Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer voelen jullie je sexy en ladylike? Wat is sexy?

+6
Bet Weter
Error
SoGood
Kaboutertje
bolus26
Miss-Rose
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer voelen jullie je sexy en ladylike? Wat is sexy? Empty Wanneer voelen jullie je sexy en ladylike? Wat is sexy?

Bericht  Miss-Rose do 4 aug 2011 - 7:23

Wanneer voelen jullie je sexy? Ik ben jaren single en voel me bijna nooit sexy, als ik buikdans voor publiek komt het aardig in de buurt maar dan heb ik meer het gevoel van controle hebben over me lichaam en het publiek.
O ja, ik dans niet in me ondergoed maar in een mooi kostuum, je ziet alleen me buik en armen.
Dit vind ik sexy btw, queen latifah. Ik ben hetero maar zij, vuurwerk!

Ik ben benieuwd, wanneer voelen jullie je sexy?
Wat vinden jullie sexy en ladylike.

Laatst aangepast door Miss-Rose op do 4 aug 2011 - 18:06; in totaal 1 keer bewerkt

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voelen jullie je sexy en ladylike? Wat is sexy? Empty Re: Wanneer voelen jullie je sexy en ladylike? Wat is sexy?

Bericht  bolus26 do 4 aug 2011 - 9:32

ik voel me eigenlijk nooit sexy.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Wanneer voelen jullie je sexy en ladylike? Wat is sexy? Empty Re: Wanneer voelen jullie je sexy en ladylike? Wat is sexy?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:42

Waarneer? scratch Is dat een combinatie tussen waar en wanneer?

On topic: ik voel me sexy wanneer ik onder de douche vandaan stap en mijn haar ga borstelen. En wanneer ik een mooi jurkje aan heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 11:55

Ik lees het steeds vaker en vind het behoorlijk dom staan, waarneer.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje do 4 aug 2011 - 12:03

Misschien niet helemaal goed gespeld (gespelt? scratch ) I'm sorry! Maar ik denk dat je bedoelt wanneer..
Ik voel me het meest sexy als ik me helemaal opgetut heb en mooie kleren aan heb.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Miss-Rose do 4 aug 2011 - 18:09

Sorry dames, ik ben dyslexie.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 19:18

Haha sorry, daar moet ik ook een beetje om lachen.
Je bent dyslectisch bedoel je?

Gast
Gast

Bericht  Miss-Rose do 4 aug 2011 - 19:20

Princess schreef:Haha sorry, daar moet ik ook een beetje om lachen.
Je bent dyslectisch bedoel je?
ja

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 20:45

Ik kan mezelf al heel snel sexy voelen.

Als mijn haar een dagje helemaal perfect zit. Als een paar hoge hakken aan heb. Als mijn lichaam mooit uitkomt in een jurkje. Als ik een sexy setje ondergoed aan heb..

Ik merk wel dat ik mezelf echt naakt bijna nooit sexy voel. Voel mezelf een stuk zelfverzekerder in kleding. (of in ondergoed, het hoeft dus niet veel te verhullen).

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 4 aug 2011 - 20:50

In een strak, mooi, stijlvol jurkje, mooie 40 denier panty en met een goed kapsel, mooie make-up en natuurlijk high heels. Voor vanavond heb ik een mooie jumpsuit (van een mooie kwaliteit, niet van dat goedkope elastische pyjamastof wat je nu allemaal ziet) Die staat me ook goed al zelf ik het zelf. angel

SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Error do 4 aug 2011 - 23:59

Op hakken inderdaad! Hoe hoger hoe beter!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Bet Weter vr 5 aug 2011 - 0:02

Op hakken als ik lekker sta te dansen in een club en veel oogcontact heb met mannen.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 0:03

Ik voel sexy wanneer alles klopt; gladde huid, mooie make up, mooi jurkje, hoge hakken en een fijn luchtje op.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 0:04

Punk'd schreef:Ik kan mezelf al heel snel sexy voelen.

Als mijn haar een dagje helemaal perfect zit. Als een paar hoge hakken aan heb. Als mijn lichaam mooit uitkomt in een jurkje. Als ik een sexy setje ondergoed aan heb..

Ik merk wel dat ik mezelf echt naakt bijna nooit sexy voel. Voel mezelf een stuk zelfverzekerder in kleding. (of in ondergoed, het hoeft dus niet veel te verhullen).

Dit had ik zo kan typen, + 1 dan maar Laughing

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 6 aug 2011 - 14:19

Ik voel me nooit sexy, nu ik erover nadenk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 18:31

Regelmatig, daar is niet 1 situatie voor ofzo. Idd als mijn haar goed zit, mijn make up lukt, als ik vind dat ik leuke kleren aanheb, als ik flirt met iemand, als ik me gelukkig voel, als ik weet dat ik sexy lingerie aan heb, als ik weet dat er iemand naar mij kijkt etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:01

Zusje schreef:Regelmatig, daar is niet 1 situatie voor ofzo. Idd als mijn haar goed zit, mijn make up lukt, als ik vind dat ik leuke kleren aanheb, als ik flirt met iemand, als ik me gelukkig voel, als ik weet dat ik sexy lingerie aan heb, als ik weet dat er iemand naar mij kijkt etc.
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:39

Als ik niet zwanger ben...
Terwijl mijn man me nu juist extra sexy vind.
En zwanger zijn toch ook wel echt op en top vrouwlijk is.

ik voel me sowieso mooier/aantrekkelijker/sexier?? als ik mooie kleding en hakken aan heb.
Nu kan ik al maanden niet meer op hakken lopen en eigenlijk vind ik dat verschrikkelijk.

Als ik bevallen ben ga ik echt helemaal los met shoppen.
Lekker veel nieuwe kleding kopen en nieuwe schoenen. Mooie pumps enzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:03

Hypercorrectie.....zucht zo naar.

Gast
Gast

Bericht  Ziva zo 7 aug 2011 - 2:24

Wanneer ik hoge hakken aan heb of een leuk jurkje, make up en mijn haar goed zit.
Ziva
Ziva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11

Bericht  Flippin' Bitch di 9 aug 2011 - 7:09

Kan van alles zijn: tevreden over outfit, hakken, haar goed, make up goed.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: