Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

+2
Paper Crown
Jilke
6 plaatsers

Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Jilke ma 8 aug 2011 - 8:31

's Avonds ben ik gewoon altijd dood en doodmoe. Werk fulltime, en moet regelmatig om 5.30 opstaan. Ook dagen van 7.30 pas dat ik eruit hoef omdat ik een late dienst heb. Maar het maakt niet uit hoelaat ik eruit kom, ik ben 's avonds gewoon altijd bekaf. Als ik om half acht in de bank ga zitten, begint het knikkebollen al gauw, en zeker als ik dan rond een uur of negen/half tien in ligstand hang voor de tv of zit maakt niet uit, val ik gewoon in slaap. Kan mezelf dan niet wakker houden, hoezeer ik mijn best ook doe. Ben ook echt gewoon moe dan, niet alleen lui. Heb het overigens ook in het weekend, al is het wel minder als ik pas om 10 uur mijn bed uit kom.

Hebben jullie dit ook? Of heeft dit ermee te maken dat mijn medicijnen rond een uur of 7 uitgewerkt zijn? Vraag me af ofdat het daar aan ligt of dat het bij iedereen zo is.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 8:35

Met dit weer ben ik elke avond kapot; al doe ik niks, al luier ik de hele dag, al fiets ik de hele dag; zonder zon, ben ik moe... Als 't weer gewoon mooi is, zonnetje etc, dan ben ik zelden moe eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Paper Crown ma 8 aug 2011 - 8:35

Helaas heb ik dit ook. Ga regelmatig om 21:00 gewoon slapen.. doodmoe.. alsof ik stenen heb getild die dag..
Ik heb geen tips helaas..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Bliss ma 8 aug 2011 - 8:38

Ja, dat heb ik ook. Ik ben dan ook chronisch vermoeid en dus altijd moe. Ik heb nu zomervakantie, maar volgende week begint het werken weer en dan ga ik 's avonds ook altijd vroeg naar bed, anders hou ik het niet vol. Gelukkig ga ik een dag minder werk m.i.v. het nieuwe schooljaar, dat lijkt me wel erg fijn.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Lavendel ma 8 aug 2011 - 8:40

Half 6 eruit vind ik ook wel erg vroeg. Dat zou ik helemaal kapot zijn. Nu valt het bij mij wel mee omdat ik niet fulltime werk maar student ben. Maar toch ga ik ook altijd rond 23.00 naar bed omdat ik dan gewoon echt moe ben.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 8:40

dat heb ik een tijdje gehad, nu gelukkig niet meer. sinds ik meer rust in m'n hoofd heb voel ik me 's avonds een stuk fitter. ik sta om kwart voor 7 op trouwens, en ga tussen 23.30u en 1.00u naar bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 8:42

Zelf werk ik ook fulltime en na een dag lang hard werken, ben ik 's avonds kapot. Wanneer ik lui op de bank ga hangen, val ik gewoon in slaap. Met als gevolg dat ik 's nachts minder snel in slaap val. Ik probeer wakker te blijven, door dingen te doen, maar dat voelt ook niet altijd goed, omdat ik dan totaal geen rust in mijn kont heb. De laatste weken vind ik het nog moeilijker, omdat ik nu erg tegen mijn vakantie aanhang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 8:48

Als ik na werk op de bank ga hangen ben ik ook doodop. Als ik een rondje ga hardlopen en een kopje thee ga drinken met iemand, voel ik me een stuk beter. Ik heb echt gemerkt sinds ik weer aan het sporten ben ik veel meer energie savonds heb. Als ik een avondje thuis blijf ga ik dan ook altijd hardlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Jilke ma 8 aug 2011 - 8:56

Ja ik ben blij dat jullie dit herkennen. Wat een ander al zegt om iets te gaan doen, dat helpt gewoon niet, ik val dan gerust bij een ander op de bank in slaap. Dat is echt heel erg.

Ik ga bijna altijd rond 10 uur, kwart over tien naar bed. In het weekend kan ik het met moeite rekken tot kwart voor elf, elf uur.

Ik heb adhd, en gilles de la tourette, waardoor ik in mijn hoofd regelmatig last van een chaos heb, en met de tics erbij is dat natuurlijk ook vermoeiend. Vandaar dat ik al twijffelde waar het nou aan lag, of het normaal is.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 9:02

AmiAmi schreef:Ja ik ben blij dat jullie dit herkennen. Wat een ander al zegt om iets te gaan doen, dat helpt gewoon niet, ik val dan gerust bij een ander op de bank in slaap. Dat is echt heel erg.

Ik ga bijna altijd rond 10 uur, kwart over tien naar bed. In het weekend kan ik het met moeite rekken tot kwart voor elf, elf uur.

Ik heb adhd, en gilles de la tourette, waardoor ik in mijn hoofd regelmatig last van een chaos heb, en met de tics erbij is dat natuurlijk ook vermoeiend. Vandaar dat ik al twijffelde waar het nou aan lag, of het normaal is.

Ik merk wel dat als ik 't drukker heb en m'n tics erger worden, ik 3x zo moe ben. En dan niet eens zozeer fysiek, maar gewoon geestelijk helemaal op, tot 't chagrijnige en botte gedrag aan toe. Wat je daar aan kunt doen weet ik niet, ik probeer zoveel mogelijk structuur aan te brengen in m'n dagelijkse leven, helpt wel iets smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Lotus ma 8 aug 2011 - 19:29

Ik ben ook altijd erg moe 's avonds. Meestal ga ik rond 21.00 uur al naar bed. In de winter vaak nog eerder. Soms heb ik wat meer energie 's avonds en ga ik later naar bed, maar dat komt niet zo vaak voor. Het kan bij mij niet liggen aan werk of studie, want ik doe niet zoveel op dat gebied.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 21:25

Ik heb dat ook wel, en dan voornamelijk aan het eind van de winter, dan snak ik weer naar een beetje warmte en zonlicht.
Maar het hangt ook samen met mijn fysieke en geestelijke gezondheid. Sinds een aantal maanden sport ik weer meer en probeer ik gezonder te eten. En dan merk ik dat ik 's avonds niet meer zo uitgeteld ben dat ik om 9 uur al op de bank in slaap val.
En daarbij denk ik dat het ook een ritme is waar je aan gewend raakt. Tenminste, zo werkt het bij mij wel.
Natuurlijk heb ik zo nu en dan avonden dat ik half 10 in bed lig, maar tegenwoordig is dat meer uitzondering dan regel. Gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Jeanette ma 8 aug 2011 - 21:41

Maura schreef:Zelf werk ik ook fulltime en na een dag lang hard werken, ben ik 's avonds kapot. Wanneer ik lui op de bank ga hangen, val ik gewoon in slaap. Met als gevolg dat ik 's nachts minder snel in slaap val. Ik probeer wakker te blijven, door dingen te doen, maar dat voelt ook niet altijd goed, omdat ik dan totaal geen rust in mijn kont heb. De laatste weken vind ik het nog moeilijker, omdat ik nu erg tegen mijn vakantie aanhang.

+1

Here the same!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf? Empty Re: Zijn jullie 's avonds ook zo bekaf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum