Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+25
Paper Crown
Floor
Elmo
Creabea_28
Aimee
Happy
bolus26
Koffieleut
Alyssa
Triesje1983
_Blush_
smooch
Susan
Caresses
Lejow
Pussycat
Amber-
Filoria
joyce0606
Muppetje
Jazzlyn
koNijntje
CCC
S@nneke
Jelin
29 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 18 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 1:37

Als je niet allrisk verzekerd bent, krijg je alleen dat bedrag uitgekeerd wat niet jouw schuld is, zeg maar.
Anders komt de rechtsbijstand erbij om te kijken wiens schuld het is en wiens verzekering het bedrag moet vergoeden.
Weet absoluut niet hoe dat in een kettingbotsing werkt met schadeformulieren e.d., maar kan me voorstellen dat ze
wellicht niet allrisk is verzekerd, scheelt je pm ook nog eens flink wat euro's!

Blush ; het allerbeste, houd het in de gaten, je hebt in 1x al je spieren schrap gezet, dus daar zal je vast wel wat last van krijgen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow zo 7 aug 2011 - 2:10

Parels schreef:Als je niet allrisk verzekerd bent, krijg je alleen dat bedrag uitgekeerd wat niet jouw schuld is, zeg maar.
Anders komt de rechtsbijstand erbij om te kijken wiens schuld het is en wiens verzekering het bedrag moet vergoeden.
Weet absoluut niet hoe dat in een kettingbotsing werkt met schadeformulieren e.d., maar kan me voorstellen dat ze
wellicht niet allrisk is verzekerd, scheelt je pm ook nog eens flink wat euro's!

Blush ; het allerbeste, houd het in de gaten, je hebt in 1x al je spieren schrap gezet, dus daar zal je vast wel wat last van krijgen!

Toen ik van de weg af gereden werd kreeg ik de volledige dagwaarde van de auto terug! Bij een kettingbotsing is degene die achterop rijdt verantwoordelijk, dus volgens mij is zij verantwoordelijk voor de schade aan de auto voor haar, en degene die achterop haar reed verantwoordelijk voor haar schade.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 2:17

Ja precies, dus dan krijgt ze maar deels terug denk ik, aangezien ze ook bij iemand anders achterop is gebotst.
Maar zoals ik al zei, geen idee hoe het werkt met kettingbotsingen, kan best zijn dat daar een heel protocol voor is, kan me voorstellen dat schadeformulieren invullen niet het 1ste is waar je dan aan denkt ..

Gast
Gast

Bericht  _Blush_ zo 7 aug 2011 - 2:29

Lejow, is degene achter mij dan ook verantwoordelijk voor de schade vooraan mijn auto? Ik ben eerst ingereden op de auto voor me (mijn schuld dus), dan pas kwam de klap langs achter... Ik heb geen all risk verzekering (omnium bij ons denk ik?), dus we zullen zien. Morgen maar eens langs de verzekeraar om te horen hoe we mijn auto hier krijgen, want die staat nu dus 95 km verder.

@ Puggle, ik heb wat opgezocht over kettingbotsingen en daar hanteren ze blijkbaar het idee van "gedeelde schuld". Omdat het heel moeilijk is om na te gaan wie eerst op wie botste. Ik kan bvb. gaan beweren dat ik op tijd stilstond, maar door de slag langs achter tegen de auto voor me geschoten ben. Maar dat heb ik niet gedaan, heb gewoon braaf de waarheid verteld smile

Maar goed, dit topic gaat over zwanger worden, toch? Very Happy Ben in elk geval wel blij dat ik nog niet zwanger ben, anders had ik me daar serieus zorgen over gemaakt !
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Amber- zo 7 aug 2011 - 5:04

@ Chococupcake, is het gelukt met de trap?

@ Puggle, hoe was het werk vandaag?

@ Blush, hoe voel je je nu?

@ all, vandaag naar de apenheul geweest! Was leuk! Maar het was er echt druk!
Nu lekker lui op de bank, morgen weer werken. Zit het weekend er helaas alweer op. Maar nog maar 3,5 week en dan vakantie!! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje zo 7 aug 2011 - 5:19

Amber, geen regen gehad? Het heeft hier veel en hard geregend vandaag....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Jazzlyn zo 7 aug 2011 - 5:19

Muppetje schreef:Amber, geen regen gehad? Het heeft hier veel en hard geregend vandaag....
Hier ook..
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 5:22

Amber, leuk de apenheul! Lijkt me ook wel wat, wel jammer dat het zo druk was.
Op het werk was het niet veel vandaag, eigelijk is heel de week al niet veel helaas.

Oeh bijna vakantie! Ging je nog ergens heen? Ik ben het een beetje vergeten namelijk. Wij moeten nog een week werken en dan ook bijna 2 weekjes vakantie. Wij gaan een paar dagen naar Duitsland. Even heerlijk ontspannen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 5:23

Hier was het heel de dag wisselend. Regen zon regen zon enz Wink

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 zo 7 aug 2011 - 5:32

Meiden, ben neit helemaal weg hoor, maar bedoelde meer dat ik even niet zo heel veel reageer nu.

@ _Blush_: meid wat vreselijk van je ongeluk zeg! Maareh, ik neem toch aan dat je wel verzekerd bent en dat je de kosten dus kunt verhalen?

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, dus we wachten rustig af tot het 19 augustus is...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Amber- zo 7 aug 2011 - 5:37

@ Muppetje en Jazzlyn, Nee was lekker weer. 1 kort buitje gehad van 5 minuten en verder was het droog en ook geregeld de zon! smile
Jazzlyn, hoe is het?

@ Puggle, balen dat het zo rustig is op het werk, dagen duren dan lang!
Wij gaan 2 weken naar Oostenrijk. Jij al bijna vakantie, lekker! Waar in Duitsland gaan jullie naartoe?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 7 aug 2011 - 5:58

Triesje1983 schreef:Meiden, ben neit helemaal weg hoor, maar bedoelde meer dat ik even niet zo heel veel reageer nu.

@ _Blush_: meid wat vreselijk van je ongeluk zeg! Maareh, ik neem toch aan dat je wel verzekerd bent en dat je de kosten dus kunt verhalen?

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, dus we wachten rustig af tot het 19 augustus is...

Geeft helemaal niet, rustig aan, en je bent altijd welkom

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn zo 7 aug 2011 - 6:03

Verhaal duurde even, is lang.. maar duidelijk Very Happy

Zoals jullie al weten had ik vrijdag dus het gesprek. Man is meegegaan (kleine man ook) en ik wilde dat gesprek graag, omdat we al vrij lang Clomid gebruiken (6 maanden) en nu al bijna 9 maanden verder zijn zonder resultaat (2 keer cyclus zonder Clomid vooraf). Plus dat ik het niet trek om de Clomid nog veel langer te slikken (heb een vrij enstige Reflux vorm /maagafwijking wat verergert lijkt te worden door Clomid). Normaal krijg je een jaar Clomid, maar dat vond ik niet zon goed idee. Dus we hebben beiden onze meningen kunnen spuien (jaar clomid, stoppen clomid en over naar FSH , IUI en IVF alles besproken). Scheelt dat we elkaar al zon 3 jaar zien en hij mij dan ook goed kent qua karakter, wensen etc.

Toen kwam natuurlijk ook weer zeer vaak aan bod dat mijn zoontje er 1 was van een tweeling, vrij confronterend (om een beetje verdrietig van te worden:P), maar zeldzaam verschijnsel bij zon lage dosis. Vandaar dat FSH afvalt, dan zou je wellicht enkele maanden weggooien door over stimulatie (2 eitjes is al een verbod op vrijen, omdat een tweeling erg gevaarlijk is voor mij en de kindjes). Een maand rust wil ikzelf niet , een jaar Clomid was naar mijn mening te lang. Dus een tussenweg!

We hebben afgesproken dat ik nog 3 maanden Clomid gebruik. Deze ronde nog met echo ivm Clomid 100. Na deze ronde (ik zit nu op dat 7 van cyclus) volgen er dus nog 2. Ben ik dan nog niet zwanger gaat hij contact opnemen met Rotterdam voor IVF. De wachtlijsten zijn daar niet lang, dus dat zal dan einde dit jaar/januari volgend jaar IVF worden.

Een gewoon goed fertiel stel heeft per maand 10 tot 15% kans om zwanger te worden. Moeilijk om te zeggen hoe het bij mij zit, maar ik kan hier vanuit gaan. Ei aan de goede kant is 10%, ei aan de slechte kant 5% wat uitkomt op gemiddeld 7,5% per maand. De helft van een normaal stel dus! Dat ik elke keer verkeerde kant ei heb ik toeval. Het kan zo gewoon 5 maanden aan de goede kant zijn. Over langere periode is het dus gelijk. Dus bijvoorbeeld een jaar is 6 x rechts, 6 x links op willekeurige volgorde.

Wel leuk, hij heeft mijn situatie nu al 2 keer besproken met verschillende professoren van de ziekenhuizen Amsterdam/Rotterdam.. Van de VU op de bijeenkomsten die ze soms hebben. Toch een hele eer dat hij zoveel overleg heeft met mijn situatie om de beste oplossingen te bieden.
We hopen nu gewoon heel hard dat ik binnen deze 3 maanden zwanger wordt, zoniet, dan moeten we toch echt wat meer hulp krijgen.

Niet quoten ik haal het zo weer weg.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje zo 7 aug 2011 - 6:06

Jetje Jazz, wat en verhaal, ik hoop op het beste voor je!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- zo 7 aug 2011 - 6:56

Jazzlyn, inderdaad wat muppet zegt echt heftig. Ik hoop dat het de komende 3 maanden toch gaat lukken, ik ga voor je duimen! En mocht dit niet lukken dan hoop ik dat de IVF voor jullie geluk gaat brengen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 7:02

Muppetje schreef:Jetje Jazz, wat en verhaal, ik hoop op het beste voor je!!

+1, hoop dat je nu nog snel zwanger mag worden zonder IVF!

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 7 aug 2011 - 9:24

Jazzlyn, hoop dat je binnen 3 maanden zwanger bent! Hoop dat de hele medische molen je bespaart blijft...

Iemand vroeg hoe het met de trap ging, sorry weet even niet meer wie.
Zie hieronder en ik vind het al stukken opgeknapt! Very Happy

Before:

Voor een kindje in 2011! - Pagina 18 Before

After:

Voor een kindje in 2011! - Pagina 18 After

Het staat nu overigens in de grondverf, morgen de echte witte lakverf eroverheen! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 7 aug 2011 - 9:32

Goed gedaan cc!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC zo 7 aug 2011 - 11:14

Thnx Lejow!

Ziet er een heel stuk beter uit nu! Ben er echt blij mee!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caresses zo 7 aug 2011 - 19:19

Pff spannende tijd dus Jazzlyn hoezo kan je ei aan de verkeerde kant zitten? Is het ei als hij bij jou van de verkeerde kant komt niet goed?
(Sorry voor deze misschien domme vraag maar heb er zo geen verstand van.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Happy zo 7 aug 2011 - 19:26

Jeetje Jazzlyn..Dat geeft heel wat spanning met zich mee. Ik hoop net als de andere meiden het beste voor je!

Ik heb net getest, Negatief.. Bah heb het hele weekend op de wc gezeten geloof ik, broek uit.. niks te zien.. broek aan. en dit geloof ik wel 50 x. :P Wel rommelen mn darmen heel erg en heb ik af en toe steekjes. Irritant dit!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Caresses zo 7 aug 2011 - 19:28

O zeker irritant Happy. Ik heb 1 deze dagen ook mijn NOD.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Amber- zo 7 aug 2011 - 19:50

Meiden spannend!!!

@ CC, dat was ik die dat vroeg, maar ziet er erg mooi uit!!! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Koffieleut zo 7 aug 2011 - 20:00

Choco: Dat klinkt goed, kiezen tussen 2 banen! Klinkt ook leuk allebei!

James: Wij zitten nu in ronde 8, ik heb 31 december mijn laatste pil gehad. Door de drukke baan van mijn man hebben wij niet altijd de kans om op het goede moment te vrijen, dus ik ga me nog helemaal niet druk maken dat het nog niet lukt. Ik ga ervanuit dat het gewoon goed komt! Mijn cyclus is heel netjes rond de 28 dagen (zie onderschrift), daar ben ik heel blij mee.

Happy: Mijn moeder gaat nog steeds iedere dag een stukje vooruit. Vandaag is er weer een gesprek over verpleeghuizen, dus ik denk dat ze niet lang meer in het ziekenhuis ligt!

Blush: Wat schrikken!!!! Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. Hoe is het nu met je nek?

Amber: Leuk de Apenheul! Wij zijn kort geleden ook geweest. Ik vind het zoooo leuk daar!

Jazzlyn: Jeetje meid! Hopelijk ben je snel zwanger!

All: Volgens mij wordt ik al ongesteld, wel vroeg, vandaag zou dag 26 zijn. Dus als het doorzet een cyclus van 25 dagen. Heb iig buikpijn (behoorlijk...) en verlies meer dan roze slijm....
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  smooch zo 7 aug 2011 - 20:14

@ James, wij zijn nog maar net begonnen dus nog in ronde 1.
Hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie!

@ Blush, ik zou een testje mee nemen op vakantie. Waarom wilt je vriend dat liever niet?
Jeetje dat is schrikken zeg van je ongeluk, ik zou je nek wel in de gaten houden. Hoe voel je nu?

@ Happy, jammer dat je ongesteld bent geworden.

@ Jazzlyn, net als de rest hoop ik het beste voor je en dat je snel zwanger mag raken. Ik zal voor je duimen iig!

@ CCC, je trap is mooi geworden. Wij willen onze trap ook renoveren, er ligt nu tapijt over maar het is zoveel werk.

Ik ga even ontbijten en dan zo richting werk vertrekken.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: