Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 35 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:15

Muppetje: het is gewoon zo. Uiteindelijk gun je iedereen een kindje, maar als ik zie hoe zwaar bepaalde meiden in dit topic het te verduren hebben is die gunningsfactor nog net even een stukje hoger!! En ja eigenlijk moeten we dat inderdaad een keer doen. Gezellig. Ik heb geprobeerd te kijken waar je ongeveer moet wonen in de wijk, maar heb het nog niet echt kunnen afleiden uit je FB foto's...

Alyssa: ik ben ook niet heel actief geweest afgelopen weken. Ik werd niet ongesteld. Heb een Provera kuurtje gekregen van de huisarts. Daar heb ik nu een ontrekkingsbloeding van en nu is het afwachten of mijn lijf het weer overneemt.

Happy: leuk een nieuwe tuin!!

Amber: Ik hoop echt dat jij degene bent met goed nieuws vrijdag!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje di 16 aug 2011 - 8:18

Lejow schreef:
amber22 schreef:
Alyssa schreef:Ga ik vrijdag op mijn werk zeker kijken in dit topic Very Happy

Haha is goed!

+1!!

Ik ook, ik ook smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje di 16 aug 2011 - 8:21

Jetje, als je met je rug naar de bloemenwinkel staat en je steekt daar de weg over over het zebrapad. Onder die flat door en het weggetje door en dan meteen naar links, die weg, witte huizen.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:23

Muppetje schreef:Jetje, als je met je rug naar de bloemenwinkel staat en je steekt daar de weg over over het zebrapad. Onder die flat door en het weggetje door en dan meteen naar links, die weg, witte huizen.

Oh dan weet ik het. Daar ben ik vorige week langsgefietst. Dan gaan we zeker even een keertje afspreken.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 16 aug 2011 - 8:24

Jetje schreef:
Muppetje schreef:Jetje, als je met je rug naar de bloemenwinkel staat en je steekt daar de weg over over het zebrapad. Onder die flat door en het weggetje door en dan meteen naar links, die weg, witte huizen.

Oh dan weet ik het. Daar ben ik vorige week langsgefietst. Dan gaan we zeker even een keertje afspreken.
Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 16 aug 2011 - 8:25

Lejow schreef:
amber22 schreef:
Alyssa schreef:Ga ik vrijdag op mijn werk zeker kijken in dit topic Very Happy

Haha is goed!

+1!!

Haha dat maakt het nog spannender.. dat jullie allemaal op me wachten Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Amber- di 16 aug 2011 - 8:26

Jetje schreef:Muppetje: het is gewoon zo. Uiteindelijk gun je iedereen een kindje, maar als ik zie hoe zwaar bepaalde meiden in dit topic het te verduren hebben is die gunningsfactor nog net even een stukje hoger!! En ja eigenlijk moeten we dat inderdaad een keer doen. Gezellig. Ik heb geprobeerd te kijken waar je ongeveer moet wonen in de wijk, maar heb het nog niet echt kunnen afleiden uit je FB foto's...

Alyssa: ik ben ook niet heel actief geweest afgelopen weken. Ik werd niet ongesteld. Heb een Provera kuurtje gekregen van de huisarts. Daar heb ik nu een ontrekkingsbloeding van en nu is het afwachten of mijn lijf het weer overneemt.

Happy: leuk een nieuwe tuin!!

Amber: Ik hoop echt dat jij degene bent met goed nieuws vrijdag!

Wat lief, dankjewel! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn di 16 aug 2011 - 8:59

Lieve Muppet, 35 dagen met Clomid is heel normaal. soms zelfs langer!

Reken erop dat je een positieve test hebt tussen dag 18 en 24. Eerder vaak niet hoor!

Dus maak je niet te druk meis hug
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Jazzlyn di 16 aug 2011 - 9:00

Jazzlyn schreef:Lieve Muppet, 35 dagen met Clomid is heel normaal. soms zelfs langer!

Reken erop dat je een positieve test hebt tussen dag 18 en 24. Eerder vaak niet hoor!

Ps. ik zit nu op dag 16 en nog maar een eitje van 12 mm!! Dus ik heb ditmaal een eisprong op ongeveer dag 22 a 23! vroegste ooit was dag 18!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Filoria di 16 aug 2011 - 9:16

Gefeliciteerd Blush!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Triesje1983 di 16 aug 2011 - 9:25

@ Blush: gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

@ Amber: spannend hoor.. Ik ga vrijdag als ik thuis ben meteen kijken Very Happy.

Hier nog steeds erg druk, maar probeer het toch een beetje bij te houden hoor... Nog 1,5 week volhouden...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje di 16 aug 2011 - 10:03

Jazzlyn schreef:
Jazzlyn schreef:Lieve Muppet, 35 dagen met Clomid is heel normaal. soms zelfs langer!

Ps. ik zit nu op dag 16 en nog maar een eitje van 12 mm!! Dus ik heb ditmaal een eisprong op ongeveer dag 22 a 23! vroegste ooit was dag 18!

Ok, das fijn on te weten dank je!
Wel bijzonder dat ik dan op dag 21 al bloed moet prikken. Misschien denkt de dokter dat het vlotter zal gaan?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  smooch di 16 aug 2011 - 10:06

@ Tittih, welkom
@ CCC, gefeliciteerd met je baan!
@ Jetje, welke opleiding ga je doen?
@ Muppet, een dikke hug voor jou. Ik heb niet veel verstand van ovulatietesten, maar hopelijk wordt het gauw positief voor jou en kan je er helemaal tegenaan!
Lijkt me inderdaad erg frustrerend.

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en sinds gisteren heb ik last van slijmverlies (beetje vies) maar wat ik meestal heb tijdens mijn vruchtbare dagen. Ik heb ook geen last meer van menstruatiekrampen..... als ik donderdag nog niet ongesteld word ga ik vrijdagochtend ook testen, samen met Amber Very Happy
Wat ook raar is dat mijn borsten aanvoelen als of ze elk moment uit elkaar kunnen knallen en mijn vriend zei van het weekend ook al dat mijn borsten gegroeid zijn haha. Ik krijg nu toch wel stiekem hoop terwijl ik dat eigenlijk niet wil want straks word ik toch wel ongesteld. Vervelend dit!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Lejow di 16 aug 2011 - 17:56

Ohhhh wat spannend Smooch.. Hoe kan je het zo lang volhouden om niet te testen whahahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  smooch di 16 aug 2011 - 19:32

Lejow schreef:Ohhhh wat spannend Smooch.. Hoe kan je het zo lang volhouden om niet te testen whahahaha

hahah!
Omdat mijn langste cyclus 31 dagen was dus ik dacht wacht tot ik zover ben en dan ga ik weer testen. Ook ben ik stiekem bang dat ik als nog ongesteld wordt en dan erg teleurgesteld ga zijn. Maar het is bijna vrijdag....
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 di 16 aug 2011 - 19:35

@ Smooch: ik ga heel hard voor je duimen hoor Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Amber- di 16 aug 2011 - 19:38

smooch schreef:@ Tittih, welkom
@ Muppet, een dikke hug voor jou. Ik heb niet veel verstand van ovulatietesten, maar hopelijk wordt het gauw positief voor jou en kan je er helemaal tegenaan!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en sinds gisteren heb ik last van slijmverlies (beetje vies) maar wat ik meestal heb tijdens mijn vruchtbare dagen. Ik heb ook geen last meer van menstruatiekrampen..... als ik donderdag nog niet ongesteld word ga ik vrijdagochtend ook testen, samen met Amber Very Happy
Wat ook raar is dat mijn borsten aanvoelen als of ze elk moment uit elkaar kunnen knallen en mijn vriend zei van het weekend ook al dat mijn borsten gegroeid zijn haha. Ik krijg nu toch wel stiekem hoop terwijl ik dat eigenlijk niet wil want straks word ik toch wel ongesteld. Vervelend dit!

Smooch, wat spannend!!! Gaan we gezellig vrijdag samen testen smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin di 16 aug 2011 - 20:54

Goedemorgen dames,

@ CC.. Ik denk niet dat ik afgelopen dagen een eisprong heb gehad, maar toch nog gezellig gemaakt alleen een dag eerder Wink. Fijn dat je een baan aangeboden hebt gekregen. Valt nu zeker een last van je af. Zeker met je oude werkgever. Ik hoop dat je snel aan de slag kan!! En nee ongesteld zijn is niet leuk!!

@ Alyssa.. Nee niet echt genoten van het weer. Kwamen toch nog andere dingen op de planning. Maar vandaag weer een nieuwe dag. En ik hoop dat je ook een eigen cyclus mag hebben nu..

@ Happy.. Leuk een nieuwe tuin!! Wat zijn jullie aan het veranderen?

@ Amber en Smooch.. Spannend hoor voor jullie. Hoop dat jullie beiden een positieve test zullen hebben.

@ Muppetje.. Ik ben het wel met Jetje eens. Jullie zijn er al zo lang mee bezig dat ik het Jazz, Puggle en jezelf zo erg gun.

Hier gaat goed. Heb eindelijk geen klachten meer en voel me super goed. Vandaag weer aan het werk en heb zo geen zin meer, nog 4 weken werken en dan hebben wij ook vakantie. Mijn moeder gaat kaartjes voor Plopsaland de Panne bestellen via de anwb. Scheelt ons gewoon € 14,- per kaartje. Aankomend weekend is het hier kermis en maandag mag J.enna met mijn ouders mee. Dan gaan wij ook maar gelijk mee, hebben we dat ook weer gezien. Vind kermis altijd wel erg gezellig. Hoop dat ik vandaag wel van het weer kan genieten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 22:09

Smooch: oh wat spannend voor je meid!

Triesje: hoe is het met jou? (ik ben het even kwijt sorry)

Jelin: lekker hoor bijna vakantie! Wij hebben over een week of drie lekker vrij.

Ik ben ziek. En ik voel me zoooo zielig haha. Heb echt de halve nacht niet geslapen. Ventje naar de opvang gebracht en meteen weer met een dekentje op de bank. Ik ben daar zo slecht in in dat ziek zijn. Maar goed ik 'geniet' maar van de rust die ik vandaag even voor mezelf heb smile

Gast
Gast

Bericht  Jelin di 16 aug 2011 - 22:28

Balen dat je ziek bent Jetje. Idd lekker genieten van je rust nu de kleine naar het kdv is. Hopelijk knap je snel op!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  CCC di 16 aug 2011 - 23:19

Thnx allemaal! Ben net ook even naar de arts geweest en zij vind me ook klaar om weer te werken. Al met al enorme vooruitgang, precies een baan dat ik ook weer helemaal fit ben! Heb er zin in in elk geval! smile

Jetje: wat vervelend dat je ziek bent! Lekker veel slapen en veel vitamientjes eten... Dan knap je vast weer snel op!

Smooch: Zo spannend! Ben heeel benieuwd wat de test zegt!

Muppetje: hoop dat het allemaal een beetje op gang komt, verlies de moed nog niet, je hebt nog wat dagen en miss. heb je dan een mooie eisprong!

Happy: hoe ziet je nieuwe tuin er inmiddels uit? smile Word zeker mooi?

Jelin: leuk allemaal plannen! smile Hopen dat het weer ook wat mooier word!

Ik moet morgen ongesteld worden, best apart... Meestal heb ik de dag ervoor krampen enzo... Maar voel nog niks... Naja miss. vrijdag dan... We zullen het zien... Zou nu toch niet zwanger kunnen zijn, tenzij er een wonder heeft plaats gevonden.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  smooch wo 17 aug 2011 - 1:31

amber22 schreef:

Haha ja, spannend! En dan moeten ze ook allebei positief zijn Very Happy
@ Jetje, beterschap!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- wo 17 aug 2011 - 1:45

smooch schreef:
amber22 schreef:

Haha ja, spannend! En dan moeten ze ook allebei positief zijn Very Happy
@ Jetje, beterschap!

Ja dat zou leuk zijn!! Very Happy

Jetje beterschap!

@ CC, zou toch wat zijn al je wel zwanger bent haha.. Maar was niet echt mogelijk toch?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 17 aug 2011 - 2:23

Nee, kan niet echt... Tenzij ik mijn eisprong totaal verkeerd heb ingeschat... Maar daar ga ik niet vanuit... smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  smooch wo 17 aug 2011 - 4:20

Mijn vriend is ongeduldig, kan je midden op de dag testen? Ik dacht altijd dat het met ochtendurine moest.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: