Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Oh mijn god........
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
_Blush_ schreef:Oh mijn god........
Jaaa Gefeliciteerd!!!!
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
_Blush_ schreef:Oh mijn god........
Jaaa gefeliciteerd blush!! Die is positief!!
gefeliciteerd!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Blush, goed zeg!
Gefeliciteerd!
Wat fijn weer eens een zwangere in dit topic!
Geniet ervan, die is superpositief!
Gefeliciteerd!
Wat fijn weer eens een zwangere in dit topic!
Geniet ervan, die is superpositief!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Blush!! Mooie positieve test!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Thanks iedereen, ik kan het zelf echt nog niet geloven eigenlijk... Zo'n onwerkelijk gevoel !
Vanavond vertrekken we op vakantie, dus ik word niet ongesteld op reis (ik ga het pas echt geloven als ik ook écht niet ongesteld word :p)
Vanavond vertrekken we op vakantie, dus ik word niet ongesteld op reis (ik ga het pas echt geloven als ik ook écht niet ongesteld word :p)
_Blush_- Fluisteraar
_Blush_ schreef:Thanks iedereen, ik kan het zelf echt nog niet geloven eigenlijk... Zo'n onwerkelijk gevoel !
Dat gevoel komt vanzelf. Maar wel een leuke manier om met vakantie te gaan! Veel plezier!! En heb je het je vriend al verteld?
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ja, hij lag nog te slapen toen ik de test deed. Heb hem meteen wakker gemaakt . Hij is natuurlijk ook erg blij, maar vooral nog vol ongeloof. Hij zei dat hij het pas ging geloven als ik donderdag niet ongesteld word
_Blush_- Fluisteraar
Wauw gefeliciteerd Blush! dat is snel.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Yeah, wat leuk Blush, gefeliciteerd!!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Yeah, wat leuk Blush, gefeliciteerd!!
Smooch, hoe is het bij jou? Was je nou al ongesteld geworden?
Amber-- Ratel
Bedankt iedereen !! Ik ga nu uit eten met mijn ouders voor Moederdag (Antwerpse versie ervan ). Ik ga me moeten inhouden om nog niks te zeggen, 't is allemaal nog veel te pril. Moet eerst zelf nog zien of ik niet ongesteld ga worden voor ik het echt geloof, denk ik
Ik weet niet of ik nog online kom, aangezien we vanavond naar Kreta vertrekken, maar ik hoop dat er nog enkele goed nieuws hebben als ik terug ben (in de vorm van een zwangerschap, eisprong of langverwachte menstruatie).
Ik weet niet of ik nog online kom, aangezien we vanavond naar Kreta vertrekken, maar ik hoop dat er nog enkele goed nieuws hebben als ik terug ben (in de vorm van een zwangerschap, eisprong of langverwachte menstruatie).
_Blush_- Fluisteraar
_Blush_ schreef:Bedankt iedereen !! Ik ga nu uit eten met mijn ouders voor Moederdag (Antwerpse versie ervan ). Ik ga me moeten inhouden om nog niks te zeggen, 't is allemaal nog veel te pril. Moet eerst zelf nog zien of ik niet ongesteld ga worden voor ik het echt geloof, denk ik
Fijne vakantie! geniet ervan.. maar dat gaat vast lukken
Amber-- Ratel
Gefeliciteerd Blush!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik zal nu wat beter mijn best doen om bij te blijven. Ik heb behoorlijk last gehad van de hormonen van de Provera. Nu fingers crossed om te kijken of als die hormonen zijn vruchten afwerpen en mijn menstruatie op gang komt.
Hele fijne vakantie Blush!
Nu ga ik even proberen bij te lezen.
Hele fijne vakantie Blush!
Nu ga ik even proberen bij te lezen.
Gast- Gast
amber22 schreef:smooch schreef:Yeah, wat leuk Blush, gefeliciteerd!!
Nee, ik ben nog niet ongesteld geworden. Meestal is mijn cyclus 25-26 en 1x was het 32, dus misschien dat het deze keer ook wat langer duurt, geen idee! Ik ga elke keer naar de wc, zo irritant.
smooch- Kletskop
smooch schreef:amber22 schreef:smooch schreef:Yeah, wat leuk Blush, gefeliciteerd!!
Nee, ik ben nog niet ongesteld geworden. Meestal is mijn cyclus 25-26 en 1x was het 32, dus misschien dat het deze keer ook wat langer duurt, geen idee! Ik ga elke keer naar de wc, zo irritant.
haha kan ik me voorstellen. Blijft nog even spannend bij jou dus!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:smooch schreef:amber22 schreef:smooch schreef:Yeah, wat leuk Blush, gefeliciteerd!!
haha kan ik me voorstellen. Blijft nog even spannend bij jou dus!
Ja inderdaad!
smooch- Kletskop
Blush: Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!
Wij zijn net terug van het weekendje weg, was opzich lekker... Maar wel moeilijk zo nu en dan. Ben weer blij thuis te zijn in elk geval. Ik heb van het weekend even snel ingelogd, en zag dat er van alles op het forum is gebeurd. Wie praat me even bij?
Wij zijn net terug van het weekendje weg, was opzich lekker... Maar wel moeilijk zo nu en dan. Ben weer blij thuis te zijn in elk geval. Ik heb van het weekend even snel ingelogd, en zag dat er van alles op het forum is gebeurd. Wie praat me even bij?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Blush: Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!
Heey,
Kan me voorstellen dat het moeilijk was, hoe is het om weer thuis te zijn?
Tja er is heel wat gebeurd op het forum, weet het ook allemaal niet precies. Grotendeels in de pijler algemeen.
Het liep volgens mij uit de hand met bepaalde opmerkingen in een waar is topic.. Daar werd over iemand die vroeger op het forum kwam bepaalde dingen gezegd, wat geen idee. Daaruit kregen iemand een ban en later nog een aantal anderen.
Er is toen een tweede forum gemaakt in eerste instantie het nocafe maar dat heeft volgens mij ook weer een andere naam nu. Daar werd ook moeilijk over gedaan dat dat was gebeurd. Ik heb zoiets als mensen dat willen moeten ze dat doen.
Verder heb ik het niet allemaal gevolgd.
Zo ongeveer een korte samenvatting misschien kunnen andere het nog aanvullen haha..
Amber-- Ratel
amber22 schreef:chococupcake schreef:Blush: Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!
Heey,
Tja er is heel wat gebeurd op het forum, weet het ook allemaal niet precies. Grotendeels in de pijler algemeen.
Het liep volgens mij uit de hand met bepaalde opmerkingen in een waar is topic.. Daar werd over iemand die vroeger op het forum kwam bepaalde dingen gezegd, wat geen idee. Daaruit kregen iemand een ban en later nog een aantal anderen.
Er is toen een tweede forum gemaakt in eerste instantie het nocafe maar dat heeft volgens mij ook weer een andere naam nu. Daar werd ook moeilijk over gedaan dat dat was gebeurd. Ik heb zoiets als mensen dat willen moeten ze dat doen.
Zo ongeveer een korte samenvatting misschien kunnen andere het nog aanvullen haha..
Zoiets dus, gezeur allemaal
In de categorie het is maar een forum, waar maak je je druk om....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
_Blush_ schreef:Ja, hij lag nog te slapen toen ik de test deed. Heb hem meteen wakker gemaakt . Hij is natuurlijk ook erg blij, maar vooral nog vol ongeloof. Hij zei dat hij het pas ging geloven als ik donderdag niet ongesteld word
Oh Blush, Wowwww gefeliciteeerd!!!
En wat grappig, je loopt precies 2 weken achter op mij, ik had echt precies hetzelfde (ma testen, do ongesteld worden). Mijn vriend geloofde het ook niet!
echt onwijs super gefeliciteerd
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Muppetje schreef:amber22 schreef:chococupcake schreef:Blush: Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!
Heey,
Zoiets dus, gezeur allemaal
In de categorie het is maar een forum, waar maak je je druk om....
inderdaad!
Het is hier rustig.. meiden waar zijn jullie allemaal!
Mijn man had toen ik thuis kwam van het werk een lekkere BBQ voorbereid Erg leuk, gezellig en lekker!
Amber-- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: