Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Fijn dat je zelf niet meer teleurgesteld bent als anders! Vol goede moed een nieuwe ronde in. Zou mooi zijn als hij weer zo kort is en eindigt met een mooie streep!
Gast- Gast
Crea, hopen dat het zaad goed is hoor, dat zou wel heel fijn zijn!
Ik heb morgen mijn laatste pillen van de primolut en dan wachten op mijn ongi en dan de 3de dag met clomid beginnen. Vind het erg spannend worden! En dinsdag moeten we het zaad van mijn gaan inleveren voor een controle. Is blijkbaar standaard als je met clomid begint.
Ik heb morgen mijn laatste pillen van de primolut en dan wachten op mijn ongi en dan de 3de dag met clomid beginnen. Vind het erg spannend worden! En dinsdag moeten we het zaad van mijn gaan inleveren voor een controle. Is blijkbaar standaard als je met clomid begint.
Gast- Gast
@ Amber.. Balen dat het toch heeft doorgezet. En knap dat je zo positief bekijkt en ik hoop dat je in Oostenrijk positief mag testen. En vooral genieten van je vakantie, maar dat gaat wel goed komen, lees ik zo.
@ Crea.. Nou ik hoop dat de uitslag positiever mag zijn voor jullie.
@ Puggle.. Ik hoop dat je snel ongesteld zal zijn zodat je ook met Clomid kan beginnen.
Zo mijn meisje ligt weer in d'r bedje. Die was niet echt gezellig meer nu. Nu kan ik ook zo gaan slapen, want dat heb ik nu wel nodig na een kort nachtje. En mijn huisje is ook weer opgeruimd, eten staat klaar voor vanavond. Moet alleen ff wachten op mijn beddengoed, die zit nu in de droger. En vanavond weer aan het werk.
@ Crea.. Nou ik hoop dat de uitslag positiever mag zijn voor jullie.
@ Puggle.. Ik hoop dat je snel ongesteld zal zijn zodat je ook met Clomid kan beginnen.
Zo mijn meisje ligt weer in d'r bedje. Die was niet echt gezellig meer nu. Nu kan ik ook zo gaan slapen, want dat heb ik nu wel nodig na een kort nachtje. En mijn huisje is ook weer opgeruimd, eten staat klaar voor vanavond. Moet alleen ff wachten op mijn beddengoed, die zit nu in de droger. En vanavond weer aan het werk.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ooooh Amber bah ik hoopte zo dat je misselijk in Oostenrijk zou zitten
Creabea: oh spannend. Ik duim mee voor een goede uitslag!
Puggle: voor jou dus ook spannend. Ik hoop echt dat de clomid het gaat doen voor jou!
Een vriendin van me (petteflet) is vanmorgen bevallen van een zoontje. Zooo leuk weer. Als ik dat fotootje zie kriebelt het aan alle kanten haha. Binnenkort maar even langs om te ‘oefenen’ weer met zo’n kleintje...
Creabea: oh spannend. Ik duim mee voor een goede uitslag!
Puggle: voor jou dus ook spannend. Ik hoop echt dat de clomid het gaat doen voor jou!
Een vriendin van me (petteflet) is vanmorgen bevallen van een zoontje. Zooo leuk weer. Als ik dat fotootje zie kriebelt het aan alle kanten haha. Binnenkort maar even langs om te ‘oefenen’ weer met zo’n kleintje...
Laatst aangepast door Jetje op do 18 aug 2011 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Crea, ik heb werkelijkwaar geen idee of de Clomid aanslaat. De ovulatietesten zijn nog negatief, maar dat hoeft niets te zeggen natuurlijk.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hallo Meiden,
@ Jelin, ga zeker genieten in Oosterijk gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 week werken pff haha!
@ Jetje, haha ja het is echt jammer maar ja niets aan te doen.
Vanavond na mijn werk meteen met mijn naar de stad gegaan lekker uit eten op terras. Was gezellig. Begint nu slecht weer te worden hier.
Mijn menstruatie zet maar heel langzaam door... Maar komt straks vast wel.
@ Jelin, ga zeker genieten in Oosterijk gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 week werken pff haha!
@ Jetje, haha ja het is echt jammer maar ja niets aan te doen.
Vanavond na mijn werk meteen met mijn naar de stad gegaan lekker uit eten op terras. Was gezellig. Begint nu slecht weer te worden hier.
Mijn menstruatie zet maar heel langzaam door... Maar komt straks vast wel.
Laatst aangepast door amber22 op do 18 aug 2011 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Amber; Ik lees dat je naar Oostenrijk gaat. Ik ben daar ook zwanger geworden, dus het is zeker een goede vakantiebestemming! Dat het bij mij nu mis is gegaan is natuurlijk gewoon domme pech. Ik wens je een hele fijne vakantie en veel vruchtbaarheid toe, ik hou het hier over een maandje wel extra in de gaten
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Muppet hoe is het? Nog steeds geen positieve test lees ik. Dat kan hoor is nog gewoon normaal.
Gast- Gast
Weegschaal schreef:@ Amber; Ik lees dat je naar Oostenrijk gaat. Ik ben daar ook zwanger geworden, dus het is zeker een goede vakantiebestemming! Dat het bij mij nu mis is gegaan is natuurlijk gewoon domme pech. Ik wens je een hele fijne vakantie en veel vruchtbaarheid toe, ik hou het hier over een maandje wel extra in de gaten
Dankjewel, wat lief van je! Hopelijk brengt Oostenrijk mij geluk. Waar is Oostenrijk ben je geweest?
Hoe is het nu met je? Ik las dat je vandaag nog een echo hebt gehad en helaas geen verandering.
Amber-- Ratel
Net te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Erg leuk en spannend om Tante te worden!!
Maar vind ook best moeilijk. Was zo leuk geweest als ik nu ook zwanger was, maar ja komt binnenkort vast wel.
Maar vind ook best moeilijk. Was zo leuk geweest als ik nu ook zwanger was, maar ja komt binnenkort vast wel.
Amber-- Ratel
Ik zat in de Tirol, in Ehrwald. Een klein en niet echt bekend plaatsje. Ga jij actief doen of gewoon lekker relaxen? We hebben daar nog een hele flinke wandeling met afdalingen en beklimmingen gemaakt waarin ik achteraf gezien net zwanger was. Mijn voeten waren flink toegetakeld, dus we hadden nog gegrapt dat als de 'kleine' dat zou overleven het wel een blijvertje moest zijn. Maar dat het mis is wist ik gisteren eigenlijk gelijk al wel. Ze geven je nog een kleine kans, maar het voelt gewoon niet goed. Nu een week afwachten of het zelf op gang komt en anders met hulp. En dan hoop ik snel weer een normale cyclus te hebben. Ik heb in de 5 maanden tijd dat we 'bezig' waren hier wel meegelezen, maar wil straks ook wel gezellig meekletsen.
Lees nu ook dat je zus zwanger is, snap wel dat het even moeilijk, zou ik ook hebben! Hopelijk kunnen jullie straks samen zwanger zijn!!
Lees nu ook dat je zus zwanger is, snap wel dat het even moeilijk, zou ik ook hebben! Hopelijk kunnen jullie straks samen zwanger zijn!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Ik zat in de Tirol, in Ehrwald. Een klein en niet echt bekend plaatsje. Ga jij actief doen of gewoon lekker relaxen? We hebben daar nog een hele flinke wandeling met afdalingen en beklimmingen gemaakt waarin ik achteraf gezien net zwanger was. Mijn voeten waren flink toegetakeld, dus we hadden nog gegrapt dat als de 'kleine' dat zou overleven het wel een blijvertje moest zijn. Maar dat het mis is wist ik gisteren eigenlijk gelijk al wel. Ze geven je nog een kleine kans, maar het voelt gewoon niet goed. Nu een week afwachten of het zelf op gang komt en anders met hulp. En dan hoop ik snel weer een normale cyclus te hebben. Ik heb in de 5 maanden tijd dat we 'bezig' waren hier wel meegelezen, maar wil straks ook wel gezellig meekletsen.
Beide, actief en lekker relaxen! We gaan naar Karinthië. In het zuiden van Oostenrijk op de grens van Slovenië en Italië. Gaan de bergen in, leuke plaatsjes bekijken. Je hebt er ook meerdere grote meren (hopelijk is het mooi weer).
Ik voelde bij mijn 1e miskraam ook meteen dat het niet goed was, ze zeiden ook misschien ben je minder ver dan we denken. Maar wist meteen dat dat niet zo was, zat gewoon niet goed.
Gezellig dat je straks mee komt schrijven!
Amber-- Ratel
Amber leuk dat je tante wordt, maar wel dubbel hè, had ik ook...
Weegschaal, leuk als je straks, als alles een plekje heeft, lekker mee komt kletsen
Weegschaal, leuk als je straks, als alles een plekje heeft, lekker mee komt kletsen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
amber22 schreef:Net te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Erg leuk en spannend om Tante te worden!!
Gast- Gast
Gefeliciteerd amber! Maar begrijpelijk dat het voor jou ook wel moeilijk is
Gast- Gast
Ah Amber, ik snap dat het moeilijk is om dat te horen. Ook al gun je het haar zo, je wil het zelf ook heel erg graag natuurlijk.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ahw, dat is dubbel nieuws Amber! Ik had dat gevoel al bij mijn nichtje, laat staan bij je zus!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
amber22 schreef:Net te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Erg leuk en spannend om Tante te worden!!
Oh wat dubbel. Ik weet precies hoe je je voelt. Mijn zus liep namelijk 5 weken voor op mij. Toen ik van haar hoorde dat ze zwanger was, voelde ik me ook heel dubbel, maar de maand erop kon ik dus hetzelfde vertellen. Laten we hopen dat bij jou hetzelfde gebeurt! Maar gefeliciteerd dat je tante wordt!
Gast- Gast
ProudMama schreef:amber22 schreef:Net te horen gekregen dat mijn zus zwanger is. Erg leuk en spannend om Tante te worden!!
Snap dat het moeilijk is om te horen, ik vond het ook moeilijk toen mijn nicht het vertelde dat ze zwanger is. Maja je zus is toch anders, hopelijk ben jij snel aan de beurt. Zou leuk zijn als jullie dicht op elkaar zwanger zijn.
Ook al is het dubbel, gefeliciteerd met je zus.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Dat is zal idd moeilijk voor je zijn, ondanks dat je het haar ook gunt. Ik hoop dat je ook snel zwanger zult zijn samen met je zus.
Jelin- Kletskop
Meiden wat zijn jullie allemaal lief!! Dankjewel voor jullie reacties!
Jetje zou leuk zijn als bij mij hetzelfde gaat als bij jou. Als ik deze maand zwanger wordt loopt mij zus ook precies 5 weken voor op mij.
Mijn ongesteldheid heeft ook flink doorgezet. pff flinke buikpijn!
Jetje zou leuk zijn als bij mij hetzelfde gaat als bij jou. Als ik deze maand zwanger wordt loopt mij zus ook precies 5 weken voor op mij.
Mijn ongesteldheid heeft ook flink doorgezet. pff flinke buikpijn!
Amber-- Ratel
@ Amber.. Nee buikpijn is nooit leuk. Ik zou vandaag lekker rustig aan doen en me zelf verwennen met chocolade ofzo .
Zo vandaag weer een druk dagje voor de boeg. Straks mijn huisje opruimen. Als mijn man thuis is boodschappen doen, snel eten en dan om 18.00 uur weer werken. Hopelijk kan ik straks nog ff rusten, want gaap me kwijt haha..
Zo vandaag weer een druk dagje voor de boeg. Straks mijn huisje opruimen. Als mijn man thuis is boodschappen doen, snel eten en dan om 18.00 uur weer werken. Hopelijk kan ik straks nog ff rusten, want gaap me kwijt haha..
Jelin- Kletskop
Amber, wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Wat leuk voor je zus dat ze zwanger is, maar kan me inderdaad goed voorstellen dat het bij jou dubbele gevoelens met zich meebrengt!
Smooch gefeliciteerd!
Het is een vruchtbare periode geloof ik, tjonge.. Nu de rest nog. Gun het iedereen ontzettend
Ik heb lekker weekend! Laat de zon maar komen
Smooch gefeliciteerd!
Het is een vruchtbare periode geloof ik, tjonge.. Nu de rest nog. Gun het iedereen ontzettend
Ik heb lekker weekend! Laat de zon maar komen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Jeetje dames wat kletsen jullie veel!!
Ik heb vaak wel even tijd om een paar reacties te plaatsen in een topic, maar dit gaat me te snel haha!
Hier gaat alles zijn gangetje, vanmorgen zijn we naar Ballorig geweest en onze meid was helemaal kapot, haha. Zo even naar het dorp en dan pannenkoeken eten, jammie!
Ik zal als ik wat meer tijd heb eens de laatste pagina`s doorlezen en kijken wie er nog een pm wou.
Volgens mij zag ik dat een keer voorbij komen.
Ben nu vooral bezig met de voorbereidingen voor de vakantie en het huis bijwerken
Liefs Tittih
Ik heb vaak wel even tijd om een paar reacties te plaatsen in een topic, maar dit gaat me te snel haha!
Hier gaat alles zijn gangetje, vanmorgen zijn we naar Ballorig geweest en onze meid was helemaal kapot, haha. Zo even naar het dorp en dan pannenkoeken eten, jammie!
Ik zal als ik wat meer tijd heb eens de laatste pagina`s doorlezen en kijken wie er nog een pm wou.
Volgens mij zag ik dat een keer voorbij komen.
Ben nu vooral bezig met de voorbereidingen voor de vakantie en het huis bijwerken
Liefs Tittih
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Dag lieve meisjes, wij vertrekken over een uurtje voor ruim 2 weken naar Zuid-Frankrijk! Ik zal voor jullie duimen! jullie ook een beetje voor mij?
Vanmorgen namelijk echo en ik had een mooi eitje van 18 mm zitten in ... mijn GOEDE eierstok.. Zo zondag of maandag springt hij.. Zou het misschien een fransje worden ?
Tot snel
Vanmorgen namelijk echo en ik had een mooi eitje van 18 mm zitten in ... mijn GOEDE eierstok.. Zo zondag of maandag springt hij.. Zou het misschien een fransje worden ?
Tot snel
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: