De club van 1649
+38
Zonnetje
Atelier Madame
Liz
Monte
Bubbelicious
Whiteflower
Marin
Roza
Rovine
Niekske
Lavendel
Tullow
Middleme
Snoopy
Sweety
bolus26
Japie
sanne-84
Juul
Ambivalence
girli
Pipsqueak
Burn
Sugarfall
Merai
SuperGrover
TNMN
Leine
Angela_1986
Antibes
Zwoesj
Zininzon
Snack a Jack
Sorella
Possom
CCC
Lejow
Carra
42 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: De club van 1649
Stuiterbal schreef:Lize schreef:Ik zoek mensen op wie ik mag oefenen met fotograferen.
Uiteraard !!! Ligt er alleen een beetje aan waar je woont....
Vlakbij storm.
Gast- Gast
Lize schreef:Stuiterbal schreef:Lize schreef:Ik zoek mensen op wie ik mag oefenen met fotograferen.
Uiteraard !!! Ligt er alleen een beetje aan waar je woont....
Vlakbij storm.
Ik ga je even een pm sturen !
Gast- Gast
Ik ben goed in het regelen en organiseren van evenementen, verjaardagen, maar ook het boeken van vakanties, e.d. Ook ben ik creatief qua cadeau's en het inpakken ervan
Gast- Gast
Ik zou het niet weten, ik heb wel aardig wat medische kennis, maar ik ben geen arts en wil dus ook liever geen medische vragen beantwoorden. Hooguit hele basic kennis, maar dat kun je zelf via google ook wel vinden.
Wel kan ik eventuele medische/biologische/scheikundige dingen verder uitleggen, maar ik geloof niet dat daar vraag naar is op dit forum haha!
Wel kan ik eventuele medische/biologische/scheikundige dingen verder uitleggen, maar ik geloof niet dat daar vraag naar is op dit forum haha!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Odilia schreef:Ik ben op zoek naar een echt leren legging/skinny, maar ik heb geen 200 euro te spenderen. Weet jij een middenweg?Punk'd schreef:Ik ben een ontzettende googelaar als het gaat om mode en onlineshops. Dus als iemand naar iets opzoek is, geef een gil ik heb het binnen 15 minuten voor je gevonden.
Ik heb wel een paar broeken/skinny's gevonden:
60 pond (ongeveer 67 euro ofzo)
Deze is van 'suede/leer'.. Volgens mij gewoon van dat hele zacht leer. 70 pond (is ongeveer 78 euro ofzo)
Deze is 50 pond, maar wel khaki..
Of deze van about Eloise.. is wel 135 euro.. (een legging)
Of deze van Vero Moda 'very'.. is wel een 7/8e (hij is er ook nog in camel en rood)
En als je op deze link klikt zie je heel veel leren leggings die ontzettend in prijs varieeren.. (ook echt design, maar goed wie weet zit er nog wel een koopje tussen!)
http://www.shopstyle.com/browse/pants-shorts?fts=leather+leggings
Laatst aangepast door Punk'd op zo 31 jul 2011 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Uhm, eens even denken...
Ik werk in de ouderenzorg (niet verzorgend maar agogisch) dus als je 'n vraag hebt over de zorg/dagbesteding voor je opa of oma? Ook weet ik daardoor wel 'n beetje de weg bij bepaalde instanties zoals het CIZ.
Ik ben ook wel redelijk creatief dus op dat gebied kan ik ook wel vragen beantwoorden!
Ik werk in de ouderenzorg (niet verzorgend maar agogisch) dus als je 'n vraag hebt over de zorg/dagbesteding voor je opa of oma? Ook weet ik daardoor wel 'n beetje de weg bij bepaalde instanties zoals het CIZ.
Ik ben ook wel redelijk creatief dus op dat gebied kan ik ook wel vragen beantwoorden!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Punk'd! Ik zoek rode/witte schoenen voor bij deze jurk:
Hakje (niet te hoog), bij voorkeur sleehak (daar kan ik tenminste op lopen). Maat 41/42! En dan het liefst iets dat ik ergens nog kan passen.. =P
Ga sowieso de stad in deze week, maar mocht je zo iets weten, waar ik gericht naar kan zoeken..
Hakje (niet te hoog), bij voorkeur sleehak (daar kan ik tenminste op lopen). Maat 41/42! En dan het liefst iets dat ik ergens nog kan passen.. =P
Ga sowieso de stad in deze week, maar mocht je zo iets weten, waar ik gericht naar kan zoeken..
Laatst aangepast door Antibes op zo 31 jul 2011 - 4:37; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Oew die jurk is gaaf! Waar heb je die vandaan?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Theedoosje schreef:is het overigens niet overzichtelijker om dingen te vragen per PM?
Dat denk ik ook!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Oew die jurk is gaaf! Waar heb je die vandaan?
TopVintage.nl
Leafie heeft hem ook, haha! Mocht je hem willen bestellen, hij valt iets groter!
Hij is wel lang trouwens, valt bij ons net op/over knie, maar wij zijn allebei 1.80+. Bij 1.70 is hij halverwege je kuit.
Hij is wel heel mooi!
Laatst aangepast door Antibes op zo 31 jul 2011 - 4:41; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Lize schreef:Theedoosje schreef:is het overigens niet overzichtelijker om dingen te vragen per PM?
Dat denk ik ook!
Hmm, fair point. Hoewel ik het juist wel weer leuk vind als het hier allemaal geplaatst wordt (vooral ook niet-mode-vragen), gewoon om wat van de rest op te steken en te zien wat iedereen hier allemaal weet!
Antibes- Ratel
Leuk topic!
Ik ben gek op kinderen, dus mama's als jullie nog oppas nodig hebben..
En verder ben ik creatief, dus voor kaarten/uitnodigingen ed. kan ik misschien ook helpen.
Ik ben gek op kinderen, dus mama's als jullie nog oppas nodig hebben..
En verder ben ik creatief, dus voor kaarten/uitnodigingen ed. kan ik misschien ook helpen.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Oeeeh die jurk is leuk zeg! Daar heb ik echt een te dikke hangbuik voor
Gast- Gast
Antibes schreef:Lize schreef:Theedoosje schreef:is het overigens niet overzichtelijker om dingen te vragen per PM?
Dat denk ik ook!
Hmm, fair point. Hoewel ik het juist wel weer leuk vind als het hier allemaal geplaatst wordt (vooral ook niet-mode-vragen), gewoon om wat van de rest op te steken en te zien wat iedereen hier allemaal weet!
ja dat snap ik wel maar dan valt het in het niet denk ik waar je iedereen voor kan vragen?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Antibes schreef:Lize schreef:Theedoosje schreef:is het overigens niet overzichtelijker om dingen te vragen per PM?
Dat denk ik ook!
ja dat snap ik wel maar dan valt het in het niet denk ik waar je iedereen voor kan vragen?
Yup, ik snap um... Misschien iets qua opmaak ofzo? Dat iedereen haar kwaliteiten in vet/groot lettertype plaatst? Dat je er doorheen kunt scrollen ofzo?
Antibes- Ratel
Ja en misschien kan er anders in de openingspost wel een lijstje worden bijgehouden met wat voor aanbod/talent/watdanook iemand heeft? Gewoon beknopt bedoel ik.
Punk'd: mode en voedsel, voor als je dat ene onvindbare item zoekt(ik zeg maar wat)
Theedoos: oppas
Lize: wil graag mensen op de foto zetten
(en de rest weet ik niet meer )
Punk'd: mode en voedsel, voor als je dat ene onvindbare item zoekt(ik zeg maar wat)
Gast- Gast
Reva schreef:Oeeeh die jurk is leuk zeg! Daar heb ik echt een te dikke hangbuik voor
Hij is wel flatteus hoor, doordat hij vanonder je borsten al begint met uitlopen!
Antibes- Ratel
Reva schreef:Ja en misschien kan er anders in de openingspost wel een lijstje worden bijgehouden met wat voor aanbod/talent/watdanook iemand heeft? Gewoon beknopt bedoel ik.
Jaaaaaaaaaaaaa, das een goeie!!
Antibes- Ratel
Reva schreef:Ja en misschien kan er anders in de openingspost wel een lijstje worden bijgehouden met wat voor aanbod/talent/watdanook iemand heeft? Gewoon beknopt bedoel ik.
JIj bent slim
Gast- Gast
Lize schreef:Ik zoek mensen op wie ik mag oefenen met fotograferen.
Ik wil wel!
Oh... ga je pm-en :p
Laatst aangepast door chococupcake op zo 31 jul 2011 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Zusje schreef:chococupcake schreef:Leuk!
Ik ben ontzettend creatief met cupcakes en taartjes...
En wanneer heb jij een slaapplaats in Den Haag nodig?
Avondje stappen in DH is natuurlijk leuk, en daarna blijven slapen bij jou?
Ik weet niet waar je vandaan komt maar wild stappen moet wel net je ding zijn hier in Den Haag. Er is later op de avond niet zo heel veel meer open maar soms is er wel een leuk feest. Zoals op 13 augustus is er een 80´s en 90´s party hier in Den Haag waar ik heen ga met nog een paar meiden van het forum. Als je zin hebt om mee te gaan ben je sowieso welkom .
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Ja en misschien kan er anders in de openingspost wel een lijstje worden bijgehouden met wat voor aanbod/talent/watdanook iemand heeft? Gewoon beknopt bedoel ik.
JIj bent slim
Arme Smikkell haha!
Antibes- Ratel
Zusje schreef:chococupcake schreef:Zusje schreef:chococupcake schreef:Leuk!
Ik weet niet waar je vandaan komt maar wild stappen moet wel net je ding zijn hier in Den Haag. Er is later op de avond niet zo heel veel meer open maar soms is er wel een leuk feest. Zoals op 13 augustus is er een 80´s en 90´s party hier in Den Haag waar ik heen ga met nog een paar meiden van het forum. Als je zin hebt om mee te gaan ben je sowieso welkom .
Ohhh, mega jammer dat ik niet kan! Als je zoiets nog eens doet, let me know!!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Zusje schreef:chococupcake schreef:Zusje schreef:chococupcake schreef:Leuk!
Ohhh, mega jammer dat ik niet kan! Als je zoiets nog eens doet, let me know!!
He das nou jammer! Ben dan net een weekendje weg naar Eindhoven... Ik kom uit A.lmere... en ben geboren in Den Haag.. Dus vind het sowieso altijd wel weer leuk om even terug te zijn, voelt nog steeds als thuis zeg maar... Voor de volgende keer houd ik me zeker aanbevolen! Lijkt me gezellig
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Club Seven in Eindhoven
» faceboek; profiel of pagina voor je club
» Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?
» Iemand ervaring met de HEMA lekker weg club lidmaatschap
» Bruidsschoenen van Rainbow club
» faceboek; profiel of pagina voor je club
» Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?
» Iemand ervaring met de HEMA lekker weg club lidmaatschap
» Bruidsschoenen van Rainbow club
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: