Dagcafé
+18
Kabouter
Marin
Geluk
Toet
M_as
Admin
Lejow
Suus
Zininzon
Merai
Leine
Tiana
Champagne
Lotus
Burn
Zwoesj
Sjaantje
Rush
22 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:Zwoesj schreef:Stuiterbal schreef:Oh mijn god ik ben al gedouched !!!! Yes.. nu verder met bankhangen...
Dat verdiend een bloeeemetje!
Thnxx Babe
Oewww ik word een babe genoemd door de goddelijke Stuiter
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Maura schreef:Maple schreef:Zwoesj schreef:Maura, doen! Geloof me, die spareribs en het broodje dip wil je van daar niet missen!!!
Ik rij wel via Utrecht, hups je daar bij mij de tuf in
Maaaauraaaaa?
Ik hou niet zo van spare ribs, maar dat broodje dip is idd goddelijk! Ik probeer hem altijd zelf te maken, lukt redelijk. Mijn schoonzusje krijgt het beter voor elkaar, haha.
Ehmz, weet even niet waar het op slaat....
Teruglezen schatje van me
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Maura schreef:Maple schreef:Zwoesj schreef:Maura, doen! Geloof me, die spareribs en het broodje dip wil je van daar niet missen!!!
Maaaauraaaaa?
Ik hou niet zo van spare ribs, maar dat broodje dip is idd goddelijk! Ik probeer hem altijd zelf te maken, lukt redelijk. Mijn schoonzusje krijgt het beter voor elkaar, haha.
Heb ik geen zin in....
Gast- Gast
Luie donder
Ik riep dat ik weer eens bij de Kat wil eten, waarop Maple ons uitnodigde om daar te gaan eten
Ik riep dat ik weer eens bij de Kat wil eten, waarop Maple ons uitnodigde om daar te gaan eten
Zwoesj- Ratel
Maple schreef:Ik eet vanavond Azouraaaaa
Ehm.. En dat is?
Zwoesj- Ratel
Maura schreef:Rush schreef:Op die camping waar je bent? Jammer dat ik niet vrij ben, anders had ik best willen helpen.Burn schreef:We hebben woensdag spelen kermis, en dan zijn we 30 vrijwilligers nodig, we hebben er nu 5..
+1
Jammer dames!
Het is inderdaad hier op de camping!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zwoesj schreef:Luie donder
En wat is de Kat?
Gast- Gast
Of je een keer zin hebt om met z'n viertjes bij mij in A. bij het allerlekkerste restaurant van A. en omstreken te gaan eten, nog vóór de meeting, als we dat nog kunnen regelenMaura schreef:Zwoesj schreef:Maura schreef:Maple schreef:Zwoesj schreef:Maura, doen! Geloof me, die spareribs en het broodje dip wil je van daar niet missen!!!
Maaaauraaaaa?
Heb ik geen zin in....
Ennnnn Maple-man is ineens chagrijnig.
Laatst aangepast door Maple op zo 31 jul 2011 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ??? Goddelijk ??????
neeeuhh denk het niet want ik heb bijna spinnenwebben gespot...
Gast- Gast
Shoarma, döner, kapsalon, pizza, turkse pizza... Soort van Ree maar dan in shoarmavormZwoesj schreef:Maple schreef:Ik eet vanavond Azouraaaaa
Ehm.. En dat is?
Gast- Gast
Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Als ik geluk heb, dan heb ik een vriend in die tijd en kan ik het me permiteren. Wanneer niet, dan doen we het niet natuurlijk.
Als ik geluk heb, dan heb ik een vriend in die tijd en kan ik het me permiteren. Wanneer niet, dan doen we het niet natuurlijk.
Gast- Gast
Maple schreef:Shoarma, döner, kapsalon, pizza, turkse pizza... Soort van Ree maar dan in shoarmavormZwoesj schreef:Maple schreef:Ik eet vanavond Azouraaaaa
Ehm.. En dat is?
Ik wil ik wil ik wil!
Heb voor vanavond aardappel anders op het menu staan...
Zwoesj- Ratel
Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Volgens mij mis ik wat...
Zwoesj- Ratel
Stuiterbal schreef:Ik ??? Goddelijk ??????
Ik vind je anders wel een knappe dame!
Zwoesj- Ratel
Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Stuiterbal schreef:Ik ??? Goddelijk ??????
Ik vind je anders wel een knappe dame!
Wahahaha dank je..... ik zie het zelf niet zo.....Maar dat is meestal denk ik
Gast- Gast
Maple schreef:Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Ik? Verklaar je nader
Gast- Gast
Maple schreef:Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Hoor ik hoor ik dat nu goed ???? De kroeg ???? 24 sept ???? Ich BIn Da BEI !!!!
Gast- Gast
Maura schreef:Maple schreef:Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Ik? Verklaar je nader
Dat je nog geen antwoord hebt gegeven op de vraag van Zwoesj en mij Lijkt het je wat, of niet?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Ik hoop het ook!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maple schreef:Maura schreef:Maple schreef:Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Ik? Verklaar je nader
Dat je nog geen antwoord hebt gegeven op de vraag van Zwoesj en mij Lijkt het je wat, of niet?
Waar moet ik antwoord op geven?
Gast- Gast
Burn schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Ik hoop het ook!Oooohja. shit! ik moet hard aan het werk op stage!
Maar in Sept. ben je er toch nog gewoon?
Zwoesj- Ratel
Maura schreef:Maple schreef:Maura schreef:Maple schreef:Je draait eromheen, smurf.Maura schreef:Ik vind één ding, ondanks de meeting, mede door de meeting, dat we ook even de kroeg in moeten duiken.
Ik? Verklaar je nader
Waar moet ik antwoord op geven?
Echt waar, wat moeten we met jou...
Zwoesj- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: