Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jazz, hele fijne vakantie, ik duim ontzettend hard voor je!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Net te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Erg leuk en spannend om Tante te worden!!
Maar vind ook best moeilijk. Was zo leuk geweest als ik nu ook zwanger was, maar ja komt binnenkort vast wel.
Kan me voorstellen dat je dan weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt . Het is heel erg leuk aan de ene kant, maar aan de andere kant ook een gemis bij jou. Gefeliciteerd met je zus!
Gast- Gast
Nog steeds hartstikke negatief, bah, stom
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Heey girls,
Heb het redelijk druk gehad, dus weinig online geweest... Ik zou gisteren of vandaag ongesteld moeten worden... Maar tot nu toe nog niks, stiekem een test gedaan maar die was negatief... Dus hoop dat het vandaag of morgen gewoon doorzet, anders zit ik zo op 30/ 31 dagen...
Lees vnv even bij, nu even eten...
Heb het redelijk druk gehad, dus weinig online geweest... Ik zou gisteren of vandaag ongesteld moeten worden... Maar tot nu toe nog niks, stiekem een test gedaan maar die was negatief... Dus hoop dat het vandaag of morgen gewoon doorzet, anders zit ik zo op 30/ 31 dagen...
Lees vnv even bij, nu even eten...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Jazzlyn, fijne vakantie! Geniet er lekker van daar.
Muppet, balen van je test, maar gaat goed komen ik voel het
Muppet, balen van je test, maar gaat goed komen ik voel het
Gast- Gast
Zo... Even bijgelezen!
Jazzlyn: fijne vakantie!
Muppet: hoelang doe je de ovulatietesten nu al? Wel balen dat ie niet donkerder word, probeer even vol te houden! Wie weet zit je heel dicht in de buurt!
Amber: jammer dat je ongesteld bent! En gefeliciteerd met je zus! Kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is...
Ik heb het dus redelijk druk gehad, alle dagen bijna volgepland gehad... Ik zou officieel donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden, dus had de hoop als ik vandaag wakker zou worden dat ik dan ongesteld zou zijn... Niets.. Vind het zo apart, heb woensdag een test gedaan omdat ik benieuwd was of ik mijn eisprong niet verkeerd had ingeschat, zo negatief als wat. Zou het dan de stress zijn van de afgelopen weken dat het uitblijft? Wil gewoon even dat het doorzet!
Jazzlyn: fijne vakantie!
Muppet: hoelang doe je de ovulatietesten nu al? Wel balen dat ie niet donkerder word, probeer even vol te houden! Wie weet zit je heel dicht in de buurt!
Amber: jammer dat je ongesteld bent! En gefeliciteerd met je zus! Kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is...
Ik heb het dus redelijk druk gehad, alle dagen bijna volgepland gehad... Ik zou officieel donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden, dus had de hoop als ik vandaag wakker zou worden dat ik dan ongesteld zou zijn... Niets.. Vind het zo apart, heb woensdag een test gedaan omdat ik benieuwd was of ik mijn eisprong niet verkeerd had ingeschat, zo negatief als wat. Zou het dan de stress zijn van de afgelopen weken dat het uitblijft? Wil gewoon even dat het doorzet!
CCC- Ratel
Misschien was het nog iets te vroeg CC!
Op welke dag zit je nu?
Op welke dag zit je nu?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dit is nu dag 32... Langste cyclus in de afgelopen 3 maanden was 30... Ik snap er niks van, het zal wel stress zijn denk ik... Dus reken nergens op... Heb besloten tot maandag maar af te wachten, maar hoop gewoon dat het vandaag doorzet, en dan dat we volgende maand er echt voor gaan... Heel gek, als het nu zo zou zijn, vind ik het wel heel snel en ben ik er wel blij mee, maar moet ik ook even wennen aan het idee zeg maar.... Heb nu wel een beetje een soort van kramp in mijn onderbuik, dus miss. word ik wel ongesteld zo...
CCC- Ratel
Spannend zeg! Ik ga duimen voor je!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het maar vaag, en ga er dan ook vanuit dat ik ongesteld word en raak een beetje geirriteerd/ gefrustreerd dat het niet doorzet...
CCC- Ratel
Dat had ik de eerste ronde, ik had eerder 2 cyclussen van 26 dagen gehad. Dus toen ik op dag 29 nog niet ongesteld was en een negatieve test had baalde ik er flink van. Ik hoefde niet perse een positieve test, als er uberhaupt maar iets gebeurde!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja precies, dat heb ik nu dus ook... Baal dan gewoon van de duur van mijn cyclus zeg maar... Want als ik nu zwanger zou zijn, zou ik dat eerlijk gezegd nog iets te vroeg vinden... Had voor mezelf in gedachten van volgende maand gaan we ervoor, en dan zien we wel... Ben geloof ik een beetje autistisch ingesteld... Naja goed... Heb goede hoop dat het doorzet vandaag... En dan volgende maand of daarna mag er wel iets gebeuren
Zie zo op tegen dat bloed prikken als je zwanger bent, nog nooit laten doen... Maar ik ben zoo geen held met naalden :S Vond een verdoving bij de tandarts in mei al doodeng... :S Suf dat ik nu al na zit te denken over dat soort dingen..
Zie zo op tegen dat bloed prikken als je zwanger bent, nog nooit laten doen... Maar ik ben zoo geen held met naalden :S Vond een verdoving bij de tandarts in mei al doodeng... :S Suf dat ik nu al na zit te denken over dat soort dingen..
CCC- Ratel
Heb je echt nog nooit bloed laten prikken?
Jeetje
Kan me voorstellen dat je er kriegelig van wordt, kan me ook voorstellen dat je er al over nadenkt, hoor! Het zijn toch dingen die dan moeten gebeuren.
Dat heb ik met misselijk zijn, ik was als de dood dat ik misselijk zou zijn tijdens mijn zwangerschap, helaas is dat nu dus ook gebeurd
Jeetje
Kan me voorstellen dat je er kriegelig van wordt, kan me ook voorstellen dat je er al over nadenkt, hoor! Het zijn toch dingen die dan moeten gebeuren.
Dat heb ik met misselijk zijn, ik was als de dood dat ik misselijk zou zijn tijdens mijn zwangerschap, helaas is dat nu dus ook gebeurd
Lejow- Lady Post-a-lot
CCC: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Begrijp ik het goed uit je tekst dat jullie nog niet voor het echt bezig zijn? Omdat je aangeeft dat je nu echt kan kijken of je zwanger kan worden.
Alyssa: Je hebt ook een PM! Succes deze ronde!
Happy: Succes met de tuin, schiet het al een beetje op?
Jelin: Ik snapte die actie van de anwb niet zo... Maar misschien dat het op de Panne meer scheelt als dat je naar Coevorden gaat?
Daar is een kaartje namelijk 17,- en je betaald dan "maar" 15,- Volgens mijn berekening is dat maar 2,- korting haha!
Jetje: Voel je je alweer wat beter?
Smooch: Gefeliciteerd!! Dan klopten al je klachten wel!
Amber: Balen dat je weer ongesteld bent... Op naar de volgende positieve ronde!
Kan me je gevoel wel voorstellen m.b.t. je zus. We gaan er gewoon vanuit dat jij ook snel zwanger bent en dat jullie straks toch nog een poosje samen zwanger zijn!
Jazzlyn: Je leest het niet meer, maar toch wil ik jullie nog even een fijne vakantie wensen!
Enne Frankrijk is the Place to be, ik hoop daar een positieve test te hebben Wij gaan maandag vroeg die kant op!
All: Vandaag een rustig dagje, vanmorgen naar het centrum gewandeld en brood gehaald. Nu lig ik buiten op het ligbed en zit mijn dochter in de zandbak te spelen. Ik heb haar ook voor het eerst zonder luier lopen! Ben benieuwd, ze heeft de afgelopen week 3x op het potje geplast en gisteren stond ze in haar blootje en greep ze ineens naar haar kruis, dus toen heb ik gevraagd of ze op het potje wou en dat deed ze en jahoor daar was plasje nummer 3 op het potje!
Ze geeft het steeds vaker aan!
Vanmiddag nog even de laatste boodschappen doen en dan langzaamaan inpakken. Als het weer morgen meezit gaan we nog naar het strand met wat vrienden, ze nemen de waterscooter en rib+band ook mee!
Alleen nu vraag ik me af he, stél dat ik zwanger zou zijn, zou dat dan erg zijn als je wild gaat doen op het water. Denk aan de waterscooter of op de band. Ik wil zo graag een keer op een band achter een boot. Vorige keer dat ik zwanger was heb ik dit ook al gemist en kon ik tot 2 x toe niet mee parasailen:( Nu wil ik eigenlijk toch wel een keer gek doen op het water
Dames fijn weekend nog, misschien dat ik het weekend nog even wat plaats, maar anders tot volgende week dinsdag met hopelijk goed nieuws. Maar dat zou natuurlijk wel erg snel zijn... Vorige keer was ik eigenlijk in 1x zwanger, nu hoop ik daar weer op, hou wel in mijn achterhoofd dat het nu wel eens heel anders kan zijn, maar toch...
Liefs!
Alyssa: Je hebt ook een PM! Succes deze ronde!
Happy: Succes met de tuin, schiet het al een beetje op?
Jelin: Ik snapte die actie van de anwb niet zo... Maar misschien dat het op de Panne meer scheelt als dat je naar Coevorden gaat?
Daar is een kaartje namelijk 17,- en je betaald dan "maar" 15,- Volgens mijn berekening is dat maar 2,- korting haha!
Jetje: Voel je je alweer wat beter?
Smooch: Gefeliciteerd!! Dan klopten al je klachten wel!
Amber: Balen dat je weer ongesteld bent... Op naar de volgende positieve ronde!
Kan me je gevoel wel voorstellen m.b.t. je zus. We gaan er gewoon vanuit dat jij ook snel zwanger bent en dat jullie straks toch nog een poosje samen zwanger zijn!
Jazzlyn: Je leest het niet meer, maar toch wil ik jullie nog even een fijne vakantie wensen!
Enne Frankrijk is the Place to be, ik hoop daar een positieve test te hebben Wij gaan maandag vroeg die kant op!
All: Vandaag een rustig dagje, vanmorgen naar het centrum gewandeld en brood gehaald. Nu lig ik buiten op het ligbed en zit mijn dochter in de zandbak te spelen. Ik heb haar ook voor het eerst zonder luier lopen! Ben benieuwd, ze heeft de afgelopen week 3x op het potje geplast en gisteren stond ze in haar blootje en greep ze ineens naar haar kruis, dus toen heb ik gevraagd of ze op het potje wou en dat deed ze en jahoor daar was plasje nummer 3 op het potje!
Ze geeft het steeds vaker aan!
Vanmiddag nog even de laatste boodschappen doen en dan langzaamaan inpakken. Als het weer morgen meezit gaan we nog naar het strand met wat vrienden, ze nemen de waterscooter en rib+band ook mee!
Alleen nu vraag ik me af he, stél dat ik zwanger zou zijn, zou dat dan erg zijn als je wild gaat doen op het water. Denk aan de waterscooter of op de band. Ik wil zo graag een keer op een band achter een boot. Vorige keer dat ik zwanger was heb ik dit ook al gemist en kon ik tot 2 x toe niet mee parasailen:( Nu wil ik eigenlijk toch wel een keer gek doen op het water
Dames fijn weekend nog, misschien dat ik het weekend nog even wat plaats, maar anders tot volgende week dinsdag met hopelijk goed nieuws. Maar dat zou natuurlijk wel erg snel zijn... Vorige keer was ik eigenlijk in 1x zwanger, nu hoop ik daar weer op, hou wel in mijn achterhoofd dat het nu wel eens heel anders kan zijn, maar toch...
Liefs!
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Lejow: nee, idd.... Heb nooit eigenlijk iets gehad... Ben ook gewoon best bang voor naalden, dus ja... Naja goed, ook die verdoving heb ik overleefd... Ooit zal het er weleens van komen.
Vervelend dta je dat met misselijkheid hebt, ik heb daar dus weer totaal geen last van... Ben wel vaker misselijk en ik ben daar wat makkelijk in, gooi het liefst alles eruit zodat ik er vanaf ben dan dat ik zo moet rondlopen. Ik reageer ook enorm als ik stress heb, dan kan ik dus dagen misselijk zijn...
Hoe voel je je nu Lejow? Allemaal best spannend om af te wachten tot de eerste echo denk ik?
Tittih: ja het is een beetje vaag gegaan, eerst zouden we ervoor gaan. Toen kwam mijn vriend erop terug, en nu sinds een paar weken hebben we dan echt besloten wanneer het komt, komt het... Geen seks om zwanger te worden, maar gewoon zoals gewoonlijk... En dat vond ik dus prima. Ergens zou het dus niet kunnen dat ik nu zwanger ben, maar aan de andere kant, als ik mijn eisprong verkeerd heb ingeschat, dan zou het dus wel kunnen...
Vervelend dta je dat met misselijkheid hebt, ik heb daar dus weer totaal geen last van... Ben wel vaker misselijk en ik ben daar wat makkelijk in, gooi het liefst alles eruit zodat ik er vanaf ben dan dat ik zo moet rondlopen. Ik reageer ook enorm als ik stress heb, dan kan ik dus dagen misselijk zijn...
Hoe voel je je nu Lejow? Allemaal best spannend om af te wachten tot de eerste echo denk ik?
Tittih: ja het is een beetje vaag gegaan, eerst zouden we ervoor gaan. Toen kwam mijn vriend erop terug, en nu sinds een paar weken hebben we dan echt besloten wanneer het komt, komt het... Geen seks om zwanger te worden, maar gewoon zoals gewoonlijk... En dat vond ik dus prima. Ergens zou het dus niet kunnen dat ik nu zwanger ben, maar aan de andere kant, als ik mijn eisprong verkeerd heb ingeschat, dan zou het dus wel kunnen...
CCC- Ratel
Tittih: Hoe oud is je meisje? Ik voel me gelukkig wel weer wat beter. Wat goed dat ze steeds beter plast op de wc!!
Jazzlyn: je leest het vast niet meer, maar hele fijne vakantie meid!
CCC: nog nooit bloed laten prikken? Het valt echt 100% mee hoor. Het is niet fijn, maar je moet er maar niet naar kijken als de naald er in gaat. Ik geef bloed voor de bloedbank en dat zijn hele dikke naalden. Nou moest ik laatst voor onderzoek prikken en ik voelde bijna niet dat ze prikte. Ik was die dunne naalden helemaal niet gewend. Op het moment dat het vervelende prikje komt en je voelt het, is het nare gevoel eigenlijk ook meteen weer weg.
Ik word nog steeds zo moe van mezelf. Kan echt niks hebben, van niemand. Ben echt zo chagrijnig de laatste tijd. Bah, moet daar echt even uit zien te komen. Rothormonen ook
Jazzlyn: je leest het vast niet meer, maar hele fijne vakantie meid!
CCC: nog nooit bloed laten prikken? Het valt echt 100% mee hoor. Het is niet fijn, maar je moet er maar niet naar kijken als de naald er in gaat. Ik geef bloed voor de bloedbank en dat zijn hele dikke naalden. Nou moest ik laatst voor onderzoek prikken en ik voelde bijna niet dat ze prikte. Ik was die dunne naalden helemaal niet gewend. Op het moment dat het vervelende prikje komt en je voelt het, is het nare gevoel eigenlijk ook meteen weer weg.
Ik word nog steeds zo moe van mezelf. Kan echt niks hebben, van niemand. Ben echt zo chagrijnig de laatste tijd. Bah, moet daar echt even uit zien te komen. Rothormonen ook
Gast- Gast
CC, ik ben dus erg misselijk, en best gespannen voor de echo... Nog 'maar' 12 nachtjes slapen. De dagen gaan opzich wel hard, maar niet hard genoeg hehe. Ik wou dat er gewoon een mogelijkheid was om nu al te weten of alles goed zit, maar helaas!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jetje: ik zal er dan maar inderdaad doorheen moeten... Ik moest in mei een wortelkanaalbehandeling, en dit kon niet zonder verdoving. Ik had dus ook nooit een verdoving genomen. Was ontzettend gespannen en bang dat ik flauw zou vallen, maar uiteindelijk is het me heel erg meegevallen. Dat zal dus ook wel zo zijn met het bloedprikken dan.
Lejow: vervelend eigenlijk he die eerste weken. Eigenlijk is het prettiger om er later achter te komen, zodat je sneller terecht kunt voor een echo enz. Is dat dan meteen de eerste afspraak bij de VK? Ik ben er echt nog niet thuis in...
Vervelend dat je zo misselijk bent zeg! Hoop dat het snel over is...
Lejow: vervelend eigenlijk he die eerste weken. Eigenlijk is het prettiger om er later achter te komen, zodat je sneller terecht kunt voor een echo enz. Is dat dan meteen de eerste afspraak bij de VK? Ik ben er echt nog niet thuis in...
Vervelend dat je zo misselijk bent zeg! Hoop dat het snel over is...
CCC- Ratel
Ja, achteraf gezien had ik het liever nog niet geweten whaha, dan duurde het wachten minder lang
Ja, bij de intake wordt nu gelijk een echo gemaakt! Daarom is die ook in de 8e/9e week en niet rond de 6 weken ofzo al, de kans dat je dan niets kunt zien op de echo is dan nog te groot.
Ja, bij de intake wordt nu gelijk een echo gemaakt! Daarom is die ook in de 8e/9e week en niet rond de 6 weken ofzo al, de kans dat je dan niets kunt zien op de echo is dan nog te groot.
Lejow- Lady Post-a-lot
Oke... Naja wel spannend in elk geval! Ja ik zou er zelf ook iets later achter willen komen! Zou veel te nieuwsgierig zijn, en ik denk dat bij het besef pas zou komen als ik het zie op de echo...
CCC- Ratel
Nou, dat is zeker waar. Ik voel vanalles en heb 5 positieve testen in mijn handen gehad, maar dat er daadwerkelijk iets groeit kan ik gewoon niet bevatten.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ooh maar Lejow, dat heb ik ook nog steeds hoor... Hte is gewoon heel onwerkelijk om te beseffen dat er een kindje in je groeit. Eerst dacht ik dat het wel zou komen als mijn buik zou gaan groeien, en dat is ook wel een beetje zo, maar ik vid het af en toe nog te bizar om echt te begrijpen!
Ik wil wel even pronken met mijn buik, want volgens collega's en vriendinnen is het nu geen vetrol meer maar een zwangerbuik
CCC: Spannend zeg! Zou wel echt dikke vette mazzel zijn als het nu al gelukt is terwijl jullie nog niet eens bezig waren...
Amber: Ik vind het zo rot voor jullie dat je weer ongesteld bent geworden! Hopelijk de volgende ronde meer geluk
Muppetje: Heb je al zicht op een naderende eisprong? Of denk je dat de chlomid helemaal niet is aangeslagen? Ik snap wel dat je hier heel onzeker van wordt! Jammer dat de begeleiding vanuit het ZH zo minimaal is...
Uhh dat was even wat ik onthouden heb...
OOOH NEE: smooch, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik wil wel even pronken met mijn buik, want volgens collega's en vriendinnen is het nu geen vetrol meer maar een zwangerbuik
CCC: Spannend zeg! Zou wel echt dikke vette mazzel zijn als het nu al gelukt is terwijl jullie nog niet eens bezig waren...
Amber: Ik vind het zo rot voor jullie dat je weer ongesteld bent geworden! Hopelijk de volgende ronde meer geluk
Muppetje: Heb je al zicht op een naderende eisprong? Of denk je dat de chlomid helemaal niet is aangeslagen? Ik snap wel dat je hier heel onzeker van wordt! Jammer dat de begeleiding vanuit het ZH zo minimaal is...
Uhh dat was even wat ik onthouden heb...
OOOH NEE: smooch, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wauw! Aimee wat een mooie buik al!
Nou inderdaad, zou raar zijn... Tot nu toe nog niks... Ook geen afscheiding ofzo... Grrrr... Ik heb wel vorig weekend wat wijn gedronken en 1.5 cocktail... Pfff... Ik hoop toch echt dat ik ongesteld word hoor, zit me niet lekker dit!
Nou inderdaad, zou raar zijn... Tot nu toe nog niks... Ook geen afscheiding ofzo... Grrrr... Ik heb wel vorig weekend wat wijn gedronken en 1.5 cocktail... Pfff... Ik hoop toch echt dat ik ongesteld word hoor, zit me niet lekker dit!
CCC- Ratel
Oehhh mooi zwanger kwabje hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo aimee, je buik word mooi hoor! En wat een super leuk jurkje zeg
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: