Voor een kindje in 2011!
+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Jelin, wat een verschrikkelijk verhaal, door ratten opgegeten joh. Nou gelukkig heeft hij het gered en hebben jullie er veel plezier van. Haha een hond met een broekje, dat lijkt me ook een super grappig gezicht.
@Sanneke, wat voor smoesjes heb je dan? Ben wel benieuwd, misschien kan ik ze tegen die tijd wel gebruiken
Ik vind het super leuk dat ze zwanger zijn, maar het voelde wel een beetje raar. Kan het niet goed uitleggen. Ik probeerde dat tegen mijn vriend te zeggen maar die begrijpt dat al helemaal niet haha.
Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht
Ik heb last van gevoelige borsten/tepels, steken en een zwaar gevoel in mijn buik, met vlagen misselijk moet het de hele tijd wegboeren zo vervelend en erg moe. Maar ik wil me er niet te veel mee bezig houden, want het kunnen ook menstruatie klachten zijn. Maar kan me even niet herinneren dat ik hier tijdens mijn menstruatie last van had, of dat ik er nu meer op let ofzo.....lastig! Mijn cyclus is tussen de 26-32 dus eigenlijk wil ik gewoon afwachten en niet te snel testen.
@Sanneke, wat voor smoesjes heb je dan? Ben wel benieuwd, misschien kan ik ze tegen die tijd wel gebruiken
Ik vind het super leuk dat ze zwanger zijn, maar het voelde wel een beetje raar. Kan het niet goed uitleggen. Ik probeerde dat tegen mijn vriend te zeggen maar die begrijpt dat al helemaal niet haha.
Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht
Ik heb last van gevoelige borsten/tepels, steken en een zwaar gevoel in mijn buik, met vlagen misselijk moet het de hele tijd wegboeren zo vervelend en erg moe. Maar ik wil me er niet te veel mee bezig houden, want het kunnen ook menstruatie klachten zijn. Maar kan me even niet herinneren dat ik hier tijdens mijn menstruatie last van had, of dat ik er nu meer op let ofzo.....lastig! Mijn cyclus is tussen de 26-32 dus eigenlijk wil ik gewoon afwachten en niet te snel testen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ohhh smooch!! Wat spannend!!
Ik testte ook 3 dagen voor mijn NOD! Dus ik zou denk ik zaterdag of zondag testen haha
Ik testte ook 3 dagen voor mijn NOD! Dus ik zou denk ik zaterdag of zondag testen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
CCC was zielig zeg! Aan een huisdier kun je enorm gehecht raken dus het lijkt me niet makkelijk
Spannend Smooch!
Spannend Smooch!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Lejow schreef:Ohhh smooch!! Wat spannend!!
Ik moet zaterdag werken, maar het liefst wil in zondagochtend ook testen haha. Maar ik twijfel of ik niet wat langer moet wachten. Ik wil niet te enthousiast worden, want ik ken mezelf ga ik me er helemaal op verheugen en dan is de teleurstelling alleen maar groter. En de kans is klein dat het de 1e ronde al raak is, als ik de verhalen hier lees en om me heen hoor.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Heel even online, vandaag is M.ojito om 16.00 uur gecremeerd. We kunnen 'haar' waarschijnlijk maandag al ophalen... Zou het heel prettig vinden in elk geval. We hebben besloten een Blond- Amsterdam pot te laten beschilderen in opdracht en daar de as in te doen. Ga morgen eens even mailen naar de winkel of ze dat willen doen.
Vandaag zou ik dus ook meedraaien bij mijn 'nieuwe' job... Maar ik was zo emotioneel, dat ik er gewoon niet naartoe kon. Ik heb ze gebeld en kan as. dinsdag meedraaien. Ik ben een beetje warrig, dus weet niet of ik dit vanmorgen al had verteld.
Vandaag dus de eerste echte dag zonder onze M.ojito en is ons zo zwaar gevallen. Jeetje zeg... Ik had nooit verwacht dat dit zoveel pijn zou doen, bij alles denk ik aan haar. Toen we de andere kat eten gaven, zag het er zo triest en eenzaam uit. We hebben nu dus ook besloten om haar voorlopig (ik wil het eigenlijk helemaal niet meer) naar buiten doen... Miss. kunnen we haar naar buiten doen als we zelf in de tuin zijn ofzo, ze blijft dan altijd wel in de buurt. Weet nu even niet wat wijsheid is. Voelt ook wel even fijn hier mijn verhaal weg te typen... Zoveel verdriet van dat arme beestje. Gelukkig was ze niet heel erg aangetast, ze had alleen een blauw lipje... Maar dat was al genoeg dus... Pfff... Hoop dat de scherpe kantjes er snel vanaf zijn zeg...
Smooch: spannend! Ben zo benieuwd!
@ de rest: thnx voor jullie lieve woorden! Voelt echt even fijn om hier dan zo te komen en dan even mijn verhaal van me af te kunnen schrijven...
Vandaag zou ik dus ook meedraaien bij mijn 'nieuwe' job... Maar ik was zo emotioneel, dat ik er gewoon niet naartoe kon. Ik heb ze gebeld en kan as. dinsdag meedraaien. Ik ben een beetje warrig, dus weet niet of ik dit vanmorgen al had verteld.
Vandaag dus de eerste echte dag zonder onze M.ojito en is ons zo zwaar gevallen. Jeetje zeg... Ik had nooit verwacht dat dit zoveel pijn zou doen, bij alles denk ik aan haar. Toen we de andere kat eten gaven, zag het er zo triest en eenzaam uit. We hebben nu dus ook besloten om haar voorlopig (ik wil het eigenlijk helemaal niet meer) naar buiten doen... Miss. kunnen we haar naar buiten doen als we zelf in de tuin zijn ofzo, ze blijft dan altijd wel in de buurt. Weet nu even niet wat wijsheid is. Voelt ook wel even fijn hier mijn verhaal weg te typen... Zoveel verdriet van dat arme beestje. Gelukkig was ze niet heel erg aangetast, ze had alleen een blauw lipje... Maar dat was al genoeg dus... Pfff... Hoop dat de scherpe kantjes er snel vanaf zijn zeg...
Smooch: spannend! Ben zo benieuwd!
@ de rest: thnx voor jullie lieve woorden! Voelt echt even fijn om hier dan zo te komen en dan even mijn verhaal van me af te kunnen schrijven...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Smooch, spannend
chococupcake, wat rot van jullie kat zeg! Fijn dat je dinsdag mag meedraaien.
Ik had mij een dag verteld en zit vandaag op dag 30 (en niet 31), maar heb wel krapjes enzo dus verwacht vandaag wel ongesteld te worden.
Mocht ik niet zwanger zijn dan graag voor morgen middag ongesteld worden, want daarna heb ik een festival en het is wel leuk om dan wat drankjes te kunnen drinken. Maar liever niet natuurlijk.
chococupcake, wat rot van jullie kat zeg! Fijn dat je dinsdag mag meedraaien.
Ik had mij een dag verteld en zit vandaag op dag 30 (en niet 31), maar heb wel krapjes enzo dus verwacht vandaag wel ongesteld te worden.
Mocht ik niet zwanger zijn dan graag voor morgen middag ongesteld worden, want daarna heb ik een festival en het is wel leuk om dan wat drankjes te kunnen drinken. Maar liever niet natuurlijk.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Net naar de wc.. en ongesteld.
Caresses- Kletskop
James schreef:Caresses schreef: Net naar de wc.. en ongesteld.
Kut...
+1
Op naar de volgende ronde en je hebt een mooie cyclus.
@ Sanneke.. Ook voor jou erg balen, maar idd een mooie cyclus.
@ CC.. Balen dat het zo tegen valt zonder jullie kat. Ik hoop echt dat je het snel kunt verwerken en je de as snel op kan halen, zodat ze weer bij jullie is.
Gisteren was het gelukkig een dag niet druk op het werk.. Dat was lang geleden, maar wel ff lekker. Vandaag weer werken tot 1.30 uur.. Pff ben d'r nu al moe van haha.. Voelde me gisteren echt niet lekker, buikpijn, geen honger en misselijk. Nu is het gelukkig wel weggetrokken.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
James schreef:Caresses schreef: Net naar de wc.. en ongesteld.
Kut...
Caresses, jij bent toch al wel een tijd bezig toch? Hou je de moed er nog in?
Gast- Gast
Ja klopt. Tsja, niet echt, vanaf het begin af aan heb ik het gevoel dat het bij ons niet zo snel zou gaan (waarom ik dat gevoel toen al had weet ik niet). Ik weet het allemaal niet zo goed.
In het begin was ik elke maand er heel erg mee bezig en had ik hoop, wat vervolgens op een grote teleurstelling uitloopt. De laatste paar maanden ga ik er steeds vanuit dat weer niet is gelukt. Hiermee bescherm ik mijzelf dan een beetje. Maar elke keer als dag 28 is geweest en ik nog niet ongesteld ben dan begin ik wat hoop te krijgen.
We hebben natuurlijk ook geen idee wat de toekomst brengt. Als het in december nog niet is gelukt gaan we naar de huisarts toe.
Verder probeer ik gezond te leven. Drink slechts een enkele keer nog alcohol (in totaal 3x gedaan sinds januari, en dan alleen wanneer ik ongesteld ben geworden). We proberen het om de dag, elke dag, om de 2 dagen, maar tot nu toe allemaal zonder succes.
In het begin was ik elke maand er heel erg mee bezig en had ik hoop, wat vervolgens op een grote teleurstelling uitloopt. De laatste paar maanden ga ik er steeds vanuit dat weer niet is gelukt. Hiermee bescherm ik mijzelf dan een beetje. Maar elke keer als dag 28 is geweest en ik nog niet ongesteld ben dan begin ik wat hoop te krijgen.
We hebben natuurlijk ook geen idee wat de toekomst brengt. Als het in december nog niet is gelukt gaan we naar de huisarts toe.
Verder probeer ik gezond te leven. Drink slechts een enkele keer nog alcohol (in totaal 3x gedaan sinds januari, en dan alleen wanneer ik ongesteld ben geworden). We proberen het om de dag, elke dag, om de 2 dagen, maar tot nu toe allemaal zonder succes.
Caresses- Kletskop
Caresses schreef:Ja klopt. Tsja, niet echt, vanaf het begin af aan heb ik het gevoel dat het bij ons niet zo snel zou gaan (waarom ik dat gevoel toen al had weet ik niet). Ik weet het allemaal niet zo goed.
Dat is echt balen meid!! Ben je toevallig al met ovulatie testen begonnen of met temperaturen? Misschien kun je dat ook nog proberen om je eisprong te bepalen. En ik snap heel goed dat je jezelf beschermt daarvoor. Elke maand een teleurstelling is erg zwaar en emotioneel.
Jelin- Kletskop
Met mezelf een beetje in het achterhoofd: heb jij rond je eisprong wel echt draderige afscheiding? Bij mij was dat het probleem namelijk dat ik niet zwanger raakte de 1e keer en nu waarschijnlijk weer. CKC wees me er toen op dat haar gyn had gezegd dat veel vrouwen dat hadden. Misschien dat je dat voor jezelf al vast na kan gaan door op te letten.
Gast- Gast
Bedankt voor de tip.
Toen ik net 3 maanden van de pil af was had ik heel draderige afscheiding (1x zelfs zo'n dik draad van wel 15cm!). Tegenwoordig minder. Dan zijn het dunne draadjes van ca. 2cm onfzo.
Kan de medische wereld daarmee helpen als je dat niet hebt? En hoe ben jij de 1e keer zwanger geworden?
Ik heb 1,5 maand getempt (halverwege 2e gestopt wegens situatie met schoonvader), daar wil ik in september weer mee beginnen. Ik zie wel duidelijk een daling (en stijging) in het temperaturen, dus denk dat ik wel een eisprong heb. (in het begin voelde ik die ook steeds heel goed, tegenwoordig niet .
Ik heb 1 maand ovulatietesten gebruikt, vanaf dag 8 t/m dag 20 dus best wel prijzig (natuurlijk heb ik het geld ervoor over). Maar 1 dag werd hij bijna even donker als de test streep. Dus weet niet hoe goed dat voor mij werkt.
Toen ik net 3 maanden van de pil af was had ik heel draderige afscheiding (1x zelfs zo'n dik draad van wel 15cm!). Tegenwoordig minder. Dan zijn het dunne draadjes van ca. 2cm onfzo.
Kan de medische wereld daarmee helpen als je dat niet hebt? En hoe ben jij de 1e keer zwanger geworden?
Ik heb 1,5 maand getempt (halverwege 2e gestopt wegens situatie met schoonvader), daar wil ik in september weer mee beginnen. Ik zie wel duidelijk een daling (en stijging) in het temperaturen, dus denk dat ik wel een eisprong heb. (in het begin voelde ik die ook steeds heel goed, tegenwoordig niet .
Ik heb 1 maand ovulatietesten gebruikt, vanaf dag 8 t/m dag 20 dus best wel prijzig (natuurlijk heb ik het geld ervoor over). Maar 1 dag werd hij bijna even donker als de test streep. Dus weet niet hoe goed dat voor mij werkt.
Caresses- Kletskop
Zo te lezen heb je inderdaad wel een eisprong. Nee, dat draderige testen ze (nog?) niet in het ziekenhuis. Ik ben er voor bij een hele goede iriscopist geweest. Je kunt er wel zinktabletten voor slikken, 1 bij je ontbijt en 1 bij het avondeten. Zink stimuleert namelijk je slijmvliezen, waardoor je dus draderig en plakkerig slijmvlies krijgt.
En inderdaad, die hele lange draden heb ik ook gehad toen ik begonnen was met de zink.
Daarvoor heel weinig of gewoon helemaal niks plakbaars. Achteraf heel dom
van mij dat ik het pas na de 2e IVF poging ben gaan slikken.. Misschien was het anders al lang en breed blijven zitten (3e poging posi test)
En inderdaad, die hele lange draden heb ik ook gehad toen ik begonnen was met de zink.
Daarvoor heel weinig of gewoon helemaal niks plakbaars. Achteraf heel dom
van mij dat ik het pas na de 2e IVF poging ben gaan slikken.. Misschien was het anders al lang en breed blijven zitten (3e poging posi test)
Gast- Gast
smooch schreef:Lejow schreef:Ohhh smooch!! Wat spannend!!
Ik moet zaterdag werken, maar het liefst wil in zondagochtend ook testen haha. Maar ik twijfel of ik niet wat langer moet wachten. Ik wil niet te enthousiast worden, want ik ken mezelf ga ik me er helemaal op verheugen en dan is de teleurstelling alleen maar groter. En de kans is klein dat het de 1e ronde al raak is, als ik de verhalen hier lees en om me heen hoor.
Zwart wit gezien is de kans in ronde 1 net zo groot als de kans in ronde 3/6/8!
De eerste keer toen ik negatief testte was ik ook teleurgesteld, de ronde erna was dat al een stuk minder. Stiekem hoop je natuurlijk dat t in ronde 1 gewoon pats boem raak is
succes!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo Meiden,
@ caresses, balen!!
@ Blush, tja of ik wat voel. Houd me daar eigenlijk niet meer zo mee bezig want weet dat mijn lichaam me heel goed voor de gek kan houden. met name vorige maand heb ik veel klachten gehad maar werd ik gewoon ongesteld. Heb nu minder klachten. Nog wel zere borsten en tepels. Heel af en toe wat krampjes in mijn buik maar verder niet zoveel. We wachten maar gewoon af haha!
Wat jij zegt over die gekke smaak in je mond heb ik ook wel een beetje.
@ Sanne, zie hierboven
@ Smooch, spannend hoor!!!
@ CCC, nog even een voor jou!!!!!
@ all, joehoe nog maar een paar uur werken en dan weekend!!!
@ caresses, balen!!
@ Blush, tja of ik wat voel. Houd me daar eigenlijk niet meer zo mee bezig want weet dat mijn lichaam me heel goed voor de gek kan houden. met name vorige maand heb ik veel klachten gehad maar werd ik gewoon ongesteld. Heb nu minder klachten. Nog wel zere borsten en tepels. Heel af en toe wat krampjes in mijn buik maar verder niet zoveel. We wachten maar gewoon af haha!
Wat jij zegt over die gekke smaak in je mond heb ik ook wel een beetje.
@ Sanne, zie hierboven
@ Smooch, spannend hoor!!!
@ CCC, nog even een voor jou!!!!!
@ all, joehoe nog maar een paar uur werken en dan weekend!!!
Laatst aangepast door amber22 op do 11 aug 2011 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
De arts in het Vu die vroeg er bij mij erg op door. Ze vroeg: voel je je eisprong? Ja. Wat voel je? Pijn in mijn linker of rechter eierstokken. En hoe is je afscheiding? Eh... Is dit nat? Nee. Plakkerig? Soms.. Ruikt het? Nee. Voel je het lopen of als je je afveegt? Beide.
Ik heb 20sept weer een afspraak, ik ga het heel goed vragen wat het belang is van vruchtbaarslijm. Wat de binnenkant van een eileider heeft ook niet baarmoederslijmvlies en toch kan een eitje zich daar ook nestelen (bbz)
Ik heb 20sept weer een afspraak, ik ga het heel goed vragen wat het belang is van vruchtbaarslijm. Wat de binnenkant van een eileider heeft ook niet baarmoederslijmvlies en toch kan een eitje zich daar ook nestelen (bbz)
Laatst aangepast door 2CKC2 op do 11 aug 2011 - 20:54; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Smooch!!! Spannend!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:De arts in het Vu die vroeg er bij mij erg op door. Ze vroeg: voel je je eisprong? Ja. Wat voel je? Pijn in mijn linker of rechter eierstokken. En hoe is je afscheiding? Eh... Is dit nat? Nee. Plakkerig? Soms.. Ruikt het? Nee. Voel je het lopen of als je je afveegt? Beide.
Ik vind het zó raar dat ze er bij ons niet naar vroegen.. Als je zo'n goed ziekenhuis bent moet je daar toch naar vragen? Zelfs ik snap dat als je baarmoederslijmvlies niet draderig genoeg is er ook niks kan innestelen. Wie weer zijn er tig vrouwen die niet zwanger zijn geworden terwijl dat het probleem was wat misschien wel simpel te verhelpen is..
Gast- Gast
En Caresess, heel veel succes voor de volgende ronde!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
James schreef:2CKC2 schreef:De arts in het Vu die vroeg er bij mij erg op door. Ze vroeg: voel je je eisprong? Ja. Wat voel je? Pijn in mijn linker of rechter eierstokken. En hoe is je afscheiding? Eh... Is dit nat? Nee. Plakkerig? Soms.. Ruikt het? Nee. Voel je het lopen of als je je afveegt? Beide.
Ik vind het zó raar dat ze er bij ons niet naar vroegen.. Als je zo'n goed ziekenhuis bent moet je daar toch naar vragen? Zelfs ik snap dat als je baarmoederslijmvlies niet draderig genoeg is er ook niks kan innestelen. Wie weer zijn er tig vrouwen die niet zwanger zijn geworden terwijl dat het probleem was wat misschien wel simpel te verhelpen is..
Dat vind ook raar!! Ik neem aan dat alles rond IVF ongeveer hetzelfde wel zou moeten gaan. Maar wel fijn dat je de tip hebt gegeven!!
Jelin- Kletskop
Ga zo meteen maar even zinktabletten kopen.
Sinds dec/jan zijn we bezig.
Sinds dec/jan zijn we bezig.
Caresses- Kletskop
Jeej, weekend
Zink schijnt ook goed te zijn voor sperma, misschien moeten we t allebei maar gaan slikken, baadt het niet....
Zink schijnt ook goed te zijn voor sperma, misschien moeten we t allebei maar gaan slikken, baadt het niet....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: