Google+
+3
Chocoholic
Isilme
Penny Blossom
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Google+
Ik kreeg gister een uitnodiging van een vriend voor Google+, het doet heel erg aan facebook denken. Maar je kan hier iedereen in groepjes indelen, zodat bijvoorbeeld alleen vrienden of collega's bepaalde foto's kunnen zien!
Zijn er meer mensen die google+ aan het ontdekken zijn hier?
Zijn er meer mensen die google+ aan het ontdekken zijn hier?
Gast- Gast
Re: Google+
Ik heb er wel naar gekeken, maar ik ben allang blij eindelijk maar 1 social network te hebben (eerst had ik hyves én facebook). Ik zie er eigenlijk weinig in om weer helemaal "opnieuw" te beginnen. Daarbij denk ik dat t nu nog vrij saai is omdat nog weinig mensen het hebben en je dus geen vrienden hebt (waar social networking om draait).
Gast- Gast
Sja, ik heb ik wel over na zitten denken. Alleen je moet hiervoor uitgenodigd worden, en dat ben ik nog niet
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
BlackRabbit schreef:Sja, ik heb ik wel over na zitten denken. Alleen je moet hiervoor uitgenodigd worden, en dat ben ik nog niet
Ik wil je best uitnodigen hoor! PM maar
Tsja ik vind het wel leuk om het uit te testen. Ik gebruik nogal veel gmail en gtalk en het is net wat anders. Geen idee of het slaagt of flopt, maar het idee is leuk!
Gast- Gast
Oh thanks. Ik PM je eventjes!
Penny Blossom- Prater
Thanks.. Ik ga er even mee spelen!
Penny Blossom- Prater
Ik ben gisteren uitgenodigd maar ik vind het tot nu toe nog erg kaal en saai. Facebook is ook wel kaal natuurlijk, maar niet zó erg.
Maar ja, misschien verandert dit uiteindelijk wel.
Ik hoor wel van veel mensen dat ze het nu al beter vinden dan Facebook, maar dat vind ik echt nog niet.
Maar ja, misschien verandert dit uiteindelijk wel.
Ik hoor wel van veel mensen dat ze het nu al beter vinden dan Facebook, maar dat vind ik echt nog niet.
Isilme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Ik weet echt in Godsnaam niet wat Google+ is (behalve dat 't een soort FB is dan). Loop ik nu achter?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
SunnyScience schreef:BlackRabbit schreef:Sja, ik heb ik wel over na zitten denken. Alleen je moet hiervoor uitgenodigd worden, en dat ben ik nog niet
Tsja ik vind het wel leuk om het uit te testen. Ik gebruik nogal veel gmail en gtalk en het is net wat anders. Geen idee of het slaagt of flopt, maar het idee is leuk!
Zou je mij ook kunnen uitnodigen? Ben heel benieuwd!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
PM maarCaro schreef:SunnyScience schreef:BlackRabbit schreef:Sja, ik heb ik wel over na zitten denken. Alleen je moet hiervoor uitgenodigd worden, en dat ben ik nog niet
Zou je mij ook kunnen uitnodigen? Ben heel benieuwd!
Gast- Gast
Ik heb het niet want ik ben nog niet uitgenodigd maar ik ben wel benieuwd! (hint hint, mocht iemand me uit willen nodigen :-) ) Ik vind het idee dat je mensen in groepjes op kan delen wel prettig.
Gast- Gast
Chocoholic schreef:Ik weet echt in Godsnaam niet wat Google+ is (behalve dat 't een soort FB is dan). Loop ik nu achter?
Nee hoor ik wist niet eens dat het een soort Facebook was. Heb het ook nog nooit gezien.
Gast- Gast
Geen idee of er een max is aan uitnodigingen, ik nodig gewoon iedereen uit die mij een PM stuurt Zien we wel of het werkt!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Caro, heb je uitgenodigd
Dank je! Ik heb het net geactiveerd, ga het eens even uitpluizen :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Tot nu toe vind ik het wel leuk! Je kunt dingen delen ( en daarbij kiezen wat je met wie deelt) en je kunt ook mensen volgen. Dus een beetje fb en twitter in één. Dat vind ik wel handig!
Gast- Gast
Daar zou ik niet zo snel aan beginnen. Ze hebben mijn mail al ik gebruik chrome dan hoeven ze ook niet te kunnen zien wat ik op mijn social network doe. Google word me in dat opzicht wel een beetje te groot. Dus ik begin er voorlopig niet aan,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Zou iemand mij ook uit willen nodigen?
Bedankt alvast
Bedankt alvast
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10