Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoger libido dan vriend..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoger libido dan vriend.. Empty Hoger libido dan vriend..

Bericht  Shy vr 5 aug 2011 - 9:06

Zoals het onderwerp al zegt ik heb vaker zin in seks dan mijn vriend.
Hij is vaak moe of heeft geen zin, hij zegt nog net niet dat hij hoofdpijn heeft haha.
Ik vraag mij af hoe andere meiden hiermee omgaan, 9 van de 10 x voel ik mij afgewezen en trek ik het me gewoon echt persoonlijk aan terwijl dat helemaal niet hoeft.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoger libido dan vriend.. Empty Re: Hoger libido dan vriend..

Bericht  Kaboutertje vr 5 aug 2011 - 12:51

Als hij écht moe is, en/of geen zin heeft kun je niet veel doen denk ik.
Mochten er redenen zijn waardoor hij moe en geen zin heeft, kun je de oorzaak proberen te achterhalen. Als je weet waar het door komt dan kun je er wellicht iets aan doen?

Verder heb ik niet echt tips voor je.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Shy vr 5 aug 2011 - 19:52

Kaboutertje schreef:Als hij écht moe is, en/of geen zin heeft kun je niet veel doen denk ik.
Mochten er redenen zijn waardoor hij moe en geen zin heeft, kun je de oorzaak proberen te achterhalen. Als je weet waar het door komt dan kun je er wellicht iets aan doen?

Verder heb ik niet echt tips voor je.

Nee weet ik ook dat ik dan niet veel kan doen, maar als ik laat merken dat ik wel wil en hij reageerd daar op door dat te zeggen dan denk ik ook ja laat dan maar. Pff van mijn kant dus nog meer irritatie omdat het voor mij voelt als een afwijzing. We hebben 1 keer in de week seks maar ik wil gewoon meer! Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 20:16

Ik herken het gevoel van afwijzing inderdaad maar het libido van mijn ex was dan ook gewoon 0. Ik heb het dan ook uitgemaakt (dit was 1 van de redenen). Heb je er wel met hem over gepraat?

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 5 aug 2011 - 20:30

Zusje schreef:Ik herken het gevoel van afwijzing inderdaad maar het libido van mijn ex was dan ook gewoon 0. Ik heb het dan ook uitgemaakt (dit was 1 van de redenen). Heb je er wel met hem over gepraat?

Ik heb het ook met een ex meegemaakt dat hij nooit zin had. Als het nu dus gebeurt dan voelt het gewoon als een klap in mijn gezicht zeg maar.

Ja nee niet echt over gepraat, ik weet er zelf ook geen oplossing voor. Als hij moe is kan ik moeilijk zeggen je MOET haha

Wel op het moment als dat weer gebeurt, dan zegt hij ook dat het niet aan mij ligt enz enz maarja wat koop ik daar voor? haha ik ben gewoon oversekst denk ik angel
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alias vr 5 aug 2011 - 21:46

Shygirl85 schreef:
Zusje schreef:Ik herken het gevoel van afwijzing inderdaad maar het libido van mijn ex was dan ook gewoon 0. Ik heb het dan ook uitgemaakt (dit was 1 van de redenen). Heb je er wel met hem over gepraat?

Ik heb het ook met een ex meegemaakt dat hij nooit zin had. Als het nu dus gebeurt dan voelt het gewoon als een klap in mijn gezicht zeg maar.

Ja nee niet echt over gepraat, ik weet er zelf ook geen oplossing voor. Als hij moe is kan ik moeilijk zeggen je MOET haha

Wel op het moment als dat weer gebeurt, dan zegt hij ook dat het niet aan mij ligt enz enz maarja wat koop ik daar voor? haha ik ben gewoon oversekst denk ik angel

Een vibrator misschien Laughing
Sorry erg flauw! Als het door vermoeidheid komt 's avonds laat, misschien zou hij dan overdag en vroeg in de avond wel zin hebben? Of ligt het daar niet aan?
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Shy vr 5 aug 2011 - 22:17

Alias schreef:
Shygirl85 schreef:

Een vibrator misschien Laughing
Sorry erg flauw! Als het door vermoeidheid komt 's avonds laat, misschien zou hij dan overdag en vroeg in de avond wel zin hebben? Of ligt het daar niet aan?
Whaha je moest is weten, ik heb laatst een hele leuke box gekocht waar onze spulletjes nu in zitten Embarassed

Overdag zijn we nooit thuis (nouja weekend is verschillend), vroeg in de avond maar is proberen Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: