaatwasser heb, omdat ik alles er gelijk in zet als ik het gebruikt heb, waardoor het niet soms dagen op m'n aanrecht blijft staan als ik het erg druk heb.
Een beetje in dezelfde categorie, ik heb ooit voor 50 euro een wasmachine gekocht, ook via marktplaats. Daarvoor betaalden mijn twee huisgenoten en ik 24 euro per maand aan een leasebedrijf. Inmiddels ben ik 3 jaar verder en hij werkt nog steeds perfect!
Gast- Gast
Re: Jouw beste aankoop?
Mijn navigatiesysteem! Ik heb 'm al 5 jaar en is dus een beetje offtopic.. Maar dat ding heeft z'n geld al tig keer opgebracht!
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn beste aankoop is mijn huis mét vaatwasser Zo blij met dat ding! Verder mijn bank, kan er heerlijk op chillen, en mijn laptop.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
De laptop die ik morgen ga kopen!
Verder heb ik het afgelopen jaar niet echt grote aankopen gedaan... ja oke een nieuwe fiets, dat was ook een goede aankoop!
Verder heb ik het afgelopen jaar niet echt grote aankopen gedaan... ja oke een nieuwe fiets, dat was ook een goede aankoop!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn televisie, vitrage, rolgordijnen en verf. Ik kan geen keuze maken. Ik vind het allemaal beste aankopen. :-)
Gast- Gast
De wasmachine! Al hebben we die wel iets langer dan een jaar. Maar ben er echt blij mee.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Tot nu toe mijn laptop!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Mijn MacBook pro
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Nieuwe auto.
Onze oude auto's gingen continu kapot, nu hebben we 2 ingeruild voor 1, stuk nieuwer en tot nu toe nog geen problemen.
Onze oude auto's gingen continu kapot, nu hebben we 2 ingeruild voor 1, stuk nieuwer en tot nu toe nog geen problemen.
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Hij is iets ouder dan een jaar, maar mag vast ook wel: mijn MacBook! Daarnaast ben ik erg blij met mijn laatste (deels zelf gekochte) verjaardagscadeau: een digitale spiegelreflex camera!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe stofzuiger gekocht.. de oude was echt een rampen ding!
Het is nu zelfs leuk geworden om te stofzuigen..
Verder heb ik in december een nieuwe laptop gekocht.. ook eeen heeeerlijk ding!
Het is nu zelfs leuk geworden om te stofzuigen..
Verder heb ik in december een nieuwe laptop gekocht.. ook eeen heeeerlijk ding!
Gast- Gast
Mijn huis, waar ik nu twee dagen woon en me al een bedje thuis begin te voelen! En de vaatwasser die ik er bij heb aangeschaft. En mijn boxspring! En mijn eethoek en mijn dressoir
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
IPad! En ik hoop de auto, maar die hebben we te kort om te kunnnen zeggen of het een goede koop is geweest.
Gast- Gast
Absoluut onze auto!!! hij rijdt zooooohoo lekker!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn iPhone, hoe kan ik die nou vergeten! Misschien wel en gedeelde eerste plaats met mijn huis.Francaise_ schreef:Iphone en auto.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Euhmm de vliegtickets voor Australie en alles wat we daar hebben uitgegeven. Het is dan geen materialistisch iets, maar wel een aankoop in herinneringen en ervaringen
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Mijn auto!! (Nou ja, jaar en een maandje geleden) Kan echt niet meer zonder!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn huis (oke ik geef toe het is een huurhuis dus niet echt een aankoop, maar ben er wel super blij mee)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Maukie
& verder mijn rijbewijs/auto, het gaf me de vrijheid die ik nodig had, en nu kan dat weer ideaal met het OV.
& verder mijn rijbewijs/auto, het gaf me de vrijheid die ik nodig had, en nu kan dat weer ideaal met het OV.
Gast- Gast
Mijn (ons) huis en de auto.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Beste aankoop!
» Beste aankoop van het jaar!