Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drie of vier wielen (kinderwagen)?

+14
Pussycat
Thunder
Ezzer
Isa
Bruintje Beer
Dora
Printje
Aggi
Floor
Liadan
Happydobby
Susan
sheila123
MissD
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 3:33

Liadan schreef:Misschien wel handig als je over het strand wil lopen Very Happy .
Misschien een idee voor het beste idee van Nederland? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 3:50

Printje schreef:Wij hebben de maxi cosi mura met 3 wielen. Die vond mijn man stoerder hahaha en het maakt volgens mij echt geen verschil qua stabiliteit hoor, ik heb in ieder geval nog nooit iets gemerkt van dat hij niet stabiel zou zijn.

Deze hebben wij ook, we zijn er nog steeds heel blij mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Thunder wo 3 aug 2011 - 3:55

Ik had voor beide kinderen een X adventure Triple Swivel met 3 wielen. Vond dat het fijnst. Prijs weet ik niet, we hebben hem over genomen. Als buggy heb ik nu een Bugaboo Bee, die heeft 4 wielen en ik vind hem geniaal! Wat mij betreft de beste buggy ever smile . Jammer alleen dat hij erg duur is. Nieuw kost hij rond de €500,- euro meen ik, tweedehands betaal je er vaak ook nog zo'n €300,- voor.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Pussycat wo 3 aug 2011 - 4:13

Wij hebben er eentje met 3 wielen. Het schijnt dat dit veel fijner rijd op gebieden als bos en strand en aangezien we daar vaak zijn hebben we dus voor een wagen met 3 wielen gekozen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Smaragdje wo 3 aug 2011 - 6:16

Ik heb een nieuwe X adventure Triple Swivel met 3 wielen. Ik vind deze heel fijn rijden en sturen, fijner dan die met 4 wielen die ik heb geprobeerd. Ik heb er verder ook nog niets van gemerkt dat die minder stabiel zouden zijn.

Ik heb hem gekocht bij de baby & tienerstore en hij was geloof ik rond de 300 euro met maxi-cosi inbegrepen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 6:38

Wij hebben de koelstra Latinique! Dus met 3 wielen.

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 L

Maar dan in het donkerblauw.

Ik vind het een fijne wagen en stabiel genoeg (gezien ik hier veel dingen lees over een 3wieler die niet stabiel genoeg is). We hebben hiervoor de quinny buzz gehad en dat vond ik werkelijk een onding. Toen zijn we rond gaan kijken en hebben deze gekocht als showmodel bij prenatel voor 350 euro ongeveer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Flip Fluitketel wo 3 aug 2011 - 10:05

Hier een maxi cosi mura 4 en zijn er erg tevreden mee. Wij vinden de 4wieler er stoerder uitzien dan de 3wieler. Hij doet het goed in de sneew, op het strand en in het bos.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  chipa wo 3 aug 2011 - 18:56

Wij hebben de maxi cosi mura 3.
Rijdt heerlijk en is super stabiel. Hebben hem gekocht via marktplaats incl een cabriofix voor 250,-
Enige nadeel is dat het nogal een groot ding is. Onderstel past net achterin mijn auto (daihatsu cuore)
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 19:59

HeartBeat schreef:Wij hebben de koelstra Latinique! Dus met 3 wielen.

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 L

Maar dan in het donkerblauw.

Ik vind het een fijne wagen en stabiel genoeg (gezien ik hier veel dingen lees over een 3wieler die niet stabiel genoeg is). We hebben hiervoor de quinny buzz gehad en dat vond ik werkelijk een onding. Toen zijn we rond gaan kijken en hebben deze gekocht als showmodel bij prenatel voor 350 euro ongeveer smile

Euhm dat zijn ook 4 wielen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 23:51

Snoepy87 schreef:
Printje schreef:Ik snap serieus niet dat zoveel mensen de drie wiel uitvoering zoveel onstabieler vinden, dat valt echt zoveel mee. Hebben jullie het wel ooit geprobeerd?

Ja regelmatig en vind ze echt niet fijn!

Wij hebben de Quinny Speedi (nu te koop ivm de tweeling) maar ik vind het wel minder stabiel dan een 4-wieler hoor. Hij rijdt echt heerlijk, geen klagen over, maar met stoeprandjes is het echt wel even uitkijken, zeker als de wiegbak er opzit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Aagje! do 4 aug 2011 - 7:11

Wij hebben een easywalker sky met 3 wielen. Rijd super lekker, en is helemaal niet onstabiel smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 7:16

@Snoepy: Oh, ik dacht dat bedoeld werd met 2 wielen naast elkaar en achter elkaar zeg maar Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Drie of vier wielen (kinderwagen)? - Pagina 2 Empty Re: Drie of vier wielen (kinderwagen)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum