Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

+10
Eliesje
Alias
Raindrop
love
Krullebol
Tullow
Caramba
Elsje
Rapunzel
Flower_L
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:45

1 september is de 1e uitzending

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 7:15

Leuk! Ik vind het met BN-ers juist leuk, dan kom je er eindelijk achter hoe ze echt zijn. Ik ben benieuwd hoe Sylvia en Sascha het volhouden. Ik denk niet lang....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Zora za 13 aug 2011 - 7:26

Yaj!! Wel jammer dat het weer met bekenden in maar ok, blijft leuk! Het Blok begint volgens mij ook binnenkort alweer!! cheers
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 0:08

Ik zag het voorstukje en Do zit er ook in. Ik vind haar een erg goede zangeres en door haar deelnamen ga ik wellicht toch kijken al is dat misschien niet elke week.

Die Sylvia vind ik maar dom en ik denk dat zij te zwak is en dus er gauw uit ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 0:47

Vind je het geen leuk programma CBL?
Ik vind t altijd super om naar te kijken. Zou zelf echt nooit mee willen doen, maar vind het leuk om te kijken hoe mensen veranderen en hoe verkeerd je mensen kan inschatten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Raindrop zo 14 aug 2011 - 2:07

Ik vind het ook leuk om te kijken! En ook gaaf dat Lauretta, Patrick, Sascha en Do meedoen Very Happy

Van de Belgen vind ik die Tanja Dexters en die Nicolas niet veel aan. Die Nicolas is alleen bekend omdat hij de schoonzoon van Jean Marie Pfaff is.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:25

Leuk zeg! Ik ga dit ook wel volgen.

Het maakt mij dan weer niet zoveel uit hoe bekend iemand is. Als het voor het totaalplaatje maar een interessante groep is zodat het een programma is geworden dat leuk is om naar te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:24

Odilia schreef:Vind je het geen leuk programma CBL?
Ik vind t altijd super om naar te kijken. Zou zelf echt nooit mee willen doen, maar vind het leuk om te kijken hoe mensen veranderen en hoe verkeerd je mensen kan inschatten.

Opzich wel hoor, ik keek het toen het net op tv was en heb denk ik 2 of 3 seizoenen gevolgd.

Meedoen is lang niet voor iedereen weggelegd ook al willen sommigen hier het wel. Je word zwaar getest en moet een goede conditie ed hebben.
Men is al gauw te zwak ervoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:26

Snowflake schreef:Ik vind het ook leuk om te kijken! En ook gaaf dat Lauretta, Patrick, Sascha en Do meedoen Very Happy

Van de Belgen vind ik die Tanja Dexters en die Nicolas niet veel aan. Die Nicolas is alleen bekend omdat hij de schoonzoon van Jean Marie Pfaff is.

Bijna al die schoonzonen vind ik maar domme figuren, maar die van Lindsey is niks mis mee, doet ook normaal.
Die Sam, oh wat een klein kind is dat toch zeg!
Die stomme optredens die hij doet en er nog voor betaald krijgen ook nog. Welk bedrijf is zo stom om die grote loser in de huren?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Elsje ma 15 aug 2011 - 9:27

Caribbeanlover schreef:
Odilia schreef:Vind je het geen leuk programma CBL?
Ik vind t altijd super om naar te kijken. Zou zelf echt nooit mee willen doen, maar vind het leuk om te kijken hoe mensen veranderen en hoe verkeerd je mensen kan inschatten.

Opzich wel hoor, ik keek het toen het net op tv was en heb denk ik 2 of 3 seizoenen gevolgd.

Meedoen is lang niet voor iedereen weggelegd ook al willen sommigen hier het wel. Je word zwaar getest en moet een goede conditie ed hebben.
Men is al gauw te zwak ervoor.

Maar dat betekend toch niet dat mensen het niet graag zouden willen?
Ik zei als meisje van 14 al dat me dat een ontzettende uitdaging leek en dat ik me er voor op ging geven als ik oud genoeg was,

Alleen weet ik dat ik dit niet aan zou kunnen nu...
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Elsje ma 15 aug 2011 - 9:28

En daarbij hebben veel mensen ook last van allerlei "kwaaltjes" na het expeditie avontuur omdat ze te weinig vitamines binnen krijgen en sommige hadden daar langere tijd last van.

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Expeditie Robinson gaat weer beginnen! - Pagina 2 Empty Re: Expeditie Robinson gaat weer beginnen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum