Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 27 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- vr 12 aug 2011 - 3:58

Muppetje schreef:Jeej, weekend smile

Zink schijnt ook goed te zijn voor sperma, misschien moeten we t allebei maar gaan slikken, baadt het niet....

Jaaa weekend!!! Very Happy Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 4:02

Ja genieten jullie maar lekker van je weekend! Ik mag nog tot 9 en moet morgen ook nog Cry maar dan heb ik wel vakantie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 12 aug 2011 - 4:05

Puggle schreef:Ja genieten jullie maar lekker van je weekend! Ik mag nog tot 9 en moet morgen ook nog Cry maar dan heb ik wel vakantie Very Happy

Dus jij mag niet klagen Laughing Laughing
haha!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 4:11

amber22 schreef:
Puggle schreef:Ja genieten jullie maar lekker van je weekend! Ik mag nog tot 9 en moet morgen ook nog Cry maar dan heb ik wel vakantie Very Happy

haha!!

Hihi daar heb je een punt :P

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 12 aug 2011 - 4:30

Puggle schreef:
amber22 schreef:

haha!!

Hihi daar heb je een punt :P

Nou dan, mond dicht jij :P

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  smooch vr 12 aug 2011 - 23:50

Hoi dames, er is gisteren niet veel geschreven...

Ik heb geen weekend, ben nu aan het werk en morgenavond ook weer.
Vanavond gaan mijn vriend en ik op bezoek bij zijn nicht die net zwanger is. Ben benieuwd naar de verhalen en vandaag gaan ze babyspullen shoppen.
Ik heb een super leuk pakje voor ze gekocht van noppies. Die kleertjes zijn ook zo schattig!

Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Sinds vannacht heb ik last van menstruatiekrampen en die herken ik wel. Nu even afwachten wanneer het gaat doorzetten....
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Lejow vr 12 aug 2011 - 23:58

Jammer Smooch!!!! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Amber- za 13 aug 2011 - 0:02

Smooch, jammer. Maar het kan alsnog dat je zwanger bent. Menstruatiekrampen passen ook bij een zwangerschap. Ik ben benieuwd!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  smooch za 13 aug 2011 - 0:29

Ja ik weet het niet, het voelt echt als menstruatiekrampen die ik altijd een paar dagen van te voren heb. Ik hoop natuurlijk dat het goed zit maar ga nergens van uit, wacht het af.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje za 13 aug 2011 - 2:24

Is het overal zo raar weer vandaag? Druilerig, maar wel heel benauwd...

Welke pilletjes slikken jullie allemaal? Alleen foliumzuur, of multivitamines?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 2:31

Muppetje schreef:Is het overal zo raar weer vandaag? Druilerig, maar wel heel benauwd...

Ik had alleen foliumzuur, toen ik wist dat ik zwanger ben over gegaan op multivitamines en nu weer terug naar foliumzuur.
Ik werd doodziek van die multivitamines..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  S@nneke za 13 aug 2011 - 2:37

smooch schreef:@ Jelin, wat een verschrikkelijk verhaal, door ratten opgegeten joh. Nou gelukkig heeft hij het gered en hebben jullie er veel plezier van. Haha een hond met een broekje, dat lijkt me ook een super grappig gezicht.

@Sanneke, wat voor smoesjes heb je dan? Ben wel benieuwd, misschien kan ik ze tegen die tijd wel gebruiken :P
Ik vind het super leuk dat ze zwanger zijn, maar het voelde wel een beetje raar. Kan het niet goed uitleggen. Ik probeerde dat tegen mijn vriend te zeggen maar die begrijpt dat al helemaal niet haha.

Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht nerd
Ik heb last van gevoelige borsten/tepels, steken en een zwaar gevoel in mijn buik, met vlagen misselijk moet het de hele tijd wegboeren zo vervelend en erg moe. Maar ik wil me er niet te veel mee bezig houden, want het kunnen ook menstruatie klachten zijn. Maar kan me even niet herinneren dat ik hier tijdens mijn menstruatie last van had, of dat ik er nu meer op let ofzo.....lastig! Mijn cyclus is tussen de 26-32 dus eigenlijk wil ik gewoon afwachten en niet te snel testen.

Smooch, uhum, smoesje 1:ik heb een blaasontsteking en heb een antibioticumkuur, dus ik mag niet drinken, ik baal er zo van, maar ik heb vroeger wel een een blaasontsteking verwaarloost en toen had ik bijna een nierbekken ontsteking, dus maar even uitzitten.
Smoesje 2: Ik moet morgen vroeg weer werken en ik kreeg laatst zo’n hoofdpijn na 2 wijntjes, daar heb ik echt geen zin in morgen.
Smoesje 3: Ik ben de BOB, ik heb een weddenschap verloren met m’n vriend en nou ben ik alweer de pineut met bobben.
Smoesje 4: Ik heb last van m’n kies en koud drinken doet echt zeer. Lauwe wijn vind ik echt niet lekker, dus doe maar een kopje thee.

Hihi, meer kan ik er nu even niet verzinnen. Nu maar hopen dat ik straks mijn lach in kan houden als ik de smoesjes nodig heb.
Ik kan me best voorstellen dat het raar voelt. Tuurlijk gun je het hun, maar het is toch jammer dat niet jij de gene bent die kan vertellen dat je zwanger bent.

spannend. Je klachten klinken goed, maar het kan inderdaad ook komen doordat je er meer op let. Ik ben benieuwd!
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Amber- za 13 aug 2011 - 2:37

Muppetje schreef:Is het overal zo raar weer vandaag? Druilerig, maar wel heel benauwd...

Het is hier bijna de hele droog geweest. Wel benauwd.
Ik slikte eerst alleen foliumzuur. Maar heb ook zwangerschapsvitamines geslikt (toen ik zwanger was) en slik nu de ene keer die en de andere keer gewoon alleen de foliumzuur. Heb beide in de kast staan.
Ook slik ik sinds 1,5 maand tarwekiemoliecapsules die zouden de innesteling bevorderen. Tja ik dacht misschien helpt het haha..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 2:41

Hier is het eigelijk al heel de dag aan het regenen en frisjes vind ik.

Ik slik alleen foliumuur, sinds 4 dagen nu. Is gewoon een potje van kruidvat.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 2:53

Puggle schreef:Hier is het eigelijk al heel de dag aan het regenen en frisjes vind ik.

Maar jullie zijn toch al veel langer bezig voor een kindje?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje za 13 aug 2011 - 2:54

Ik had altijd de multivitamines van Kruidvat, maar die waren overal op, dus nu heb ik die van Centrum, wel best duur, maar ach.

Oh, Amber, dat wist ik niet. Misschien dat t helpt ja. Aan de andere kant, als je alles moet kopen dat ergens voor helpt blijf je bezig... Ik hou het dus maar bij de multivitamines...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 2:57

Lejow schreef:
Puggle schreef:Hier is het eigelijk al heel de dag aan het regenen en frisjes vind ik.

Klopt bijna 9 maanden nu. Maar ik heb 1 cyclus gehad en toen heb ik het een periode niet meer ingenomen. Misschien niet ok maar goed. Nu slik ik ze trouw met al mijn andere pillen angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 2:58

Muppje, ga je nu morgen testen? Of nog niet?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 13 aug 2011 - 3:02

Puggle schreef:Muppje, ga je nu morgen testen? Of nog niet?

Ik denk vanaf maandag

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 3:06

Puggle schreef:
Lejow schreef:

Klopt bijna 9 maanden nu. Maar ik heb 1 cyclus gehad en toen heb ik het een periode niet meer ingenomen. Misschien niet ok maar goed. Nu slik ik ze trouw met al mijn andere pillen angel

Goed zo! Want het is echt heel belangrijk Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  S@nneke za 13 aug 2011 - 3:08

Caresses, wat jammer dat je ongesteld bent, balen.

Jelin, Ik vind het niet zo balen. Ik was er niet vanuit gegaan dat ik zwanger was. En achteraf terug rekenend had het ook bijna niet gekund. Morgen op vakantie dus dan kunnen we aan het eind van onze vakantie alle tijd ommuh… uhum.. ja dat ja Very Happy

CCC hug

Muppetje, ik slik alleen foliumzuur. Succes met de ovulatie testen, ik hoop dat ze een duidelijke eisprong laten zien.

Meiden ik vlieg morgen naar Egypte. Lekker vakantie vieren. Over 2 weken ben ik weer in het land. Ik hoop dat als ik terug ben, ik allemaal positieve goede verhalen kan lezen.
S@nneke
S@nneke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Muppetje za 13 aug 2011 - 3:09

S@nneke, fijne vakantie!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- za 13 aug 2011 - 3:18

Muppetje schreef:Ik had altijd de multivitamines van Kruidvat, maar die waren overal op, dus nu heb ik die van Centrum, wel best duur, maar ach.

Oh, Amber, dat wist ik niet. Misschien dat t helpt ja. Aan de andere kant, als je alles moet kopen dat ergens voor helpt blijf je bezig... Ik hou het dus maar bij de multivitamines...

Ja klopt. Maar omdat ik 2 miskramen heb gehad wou ik toch iets proberen. En die dingen kosten dacht ik ongeveer 3 euro per potje en daar doe je bijna 1,5 maand mee. Dus arm word ik er ook niet van haha.

@ Puggle, mooi dat je de foliumzuur nu wel trouw slikt!

@ Sanne, fijne vakantie!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje za 13 aug 2011 - 3:22

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Ik had altijd de multivitamines van Kruidvat, maar die waren overal op, dus nu heb ik die van Centrum, wel best duur, maar ach.

Ja klopt. Maar omdat ik 2 miskramen heb gehad wou ik toch iets proberen. En die dingen kosten dacht ik ongeveer 3 euro per potje en daar doe je bijna 1,5 maand mee. Dus arm word ik er ook niet van haha.

@ Puggle, mooi dat je de foliumzuur nu wel trouw slikt!

@ Sanne, fijne vakantie!!!

Oh, begrijp me niet verkeerd, van jou snap ik het helemaal!! Ik zou alleen zelf ook wel alles willen slikken, haha. Maarja, dat heeft vast weinig zin angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  smooch za 13 aug 2011 - 3:40

S@nneke schreef:
smooch schreef:@ Jelin, wat een verschrikkelijk verhaal, door ratten opgegeten joh. Nou gelukkig heeft hij het gered en hebben jullie er veel plezier van. Haha een hond met een broekje, dat lijkt me ook een super grappig gezicht.

@Sanneke, wat voor smoesjes heb je dan? Ben wel benieuwd, misschien kan ik ze tegen die tijd wel gebruiken :P
Ik vind het super leuk dat ze zwanger zijn, maar het voelde wel een beetje raar. Kan het niet goed uitleggen. Ik probeerde dat tegen mijn vriend te zeggen maar die begrijpt dat al helemaal niet haha.

Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht nerd
Ik heb last van gevoelige borsten/tepels, steken en een zwaar gevoel in mijn buik, met vlagen misselijk moet het de hele tijd wegboeren zo vervelend en erg moe. Maar ik wil me er niet te veel mee bezig houden, want het kunnen ook menstruatie klachten zijn. Maar kan me even niet herinneren dat ik hier tijdens mijn menstruatie last van had, of dat ik er nu meer op let ofzo.....lastig! Mijn cyclus is tussen de 26-32 dus eigenlijk wil ik gewoon afwachten en niet te snel testen.

Smooch, uhum, smoesje 1:ik heb een blaasontsteking en heb een antibioticumkuur, dus ik mag niet drinken, ik baal er zo van, maar ik heb vroeger wel een een blaasontsteking verwaarloost en toen had ik bijna een nierbekken ontsteking, dus maar even uitzitten.
Smoesje 2: Ik moet morgen vroeg weer werken en ik kreeg laatst zo’n hoofdpijn na 2 wijntjes, daar heb ik echt geen zin in morgen.
Smoesje 3: Ik ben de BOB, ik heb een weddenschap verloren met m’n vriend en nou ben ik alweer de pineut met bobben.
Smoesje 4: Ik heb last van m’n kies en koud drinken doet echt zeer. Lauwe wijn vind ik echt niet lekker, dus doe maar een kopje thee.

Hihi, meer kan ik er nu even niet verzinnen. Nu maar hopen dat ik straks mijn lach in kan houden als ik de smoesjes nodig heb.
Ik kan me best voorstellen dat het raar voelt. Tuurlijk gun je het hun, maar het is toch jammer dat niet jij de gene bent die kan vertellen dat je zwanger bent.

spannend. Je klachten klinken goed, maar het kan inderdaad ook komen doordat je er meer op let. Ik ben benieuwd!

haha die smoesjes ga ik onthouden dan!
Alvast een fijne vakantie!!

@ de rest: ik slik alleen foliumzuur.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: