Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

+7
Geluk
CCC
Error
Zwerver
Shanna
Lejow
Buddha88
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Sunshine24 do 11 aug 2011 - 3:25

Princess schreef:De schoenen zitten prima. Is niet echt van goede kwaliteit maar dat hoef je voor dat geld natuurlijk ook niet te verwachten.
Tassen vallen wel mee volgens mij, maar er zullen vast wel bijzitten die rond de 12 - 15 euro zijn. En dan met verzendkosten erbij wordt het wel wat duurder natuurlijk.


Dan ga ik ook even bij de schoenen kijken :-), altijd leuk voor erbij
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Niekske do 11 aug 2011 - 3:39

Mijn ervaring is ook dat het in Engeland goedkoper uitvalt dan in Nederland. Of Belgie trouwens, want wij gaan meestal naar Luik smile ik heb er laatst twee paar schoenen gekocht van 7 euro per paar en een vestje van 16 euro... het was dat dat bijna het enige uit mijn mand was dat leuk stond, maar ik vond het duur voor primark-begrippen. In London had je echt heel veel shirtjes onder 5 pond en niet alleen basics, dat zie je hier bijna niet.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Sunshine24 do 11 aug 2011 - 3:43

Niekske schreef:Mijn ervaring is ook dat het in Engeland goedkoper uitvalt dan in Nederland. Of Belgie trouwens, want wij gaan meestal naar Luik smile ik heb er laatst twee paar schoenen gekocht van 7 euro per paar en een vestje van 16 euro... het was dat dat bijna het enige uit mijn mand was dat leuk stond, maar ik vond het duur voor primark-begrippen. In London had je echt heel veel shirtjes onder 5 pond en niet alleen basics, dat zie je hier bijna niet.

Ja dat dacht ik inderdaad ook, ik heb meestal een tas vol met leuke spullen in Londen en ben dan in verhouding niet veel kwijt.

Heb de laatste keer ondergoed gekocht. Blijft wonderbaarlijk mooi in de was. Mooier nog dan de broekjes van de Hunkemöller. Heb er zelfs een setje gekocht, zat prima :d

Volgende keer dus ook bij de schoenen kijken.

Wat kopen jullie meestal bij de Primark aan spulletjes?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Gast do 11 aug 2011 - 4:22

Ik wil een keer naar die in Bremen of Luik.. Iemand daar wel eens geweest?

Rotterdam vind ik echt bagger.. Een grote bende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Zwerver do 11 aug 2011 - 11:50

Punk'd schreef:Ik wil een keer naar die in Bremen of Luik.. Iemand daar wel eens geweest?

Rotterdam vind ik echt bagger.. Een grote bende.
Ja Bremen ga ik vaak heen! Ligt in Bremerhaven in een industrieterrein. Als je daar heen rijdt denk je echt zit hier een primark....Het is vaak rustig, overzichtelijk en vooral erg netjes! Passen heb ik daar nog nooit gedaan. Genoeg kassa's en soms leukere collectie. Maar dat is echt heel verschillend. Het winkelcentrum heet Waterfront. Misschien handig om even te googelen. Is een groot winkelcentrum echt super leuk. Leuke winkels erbij en een heeeel leuk eetplein! Ook zijn de winkels daar tot 8 uur open. Ook zaterdags!

Absoluut een keer heen gaan smile
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam? - Pagina 2 Empty Re: Dagje uit: primark hoofddorp of rotterdam?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum