Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 19 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Jelin zo 7 aug 2011 - 21:29

Goedemorgen dames,

Ik heb het ff doorgelezen, maar er zoveel geschreven.

@ James.. Ik ben 10 juli gestopt met de pil en sinds die tijd al 2 keer ongesteld geweest. Denk dat mijn lichaam goed bezig was met het ontpillen. Ik hoop dat ik deze maand een cyclus ga krijgen. Wij zij ook bezig voor ons 2de kindje.

@ Blush.. Balen dat je een ongeluk hebt gehad. Gaat het al wat beter met je nek?

@ Jazz.. Jeetje heftig hoor!! Ik hoop dat je binnen 3 maanden toch zwanger bent!!

Hier weer een druk weekend gehad. Mijn man had onverwacht een feestje, dus ging mijn dochter bij oma logeren. Vond ze echt super leuk, maar ze was gisteren helemaal gebroken net zoals oma zelf Wink. Ik moest gewoon werken en ben daarna nog ff naar het feestje gegaan, heb mijn gezicht laten zien en dat is prima zo. Op het werk was het echt super druk. Ik geloof dat het elke dag van 17.00 tot 22.00 uur non-stop druk was en die drukte begon weer opnieuw om 23.00 uur. Het was gewoon niet leuk meer. Maar we zijn er doorheen gekomen en nu genieten van mijn "weekend".

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 21:40

James: van mij weet je het. Ik ben nu sinds april bezig en slik nu Provera om te kijken of dat mijn cyclus op gang gaat helpen. Wat jij schrijft over de vorige keer dat je zwanger wilde worden en iedereen in het topic zwanger werd, herken ik wel. Ik hoop zo ontzettend dat het jou gegund is op deze manier meid!

Jazzlyn: Jeetje meid wat een heftig verhaal.

CCC: wauw mooi geworden zeg je trap!

Happy: balen dat je negatief getest hebt. Hoe is het u?

Muppetje: hoe is het met jou?

Hier eigenlijk vrij weinig nieuws. Begin een beetje oververmoeid te raken. Merk dat ik even teveel hooi op mijn vork heb genomen afgelopen periode.

Gast
Gast

Bericht  Jelin zo 7 aug 2011 - 22:06

@ Jetje.. Balen dat je zo oververmoeid bent. Ik hoop dat je snel bij kunt tanken. Heb je binnenkort nog vakantie of heb je die al gehad? En hoe gaat het eigenlijk met je cyclus, ben je al aan je kuurtje begonnen?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:26

Chcoco, zo je trap ziet er echt al netjes uit zeg!

Happy, jammer dat je test negatief was. Maar als het doorzet (wat ik natuurlijk niet hoop) dan ben je weer wel mooi regelmatig!

KoffieLeut, balen meis als het doorzet. Is idd wel vroeg ja! Fijn zeg dat het met je mama beter gaat. Hopelijk mag ze snel naar een verpleeghuis, zo'n ziekenhuis is niks.

Jelin, jij hebt het maar druk op je werk lees ik iedere keer jeetje! Nou de tijd gaat dan in ieder geval wel snel.

Jetje, lekker rustig aan doen en goed je rust proberen te pakken. Ben je al bezig met je kuurtje?

Muppet en amber, werk ze weer vandaag!

Ik zat een beetje te lezen over clomid op internet. Nou moet je natuurlijk niet doen. al die bijwerkingen en de verhoogde kans op een meerling!
De meiden die met clomid zwanger zijn geworden of bezig zijn, waren jullie daar bang voor.? Voor een meerling. Ik wil natuurlijk heel graag zwanger worden, maar dat meerling deel zit met toch niet zo heel lekker zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 22:32

Jelin: We gaan de eerste week van september een midweekje naar de Beekse Bergen. Helaas is dat onze enige vakantie, aangezien alle andere dagen (en geld) in ons huis is gestoken. Misschien dat ik binnenkort nog een weekendje weg boek met alleen mijn man. Kleine vent dan even bij opa en oma laten slapen. Hij is elke ochtend rond 6 uur wakker dus even een nachtje goed bijslapen zit er niet in. Balen joh dat je zo onwijs druk bent op je werk. Wat doe je voor werk?

Puggle: Hoe is het verder met jou meid? Die verhalen op internet stellen je inderdaad niet echt gerust. Ik heb geen ervaring met Clomid, maar hopelijk kunnen andere meiden je geruststellen.

Ik ben vrijdag met de Provera begonnen. Nu nog 6 dagen en dan afwachten weer...

Gast
Gast

Bericht  Jelin zo 7 aug 2011 - 23:07

Werk bij de grote gele M, 1 van de laatste Mc voor de Belgische grens. Op het moment erg druk vanwege de vakantie. Gisteren mocht ik pas na half 9 gaan eten. Normaal is dat tussen 19 uur en 20 uur. Dat is dus erg laat. Maar ja nog een paar weekjes en dan heb ik ook vakantie.

@ Jetje.. Beekse bergen is echt leuk!! Ben er pas nog geweest met het werk en dat zonder kinderen haha. Hopelijk slaat je provera aan. En echt balen dat je zoontje zo vroeg wakker is. Mijn dochter is rond 7 uur wakker, als d'r vader uit bed gaat.

@ Muppetje... Ook geen ervaring met Clomid. Heb bij mijn eerste in een topic gezet en daar werd iemand zwanger dmv clomid van een tweeling. Maar daar moet je je echt niet druk om maken.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 23:12

Jelin schreef:Werk bij de grote gele M, 1 van de laatste Mc voor de Belgische grens. Op het moment erg druk vanwege de vakantie. Gisteren mocht ik pas na half 9 gaan eten. Normaal is dat tussen 19 uur en 20 uur. Dat is dus erg laat. Maar ja nog een paar weekjes en dan heb ik ook vakantie.

@ Jetje.. Beekse bergen is echt leuk!! Ben er pas nog geweest met het werk en dat zonder kinderen haha. Hopelijk slaat je provera aan. En echt balen dat je zoontje zo vroeg wakker is. Mijn dochter is rond 7 uur wakker, als d'r vader uit bed gaat.

@ Muppetje... Ook geen ervaring met Clomid. Heb bij mijn eerste in een topic gezet en daar werd iemand zwanger dmv clomid van een tweeling. Maar daar moet je je echt niet druk om maken.

Ik vroeg het en niet muppet Wink we worden altijd verward :P ja ik weet het maar toch. Ach ik heb gewoon ook een baalmoment sinds ik gister op internet heb zitten lezen Sad

Gast
Gast

Bericht  Jelin zo 7 aug 2011 - 23:17

Puggle schreef:
Jelin schreef:Werk bij de grote gele M, 1 van de laatste Mc voor de Belgische grens. Op het moment erg druk vanwege de vakantie. Gisteren mocht ik pas na half 9 gaan eten. Normaal is dat tussen 19 uur en 20 uur. Dat is dus erg laat. Maar ja nog een paar weekjes en dan heb ik ook vakantie.

Ik vroeg het en niet muppet Wink we worden altijd verward :P ja ik weet het maar toch. Ach ik heb gewoon ook een baalmoment sinds ik gister op internet heb zitten lezen Sad

Sorry.. Niet goed gekeken.. Maar had het idd tegen jou Wink.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 7 aug 2011 - 23:42

Ik kan je helaas niet gerust stellen Puggle, hier dezelfde angst (ben vooral bang dat een meerlingzwangerschap voor mijn gewrichten te zwaar zal zijn) en bijwerkingen krijg ik ook last van inmiddels. Maar misschien valt het bij jou reuze mee....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- zo 7 aug 2011 - 23:50

Hallo Meiden,

@ Koffieleut, fijn om te lezen dat het met je moeder steeds beter gaat.
Als het doorzet is inderdaad je cyclus wat korter, even afwachten!

@ Jelin, weer druk gehad op het werk lees ik. Gelukkig heb je bijna vakantie!

@ Jetje, hopelijk slaat je kuurtje aan. Doe verder rustug aan!

@ Puggle, heb geen verstand van Clomid etc. Vervelend dat je nu even een baalmoment hebt.. hug

@ Muppetje, van welke bijwerkingen heb je last?

>> Ik heb sinds gister pijn linksonder in mij rug en linkerheup. Echt vervelend. Ook heb ik dat op diezelfde heup en linkerbeen bepaalde plekken van mijn huid gevoelig/pijnlijk zijn echt vreemd. Maar vooral heel irritant!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje zo 7 aug 2011 - 23:56

Heb beetje last van opvliegers en n wisselvallig humeur. Vooral de opvliegers vind ik erg naar

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- zo 7 aug 2011 - 23:57

Muppetje schreef:Heb beetje last van opvliegers en n wisselvallig humeur. Vooral de opvliegers vind ik erg naar

Lijkt me inderdaad erg vervelend. Hopelijk wordt het niet erger!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 0:01

Jij hebt het dus ook muppet? Ik wil ook helemaal niet ondankbare zijn zeg maar. Maar ik zie een tweeling gewoon niet zo zitten Embarassed maar goed de kans is verhoogd dus is nog steeds niet heel groot maar toch...heeft de gynecoloog er iets over gezegd bij jou?
Balen van je opvliegers, hoort er ook bij zeggen ze hè.

Amber, vervelend meid dat je zo'n last hebt. Hopen dat dit een mooie ronde voor je gaat worden!

Ik ga nu werken brrrrr Neutral

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 8 aug 2011 - 0:02

Puggle schreef:Jij hebt het dus ook muppet? Ik wil ook helemaal niet ondankbare zijn zeg maar. Maar ik zie een tweeling gewoon niet zo zitten Embarassed maar goed de kans is verhoogd dus is nog steeds niet heel groot maar toch...heeft de gynecoloog er iets over gezegd bij jou?
Balen van je opvliegers, hoort er ook bij zeggen ze hè.

Amber, vervelend meid dat je zo'n last hebt. Hopen dat dit een mooie ronde voor je gaat worden!

Ik ga nu werken brrrrr Neutral

Dankjewel Puggle!
Werkze! Ik ben ook aan het werk maar zo geen zin haha!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut ma 8 aug 2011 - 0:28

Muppetje: Wat lijkt me dat irritant!

Puggle: Dat klinkt helemaal niet ondankbaar hoor! Hoewel mij een tweeling stiekum wel heel leuk lijkt, weet ik dat lang niet iedereen er zo over denkt. Ik kan je verder niet geruststellen, maar hoop wel dat je je snel weer een beetje vrolijker voelt hug

All: Mijn vader belde net: Morgen gaat mijn moeder naar het verpleeghuis hier in de stad!!! Dat is wel een hele opluchting moet ik zeggen!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- ma 8 aug 2011 - 0:33

Koffieleut schreef:Muppetje: Wat lijkt me dat irritant!

Puggle: Dat klinkt helemaal niet ondankbaar hoor! Hoewel mij een tweeling stiekum wel heel leuk lijkt, weet ik dat lang niet iedereen er zo over denkt. Ik kan je verder niet geruststellen, maar hoop wel dat je je snel weer een beetje vrolijker voelt hug

All: Mijn vader belde net: Morgen gaat mijn moeder naar het verpleeghuis hier in de stad!!! Dat is wel een hele opluchting moet ik zeggen!

Had net ook al even in je andere topic gereageerd, maar wat fijn dat ze zo dichtbij een plek heeft gekregen!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  smooch ma 8 aug 2011 - 0:43

Fijn Koffieleut, zal wel een opluchting zijn inderdaad, vooral voor je vader!

Amber die steekjes herken ik wel, ik heb er ook last van en ook aan de linkerkant...
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Amber- ma 8 aug 2011 - 0:46

smooch schreef:

Fijn Koffieleut, zal wel een opluchting zijn inderdaad, vooral voor je vader!

Amber die steekjes herken ik wel, ik heb er ook last van en ook aan de linkerkant...

Ook in je rug en heup?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 1:02

Wat fijn Koffieleut!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  _Blush_ ma 8 aug 2011 - 1:04

@ Koffieleut, wat goed dat ze zo dichtbij zit !

@ All: met mijn nekpijn gaat het wel. Kan goed opzij kijken enzo, het doet alleen pijn bij het naar beneden kijken. Ik ben gewoon over m'n hele lijf wel wat stijf, zeker ook m'n onderste buikspieren, waar de gordel overheen loopt.

Mijn auto wordt vandaag of morgen naar een garage in de buurt gesleept (gratis !). Dan komt er een expert kijken die beslist of de auto gemaakt kan worden, of 'total loss' is... Het zal nog wel even duren voor ik iets van geld terugkrijg, omdat er 5 auto's betrokken waren en alle verzekeraars dus overeen moeten komen. Onze verzekeraar zei dat dit nog wel maanden tot zelfs meer dan een jaar kan duren voor uitgeklaard is wie welke schade veroorzaakt heeft Rolling Eyes

Hier is het nu wachten wachten wachten... Sinds vandaag heb ik vakantie, mijn vriend is nog aan het werk en het is slecht weer... Dan duurt wachten lang ! smile
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Jelin ma 8 aug 2011 - 1:53

@ Koffieleut.. Fijn dat je moeder naar een verpleeghuis mag. Echt super nieuws!!

@ Amber.. Nee die steekjes herken ik niet, maar ik hoop dat het goede voortekenen van een eisprong mag zijn Wink.\

@ Blush.. Balen dat je nog zo lang moet wachten voordat je eindelijk iets weet van je auto. Gelukkig valt de rest mee alleen spierpijn kan zo vervelend zijn. En idd wachten duurt altijd lang Wink.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happy ma 8 aug 2011 - 1:56

Wat een fijn nieuws koffieleut Very Happy

Muppetje, Opvliegers? Pff ik heb dat wel eens gezien bij mijn moeder dat moet erg vervelend voor je zijn!

@ All.. Nog steeds geen menstruatie te bekennen.. Het werkt op mn zenuwen dit!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CCC ma 8 aug 2011 - 2:03

Spannend happy!

Voel je ook niks qua ongesteldheid opkomen? Wanneer ga je testen?

Ik had wat zwangerschaptesten besteld via babyboomshop... Krijg ik vandaag 30 ovulatietesten thuis gestuurd... whaha Maar even gemaild, en hoe we dit gaan omruilen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happy ma 8 aug 2011 - 2:04

Ik heb af en toe wel wat steekjes in mn buik maar nog geen krampen wat ik anders wel heb.. Ik vind het zo spannend en zal ook echt teleurgesteld zijn als ik nog wel ongesteld word Embarassed Ik heb vanmorgen al negatief getest.. Heb al een nieuw doosje bij het kruidvat gekocht dus we wachten het af...

Laatst aangepast door Happy op ma 8 aug 2011 - 2:06; in totaal 1 keer bewerkt

Happy
Prater
Prater

Bericht  Happy ma 8 aug 2011 - 2:05

30!? ovulatietesten.. Laughing Beetje teveel van het goede..

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: