Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vindbaar op google

+6
Error
girli
Susan
Sushi
Sorella
silly-one
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 8:33

Lily wees mij er vandaag op dat foto's die ik in een topic had gezet te vinden waren op google.
Daar ben ik dus totaal niet blij mee!
Ik heb het topic laten verwijderen, en de foto's van internet afgehaald, maar ik kan ze nog steeds vinden.
Weet iemand hoe ik ze er helemaal vanaf krijg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  silly-one do 4 aug 2011 - 8:36

Volgens mij duurt het een paar dagen voordat ze verdwenen zijn uit het zoekdate gebeuren.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 8:38

Ok, gelukkig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Sorella do 4 aug 2011 - 8:49

Sowieso moet je er mee op passen. Heb een keer zo'n stom testje gedaan om te zien wat mijn 'ware liefde' zou zijn, of mijn ideale kleur, dat soort dingen. Ik wás nooit googlebaar maar.. Als je nu mijn naam en achternaam googled is de eerste en enige link Mijn Naam: in een vorig leven was u Atilla de Hun laughcry

Lekker met sollicitaties!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 8:53

Sorella schreef:Sowieso moet je er mee op passen. Heb een keer zo'n stom testje gedaan om te zien wat mijn 'ware liefde' zou zijn, of mijn ideale kleur, dat soort dingen. Ik wás nooit googlebaar maar.. Als je nu mijn naam en achternaam googled is de eerste en enige link Mijn Naam: in een vorig leven was u Atilla de Hun laughcry

Lekker met sollicitaties!


Haha, ik lig serieus dubbel hier :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Sorella do 4 aug 2011 - 8:55

Minneke schreef:
Sorella schreef:Sowieso moet je er mee op passen. Heb een keer zo'n stom testje gedaan om te zien wat mijn 'ware liefde' zou zijn, of mijn ideale kleur, dat soort dingen. Ik wás nooit googlebaar maar.. Als je nu mijn naam en achternaam googled is de eerste en enige link Mijn Naam: in een vorig leven was u Atilla de Hun laughcry

Lekker met sollicitaties!


Haha, ik lig serieus dubbel hier :P

Aan de ene kant vind ik het ook echt te grappig maar aan de andere kant.. Evil or Very Mad
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 8:59

Sorella schreef:
Minneke schreef:
Sorella schreef:Sowieso moet je er mee op passen. Heb een keer zo'n stom testje gedaan om te zien wat mijn 'ware liefde' zou zijn, of mijn ideale kleur, dat soort dingen. Ik wás nooit googlebaar maar.. Als je nu mijn naam en achternaam googled is de eerste en enige link Mijn Naam: in een vorig leven was u Atilla de Hun laughcry

Lekker met sollicitaties!


Haha, ik lig serieus dubbel hier :P

Aan de ene kant vind ik het ook echt te grappig maar aan de andere kant.. Evil or Very Mad

Haha, ja dat snap ik. Zeker als het met voor én achternaam is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:04

Is toch logisch dat dingen op Google te vinden zijn, het is een openbaar forum... Vaak blijven die dingen trouwens ook in cache staan, of hoe dat ook mag heten. Kun je via Google opvragen of ze dat verwijderen. Moet je ff Googlen haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Sushi do 4 aug 2011 - 9:22

Ik google mezelf eens in de zoveel tijd en ik vond een hele tijd terug een keer een site waarop stond voorspeld wanneer ik zou overlijden. Je kan daar je voornaam, achternaam en geboortedatum invullen en dan "berekent" die site wanneer je overlijdt. Ik heb dat zelf nooit ingevuld dus moet iemand anders dat voor me gedaan hebben denk ik...
Ik heb dat toen via die site laten verwijderen. Vond dat echt niet fijn dat dat online stond.

Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Sorella do 4 aug 2011 - 9:34

Suuske schreef:Ik google mezelf eens in de zoveel tijd en ik vond een hele tijd terug een keer een site waarop stond voorspeld wanneer ik zou overlijden. Je kan daar je voornaam, achternaam en geboortedatum invullen en dan "berekent" die site wanneer je overlijdt. Ik heb dat zelf nooit ingevuld dus moet iemand anders dat voor me gedaan hebben denk ik...
Ik heb dat toen via die site laten verwijderen. Vond dat echt niet fijn dat dat online stond.


Ielj, dat is creepy zeg! Die site ken ik inderdaad, maar als je dat zelf nooit hebt ingevuld. Echt raar!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Susan do 4 aug 2011 - 9:36

Soms blijven dingen vindbaar, je kunt Google wel mailen of ze het uit hun cache willen verwijderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  girli do 4 aug 2011 - 10:01

Sorella schreef:
Suuske schreef:Ik google mezelf eens in de zoveel tijd en ik vond een hele tijd terug een keer een site waarop stond voorspeld wanneer ik zou overlijden. Je kan daar je voornaam, achternaam en geboortedatum invullen en dan "berekent" die site wanneer je overlijdt. Ik heb dat zelf nooit ingevuld dus moet iemand anders dat voor me gedaan hebben denk ik...
Ik heb dat toen via die site laten verwijderen. Vond dat echt niet fijn dat dat online stond.


Ielj, dat is creepy zeg! Die site ken ik inderdaad, maar als je dat zelf nooit hebt ingevuld. Echt raar!
Misschien iemand met dezelfde naam? Hmm... maar dezelfde geboortedatum is dan wel weer knap.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Error do 4 aug 2011 - 10:02

Oooh bah, niet zo'n fijn idee.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 10:03

Ik vind het ook wel logisch dat er dingen over mij te googlen zijn, maar ik vind het niet tof dat je mijn foto's bij afbeeldingen ziet als je ergens op zoekt.
Ik heb al ff gekeken en je kan zo niet achter mn forumnaam komen dus dat is al een geruststelling.
Als t over n paar dagen niet weg is zal ik even verder googlen hoe ik t van google af zou kunnen krjngen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 10:34

Je vindt niks op mijn naam - ik heb gevonden dat er nóg iemand is met precies dezelfde naam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Sushi do 4 aug 2011 - 11:26

girli schreef:
Sorella schreef:
Suuske schreef:Ik google mezelf eens in de zoveel tijd en ik vond een hele tijd terug een keer een site waarop stond voorspeld wanneer ik zou overlijden. Je kan daar je voornaam, achternaam en geboortedatum invullen en dan "berekent" die site wanneer je overlijdt. Ik heb dat zelf nooit ingevuld dus moet iemand anders dat voor me gedaan hebben denk ik...
Ik heb dat toen via die site laten verwijderen. Vond dat echt niet fijn dat dat online stond.


Ielj, dat is creepy zeg! Die site ken ik inderdaad, maar als je dat zelf nooit hebt ingevuld. Echt raar!
Misschien iemand met dezelfde naam? Hmm... maar dezelfde geboortedatum is dan wel weer knap.
Nee, ik denk het niet. Ik heb een achternaam die bijna niet voorkomt dus ik denk niet dat er iemand is die net zo heet als ik. En inderdaad, dezelfde geboortedatum én dezelfde naam is denk ik helemaal onmogelijk Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 14:25

Ik ken die site van de overlijdensdatum. Heb ik zelf mn eigen naam eens op ingevuld en dat komtnu naar boven als ik google... (ik heb gelukkig nog wel even laughcry )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Sushi do 4 aug 2011 - 20:21

Break Of Day schreef:Ik ken die site van de overlijdensdatum. Heb ik zelf mn eigen naam eens op ingevuld en dat komtnu naar boven als ik google... (ik heb gelukkig nog wel even laughcry )
Je kan die link verwijderen he. Je moet dan de link van jouw pagina van die website (waar dus jouw "overlijdensadvertentie" opstaat) kopiëren en ergens is dan een pagina op die website waar je jouw link kan plakken en dan wordt de pagina na een paar dagen verwijderd. Klinkt heel warrig geloof ik maar ik hoop toch dat 't je me snapt Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  SuperGrover vr 5 aug 2011 - 5:44

Bij het googelen van mijn naam komen er niet echt schokkende dingen naar boven. Alleen wat ik wel jammer vind, is dat er zoveel volstrekte onzin naar boven komt. Dat ik de beheerder ben/was van een site over wormen, dat ik een passie voor ezels heb laughcry

En dat mijn naam in online condoleance registers staan, vind ik ook niet echt tof, dat die blijkbaar openbaar zijn.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 6:48

Op de pagina waar je "overlijdingsdatum" staat, staat onderaan het bericht een nummer.

Dat nummer moet je via deze link invoeren: http://www.sterfdatum.nl/?contact=1
en dan verwijderen ze het voor je.

Op de iste per direct maar via google kan het dan nog wel even duren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Melis_je vr 5 aug 2011 - 6:53

SuperGrover schreef: Dat ik de beheerder ben/was van een site over wormen, dat ik een passie voor ezels heb laughcry
Hihihi, is dat ook echt zo?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Antibes vr 5 aug 2011 - 8:38

Een aantal hyves/facebook linkjes van mensen bij wie ik in het profiel sta. Mijn (nagenoeg nooit gebruikte) twitteraccount. Mijn neopets account van tig jaar terug (haha). Oh en mijn atletiekclubrecord uit de jaren 90.

En een Jobcircle-account van iemand met exáct dezelfde naam (hoe toevallig).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Lejow vr 5 aug 2011 - 8:43

Je komt een foto van me tegen, verder een heeeeeeeeeeeele hoop andere die net zo heten als ik hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Sorella vr 5 aug 2011 - 8:45

Lejow schreef:Je komt een foto van me tegen, verder een heeeeeeeeeeeele hoop andere die net zo heten als ik hahaha

Misschien heb ik onder een steen geleefd hoor, zie nu pas je ticker! Gefeliciteerd!!!!!! bounce cheers bounce cheers
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Lejow vr 5 aug 2011 - 9:34

Sorella schreef:
Lejow schreef:Je komt een foto van me tegen, verder een heeeeeeeeeeeele hoop andere die net zo heten als ik hahaha

Misschien heb ik onder een steen geleefd hoor, zie nu pas je ticker! Gefeliciteerd!!!!!! bounce cheers bounce cheers

Haha nee hoor Very Happy Zo lang is het nog niet bekend Very Happy
Maar dank je wel!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vindbaar op google Empty Re: Vindbaar op google

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum