Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Google Hangouts

5 plaatsers

Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Google Hangouts

Bericht  Marin do 6 jun 2013 - 0:18

Gebruikt er al iemand Google Hangouts? Is de nieuwe versie van Google Chat. Een soort whatsapp maar het handige is dat je het op alle devices kunt doen, dus niet alleen mobiel en tablet maar ook gewoon computer. Dat is dus wel heel handig, dan loopt je gesprek gewoon door als je eerst op de pc typt (toch stuk lekkerder dan op mobiel) en daarna de deur uit gaat gewoon op je mobiel verder. En verder werkt t beetje hetzelfde als whatsapp, gratis berichtjes sturen via internetverbinding, foto's sturen en video chatsessies.

En het heeft een hele mooie strakke layout net als de rest van de nieuwe Google (nieuwe Google Maps is ook zo mooi!) en veel grappigere emoticons dan whatsapp. Ik begin zo langzaamaan het design van Google echt mooier en vernieuwender te vinden dan Apple. Maar gelukkig kan Google Hangouts ook prima op de iPhone :-)

Google Hangouts  Null-66
(Het schermpje rechts is het Google hangout scherm, mooie rechte hoekjes en strak dus, i like!)

Ik gebruik het toch best veel, meer dan ik had verwacht.

Ben benieuwd of meer mensen het al gebruiken en/of naar de Google i/o event hebben gekeken laatst!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 0:20

He dat klinkt leuk en handig! Maar moeten die mensen dan allemaal Google hanghout hebben? Ja he? Dat is wel jammer. Maar ik zal vanavond eens kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Marin do 6 jun 2013 - 0:22

Carrie schreef:He dat klinkt leuk en handig! Maar moeten die mensen dan allemaal Google hanghout hebben? Ja he? Dat is wel jammer. Maar ik zal vanavond eens kijken!

Ja je moet er wel een app voor downloaden, net als whatsapp.

Ik vind t ideaal want ik klets overdag heel vaak met m'n zus en vriend op whatsapp, maar dan kunnen we als we allebei achter de computer zitten net zo makkelijk daarop typen, stuk makkelijker! En als je dan even de deur uit gaat, neem je je mobiel gewoon mee en klets je daar verder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 0:45

Marin schreef:
Carrie schreef:He dat klinkt leuk en handig! Maar moeten die mensen dan allemaal Google hanghout hebben? Ja he? Dat is wel jammer. Maar ik zal vanavond eens kijken!

Ja je moet er wel een app voor downloaden, net als whatsapp.

Ik vind t ideaal want ik klets overdag heel vaak met m'n zus en vriend op whatsapp, maar dan kunnen we als we allebei achter de computer zitten net zo makkelijk daarop typen, stuk makkelijker! En als je dan even de deur uit gaat, neem je je mobiel gewoon mee en klets je daar verder.
Oh nee maar ik bedoel, stel ik heb die app van Google maar mijn vriendin heeft alleen Whatsapp. Kan ik dan met haar kletsen, of alleen als zij ook die Google app heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Happydobby do 6 jun 2013 - 0:46

Ik gebruik het ook, heb een android telefoon, ik vind het ook mooier dan talk.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Marin do 6 jun 2013 - 2:19

Carrie, zij kan dan alleen op de mobiel kletsen via hangout als ze die app heft natuurlijk. Maar voor op de computer hoeft dat niet, dat kan gewoon via gmailschermpje. Als je geen gmail hebt weet ik t even niet hoe dat dan zit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 3:48

Marin schreef:Carrie, zij kan dan alleen op de mobiel kletsen via hangout als ze die app heft natuurlijk. Maar voor op de computer hoeft dat niet, dat kan gewoon via gmailschermpje. Als je geen gmail hebt weet ik t even niet hoe dat dan zit.
Ja, nee, nouja, ik dacht dat die app zo fabulous was dat je met alle type messengers kon chatten. Dus dat het niet uitmaakt of iemand whatsapp heeft of iets anders, dat ik dan toch tegen ze kon kletsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 4:17

Mooi, ga straks eens kijken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Eris do 6 jun 2013 - 4:27

M'n moeder (ja m'n moeder haha) had het daar laatst ook over. Maar ik dacht dat het iets was wat alleen te gebruiken was met Android. Niet dus, toch eens kijken.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  GreenGrass do 6 jun 2013 - 5:28

Op mijn computer doe ik het wel eens met mijn zusje smile soort van skype.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Caro do 6 jun 2013 - 6:27

Ik zag het laatst staan, maar had me er nog niet in verdiept.. wéér een nieuwe chatdienst dacht ik ;-). Maar eerlijk is eerlijk..zo krijgt Google wel eindelijk Google+ erdoorheen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Gast do 6 jun 2013 - 7:14

Ik ken niemand die het heeft, blijkbaar Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  GreenGrass do 6 jun 2013 - 9:13

Het is het voormalige gtalk. Ik gebruik dat al heel lang. Ik heb een android telefoon en gtalk heet nu hangout. Ik vind het handig en chat zo veel met mijn vriend. Je moet er wel een gmail account voor hebben.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Marin do 6 jun 2013 - 10:22

GreenGrass schreef:Het is het voormalige gtalk. Ik gebruik dat al heel lang. Ik heb een android telefoon en gtalk heet nu hangout. Ik vind het handig en chat zo veel met mijn vriend. Je moet er wel een gmail account voor hebben.

Maar gtalk was lelijk en ouderwets. Voelde echt als chatten. Dit is net whatsapp maar dan in hipper jasje ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Google Hangouts  Empty Re: Google Hangouts

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum