Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres?

+8
Possom
Blair
Happinaz
Kaboutertje
Jeanette
Rush
Caro
girli
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres? - Pagina 2 Empty Re: Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres?

Bericht  girli di 2 aug 2011 - 3:52

Caro schreef:
Caribbeanlover schreef:
Caro schreef:Lays is onderdeel van Pepsico, en de chips worden gemaakt in hun vestiging van Broek op Langendijk. Ik kan in de database van mijn werk dit zo opzoeken, maar ik geef geen gevoelige informatie weg.

Maar daar kan je terecht met je vragen/ opmerkingen/ klachten.
Ik heb het toch ook niet over dat je gevoelige info moet geven. Het mailadres kan je toch wel geven.
Nee. het emailadres ís gevoelige informatie. En dan kan dit bedrijf mij aanmerken als fraudeur. En ik vind jouw klacht over je zak chips daar niet belangrijk genoeg voor.
Logisch dat je de gegevens niet mag geven. Ik vraag me alleen af, waarom zeg je het dan?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres? - Pagina 2 Empty Re: Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres?

Bericht  Raindrop di 2 aug 2011 - 3:55

Possom schreef:
Stylegirl schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er mis was met de chips.

Waarschijnlijk niks en is dit weer een ik-zeik-om-niks topic.

Leuke reactie...
Laat dr lekker een topic openen als ze wilt.
Je bent niet verplicht ze te lezen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres? - Pagina 2 Empty Re: Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres?

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 3:58

Possom schreef:
Stylegirl schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er mis was met de chips.

Waarschijnlijk niks en is dit weer een ik-zeik-om-niks topic.

Ik vermoed dat de chips niet zoutig genoeg was. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres? - Pagina 2 Empty Re: Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres?

Bericht  Caro di 2 aug 2011 - 3:59

girli schreef:
Caro schreef:
Caribbeanlover schreef:
Caro schreef:Lays is onderdeel van Pepsico, en de chips worden gemaakt in hun vestiging van Broek op Langendijk. Ik kan in de database van mijn werk dit zo opzoeken, maar ik geef geen gevoelige informatie weg.

Maar daar kan je terecht met je vragen/ opmerkingen/ klachten.
Ik heb het toch ook niet over dat je gevoelige info moet geven. Het mailadres kan je toch wel geven.
Nee. het emailadres ís gevoelige informatie. En dan kan dit bedrijf mij aanmerken als fraudeur. En ik vind jouw klacht over je zak chips daar niet belangrijk genoeg voor.
Logisch dat je de gegevens niet mag geven. Ik vraag me alleen af, waarom zeg je het dan?

Omdat ik daar zin in had.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres? - Pagina 2 Empty Re: Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres?

Bericht  Kqip di 2 aug 2011 - 4:01

Ze zetten niet voor niks op de zak waar je heen kunt met je klacht hoor. En daar staat het emailadres duidelijk niet bij, dus zul je het moeten op de manier die ze je voorschrijven. Wil je dat niet, dan hou je de klacht maar voor jezelf.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres? - Pagina 2 Empty Re: Grrr waarom hebben sommigen bedrijven geen mailadres?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum