Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Pippa schreef:Maura, dat heeft niet eens zin, want je hebt hem gequote
*stampt op de vloer* beetje jammer. Maar ik kan het handelen hoor. Je bent pas over duizend posts een kuthoer.
Gast- Gast
Mijn gedacht..Reva schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Maura, wie ben je eigenlijk, A b e ?
Correct.
Waarom krijgt zij geen uitbrander? Serieus door die spaties? Wat een stierenschijt!
Maar haar actie net was ook niet sjiek. Maar die kunnen we nu niet meer terug lezen
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Maura, dat heeft niet eens zin, want je hebt hem gequote
*stampt op de vloer* beetje jammer. Maar ik kan het handelen hoor. Je bent pas over duizend posts een kuthoer.
Dus voor die tijd moet ik maar van het forum verdwijnen?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:M_as, gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoe jong ben je nu geworden?
Dankjewel!! Time flies!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Pippa schreef:Maura schreef:Pippa schreef:Maura, dat heeft niet eens zin, want je hebt hem gequote
Dus voor die tijd moet ik maar van het forum verdwijnen?
Dat je dat alvast maar even weet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heeft een beetje spijt dat ze nu niet bij Merai is
Is Merai net zo lief in het echt, als dat ze op het forum is?
Gast- Gast
En nu denk je dat ik nog ga reageren?Pippa schreef:Smikkell schreef:Heeft een beetje spijt dat ze nu niet bij Merai is
Is Merai net zo lief in het echt, als dat ze op het forum is?
Ik spoor toch niet, laat me dan lekker met rust!
Gast- Gast
En dat noemt mij kinderachtig? Ik stel je gewoon een vraag, is antwoord geven nou écht zo moeilijk?
Gast- Gast
Pippa schreef:En dat noemt mij kinderachtig? Ik stel je gewoon een vraag, is antwoord geven nou écht zo moeilijk?
Zegt maar verder niets meer...
Gast- Gast
Hoooooooooooooooi treurwilgen (thanks reev) weer gezellig hier zo te zien?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik volg het niet hoor. Vind je mij nu kinderachtig? Eerst ga je reacties verwijderen. Dan ga je door op de discussie, dan vind je dat ik niet spoor en twee minuten later denk je dat ik normaal een gesprekje met je ga voeren.Pippa schreef:En dat noemt mij kinderachtig? Ik stel je gewoon een vraag, is antwoord geven nou écht zo moeilijk?
Ik heb me verschrikkelijk in jou vergist en heb geen behoefte meer normale gesprekjes met je te voeren. Niets kinderachtig!! Ga jouw eigenschappen niet op mij projecteren.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Hoooooooooooooooi treurwilgen (thanks reev) weer gezellig hier zo te zien?
Je wilt er zo graag bij horen. Dus hooi treurwilg!
Gast- Gast
Pippa schreef:En dat noemt mij kinderachtig? Ik stel je gewoon een vraag, is antwoord geven nou écht zo moeilijk?
Als je zo tegen iemand praat zoals jij net deed tegen Smikk, is het vrij arrogant te verwachten dat iemand daarna gezellig met je gaat kletsen. Lijkt me vrij logisch.
Gast- Gast
UPPippa schreef:
Het lijkt me toch triester dat jij de wijsheid in pacht denkt te hebben. Ik spreek de waarheid, dus wie is er nou triest?
Gast- Gast
Treurwilgen is gewoon een cool woord.
Ik heb een blaasontsteking, verschrikkelijk. Nog nooit gehad maar it hurts like hell
Ik heb een blaasontsteking, verschrikkelijk. Nog nooit gehad maar it hurts like hell
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maura schreef:toetje_ schreef:Hoooooooooooooooi treurwilgen (thanks reev) weer gezellig hier zo te zien?
Je wilt er zo graag bij horen. Dus hooi treurwilg!
??
Hoi toeter.
Gast- Gast
Maar ik had iemand een belofte gedaan, en daar houd ik mij graag aan! Dus, Sorry, ik ga niet verder op je in!
Gast- Gast
Goeienacht!! Wat een gezelligheid hier, als jullie dan toch zo boos op elkaar zijn, kunnen jullie die woede misschien beter gebruiken om mijn downloasprogramma in elkaar te schoppen. Ik heb hem na jaren eindelijk eens ge-upgrade maar nu doet hij dus helemaal niet meer wat ik wil
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: