Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maura schreef:Stuiterbal schreef:ik denk het jij zegt het hahahahMaura schreef:Theedoosje schreef:Peuter zijn zo
Irritant?
Zijn we het in ieder geval eens.
Ik voel een overeenkomst hahaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Iemand spek met ei ???
Spek alleen uitgebakken, ei mag je houden.
Gast- Gast
Maple schreef:Maura, peuters zijn niet irritant, ze zijn leuk
Alex: ik heb nu de baby-dreumesgroep, van 0-2 jaar. Soms zitten er goede praters tussen maar het echte praten komt pas bij de peutergroepen. Toen ik nog bij de peuters stond had ik eigenlijk al die uitspraken op moeten schrijven, er kwamen soms zúlke leuke en lieve voorbij
Ja, ik probeer ook alle uitspraken van A. op te schrijven, anders vergeet ik ze weer en er zitten zulke leuke en lieve uitspraken bij inderdaad! A. zit ook nog bij de dreumesen trouwens, maar ze doet niet onder voor sommige peuters (ook volgens de pedagogisch medewerkers van de groep).
Gast- Gast
Maple schreef:Maura, peuters zijn niet irritant, ze zijn leuk
Serieus, als ik aan kinderen denk, dan denk ik aan baby's. Baby's die de nachtrust kunnen verstoren en erg lief zijn als ze het huilen in de nacht niet doorzetten.
Als ik aan kinderen denk, dan denk ik aan kleuters. Kleuters die alles opnieuw lijken uit te vinden en een gevaar zijn voor het gezin.
Als ik dan nog verder denk, dan denk ik aan de kleuters in hun pre-peutertijd. Een neefje die opeens de drukke weg opsnelt, omdat hij een mooi bloemetje ziet aan de overkant van de weg.
En dan hebben we nog de echte peutertijd, waarbij ze continu "waarom" vragen stellen, om de ouder/juf/oppasser continu te treiteren.
Ik zou best kinderen willen, als ze alle stappen maar zouden overslaan. EN als ze alle stappen zouden overslaan... Dan zouden het perfecte kinderen zijn voor mij.
Gast- Gast
Alex schreef:Dat is makkelijk, Stuit. Je kan je ei aan TD geven en je spek aan Maple.
Ja maar ikke dan ??????
Gast- Gast
Ik dnek dat je nu peuters en kleuters door elkaar haalt
Peuter is van ongeveer 1,5-2 tot 4 jaar, kleuter is vanaf 4 jaar. Ongeveer.
Gast- Gast
Ja hallo, JIJ wilde delen.Stuiterbal schreef:Alex schreef:Dat is makkelijk, Stuit. Je kan je ei aan TD geven en je spek aan Maple.
Ja maar ikke dan ??????
Gast- Gast
Theedoosje schreef:whahah Maura> de ideale wereld
En dan heb ik het jong volwassen/puberen nog neit eens benoemd. Nee kinderen is iets dat niet op mijn verlanglijstje staat. Ik heb genoeg aan mezelf.
Gast- Gast
Goedemorgen ehh middag
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Whahahahahaha Maura, ik zou er maar niet aan beginnen als ik jouw idee van kinderen zo lees.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik dnek dat je nu peuters en kleuters door elkaar haalt
Net andersom inderdaad.
Gast- Gast
Maple schreef:Ja hallo, JIJ wilde delen.Stuiterbal schreef:Alex schreef:Dat is makkelijk, Stuit. Je kan je ei aan TD geven en je spek aan Maple.
Ja maar ikke dan ??????
Ja, jij bood het aan en TD en Maple wilden allebei iets. Pech voor jou.
Gast- Gast
Alex schreef:Maple schreef:Ja hallo, JIJ wilde delen.Stuiterbal schreef:Alex schreef:Dat is makkelijk, Stuit. Je kan je ei aan TD geven en je spek aan Maple.
Ja maar ikke dan ??????
Je bent gemeen Lex
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:whahah Maura> de ideale wereld
En dan heb ik het jong volwassen/puberen nog neit eens benoemd. Nee kinderen is iets dat niet op mijn verlanglijstje staat. Ik heb genoeg aan mezelf.
haha ja ieder zijn ding toch
Heej Zwoesj!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Maple schreef:Ja hallo, JIJ wilde delen.Stuiterbal schreef:Alex schreef:Dat is makkelijk, Stuit. Je kan je ei aan TD geven en je spek aan Maple.
Ja maar ikke dan ??????
Je bent gemeen Lex
Stuit ik deel wel met jou hoor
Gast- Gast
Heerlijk zo'n wam ontvangst, vooral die slaapkop van Stuiter
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: