Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
James schreef:Jullie hoeven mij niet te feliciteren hoor. Ik ben volgens mij al ongesteld aan het worden
James, nee... ik gun het je zo
Gast- Gast
Lily schreef:Reev, en hoelang duurt die procedure/het protocol volgend? Denk ook niet dat het goed is voor dat meisje om daar nog een jaar te moeten zitten.
En hoe was jullie weekend?
Dat kan met pech echt maanden of langer duren
Ik vind het koud!
Gast- Gast
Reva, wat een verhaal zeg... Wat ik me afvraag, krijg je er geen problemen mee als je zulke dingen hier bespreekt?
Hoop in elk geval dat het protocol snel in werking gezet kan worden en dat dat meisje snel uit die vervelende situatie komt...
Hoop in elk geval dat het protocol snel in werking gezet kan worden en dat dat meisje snel uit die vervelende situatie komt...
Gast- Gast
Maple schreef:Reva, wat een verhaal zeg... Wat ik me afvraag, krijg je er geen problemen mee als je zulke dingen hier bespreekt?
Nee hoor. Niemand hier weet waarvoor ik werk. En daarnaast noem ik geen namen, leeftijden of gezinssamenstelling. Het zouden iedereen zn buren kunnen zijn opzich. Helaas is het ook niet echt uitzonderlijk.
Gast- Gast
Purple schreef:Reva zei dat op de vorige pagina.
Denk dat ik mompelen bedoelde ofzo, forum vanaf mobiel.
Gast- Gast
Damnyouautocorrect.Reva schreef:Denk dat ik mompelen bedoelde ofzo, forum vanaf mobiel.
Gast- Gast
Purple schreef:Damnyouautocorrect.Reva schreef:Denk dat ik mompelen bedoelde ofzo, forum vanaf mobiel.
Meestal zijn mijn fouten genanter
Gast- Gast
Reva schreef:Purple schreef:Damnyouautocorrect.Reva schreef:Denk dat ik mompelen bedoelde ofzo, forum vanaf mobiel.
Meestal zijn mijn fouten genanter
Reken maar!
Gast- Gast
Haha, ik heb altijd ruzie met autocorrect... wilde ik een keer typen 'ach, zolang ik maar leuker gevonden word dan die en die ' maar in plaats daarvan maakte autocorrect: 'als ik maar luier gevonden word dan... Mjah. En ook dat ik een keer wat wilde tikken, geen idee wat, maar daar maakte hij dus sekserd van
Gast- Gast
't Is stil hier...
Ik ga zo maar m'n nieuwe ID-kaart ophalen en lekker van het zonnetje genieten
Ik ga zo maar m'n nieuwe ID-kaart ophalen en lekker van het zonnetje genieten
Gast- Gast
Echt heel rustig ja!
Net, heel verlegen meisje, vraagt heel serieus 'Lust jij prinsessenpatat??'
Ik heb geen idee wat het is, maar zei 'Ja!'
Zegt ze 'oh dan vind ik je wel lief' en geedt me een hand.
Muhahahah. Tis snel goed
Net, heel verlegen meisje, vraagt heel serieus 'Lust jij prinsessenpatat??'
Ik heb geen idee wat het is, maar zei 'Ja!'
Zegt ze 'oh dan vind ik je wel lief' en geedt me een hand.
Muhahahah. Tis snel goed
Gast- Gast
Hoi. Goede middag allemaal :-). Ik ga over een uurtje richting scheveningen. Lekker relaxen en een hapje eten. Heerlijk! Van mij mag het altijd vakantie zijn...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jammer dat de zon hier niet echt wil schijnen. Had mijn dag vrij gehouden om lekker in de zon te kunnen gaan zitten, maar er is (bijna) geen zon.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
HU? Geen zon? Ik zit half naakt op balkon in de hitte.Kabouter schreef:Jammer dat de zon hier niet echt wil schijnen. Had mijn dag vrij gehouden om lekker in de zon te kunnen gaan zitten, maar er is (bijna) geen zon.
Gast- Gast
Jaaa Lejow gefeliciteerd~!!! :-)
Hier is het ook mooi en warm weer!
goedemiddag allemaal!
Hier is het ook mooi en warm weer!
goedemiddag allemaal!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: