Manuscript opsturen?
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Manuscript opsturen?
Ik wil ook erg graag werk opsturen en heb ook materiaal liggen voor een boek. Maar enkel nog beginnetjes, want op de een of andere manier ben ik 'bang' om verder te schrijven. Ik neem mijn woorden niet serieus en ben bang dat het niet goed overkomt. Ik heb alleen wel een hele leuke, unieke kans op lessen van een bekende schrijfster, via de universiteit, dus ik hoop dat ik die lessen kan gaan volgen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Phileine schreef:Ik wil ook erg graag werk opsturen en heb ook materiaal liggen voor een boek. Maar enkel nog beginnetjes, want op de een of andere manier ben ik 'bang' om verder te schrijven. Ik neem mijn woorden niet serieus en ben bang dat het niet goed overkomt. Ik heb alleen wel een hele leuke, unieke kans op lessen van een bekende schrijfster, via de universiteit, dus ik hoop dat ik die lessen kan gaan volgen.
Wat leuk!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Schandalig, Jade!!!
Ik heb ook heel wat geschreven en ik heb er ook wel eens over nagedacht om het op te sturen. Maar hoe, wat en waar weet ik nog niet helemaal, daar zou ik me meer in moeten verdiepen.
Dat wist ik helemaal niet! Geheimen in een huwelijk, nou lekker dan.
Shit, heb ik onze bruiloft gemist?
Gast- Gast
Wat een leuke kans, Phileine! Wil je zeggen van welke schrijfster je die lessen zou kunnen gaan volgen?
Gast- Gast
Hoeft niet, zijn genoeg andere manieren om te stinkenReva schreef:girli schreef:Wie niet waagt, wie niet wint.
Wie niet poept, wie niet stinkt
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Schandalig, Jade!!!
Ik heb ook heel wat geschreven en ik heb er ook wel eens over nagedacht om het op te sturen. Maar hoe, wat en waar weet ik nog niet helemaal, daar zou ik me meer in moeten verdiepen.
Dat wist ik helemaal niet! Geheimen in een huwelijk, nou lekker dan.
Shit, heb ik onze bruiloft gemist?
K. wilde van je af, dus we hebben je gewoon over laten schrijven.
Gast- Gast
Alex schreef:Wat een leuke kans, Phileine! Wil je zeggen van welke schrijfster je die lessen zou kunnen gaan volgen?
De lessen worden gegeven door A.nnejet van der Z.ijl. Ik ben erg benieuwd, want als er teveel aanmeldingen zijn, wordt er geloot.
Phileine- Kletskop
Reva schreef:Phileine schreef:Ik wil ook erg graag werk opsturen en heb ook materiaal liggen voor een boek. Maar enkel nog beginnetjes, want op de een of andere manier ben ik 'bang' om verder te schrijven. Ik neem mijn woorden niet serieus en ben bang dat het niet goed overkomt. Ik heb alleen wel een hele leuke, unieke kans op lessen van een bekende schrijfster, via de universiteit, dus ik hoop dat ik die lessen kan gaan volgen.
Wat leuk!
Phileine- Kletskop
Phileine schreef:Alex schreef:Wat een leuke kans, Phileine! Wil je zeggen van welke schrijfster je die lessen zou kunnen gaan volgen?
De lessen worden gegeven door A.nnejet van der Z.ijl. Ik ben erg benieuwd, want als er teveel aanmeldingen zijn, wordt er geloot.
Shit. Wilde net vragen of ik mee zou kunnen!
Reva: niet geschoten is altijd mis. Houd er wel rekening mee dat er maandelijks bizar veel manuscripten binnenkomen bij uitgevers. Ik denk dat je het maar gewoon moet doen. Als ze het uit willen geven, kun je altijd na gaan denken over een pseudoniem of wat dan ook. Eerst maar eens zien dat ze het uit willen geven (hoewel ik persoonlijk graag iets van je zou lezen)!
Gast- Gast
June schreef:Phileine schreef:Alex schreef:Wat een leuke kans, Phileine! Wil je zeggen van welke schrijfster je die lessen zou kunnen gaan volgen?
Shit. Wilde net vragen of ik mee zou kunnen!
Dat had ik wel heel leuk gevonden, als die mogelijkheid er was geweest
Phileine- Kletskop
Phileine schreef:
Ik ook. Kunnen we niet wat studenten ombrengen?
Gast- Gast
Jij gaat wel heel ver voor je eigen behoeftes.June schreef:Phileine schreef:
Gast- Gast
Kaas schreef:Jij gaat wel heel ver voor je eigen behoeftes.June schreef:Phileine schreef:
Zo ben ik, één en al egoïsme. Ik heb ook nog het liefst dat Phileine het doet, dan hoef ik zelf de gevangenis niet in.
Gast- Gast
June schreef:Kaas schreef:Jij gaat wel heel ver voor je eigen behoeftes.June schreef:Phileine schreef:
Zo ben ik, één en al egoïsme. Ik heb ook nog het liefst dat Phileine het doet, dan hoef ik zelf de gevangenis niet in.
Je kunt gewoon verder studeren in de gevangenis hoor.
Gast- Gast
June schreef:Kaas schreef:Jij gaat wel heel ver voor je eigen behoeftes.June schreef:Phileine schreef:
En bedankt Nee, verder studeren in gevangenis wordt lastig, of iemand moet je handtekening vervalsen. Maar ja, dan schiet je ook weer van het een in het ander
Phileine- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» marktplaats, opsturen naar buitenland...
» Schippersvriend - Kadotje opsturen - ideeen?
» Rekening opsturen buitenland, brief erbij?
» Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.
» Schippersvriend - Kadotje opsturen - ideeen?
» Rekening opsturen buitenland, brief erbij?
» Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: