Verdwijning Amerikaanse doet denken aan zaak-Holloway
+4
Antibes
Rush
Champagne
Sweety
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Amerikanen bestempelen de recente vermissing van Robyn Gardner als een nieuw 'Natalee Holloway-mysterie'. Gardner, een 35-jarige blondine uit Maryland, verdween een week geleden tijdens het snorkelen voor de kust van Nanki in het zuiden van Aruba.
Tenminste, dat is wat Gary Giordano, de 50-jarige reisgenoot van de Amerikaanse, de Arubaanse politie vertelt. De man werd later op het vliegveld gearresteerd, omdat hij het eiland probeerde te verlaten en omdat zijn verklaring vragen opriep.
Dat heeft het Openbaar Ministerie op Aruba gemeld. Gardner zou volgens Giordano niet samen met hem de kust hebben bereikt. Zoektochten met onder meer duikers, twee helikopters, een vliegtuig en meerdere boten leverden niets op. De autoriteiten staakten zaterdag het zoeken naar de vrouw.
Datingsite
Giordano en Gardner ontmoetten elkaar een paar weken geleden via een datingsite. Hij boekte een aantal overnachtingen in het Renaissance Aruba Resort in Oranjestad en nodigde Gardner uit met hem mee te gaan.
In de VS heeft de vrouw ook een relatie met een andere man. Richard Forester vertelt op het lokale Amerikaanse televisiestation WJLA-TV totaal verrast te zijn. Hij zegt al meer dan twee jaar verkering met Gardner te hebben. Vlak voor haar vertrek naar Aruba kregen ze echter ruzie.
Concurrent
'Het laatste bericht dat ik van haar kreeg was: 'Ik hou van je, we gaan snel praten en komen er wel uit als ik weer thuis ben.' Forester beschrijft Giordano als een 'concurrent' en is bang dat hij verantwoordelijk is voor haar vermissing. 'Ik denk niet dat zij aan het snorkelen was. Iets zegt me dat hij er meer mee te maken heeft.'
Natalee Holloway
De familie Gardner krijgt hulp van het Natalee Holloway Resource Centre. Deze werd opgericht na de vermissing van Holloway in 2005. De Amerikaanse verdween tijdens een vakantie met klasgenoten op het eiland. Haar lichaam is nooit gevonden. Joran van der Sloot is hoofdverdachte in de zaak rond haar mysterieuze verdwijning.
(Dolf Hendriks)
Hoop dat ze die vrouw snel zullen vinden. Vind het wel heel raar van Giordano dat hij niet alarm heeft geslagen nadat ze niet boven is gekomen.
Amerikanen bestempelen de recente vermissing van Robyn Gardner als een nieuw 'Natalee Holloway-mysterie'. Gardner, een 35-jarige blondine uit Maryland, verdween een week geleden tijdens het snorkelen voor de kust van Nanki in het zuiden van Aruba.
Tenminste, dat is wat Gary Giordano, de 50-jarige reisgenoot van de Amerikaanse, de Arubaanse politie vertelt. De man werd later op het vliegveld gearresteerd, omdat hij het eiland probeerde te verlaten en omdat zijn verklaring vragen opriep.
Dat heeft het Openbaar Ministerie op Aruba gemeld. Gardner zou volgens Giordano niet samen met hem de kust hebben bereikt. Zoektochten met onder meer duikers, twee helikopters, een vliegtuig en meerdere boten leverden niets op. De autoriteiten staakten zaterdag het zoeken naar de vrouw.
Datingsite
Giordano en Gardner ontmoetten elkaar een paar weken geleden via een datingsite. Hij boekte een aantal overnachtingen in het Renaissance Aruba Resort in Oranjestad en nodigde Gardner uit met hem mee te gaan.
In de VS heeft de vrouw ook een relatie met een andere man. Richard Forester vertelt op het lokale Amerikaanse televisiestation WJLA-TV totaal verrast te zijn. Hij zegt al meer dan twee jaar verkering met Gardner te hebben. Vlak voor haar vertrek naar Aruba kregen ze echter ruzie.
Concurrent
'Het laatste bericht dat ik van haar kreeg was: 'Ik hou van je, we gaan snel praten en komen er wel uit als ik weer thuis ben.' Forester beschrijft Giordano als een 'concurrent' en is bang dat hij verantwoordelijk is voor haar vermissing. 'Ik denk niet dat zij aan het snorkelen was. Iets zegt me dat hij er meer mee te maken heeft.'
Natalee Holloway
De familie Gardner krijgt hulp van het Natalee Holloway Resource Centre. Deze werd opgericht na de vermissing van Holloway in 2005. De Amerikaanse verdween tijdens een vakantie met klasgenoten op het eiland. Haar lichaam is nooit gevonden. Joran van der Sloot is hoofdverdachte in de zaak rond haar mysterieuze verdwijning.
(Dolf Hendriks)
Hoop dat ze die vrouw snel zullen vinden. Vind het wel heel raar van Giordano dat hij niet alarm heeft geslagen nadat ze niet boven is gekomen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Verdwijning Amerikaanse doet denken aan zaak-Holloway
Verschrikkelijk.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Straks vinden ze Natalee en die vrouw niet.
Anyway, verschrikkelijk.
Anyway, verschrikkelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Joran heeft iig deze keer wel een alibi.
Gast- Gast
Reva schreef:Joran heeft iig deze keer wel een alibi.
Haha, was ook mijn eerste gedachte. Lucratief blonde vrouwen handeltje daar op de Antillen?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Reva schreef:Joran heeft iig deze keer wel een alibi.
Dat was het eerste wat ik dacht. Maar verschrikkelijk en ik hoop dat ze haar snel vinden.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Die zag Joran en dacht, hee dat kan ik ook.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Oeh, bah. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Ik denk dat er een haai zwemt met voorkeur voor Amerikaans voedsel.
Gast- Gast
Ze bedriegt haar viend.Mint schreef:Oeh, bah. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Gast- Gast
En dan moet ze maar verzuipen?Kaas schreef:Ze bedriegt haar viend.Mint schreef:Oeh, bah. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
girli- Ratel
Wie zegt dat?girli schreef:En dan moet ze maar verzuipen?Kaas schreef:Ze bedriegt haar viend.Mint schreef:Oeh, bah. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Gast- Gast
Nou je opmerking komt apart over.Kaas schreef:Wie zegt dat?girli schreef:En dan moet ze maar verzuipen?Kaas schreef:Ze bedriegt haar viend.Mint schreef:Oeh, bah. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind dat je opmerking impliceert dat ze niet snel gevonden hoeft te worden, want ze bedriegt haar vriend.Kaas schreef:Wie zegt dat?girli schreef:En dan moet ze maar verzuipen?Kaas schreef:Ze bedriegt haar viend.Mint schreef:Oeh, bah. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
girli- Ratel
Ow, ik bedoelde dat ze niet zo makkelijk meer naar 'huis' kan komen, omdat ze daar heel wat uit te leggen heeft. Ik zou me ook verstoppen.
Gast- Gast
Dat is jouw gedachte en invullen.girli schreef:Ik vind dat je opmerking impliceert dat ze niet snel gevonden hoeft te worden, want ze bedriegt haar vriend.Kaas schreef:Wie zegt dat?girli schreef:En dan moet ze maar verzuipen?Kaas schreef:Ze bedriegt haar viend.Mint schreef:Oeh, bah. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Gast- Gast
Ik zeg toch ook dat het mijn gedachte erbij is?
girli- Ratel
Op zo'n manier? Gewoon maar 'even' verdwijnen omdat je niet thuis durft te komen? Vind ik wel een beetje erg ver gaan..Kaas schreef:Ow, ik bedoelde dat ze niet zo makkelijk meer naar 'huis' kan komen, omdat ze daar heel wat uit te leggen heeft. Ik zou me ook verstoppen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Soortgelijke onderwerpen
» DNA-match in zaak Marianne Vaatstra'
» Kaak Aruba van Natalee Holloway?
» auto van de zaak?
» Vreemde zaak
» N.a.v. Maddy Mc Cain. Word Natalee Holloway ooit gevonden?
» Kaak Aruba van Natalee Holloway?
» auto van de zaak?
» Vreemde zaak
» N.a.v. Maddy Mc Cain. Word Natalee Holloway ooit gevonden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: