Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

+34
Snoes
Dani
vlinder-2011
sanne-84
Highway
Bosjesvrouw
Theeleut
SarahKey
Flinder
Tamina
Joontjuh
PluDan
Parisienne
Caresses
xxDila
studiebol
Fearie
ProudMom
Tsjip
Shanna
Susan
Ugly Betty
minoessepoes
Bet Weter
Gizmo
Lejow
Jelin
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Tullow
Suus
Miss G
Rush
snoep
38 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Suus wo 10 aug 2011 - 0:42

Gefeliciteerd, Sanne! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  vlinder-2011 wo 10 aug 2011 - 0:44

Wij gaan trouwen alleen de officiele vraag is nog afwachten. Zou hij me vragen zou ik dus echt ja schreeuwen, ben iedere keer weer aan het afwachten van misschien dan of dan en elke keer nee nog niet.. angel
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 3:08

vlinder-2011 schreef:Wij gaan trouwen alleen de officiele vraag is nog afwachten. Zou hij me vragen zou ik dus echt ja schreeuwen, ben iedere keer weer aan het afwachten van misschien dan of dan en elke keer nee nog niet.. angel

Huh? Je hebt al een datum, maar je wordt nog wel gevraagd? Ik snap dit niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Dani do 11 aug 2011 - 3:11

Ik zou ja zeggen!
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Snoes do 11 aug 2011 - 8:19

Ik ben héél erg zeker van mijn relatie en zou dan ook volmondig JA antwoorden als hij me ten huwelijk zou vragen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Rapunzel vr 12 aug 2011 - 5:07

Ik vraag me af hoe de mannen daar over denken, want als ze ook zo graag zouden willen trouwen als de meeste vrouwen hier dan vroegen ze het toch wel? confused Mijn vriend heeft al meerdere keren aangegeven voorlopig niet te willen trouwen en ik wil dat voorlopig ook nog niet. Zou dus ook geen ja zeggen als hij het vroeg. Maar we wonen ook niet samen, misschien scheelt dat.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  dharma vr 12 aug 2011 - 5:13

Ik zou denk ik wel ja zeggen, maar van mij mag het best nog een aantal jaar wachten.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Bet Weter vr 12 aug 2011 - 6:11

Rapunzel schreef:Ik vraag me af hoe de mannen daar over denken, want als ze ook zo graag zouden willen trouwen als de meeste vrouwen hier dan vroegen ze het toch wel? confused Mijn vriend heeft al meerdere keren aangegeven voorlopig niet te willen trouwen en ik wil dat voorlopig ook nog niet. Zou dus ook geen ja zeggen als hij het vroeg. Maar we wonen ook niet samen, misschien scheelt dat.
Mijn vriend wil heel graag trouwen, maar pas over een paar jaar, net als ik. Als we samen gaan denken aan een kindje en ons leven samen helemaal stabiel is, dan gaan we denk ik eerst trouwen en daarna gelijk proberen een kindje te krijgen. angel

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  TNMN za 13 aug 2011 - 2:28

Ik zou nee zeggen, omdat we beide nog studeren en geen geld hebben voor de bruiloft van onze dromen. Als ik gevraagd zou worden, dan zou ik ook binnen een bepaalde tijd willen trouwen en niet pas over een paar jaar. Dus het is wel een nee met een maar Wink
Ik sta trouwens heel zeker in onze relatie hoor, ik 'geloof' gewoon niet zo in van die lange verlovingen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 7:27

Ik zou opnieuw ja zeggen, maar hij heeft het een half jaar geleden al gevraagd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 7:28

June schreef:
vlinder-2011 schreef:Wij gaan trouwen alleen de officiele vraag is nog afwachten. Zou hij me vragen zou ik dus echt ja schreeuwen, ben iedere keer weer aan het afwachten van misschien dan of dan en elke keer nee nog niet.. angel

Huh? Je hebt al een datum, maar je wordt nog wel gevraagd? Ik snap dit niet.

Ik vind dat ook altijd een beetje vreemd. Als er een datum bekend is hoef je het toch niet meer te vragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Dennenappel za 13 aug 2011 - 7:56

Als hij mij nu zou vragen zou ik ook volmondig 'ja' zeggen!
Waarschijnlijk wordt dit volgend jaar pas, gezien de financiële situatie.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment? - Pagina 3 Empty Re: hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum