De club van 1649
+38
Zonnetje
Atelier Madame
Liz
Monte
Bubbelicious
Whiteflower
Marin
Roza
Rovine
Niekske
Lavendel
Tullow
Middleme
Snoopy
Sweety
bolus26
Japie
sanne-84
Juul
Ambivalence
girli
Pipsqueak
Burn
Sugarfall
Merai
SuperGrover
TNMN
Leine
Angela_1986
Antibes
Zwoesj
Zininzon
Snack a Jack
Sorella
Possom
CCC
Lejow
Carra
42 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: De club van 1649
Theedoosje schreef:Reva schreef:Ja en misschien kan er anders in de openingspost wel een lijstje worden bijgehouden met wat voor aanbod/talent/watdanook iemand heeft? Gewoon beknopt bedoel ik.
Punk'd: mode en voedsel, voor als je dat ene onvindbare item zoekt(ik zeg maar wat)
Theedoos: oppas
Lize: wil graag mensen op de foto zetten
(en de rest weet ik niet meer )
JIj bent slim
Nou dan kan ik ook in het lijstje
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Ja en misschien kan er anders in de openingspost wel een lijstje worden bijgehouden met wat voor aanbod/talent/watdanook iemand heeft? Gewoon beknopt bedoel ik.
Punk'd: mode en voedsel, voor als je dat ene onvindbare item zoekt(ik zeg maar wat)
JIj bent slim
haha ja Reva: slim , heeft goede ideeen
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Ja en misschien kan er anders in de openingspost wel een lijstje worden bijgehouden met wat voor aanbod/talent/watdanook iemand heeft? Gewoon beknopt bedoel ik.
JIj bent slim
Goed idee, maar dat is veel werk... Tenzij iedereen zijn eigen ding er even bij zet...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Als men nou telkens het lijstje aanvult en SMikk hem vervolgens in Openingspost zet?
Gast- Gast
Een begin:
Chococupcake: cupcakes en kleine taartjes maken
Volgen jullie?
Volgen jullie?
CCC- Ratel
Oh ja hoor, je bent sowieso welkom als ik zelf kan natuurlijk dus als je zelf gewoon een keer hier wilt logeren laat het maar weten. Geldt ook voor jou natuurlijk, Antibes .
Gast- Gast
chococupcake schreef:Een begin:
Zusje: Slaapplaats in Den Haag
Volgen jullie?
Gast- Gast
Zusje schreef:chococupcake schreef:Een begin:
Zwoesj: Leren salsadansen
Volgen jullie?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zusje schreef:Oh ja hoor, je bent sowieso welkom als ik zelf kan natuurlijk dus als je zelf gewoon een keer hier wilt logeren laat het maar weten. Geldt ook voor jou natuurlijk, Antibes .
Leuk! Als ik alles weer een beetje op de rit heb qua werk en alles kom ik er een keertje op terug!
CCC- Ratel
Je kunt mij altijd bellen als je toevallig in Schotland bent
Laatst aangepast door TNMN op zo 31 jul 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes, ik had heel veel behoefte aan jouw scheikundige kennis, maar toen was je weg van het forum...
Ik weet van veel dingen een beetje, geen specifiek kennisgebied. Oh, ik weet alles van Sigmund Freud Dus als mensen daar nog vragen over hebben, kom maar op.
Ik weet van veel dingen een beetje, geen specifiek kennisgebied. Oh, ik weet alles van Sigmund Freud Dus als mensen daar nog vragen over hebben, kom maar op.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Storm: Ik kan een leuk kinderschilderijtje maken van bijv. Hello Kitty of Nijntje
Gast- Gast
Haha, oh sorry..
Ik heb wel een Freud vraag! Was hij het nou van de archetypen?
Laatst aangepast door Antibes op zo 31 jul 2011 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
TNMN schreef:Je kunt mij altijd bellen als je toevallig in Schotland bent
Waar in Schotland?
Gast- Gast
chococupcake schreef:Zusje schreef:Oh ja hoor, je bent sowieso welkom als ik zelf kan natuurlijk dus als je zelf gewoon een keer hier wilt logeren laat het maar weten. Geldt ook voor jou natuurlijk, Antibes .
Leuk! Als ik alles weer een beetje op de rit heb qua werk en alles kom ik er een keertje op terug!
In het weekend is er niks met me aan de hand hoor . Vraag maar aan Smikkel haha!
Gast- Gast
Storm: Ik kan een leuk kinderschilderijtje maken van bijv. Hello Kitty of Nijntje
Merai: Slaapplaats in Amsterdam + ik ben uitermate goed in ouwehoeren op terrasjes
Merai: Slaapplaats in Amsterdam + ik ben uitermate goed in ouwehoeren op terrasjes
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik had voor een collega een heel leuk geboorteschilderijtje gemaakt van Helly Kitty, daar was ze dol op. Ik zal even zoeken of ik er nog een foto van heb!Hazeltje schreef:@ Storm: Heb je daar voorbeeldjes van?
Gast- Gast
+1Reva schreef:Oeeeh die jurk is leuk zeg! Daar heb ik echt een te dikke hangbuik voor
I topvintage
Gast- Gast
Hahaha, serieus Nee, dat was zijn vriend en later non-vriend Carl Jung.Antibes schreef:Haha, oh sorry..
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Hahaha, serieus Nee, dat was zijn vriend en later non-vriend Carl Jung.Antibes schreef:Haha, oh sorry..
Oh, nice! Dan kan ik dat weer eens nalezen, vond dat ooit bij Literatuur heel interessant. En nu ben ik nieuwsgierig naar het vriend-nietvriend verhaal!
Wanneer had je scheikundeproblemen dan? Goedgekomen? Vast wel! =D
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Oh wat een leuk topic! Ik kan alleen even niets bedenken wat ik bij mezelf zou kunnen neerzetten...
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Haha Sigmund Freud had nogal moeite om zijn vrienden te vriend te houden. Een beetje een borderline type. Dan ontmoette hij iemand, en dan was dat zijn beste vriend in de héééle wereld, en dan hemelde hij diegene helemaal op, om na een tijdje ruzie te krijgen en diegene ineens compleet te laten vallen. Zo ging het ook met Jung. Eerst waren ze vrienden, maar toen kregen ze ruzies over verschillende ideeën over psychoanalyse, zoals Jungs idee over het collectieve onderbewustzijn. En dat was het einde van de vriendschap.Antibes schreef:SuperGrover schreef:Hahaha, serieus Nee, dat was zijn vriend en later non-vriend Carl Jung.Antibes schreef:Haha, oh sorry..
Oh, nice! Dan kan ik dat weer eens nalezen, vond dat ooit bij Literatuur heel interessant. En nu ben ik nieuwsgierig naar het vriend-nietvriend verhaal!
Wanneer had je scheikundeproblemen dan? Goedgekomen? Vast wel! =D
Ik had scheikundeproblemen in het begin van dit jaar rondom biologie practica. Ik was zo dom om biologie te behouden, zonder scheikunde. Bij een practicum moest ik verklaren waarom een stukje eiwit opgezwollen was in bepaalde vloeistof, maar ik had echt geen idee. Uiteindelijk heb ik dat ook in het practicum gezet, samen met "iets met osmose ofzo?" Is wel goed gekomen, want in mijn praktijkexamen biologie kon je alle practicumcijfers laten vervallen. En die ging wonderbaarlijk goed, ik had een 8.6!
SuperGrover- Ratel
Angela: Ik ben creatief (decoraties maken, haken, breien, enz., enz.) en op het gebied van agogische (ouderen)hulpverlening weet ik ook wel het e.e.a.
Angela: Ik ben creatief (decoraties maken, haken, breien, enz., enz.) en op het gebied van agogische (ouderen)hulpverlening weet ik ook wel het e.e.a.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Maar willen jullie deze diensten ook gratis verlenen? Advies over juridische zaken en medische zaken oke, maar bijv. cupcakes/taarten maken daar gaat heel wat meer tijd in zitten!
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Club Seven in Eindhoven
» faceboek; profiel of pagina voor je club
» Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?
» Iemand ervaring met de HEMA lekker weg club lidmaatschap
» Bruidsschoenen van Rainbow club
» faceboek; profiel of pagina voor je club
» Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?
» Iemand ervaring met de HEMA lekker weg club lidmaatschap
» Bruidsschoenen van Rainbow club
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: