Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo ik ben Bungel

+5
Jeanette
silly-one
Joli86
Zwerver
Sweety
9 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Empty Re: Hallo ik ben Bungel

Bericht  Sweety ma 20 dec 2010 - 10:30

Mizz Aardbei ( datum onbekend )

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07741

Zo hé hé, daar ben ik dan.... Na een lange reis was ik eindelijk aangekomen in het hartje van Brabant bij Mizz Aardbei thuis. Ik ben uit het envelop gekropen en had het mijzelf gelijk gemakkelijk gemaakt. ik had stiekem de sloffen van de broer van Mizz Aardbei aangetrokken en ik moest nog even bijkomen van de lange reis.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07744

Ik werd als allereerst verwelkomt door een hoop nieuwe vriendjes en vriendinnetjes!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07743

Ik heb kennis gemaakt met Jack Sparrow, een stoere piraat die al jaren en jaren heeft gevaren op zee. Hij heeft mij een hoop zee verhalen verteld!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07760

Daarna werd ik nog verwelkomd door een groot welkoms comité. Vooral van Kikker werd ik bang, maar ik kon het vooral goed vinden met mijn kleurgenoten:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07763

Tijdens moederdag heb ik een lekker stuk taart gegeten. Aardbeientaart! Dat hele stuk mocht ik delen met Mizz Aardbei:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07772
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07775

De volgende dag moest Mizz Aardbei naar haar stage gaan en ik mocht gezellig mee.
85

Ik werd gelijk aan het werk gezet:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07782
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07784

Al die boeken die ik nog door moest bladeren!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07783

Hey, dit is handig!

Van al dat werken moest ik eventjes ontspannen. Ik heb een uitgebreide manicure gehad van Mizz Aardbei:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07770

Zo, mn nagels waren gelakt en ik wilde nog eventjes op het forum kijken. Dus toen ben ik achter de laptop gekropen:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07769

en ik heb lekker ontspannen TV gekeken:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07778
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 DSC07781

Zo tijd om te gaan slapen, want ik moest er alweer vroeg uit om weer opgestuurd te worden!

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sweety ma 20 dec 2010 - 10:32

2 tm 28-2 Jadore
1-3 tm 7-3 Nayomi
8-3 tm 14-3 Yvonne
15-3 tm 21-3 Lucy
22-3 tm 28-3 Smikkell
29-3 tm 4-4 Terkina
5-4 tm 11-4 Ekiaam 87 (ben tot de 11e in NL, daarna naar Disney, graag voor de 9e bij mij thuis hebben (Nederland)
12-4 tm 18-4 Ekiaam 87 (hier ga ik naar Disney)
19-4 tm 25-4 Wolletjes en de rest?
26-4 tm 2-5 Euc
3-5 tm 9-5 Mizzaardbei
10-5 tm 16-5 Mozaiek
17-5 tm 23-5 Vizzzzz
24-5 tm 30-5 Jip83 (gezellig op mijn verjaardag!)
31-5 tm 6-6 hilda19
7-6 tm 13-6 xdribbel
14-6 tm 20-6 Nicolletjuhhhh
21-6 tm 27-6 Dijn82
28-6 tm 4-7 Megara
5-7 tm 12-7 Kersje
13-7 tm 20-7 Lutthien
21-7 tm 26-7 Fayebella
27-7 tm 1-8 XXjojootjeXX
2-8 t.m 8-8 Emilie - dan kan die op mijn verjaardag zijn!
9-8 tm 15-8 CareBear
16-8 tm 24-8 Alex167 - Iets langer dan de rest, maar dan is hij op A.'s eerste verjaardag
25-8 tm 1-9 Yes-redactie
2-9 tm 9-9 Catootje
10-9 tm 17-9 Loona

18-9 tm 24-9 Princess_Leia
25-9 tm 2-10 Suusie (mijn verjaardag)
3-10 tm 8-10 Belgje

9-10 tm 15-10 Purk
16-10 tm 22-10 Pingwin

23-10 tm 30-10: Tea-leaf

31-10 tm 7-11: Fairfax

8-11 tm 15-11: Calimero

16-11 tm 23 11 bolus
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:33

@Punk'd Volgens mij gaat hij wel eens mee in de handwas/wasmachine Wink

Leuke verhalen! Ik had op het oude forum al een tijdje niet meer gelezen.

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 20 dec 2010 - 10:45

Lutthien 30 juli 2010

Na mijn bezoek aan Kersje ben ik weer op de post gegaan, op weg naar Lutthien. Na een lange nacht in de envelop en veel geschud heen en weer viel ik eindelijk weer door een brievenbus. Ik was nog steeds misselijk en zo'n reis in een envelop helpt dan ook niet echt mee om je maag weer rustig te krijgen.

Lutthien vond dat ik maar even rustig bij moest komen op de bank. Omdat Kersje het vermoeden had geuit dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn (dat zou ook de misselijkheid verklaren), ging Lutthien een zwangerschapstestje voor me halen. Ondertussen zette ze mij maar aan het puzzelen om de tijd te doden.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2462

Maar tijdens het puzzelen begon het toch wel een beetje te kriebelen. Zou ik echt zwanger zijn? Nouja als dat zo is dan moeten m'n kinderen natuurlijk wel namen hebben. Toevallig stond bij Lutthien op de kast het boek Rocking names. Allemaal kinderen met hele aparte namen. Ik ben toen aardig wat leuke namen tegen gekomen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2459
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2460

Lutthien kwam terug en liet mij meteen de test doen. 5 lange minuten wachten. Wel of niet? Hoeveel? Muizen hebben normaal enorme nesten. En hoe zouden ze eruit zien? In m'n hoofd zie ik ze al lopen: Oranje pluizige muisjes met namen als Elvis, Ocean, Amsterdam en en...
Maar na de 5 minuten is er naast het controlestreepje niets te zien. Lutthiens conclusie: schijnzwanger. Eerst ben ik erg teleurgesteld, maar al vrij snel bedacht ik mij dat ik nu die verantwoordelijkheden niet krijg en geen hangtieten en spring ik een gat in de lucht.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2440

Kom maar op met de alcohol!! Maar Lutthien stelt mij zeer teleur. Uit voorzorg had ze al de drank al de deur uit gedaan. Geen alcohol voor mij dus deze week.

Na de ontdekking dat ik niet zwaner was, was de misselijkheid ook opeens verdwenen. Ik vond het tijd om de tuin eens te gaan verkennen, maar zodra we de deur uitliepen...
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2485

zagen we donkere dreigende luchten boven ons hangen. Lutthien vond het beter om het voor vandaag maar voor gezien te houden. We gingen meteen maar naar bed want zulke luchten betekenen niet veel goeds en dan kun je beter maar gewoon gaan slapen, des te eerder is het weer een nieuwe mooie dag.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2475

Natuurlijk moeten voor het slapen de tanden nog even worden gepoetst. Lutthiens tandenborstel is precies mijn kleur!!

Het noodweer zette behoorlijk door. Onweer, regen en veel wind. Daarnaast was het heel warm en benauwd in de slaapkamer dat ik geen idee had hoe ik lekker kon liggen om in slaap te komen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2471
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2472
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2473

De hele nacht heb ik liggen woelen. Nouja de hele nacht, okee ik ben op een gegeven moment wel in slaap gevallen en werd de volgende morgen uitgeslapen weer wakker.

Nu wilde ik toch wel even die tuin gaan bewonderen. Gisterenavond had ik al gezien dat er vanalles stond in de tuin en dat moest ik natuurlijk even gaan bekijken.

Als allereerste een heeeeel groot konijnenhok. Lutthien vertelde dat ze in dit hok eerst twee hele grote konijnen had zitten, maar die hebben ze geruild voor twee dwergkonijntjes.

Het waren behoorlijke charmeurs die twee heren:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2458

Van de eerste kreeg in een handkus.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2457

n de andere fluisterde in m'n oor dat ie nog nooit zo'n mooie meid had gezien.
Nu zat ik nog steeds wel aan beesie te denken, dus de versierpogingen van deze heren waren niet aan mij besteed.

Omdat ik beesie nog niet had verteld dat ik toch niet zwanger was probeerde ik hem te bellen en smsen, maar op de een of andere manier kreeg ik em maar niet te pakken...
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2470

Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven... ik denk dat het verlies van mij en van het nederlands elftal hem te veel is geworden.

Daarna ben ik verder gaan kijken in de tuin en kwam toen bij een soort oerwoud terecht. Niet dat er bananenbomen groeiden, maar het groen was zo dicht dat ik in eerste instantie niet door had waar ik nu was beland. Maar opeens zag ik ze...
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2450

vogels! Lutthien heeft een voliere! In de voliere vlogen maar een paar vogeltjes, dus ik moest goed zoeken om ze te vinden.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2452

Er stonden bomen met besjes. Ze zagen er smakelijk uit dus heb er een hapje van genomen. En ze waren ook nog eens erg lekker.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2449

Op de grond in de voliere was zelfs een watervalletje net als in een echt oerwoud. Het water zag er lekker fris uit, maar ik heb er toch maar geen slokje van genomen.

Verder hebben we erg weinig gedaan de tussenliggende dagen. Lutthien heeft veel gewassen en gestreken en haar man was in de tuin aan het klussen. Niet erg interessant om te laten zien.

Omdat ik mij nogal verveelde heeft Lutthien een vriend gebeld om mij gezelschap te houden.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2464

Mr. Jummy bleek een hele gezellige vent te zijn. We speelden een paar potjes kaarten (die ik allemaal glansrijk... verloor...)
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2468

En we hadden zeer diepgaande gesprekken. Jummy bleek erg begripvol en luisterde aandachtig naar mijn verhalen over de mannen in mijn leven en de reis die ik momenteel maak (die mij soms toch wel erg zwaar valt). Hij vertrouwde mij zelfs een geheim toe: Hij wil liever door het leven gaan als miss Jummy. Of Jummelientje, dat wist hij nog niet zeker. Er waren zoveel mr Jummy's zoals hij, hij wil zo graag anders zijn, opvallen in de massa. Zeer binnenkort zal hij onder het mes gaan.

Na onze gesprekken weet ik het zeker, ik heb er een goede vriend bij. Voor zijn hyves en facebook pagina zijn we nog even samen op de foto gegaan.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2466

Toen Jummy weer weg was ben ik even op het randje van de nieuwe veranda gaan zitten en dat heb ik geweten.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2483

Lutthien heeft twee honden en een daarvan is nog maar een baby. Hij wilde meteen dat ik met hem zou gaan spelen en toen ik weigerde beet ie gewoon in m'n hand!!!
Ik heb om hulp geschreeuw en vanaf toen heeft Lutthien me verder alleen nog op veilige hoogte gehouden.

Ik kwam er trouwens de laatste nacht achter dat Lutthien ook nog een heel lief poezebeest heeft. Omdat ik nog steeds niet in slaap kon komen in bed mocht ik dat laatste nachtje lekker bij poes slapen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2488

Lekker languit op de bank.

Kijk, poes en ik zijn echt dikke vriendinnen
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2478

Zo, mijn logeerpartijtje bij Lutthien zit erop en mijn volgende logeerplek is bij Fayabella!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_2446

Tot de volgende keer maar weer!!!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety ma 20 dec 2010 - 10:51

Fayebella 31 juli 2010

Zo eindelijk ben ik er dan, na een halve dag in de brievenbus gelegen te hebben. Fayebella komt thuis van haar werk. Ze neemt me mee naar boven (wel 5 trappen op, poeh hé, ben ik ff blij dat ze me draagt).

We eten snel een soepje want daarna wordt het alweer tijd voor de Zumba. Lekker sporten na zo’n tijd dubbelgevouwen te hebben gezeten in de envelop.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1

De dag erna mag ik lekker uitslapen en Fayebella gaat werken. Ik mag thuisblijven, ze werkt op een kdv en kinderen en Bungel das niet zo’n goed idee. Ik heb heerlijk tv zitten kijken en een beetje bijgelezen op yes.nl. Als Fayebella ’s avonds thuiskomt, gaan we nacho’s eten en ik mag meehelpen met het snijden van de prei.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 2

Het eindresultaat.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 3

Hierna gaan we ons klaarmaken, want we gaan naar de Vierdaagsefeesten in Nijmegen. Het was een supergezellige avond op de Waalkade en in de Malle Babbe……. Maar ’s morgens was het weer ouderwets zwaar.

Fayebella is een beetje heel erg dom, maar ze was het fototoestel vergeten, dus helaas geen foto’s van deze fantastische avond. (Misschien maar goed ook, dan sta ik tenminste niet dronken op de foto, maarre sssssssst tegen Fayebella).

’s Middags zijn we nog naar de Ikea gegaan, we moesten nog van alles shoppen voor het huis. Fayebella wilde wat nieuwe accessoires en we zijn geslaagd.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 4

De volgende dag hadden we met de vriendinnen afgesproken om een SATC middag/avond te organiseren.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 5

Erg leuke films, maar tijdens de films en erna hebben we lekker prosecco gedronken en uiteindelijk zijn we op stap gegaan. Weer veel te laat in bed en weer veel te veel gedronken, maar hé, The Good Old Days…..
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 6

Na weer een dagje brak te zijn geweest werd het weer tijd om verder te gaan. Op naar Jojootje.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 7

Knuffel van Bungel

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety ma 20 dec 2010 - 10:54

Ik ben nu bij pagina 33 bij Dijn. Iemand die nog even verder wil? Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 20 dec 2010 - 10:59

Volgens mij kan Bungel wel een wasbeurt gebruiken...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 11:31

Sorry dat het verhaal zo laat is, maar hier komt 't eindelijk!Dijn

Na weer veel te lang in een envelop gezeten te hebben, kwam ik eindelijk bij Dijn aan. Gelukkig was ze thuis en werd ik gelijk bevrijd. Ik kon het erg goed vinden met de poes en we zijn echt dikke vriendinnen geworden:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 MetDijn
Bij Dijn thuis hebben ze nog veel meer beestjes! Met Dexter de kanarie ben ik niet op de foto geweest, want hij ging heel hysterisch doen. Hij vond mij maar eng, maar volgens mij stelde hij zich aan. Met de triops wilde ik zelf niet op de foto, want ik vond hem eng. Wat een vies beest is dat zeg! En hij had al zijn broertjes en zusjes opgegeten, heel gemeen vond ik dat.

Met Joep mocht ik na veel gezeur en gebrom wel op de foto (ik heb hem omgekocht met een appel), maar ik mocht niet te dichtbij komen. Hij houdt eigenlijk niet van roze:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 MetJoep
Vervolgens kreeg ik mijn slaapplek te zien, een hele kamer voor mij alleen! Het bed was wel wat groot, dus ik hoopte dat ik niet zou verdwalen en dat ik mijn kussen nog terug kon vinden:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Eenbedvoormijalleen
Dijn had beloofd dat ik mee mocht naar Parkpop. Daar keek ik de hele week al naar uit en eindelijk was het zo ver! We moesten vroeg opstaan, want we moesten met de trein van Maastricht helemaal naar Den Haag. Ik had een grote beker koffie en goede muziek nodig om wakker te worden:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 OpwegnaarParkpop1
Daar aangekomen gingen we eerst naar een vriendin van Dijn die naast het park woont en daarna hebben we ons kleedje uitgespreid op het gras. Ik heb nog even lekker liggen bakken in de zon, zodat ik een mooi donkerroze kleurtje zou krijgen:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Bakkenindezon

Het was een heerlijk relaxt dagje met veel leuke mensen en leuke muziek:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Relaaaax
De vriend van Dijn was nog moe van het vroege opstaan en ik heb hem maar even als rugsteun gebruikt toen hij sliep. Hij merkte er niks van:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Rugsteun

We waren pas om 2 uur 's nachts thuis, dus ik was helemaal kapot. Nog een laatste nachtje bij Dijn slapen en dan ga ik alweer naar de volgende forummer!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Slapen-1
De volgende ochtend mocht ik nog even in bad met een glaasje sap (en wat paracetamolletjes) tegen de kater voor ik weer de envelop in moest:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Inbad
Ik moest van Dijn beloven dat ik niet de hele envelop onder zou kotsen, anders had ze me voor niks in bad gedaan, en dat ik wat aan mijn drankprobleem ga doen. Dat eerste gaat wel goedkomen en dat tweede zien we nog wel...
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 11:34

ik blijf het jammer vinden dat Bungel op parkpop was en ik daar niet met hem (ow, het was een haar) gemeet heb..

Gast
Gast

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 11:35

Yes Redactie, ik heb de verschillende stukjes bij elkaar gezet. Embarassed

Hoihoi,

Bungel is vandaag aangekomen op de Yes-redactie! Ze heeft al meteen bij de 'doorlichting' (vergadering waarin we beeld en tekst van alle producties bespreken) van Yes 42 gezeten.
Zie hier, een foto van Bungel tijdens onze vergadering!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Bungelkleiner

Nou, Bungel maakt zich in elk geval nuttig op de redactie, ze heeft thee (en cappu's) gehaald!

Zie [url=http://www.twitpic.com/photos/Yes_online ]http://www.twitpic.com/photos/Yes_online [/url]

Dit is al het laatste dagje van Bungel op de redactie :-( We hebben gistermiddag een gezellige borrel gehad met haar.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Bungel%20gaat%20drinkenHallo ik ben Bungel - Pagina 2 Bungel%20wil%20meerBungel wil meer
En nu is ze dus heel moe... Denk dat we Bungel zo maar gaan doorsturen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Bungel%20rust

Laatst aangepast door silly-one op ma 20 dec 2010 - 11:43; in totaal 2 keer bewerkt
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 11:41

Uit het dagboek van Bungel:

Ik kwam vorige week bij Alex aan en nadat ik de hele dag in een envelop op de trap heb gelegen, kwam daar eindelijk Alex om mij uit de bizarre positie te bevrijden. Het eerste wat ik zag toen ik uit de envelop werd gehaald was ... mijn EVENBEELD!! En dat moest natuurlijk even vastgelegd worden:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-6F88OOUB
Daarna kreeg ik een lekker kopje thee en een koekje om even bij te komen:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-OENVQJGP
Er moest nog flink geklust worden in de tuin, dus heb ik een handje geholpen. Die stenen waren wel zwaar, zeg:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-8URCVY4Y
Als laatste heb ik nog de boel aangeveegd en daarna waren we eindelijk klaar!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-DMRXRGAV
Zo, en nu eerst een Bav ... euh ... Heineken!:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-ODGLGCRQ
De dochter van Alex was jarig! Hoera, ze werd 1 jaar! Wat een cadeaus en wat een versieringen. Maar het mooiste en lekkerste van alles was de taart. Ik kreeg een extra groot stuk, en wat heb ik zitten smullen! Hmmmmm:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-RSB38UWG
Ik vond mezelf ook wel feestelijk genoeg om bij de versiering te gaan hangen:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-4DP7TWCS
Al die cadeaus vond ik zo leuk, ik wilde er niet meer bij vandaan. Helaas heeft Alex, hoe goed ik me ook verstopte, me steeds weer gevonden.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-ONPHWQYZ
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-4EC4FDY4

Uiteindelijk gaf ik me gewonnen, maar ik wilde wel graag nog op de foto met alle cadeaus (en ik vol in beeld uiteraard):
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-Q3P8OM7U

Het grootste cadeau werd als laatste uitgepakt, en zolang het nog ingepakt zat, bewaakte ik het met mijn leven:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-HVHDLEUC
Op de laatste dag dat ik bij Alex was, maakte ik vriendjes met de poes. Ik geloof alleen niet dat zij mij ook erg aardig vond ...:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-LOYBFXAQ

Als afsluiter ben ik met Alex en haar dochter mee geweest naar de stad, lekker shoppen! Joehoe!!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-Z6YLQLSR
Daarna mocht ik weer in de envelop, op naar de redactie van Yes. Het was een enerverende week bij Alex, ik ben benieuwd wat me op de redactie te wachten staat.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 11:44

Hoera, ik ben gearriveerd bij Catootje! Ik hoop een leuke week te hebben!Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 3tx1yvpwqh
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 11:49

Ik dacht dat ik mijn avontuur bij jojootje al geplaatst had, maar zie nu dat dat niet zo is. Dus hier alsnog.

Bij j.ojootje was veel speelgoed, dus ik heb veel gespeeld. Het was wel allemaal erg roze. Jojootje kon niet zoveel met mij doen, ik denk dat die hele grote dikke buik van haar een beetje in de weg zat, maar gelukkig hebben K.irsten en R.onnie wel gezellig met mij meegespeeld!

Ik heb gespeeld met de Hello Kitty duplo:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5500
Daarna moest ik zelf mijn eten koken. Want ik had honger, maar er was niemand die voor mij eten kon maken.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5502
Stond ik net de lasagna schoten in de oven te zetten, komt K.irsten thuis. En zij duwde mij zo de oven in. Gelukkig was de oven nog niet voorverwarmd!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5503
Samen met K.irsten ging ik kleuren met het kleurbord
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5504Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5505
Ik was nog een beetje stout geweest, en toen stopte K.irsten mij in een soort van gevangenis. Aan de bovenkant was het wel open, maar dat was te hoog voor mij om uit te klimmen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5506
Pff wat werd ik moe van al dat spelen!! Gelukkig lag er een heerlijk bedje voor mij klaar!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5507
J.ojootje speelde een leuk spelletje op de laptop, met allemaal balletjes en ik mocht meehelpen!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5508
Hierna ging ik weer spelen! Heerlijk met de duplo. K.irsten en R.onnie waren bezig met een huisje bouwen voor mij en ik moest natuurlijk wel even passen of ik erin kon zitten.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5509
K.irsten en ik hebben samen veel plezier gehad! Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 CIMG5511
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 11:50

A.meteensterretje ( foto's deden het niet meer)

Onverwachts moest ik naar het zuiden afreizen om een paar dagen bij A* te logeren. Dat was een eind weg zeg. Toen ik ein-de-lijk daar aan kwam had ik vooral heel veel honger. Gelukkig was A* al met het eten begonnen.
Ik wilde steeds middenin die bak gaan zitten maar dat vond A* niet goed. Flauw hoor!

Ook maakte ik kennis met de hond van A* maar die wilde niet bij me in de buurt komen, zélfs niet voor een foto. Wat een wattenschijf op poten zeg...pffff

Na het eten ging A* met haar vriendin en die maffe hond heel ver lopen. Ze vroegen of ik meewilde, maar jullie zien zo ook wel hoe moe ik was van de reis en al dat eten... Ik ging even relaxen op de bank. Weten jullie dat A* negentig tv-zenders heeft? Maak me gék zeg, ik heb drie uur lang niks anders gedaan als zappen. Wat een avond!

De volgende dag moest A* naar creatieve therapie (ja, zo'n muts is het dus). Ik mocht mee om te kijken, dus dat heb ik maar gedaan. Thuisblijven bij die hond leek me ook maar niks. Ik nam eerst wat kauwgompjes want je weet nooit wie je tegenkomt onderweg. Vlak voor we vertrokken ging het keihard regenen, en omdat ik geen regenpak had zijn we maar met de bus gegaan. Dat vond ik wel heel leuk! Natuurlijk wilde ik aan het raampje zitten.

Bij creatieve therapie aangekomen heb ik eerst de hele groep ontmoet. Die mannen dachten allemaal dat A* gek was geworden, zij zei toen dat ze dan in ieder geval vast op de goede plek was.
A* is bezig met speksteen en omdat ik zelf natuurlijk ook enorm getalenteerd ben heb ik haar even wat nieuwe technieken bijgebracht.

Die avond hebben we niet meer zoveel gedaan, ik heb zulke drukke weken achter de rug dat ik een beetje lam was.

Op donderdag heeft A* ook therapie en na alle voorbije weken kon ik ook wel een gesprekje gebruiken. Ze wilde me eerst niet meenemen maar ik heb gezeurd en gesmeekt en ben uiterst theatraal op de grond gaan liggen stampen. En dat werkt....

(kan ook goed fotograferen, zien jullie?)

We moesten lang wachten in de wachtkamer en er lagen alleen maar tijdschriften van kerst 2004 dus ik verveelde me een beetje. A* zei dat ze altijd lang moest wachten. Therapeuten schijnen niet vaak op tijd te komen... Maar eindelijk was ze dan toch aan de beurt. Maar, aangezien ik veel meer aandacht nodig had als zij, heb ik mooi mijn plek opgeeist. Ik ben in die stoel gaan zitten en heb mijn verhaal eens gedaan. De therapeut toonde gelukkig veel begrip...

Na de therapie was het tijd voor de reis naar mijn volgende logeerpartijtje....Alex: ik kom eraan! Als ik een beetje mellow overkom, ik ben moe-getherapied...

groetjes van Bungel en A*
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one ma 20 dec 2010 - 11:51

Na een weekje meegedraaid te hebben op de Yes redactie was ik ontzettend moe! Ik hoopte daarom bij Catootje wat uit te kunnen rusten. Of dat gelukt is? Kijk zelf maar!

Na al een paar uur in de brievenbus te hebben gelegen was ik het zat! Ik besloot eruit te klimmen. Gelukkig kwam net op dat moment Catootje binnen.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 15qzv2r

Ik had van de Yes mensen ook nog een brief meegekregen, dat vond Catootje erg leuk!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 96ydfm

Toen ik binnenkwam was daar links de keuken. Ojee, een echt studentenhuis! Gelukkig viel het nog mee.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 6dvjau

De volgende dag begon met een lekker kopje nespresso. Nu konden we er weer beiden goed tegenaan. Catootje moest leren, en ik hielp haar daarbij.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 B52xlfHallo ik ben Bungel - Pagina 2 156d83l

De volgende avond was er een leuk feestje, en ik mocht ook mee! Eerst natuurlijk even mooi maken voor de spiegel, die was heel geschikt voor mijn formaat. Ik was heel moe de dag erna, maar het was het waard.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Rmthj4Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 2zoc6kx

Nadat ik wat was uitgerust nam Catootje me mee naar de winkel om boodschappen te doen. En tja, dat ging een beetje verkeerd...
(Een beetje?! Zeg maar gerust een beetje veel. Bungel lag daar straalbezopen te wezen en we zijn de winkel uitgestuurd!)

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1oattw

De volgende ochtend had ik een enorme kater, en besloot ik nooit meer een druppel aan te raken. Een druppel alcohol bedoel ik dan, want de thee die Catootje had gezet lustte ik wel! En dan ook nog met iets lekkers erbij, hmmmm...!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 2rx7ibpHallo ik ben Bungel - Pagina 2 15pqzj8

Toen Catootje naar college ging heb ik nog wat uit die leuke trommel gehaald. Helaas niet zonder gevolgen.. Ik was 46 gr aangekomen! Catootje vond het eigen schuld, dikke bult, maar gelukkig was ze niet boos dat ik de trommel geplunderd had.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Fk7byaHallo ik ben Bungel - Pagina 2 2h4hm2o

Nou, op naar de volgende! Het is een hele wereldreis, maar ik vind het heel leuk dat ik eens een kijkje bij alle Yessertjes kan nemen!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 96ydfm
Daaaaag!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 0:41

Na een hele lange dag in een envelop, werd ik eindelijk bevrijd! We doken gelijk de keuken in omdat er verse soep gemaakt moest worden voor de harde werkers bij de verhuizing, want ik kwam te laat bij Minella aan en kwam dus midden in haar verhuizing terecht.

Ik heb goed mijn best gedaan en heerlijke soep gemaakt. Maar toen ik even dacht te kunnen relaxen in de keuken stond ik ineens oog en oog met een wit eng monster! Hij begon me helemaal te beruiken en vond me ontzettend interessant. Ik riep nog dat ik het eng vond, maar er werd helemaal niet gereageerd. Achteraf bleek het witte enge monster een kat te zijn die hartstikke doof is, dus dat hij me niet hoorde klopt dus wel haha.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1108634987_5_FhlJHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1108634777_5_cDH3Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1108634888_5_bvjx

Daarna was het tijd om te sjouwen, op te ruimen, te verhuizen en schoon te maken. Minella is hartstikke trots op mij want ik heb heel erg goed geholpen en alles veilig naar de nieuwe woonplaats gebracht. Als dank mocht ik een nachtje in het grote bed slapen, erg lief!

img]http://94.100.120.168/1108600001-1108650000/1108635201-1108635300/1108635258_5_ajvN.jpeg[/img]Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1108635389_5_HghIHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1108635475_5_7FIAHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1108635571_5_2GkSHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1108635995_5_OmuR

En toen waren de 3 dagen alweer om en moest ik alweer naar de volgende toe; dus hup in een envelop en Minella gaf me nog een dikke zoen en bracht me naar de brievenbus! Veel geluk in jullie huisje Minella01![
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 0:43

NIEUWS NIEUWS NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-RWMYVD63
Na een heeeeeeeeeeeeele lange reis ben ik vandaag doodmoe aangekomen bij Loona, en gelijk heeft ze me lekker verwend! Nou dat had ik ook wel verdiend al zeg ik het zelf!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-3F8EJHB4
Toen ik eenmaal op adem was gekomen vond ze dat ik toch wel wat opgefrist moest worden!
Nu ga ik nog even relaxen en kijken wat ze nog meer voor mij in petto heeft!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 0:45

Prinsess Leia
Ontvangen!

Bungel moest even bijkomen maar kon het wel meteen goed vinden met C.iske!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122136227_5_ebx3Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122137897_5_Gm9I
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 0:51

Dan wordt het nu tijd om over mijn enerverende week bij Princess_Leia te vertellen.
Zoals al eerder vermeld werd ik enthousiasdt ontvangen door haar zoon:
Na een nachtje bijslapen na de reis zijn we gezellig op stap gegaan met het hele gezin.
Samen met Ciske wachtte ik op de tram:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124598284_5_bNu_Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124598128_5_AIDC
Zo'n tram in Amsterdam gaat best hard dus je moet je goed vast houden!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124598394_5_Sky0
Princess_Leia heeft me meegnomen de binnenstad in en we zij op de dam geweest!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124598486_5_eKX3Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124598011_5_iwPp
s'Avonds viel het me op dat Princess_Leia en haar man allerlei tekeningen op hun lichaam hadden. Ik vroeg waarom dat was en Princess_Leia legde me uit dat het tattoeages zijn en dat ze me mee zou nemen naar de man die ze gemaakt had.
Eerst nog een nachtje slapen...........

Zo gezegd zo gedaan, de volgende dag gingen we naar Dikke Dennis.
Rustig zat ik rond te kijken en een beetje Rock 'n Roll te luisteren.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122927186_5_s4Zi
Toen besloot ik dat ik ook wel zo'n tekening voor het leven wilde.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122927324_5_wRjNHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122929763_5_RawK
Na een pijnlijke sessie zat het er dan op:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122927450_5_L1xA
Ik vond het erg pijn doen maar gelukkig was daar Artis de Partis om mij op te vangen en te troosten. Hij was erg lief voor me!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122927714_5_1j4JHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1122927584_5_kdRa
Omdat we het zo goed met elkaar konden vinden mocht Artis mee naar Princess_Leia om daar ook te logeren.
helemaal gezellig dus!!!!!

Princess_Leia had voor ons allebei een bedje en stopte ons na deze indrukwekkende dag toe.
Toen zij uit zicht was, vroeg Artis mij of ik zin had in een feestje.
Nou dat had ik wel maar of dat achteraf zo'n goed idee was........
Hij ga me wit poeder dat ik met een rietje op moest snuiven.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124598838_5_xRu0
Daarna voelde ik me geweldig! Ik kon de hele wereld aan en voelde me sexy!!!!
We hebben de hele nacht "gefeest".
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124599119_5_lm-_Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124599247_5_qDPh
De volgende dag wilde ik natuurlijk meer van dat spul maar dat ging niet meer zomaar!
Artis wilde er geld voor hebben! Hij wist wel een manier voor me om aan geld te komen en zo was ik even later aan het morrelen aan het slot van een fiets
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124598703_5_PAiv
Zo vond Princess_Leia mij toen ze mij ging zoeken.
Natuurlijk schrok ze heel erg. Ik heb haar alles op moeten biechten.
Princess_Leia wist niet meer wat ze hiermee aanmoest en stuurde me naar Bert en Ernie.
Zij hebben heel erg op me ingepraat
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124628108_5_kVZ5
Hun advies: Cold Turkey en zo snel mogelijk weg uit Amsterdam en weg van Artis de Partis.
Zo zat ik die avond te rillen in het bad
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1124599520_5_iwJE
Princess_Leia was wel erg lief voor me.
Uiteraard heb ik duizend maal excuses gemaakt en Princess_Leia heeft me vergeven, zegt ze.

Nu op naar Grote Groene Held.
Ik beloof dat ik me daar beter zal gedragen.

P.s. Gelukkig blijkt tattoo-inkt niet geschikt voor Bungel. Dus na een rondje in de wasmachine was de tattoo eraf en kan ik dit avontuur ook echt achter me laten!

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 0:58

Loona
Wat een leuk verhaal haha!!

Ik weet niet of het komt na dat hij spoorloos is geweest, want bij mij had hij zich keurig gedragen... misschien was ik wel een beetje te streng voor hem dat hij nu zo los is gekomen bij princess-leia Knipoog

Na een lang avontuur waar ik lekker niets over ga vertellen kwam ik aan bij Loona, na wat snoepen en opfrissen werd het zo 's avonds wel tijd om wat te gaan eten.
Ik heb nog geprobeerd of Loona het voor mij wilde maken, maar dat ging zomaar niet ik moest helpen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-NSGYHVEO
Ik mocht al het groente gaan snijnden... en toen ik dacht dat ik klaar was
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-SGMZYJMO
Moest ik nog kaas raspen ook....

Uiteindelijk kreeg ik een extra groot bord met eten, want na al die tijd niets gegeten te hebben luste ik natuurlijk wel wat.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-YRD3VCN8

Na het eten ging ik even op onderzoek uit, het rook zo... ehm sterk, bloemig in huis... waar kwam dat vandaan?
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-TDLEWGTN
Gevonden!!! ik ben hier maar even blijven zitten want het ruikt zo dichtbij eigenlijk best wel lekker!!

Even later hoorde ik dat Loona mij riep... er was telefoon voor me, ze wist niet wie het was!???
Ik wilde niet dat ze mijn gesprek zou horen dus ben even apart gaan zitten
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-7MH7VKAQ
Nee ik vertel lekker niets..... nouja.. het had met mijn grote avontuur te maken... nu niet meer zeuren ik zeg toch niets meer!!!!

De volgende dag ging ik met Loona mee naar haar werk.
Eerst kwamen we in een lokaal met allemaal baby's en kleine kinderen...
gelukkig lieten deze mij lekker met rust en ik kon ik gaan spelen met alle speelgoed die ze daar hadden....
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-TFK6LPAGHallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-I6PRSMBR
Ik vond ook nog een rare schommel:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-IGXQO3SX

Toen vond Loona het wel welletjes en moest ik even rusten van haar.
Want ze zei dat het smiddags veeeeel drukker zou worden.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-HTYXB76C

En dat heb ik geweten!!
's middags kwamen er allemaal grotere kindertjes... nou die lieten mij niet met rust hoor!!!
Het begon nog rustig, Loona vertelde over mij en toen de kindertjes hun drinken op hadden mocht ik de koekjes uitdelen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-SQDTY4EW
Maar daarna wilde iedereen met mij op de foto... het waren gelukkig maar 8 kindertjes!!
Een van de jongens mocht ik helpen met tekenen
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-7Y3WQPCB
Een ander had al eerder een huisje gebouwd en daar mocht ik wel even wonen
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-NLKBHKCW

Ze waren met me aan het dansen en aan het springen... Alleen heeft Loona wel gezecht dat ik niet alle kindjes hier mag laten zien. Ze noemt dat Privacy???? nou dat vind ik een moeilijk woord....

De volgende dag zijn we een lange wandeling gaan maken, wel 25 kilometer pfff gelukkig mocht ik lekker achterop
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-WKNJ8PBW
Tijdens de wandeling kreeg ik ook te zien waar ik nu eigenlijk terecht gekomen was.
Namelijk in:

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-X7WWJAPG
Helaas heeft ze mij het mediapark niet laten zien... minpuntje voor Loona... maar in de verte hebben we de mast wel gezien.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-8ZD6EAHX

Na wat kastanjes voor Loona haar werk gezocht te hebben mocht ik lekker een banaantje eten
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-ESNWNNNC

Tijdens de wandeling kwamen we een mooie paddestoel tegen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-XCRH3DXM
Ik heb er stiekum een hapje van genomen zien jullie dat???

Eenmaal thuis was het weer tijd om zo'n grote witte enveloppe in te duiken...
Zou ik dan weer op avontuur gaan???
Nee ik ga lekker naar Amsterdam, niet zo'n hele lange reis dit keer!!!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 0:59

Grote Groenteheld
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0803
Kijk eens wie er zonet stiekem naar binnen sloop.... Het verhaal begint vandaag.

Zo, dat was me het weekje wel. Die Grote Groenteheld heeft wel een leuk huisje trouwens. Maar het begin was wel saai. Heel de eerste dag heb ik met mijn billen uit de brievenbus gehangen, pas tegen de middag had ze door dat ik er was. Super LAME!

Eenmaal binnen kwam ik een oude bekende tegen!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0804

We hebben gezellig bijgekletst, nouja hij dan.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0805-1

Maar uiteindelijk heeft Grote Groenteheld het wel met me goedgemaakt.

Zo heb ik koekjes gebakken! Kijk maar:

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0806
Koekjes met gember, niet te nassen, maar je moet wat. En vooral blijven lachen uiteraard, stel je voor dat ze doorheeft dat ik die koekjes vies vindt.. Je moet er niet aan denken.

Blijkbaar woont ze dichtbij het strand. Samen met een vriendin van haar ben ik naar het strand gefietst. Ik fietsen, die dikzak achterop, wat een gedoe weer. Op het strand was het wel lekker uitwaaien! Op een gegeven moment ging er een man zwemmen in een wetsuit en wij kijken, prachtig!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0809

Beetje chillen de volgende dag bij een andere vriendin die de 11e eigenlijk zou moeten bevallen. Ik heb daar wat nieuwe vrienden gemaakt, gezellige boel daar! Vooral veel lol gehad met die zeehond, maar daar had je echt bij moeten zijn, wat een grapjas! Brede lach Dus dan maar wat wachten in de box.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0807

Nog maar wat wachten op het voedingskussen. Lag best lekker!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0808

Whaaa je gelooft het niet, maar ik heb mijn oren laten piercen! Door die tattoo kwam ik erachter dat mijn pijngrens hoger lag dan verwacht. Grote Groenteheld was alleen not amused dat ik haar oorbellen in had gedaan, dus die moest ik weer teruggeven. Maar als iemand nog oorbellen kan missen, ik houd me aanbevolen!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0811
Staat best goed toch?

Op het laatst hield ik het niet meer, haar vriendin/overbuurvrouw was nog steeds niet bevallen, dus ben ik maar gaan "raamloeren". Gordijnen open is goed, gordijnen dicht, dan is het spannend, zei Grote Groenteheld. Maar de gordijnen bleven maar open....

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0812

Van Den Haag richting Brabant. Grote Groenteheld heeft de plaats uit de straatnaam ook ingevuld als plaatsnaam. Ik snap niet wat ze bedoelt, maar Belgje vast wel. Laten we hopen dat de postbode het ook snapt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 1:03

Suusie3
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1138377238_5_fTVh
Bungel has arrived!
Zaterdag middag ben ik eindelijk aangekomen bij Suus in Amsterdam.
Erg lang de tijd om uit te rusten had ik niet… de volgende dag gingen we met de auto naar Brussel.Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144341140_5_o3HD
Na een lange autorit kwamen we aan in ons hotel waar ik heerlijk geslapen heb.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144341410_5_7umd
We moesten vroeg op… we gingen vliegen.

Eerst maakte ik nog een ritje met een bus… was best leuk. Er werden verschillende liedjes gedraaid in de bus.Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144342438_5_Ldsl
Vrienden maken…
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144342080_5_mkcn
Wachten bij de gate…
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144341709_5_HSGF
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144342653_5_Wnif
Vond het vliegen best een beetje eng, maar het wende al snel.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144343351_5_HP-_
Aangekomen in Allicante, Spanje… wat een heerlijk weer!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144343693_5_W0nj
Eerst maar even iets drinken…Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144343998_5_hxDd
De volgende dag gingen we een kasteel bekijken.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144344274_5_3LLD
Het was erg hoog dus we hadden een mooi uitzicht.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144344593_5_9m5sHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144344837_5_VULEDaarna zijn we naar het strand gegaan…
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144345292_5_6Wew
Het was erg warm dus we konden we wat afkoeling gebruiken.

Voor het eerst heb ik zee gezwommen!

Het was even wennen, Dat zoute water maar ik heb heerlijk gedoken, gespetterd en gezwommen.

Zwemmen in Zee!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144345916_5_tDDnHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144346545_5_IAKPHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144346835_5_HMph
Daarna ging ik even heerlijk in bad.

Ik voelde me weer helemaal fris en fruitig.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144347059_5_bd-t
Daarna zijn we gaan stappen, maar omdat ik steeds bezig was om alle Spaanse mannen van me af te moeten slaan ( Ja ik heb verteld dat ik in Nederland heel beroemd ben) hebben we geen foto’s gemaakt.

De volgende dag gingen we met een boot naar een eilandje voor de kust.

Op de Boot.

Het was daar erg mooi en heb de plaatselijke flora en fauna goed kunnen bestuderen.Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144347348_5_vyHZHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144347992_5_eAf2
Daarna gingen we weer met de boot terug.

Bungel op de boot.Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144348703_5_RpfC
’s Avonds gingen we uit eten en heb ik heerlijk allerlei Spaanse dingen geproefd die ik nog nooit gegeten had.

Natuurlijk hoorde daar ook een lekker Spaans wijntje bij.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144349040_5_03KSHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144349454_5_0w99
De volgende dag deden we rustig aan en hebben heerlijk in het zonnetje op een bankje gezeten in de haven.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144349853_5_YsJSHallo ik ben Bungel - Pagina 2 1144350168_5_j7iD
Daaaaaag!

’s Avonds was het al weer tijd om richting huis te gaan.

Eerst weer vliegen en daarna weer in de auto.

Toen we terug in Amsterdam waren ben ik direct gaan slapen, de volgende dag stond er alweer een reis gepland nu in een envelop richting Pingwin.

’s Avonds was het al weer tijd om richting huis te gaan.

Eerst weer vliegen en daarna weer in de auto.

Toen we terug in Amsterdam waren ben ik direct gaan slapen, de volgende dag stond er alweer een reis gepland nu in een envelop richting Pingwin.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 1:14

Leuk verhaal Suusie!

Bungel is inmiddels gearriveerd en dat zullen we weten ook. Ze vond dat ik haar niet snel genoeg van de mat raapte, dus is ze zelf maar uit de envelop gekropen. Ze was de envelop nog niet uit of ze was al reclamefolders aan het kijken.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-ZIHVESPI
Toen ik haar zo op de mat vond, kon ik nog net een foto maken, want ze rende al snel langs mij heen richting de koelkast, om te kijken waar ze nu weer terecht was gekomen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-HWZJPZNG
Of het nu kwam doordat de inhoud van de koelkast haar tegenviel of door iets anders weet ik niet, maar vijf minuten later zag ik haar demonstratief en met hangende oren op de envelop zitten. Het liefst wou ze volgens mij alweer verder op reis, in de hoop op een beter gevulde koelkast.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-3VSZBE3N
Daar was J.asmijn het niet mee eens. Zij vond dat Bungel moest blijven, want ze vindt het veels te gezellig om met Bungel in de wieg te liggen.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-RBB6VWLA

Samen hebben we haar beloofd dat we deze week leuke dingen gaan doen. Dat stemde haar wel tevreden, dus nu ligt ze heerlijk op bed TV te kijken en bij te komen van een vermoeiende reis.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-IGTXIZ63
Later meer...

P.S. Wil de volgende vast haar adres PM'en?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 1:22

Hallo lieve Yes forummers!

Die Pingwin is me er ook eentje! Ben ik net gewend bij haar thuis, stopt ze me weer in zo’n stomme envelop! Uitgestoken tong
Gelukkig kwam ik snel bij Tea-Leaf aan, en volgens mij was ze erg blij met me! De envelop werd gelijk bij de brievenbus geopend.
Ik probeerde nog te ontsnappen, want ik wilde wel even weten wat er buiten allemaal te ontdekken viel in dit leuke dorp. Maar helaas, zoals jullie kunnen zien zat de voordeur op slot en kreeg ik hem niet open!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-8BMCVRFP
Toen ik de gang inliep, zag ik een voerbakje staan. En eigenlijk had ik wel honger, dus ik besloot even te kijken wat er in zat. Komt poes Dusty er opeens aan gelopen, bleek dat er kattebrokjes in zaten! Nou, die lust ik niet hoor. Ziek
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-MDC8MWXM
Maar wat zag ik in de woonkamer staan? En zak pepernoten! Jaja, die lust ik wel hoor! Ik heb er stiekem wel een paar van genomen toen niemand keek. Verlegen
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-TRW6KJRW
Oh, mijn tijdelijke baasje heeft een bril. Wat leuk! Even proberen hoor. Staat die me? Ik zie er wel erg wijs uit zo! Sukkel
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-NCRCXD8K
Nu zie ik ook nog een geboortekaartje staan, met hele leuke foto’s. Zijn dat nou L.ise en M.as? Oh ja! Ze zijn grote zus en broer geworden van A.mé! Dat is wel heel speciaal, ik moet maar snel komen knuffelen bij Peter en Brenda thuis! Feest!!!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-N4C78SCG
En.. Ik heb hier ook al een vriendinnetje gemaakt! Ze heet Robijntje en houdt net als ik heel erg van knuffelen. Dat worden een paar gezellige dagen hier! Rechter omhelsing
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-FDFGSGGW
Wel veel indrukken in zo’n korte tijd zeg, ik denk dat het tijd is voor een powernap. Gelukkig mocht ik lekker even uitrusten in het bed van Tea-Leaf! Slaperig
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-OYIQTJOQ
Op mijn vorige logeeradres ben ik niet in de was geweest ( geeft niks hoor Pingwin ), dus ik mocht hier even lekker badderen in de wasmachine. Wat een lekkere wasverzachter! Even een nachtje op het droogrek gelegen, en ik ben weer helemaal fris en fruitig! Brede lach
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-CIA837MK
Omdat Tea door haar rug is gegaan, moet ze af en toe even een stukje wandelen. Dat hebben we dan ook gedaan, en tot mijn grote blijdschap gingen we naar de Albert Heijn! Oooh kijk eens wat een lekkers ze hebben bij de bakkerij. Drie keer raden wat we gekocht hebben? Twee heerlijke appelflappen! Even warm maken in de oven en smullen maar! Engel
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-BK3ZP8TQ
Vanavond maakte ik kennis met Daisy, de andere poes van Tea-Leaf. Ze keek eerst nogal wat onwennig, maar dat is helemaal goed gekomen. Kijk eens hoe lief we bij elkaar hebben gelegen? Yes!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-8CMEDICE
Stiekem ben ik ook best een boefje, dus ik had een leuk plannetje bedacht. Kijken of ik van de trapleuning kan glijden. En ja hoor, gelukt. Wat een lol had ik! Woohoo! Ook Tea kon er wel om lachen! Knipoog
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-FFXVUB8H
Ik kwam er ook achter dat ze hier een hele mooie oude radio in huis hebben, die is nog van de opa van Tea-Leaf geweest. Die is zeker wel een jaar of vijftig oud en hij doet het zelfs nog! Kijk mij eens stoer zitten? Cool
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-834QATTP
Aan het einde van mijn avontuur wilde ik nog even in de klerenkast kijken van Tea, maar dat mocht ik echt niet. Ik denk dat ik wel weet waarom: ze is een enorme rommelkont!
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-U37CNJOS
Haar vriend vindt dat ook, en vond Bungel zo zielig dat hij haar wel even vast wilde houden. Lief!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Foto-C4FWEHX4

Ik heb het hier heel erg leuk gehad, maar Tea vond het wel jammer dat ze niet meer uitstapjes met me heeft kunnen maken.
Mijn volgende logeeradres is bij Marin_, die onderneemt graag en veel en maakt de meest prachtige foto’s! Daar heb ik nu al zin in.

Dag lieve forummers, jullie lezen en zien snel weer van me!

Een dikke knuffel van Bungel
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one do 23 dec 2010 - 1:30

Hallo, Bungel hier!

Op zaterdag viel ik bij Marin door de brievenbus. Wat een geluk, ze stond echt nét op het punt om de deur uit te gaan, dus ik mocht direct mee! Echt leuk, want we gingen op de fiets de stad in en samen met Bliss naar de bios! We gingen naar Despicable Me, en dat is een 3D film, dus ik moest wel een 3D bril op. Hip he.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 823032cb

Na de bios gingen we ook nog uiteten bij Vapiano. Dat is een erg lekker Italiaans restaurant. Met een beetje geluk ga ik daar zondag weer eten met Marin en wat forummeiden. Ik had een pizza met rucola en parmezaanse kaas:

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Fdb4f269

Lagom was ook in de stad, en die kende ik al. Ik vond het dus erg leuk om nog even een wijntje met haar te drinken

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1fae1643

Eenmaal weer thuis bij Marin werd mijn slaapplekje aangewezen. Het was een heel mooi huisje! Mijn bovenbuurvrouw heet trouwens Mitzi en zij was erg aardig voor me.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0035

Mooi huis hoor, maar het voelt wel een beetje als een gevangenis hier

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0036

toch nog maar even buurten bij Mitzi voor het slapen gaan. Mitzi had ook bezoek, van Bob de Rat. Dat was een hele vervelende opdringerige rat. En Mitzi stond er maar gewoon bij te kijken, ze deed niets eens wat! Tsss...

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0037Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0038

Op maandag mocht ik mee met Marin boodschappen te doen bij de grote AH XL. Eerst moest natuurlijk het boodschappenlijstje gemaakt worden. Ik kon Marin heel goed helpen daarmee...

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 0f7dabe7

Het scannen van de boodschappen is zo'n leuk klusje. Ik geloof dat ik maar beroepsscanner wordt!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 1f6cf6f7

Helemaal trots op de boodschappen die ik heb gedaan samen met Marin. En natuurlijk lekker op de fiets terug.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 2ac925e0

En grote hobby van Marin is fotograferen. Ze wilde even een foto maken buiten en ik mocht mee kijken. Ik was alleen een beetje vervelend en zat Marin weer lekker te pesten.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0042Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0046Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0048

Maar Marin vond het niet zo erg en ik mocht zelf ook proberen te fotograferen.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 F6df2fcd
Dit is het resultaat van mijn foto!

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 IMG_0039
Maar waar ik het allerliefst over wil vertellen is vandaag!!! Ik heb zoiets leuks gedaan! Ik mocht namelijk LESGEVEN!

Als eerste moest ik natuurlijk wel even Engels leren, dus heb ik een spoedcursusje gekregen:
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 350852e5

En daarna begon mijn les! Ik stelde me voor op het grote whiteboard. De leerlingen (brugklassertjes) hadden net geleerd over de Present Simple en gewoonte-woorjes zoals always, never, rarely, sometimes, usually etc, en ze hadden net tijdstippen geleerd. Ze mochten dus een verhaaltje schrijven over mij! Omdat Marin liever niet wilde dat ik zou zeggen dat ik van het Yes forum ben, had ik maar gezegd dat ik van Marin's zusje Kiki was tegen de leerlingen.
Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 04f2ba42

Het lesgeven ging echt heel erg goed en de leerlingen luisterden goed naar mij! Tot slot wil ik graag nog eventjes de leukste stukjes laten lezen die de leerlingen over mij geschreven hebben.

Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Bbfab6e0Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 A493dfdbHallo ik ben Bungel - Pagina 2 360932c1Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 Fda0b0b0Hallo ik ben Bungel - Pagina 2 32b467a7
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud