Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Mag ik niet meer naar huis? Ik kan niet bij Zusje en bij jou tegelijk wonen.. Ik snap dat jullie me allemaal lief vinden, maar waarom kan dat niet terwijl ik in mijn eigen huis blijf wonen?Merai schreef:Smikkell schreef:Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
heb je nu je lolbroek gevonden?
Nope maar een enkele reis valt best meedoen doen doen
Je bent nu toch thuis? Niet zo mauwen hoor, het is hier hartstikke leuk
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Doe ik! Meteen!!Maple schreef:Smikkell schreef:Ga ik even voor je opzoeken..Maple schreef:Naar?Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Haha, doos.
Oh, ik heb nog minimarshmallows. En druiven. En brood. En hamburgers. En door schoonmoeder zelfgemaakte relish volgens recept van een Canadese oma (lekker op de hamburger). Echt, ik duik de keuken in en maak een driegangen-nachtelijk-verzoeningsmaal, maar dan moeten jullie wel ophouden met ruzieën
Gast- Gast
Maura schreef:Megara schreef:Denk je serieus dat collega's je nu niet meer gaan herkennen?
En jij denkt populair te doen.
Mijn opmerking op de vorige pagina (of daarvoor?) was serieus, is er iets gebeurd? Waarom reageer je opeens zo op anderen? Dat is toch voor niemand leuk?
Merai- Ratel
Ik heb vandaag geen alcohol gedronken. Nou officeel wel, na 00.00 uur! Maar niet sinds ik wakker ben!!
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Hilarisch
En dat zeg jij.. misses hilarisch herself kom je ook?
Hoe leuk nachtbezoeken ook meestal worden, ik moet weer werken vanaf morgen
Elf uur lang om precies te zijn!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb vandaag geen alcohol gedronken. Nou officeel wel, na 00.00 uur! Maar niet sinds ik wakker ben!!
Ik ben trots op je
Merai- Ratel
Maura schreef:
Wat is daar populair aan? Ik vraag me oprecht af waarom je nu weer een andere naam hebt die ook nog eens lijkt op een eerdere naam. En als het inderdaad de reden is die Smikkell noemde dan maakt het me nog nieuwsgieriger.
Gast- Gast
Hee, Megara is (nog) geen vriendin van me hoor. Die kan je best met rust laten en aardig tegen doen.Maura schreef:Megara schreef:Denk je serieus dat collega's je nu niet meer gaan herkennen?
Gast- Gast
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Merai schreef:Smikkell schreef:Ja, ga niet in mijn bnlote kont bij je slapen. Is de nachttrein ook een euro?Merai schreef:Smikkell schreef:Er gaan ook nachttreinenMaple schreef:Laten we er nou ook niet een massale Maura-pestpartij van maken. Kunnen we het over iets leuks hebben? Iemand trek in een eh... oh shit, heb niks in huis
Hilarisch
En dat zeg jij.. misses hilarisch herself kom je ook?
Beetje een slap excuus natuurlijk
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Doe ik! Meteen!!Maple schreef:
Haha, doos.
Oh, ik heb nog minimarshmallows. En druiven. En brood. En hamburgers. En door schoonmoeder zelfgemaakte relish volgens recept van een Canadese oma (lekker op de hamburger). Echt, ik duik de keuken in en maak een driegangen-nachtelijk-verzoeningsmaal, maar dan moeten jullie wel ophouden met ruzieën
Goed zo!! Nu de rest nog Maar volgens mij is de rust al wat wedergekeerd gelukkig
Gast- Gast
Aahhh, dat vind ik heel erg naar voor je lieve meid.Reva schreef:
Gast- Gast
Ja, maar met een enkele reis kom ik toch nooit meer terug thuisMerai schreef:
Gast- Gast
Is goed smik, welke drankjes heb je ontdekt dan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ja, maar met een enkele reis kom ik toch nooit meer terug thuisMerai schreef:
Morgen toch weer? Dan koop je weer een enkele reis, dus daar kom je best mee thuis!
Merai- Ratel
Ik, altijd..!! Gewoon om wie je bent. Hoef je niets speciaals voor te doen. Ik neem je geheel en volledig zoals je bent.Reva schreef:Is er niemand trots op mij?
Gast- Gast
Reva schreef:Is er niemand trots op mij?
Ik ben ook trots op jou hoor omdat je vandaag niet naar van ree bent gegaan!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ik, altijd..!! Gewoon om wie je bent. Hoef je niets speciaals voor te doen. Ik neem je geheel en volledig zoals je bent.Reva schreef:Is er niemand trots op mij?
Oeh, geil.
Gast- Gast
Megara schreef:Maura schreef:
Wat is daar populair aan? Ik vraag me oprecht af waarom je nu weer een andere naam hebt die ook nog eens lijkt op een eerdere naam. En als het inderdaad de reden is die Smikkell noemde dan maakt het me nog nieuwsgieriger.
Ik heb mijn redenen gehad om mijn naam te verwijderen. Maar, dat is een leugen op voorhand.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ik, altijd..!! Gewoon om wie je bent. Hoef je niets speciaals voor te doen. Ik neem je geheel en volledig zoals je bent.Reva schreef:Is er niemand trots op mij?
Oeh, geil.
Ja het is me er eentje hoor.. rrrrr..
Merai- Ratel
Southern Comfort (met ijs en limoen)toetje_ schreef:Is goed smik, welke drankjes heb je ontdekt dan?
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Is er niemand trots op mij?
Ik ben ook trots op jou hoor omdat je vandaag niet naar van ree bent gegaan!
EN al ongeveer drie dagen niet boven de wc heb gehangen
Gast- Gast
Hmmm, ben benieuwd! Ik had gister een cocktail, zwarte wodka met malibu en 7-up.. lekker!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Waarom negeer je me Maura?
Merai- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40