Dagcafé
+15
Angela_1986
Joontjuh
Lejow
Lotus
Sjaantje
Zwoesj
Lavendel
Inge
Rush
bolus26
Tiana
ExpressoB
Qiara
Jordana
Champagne
19 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Lalalala
Zing je voor mij? Dan mag je, je mond wel houden hoor. No problemo.
Nou iemand die mij nog ziet iig
Natuurlijk, zo ben ik.
jij = lief
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:THEEDOOOOOOOSSSSSSSSJEEEEE
STUITERBALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ??
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Lalalala
Natuurlijk, zo ben ik.
jij = lief
Ik heb zo mijn momenten.
Jij = ook lief heur
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Lalalala
Natuurlijk, zo ben ik.
jij = lief
KWIJL KWIJL
Ik heb zo mijn momenten.
Jij = ook lief heur
Gast- Gast
Theedoosje wordt verwelkomd en Maple wordt genegeerd. Nee oke, ik weet m'n plek wel weer
Gast- Gast
Maple schreef:Theedoosje wordt verwelkomd en Maple wordt genegeerd. Nee oke, ik weet m'n plek wel weer
Jij stelt anders een vraag aan mij, ik geef jou antwoord en vervolgens reageer je niet meer. Over negeren gesproken.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Lalalala
Natuurlijk, zo ben ik.
jij = lief
KWIJL KWIJL
Ik heb zo mijn momenten.
Jij = ook lief heur
Jaloers stuit?
Stuiter = ook heul lief heur.
Gast- Gast
]Maple schreef:Theedoosje wordt verwelkomd en Maple wordt genegeerd. Nee oke, ik weet m'n plek wel weer
Wist je die nog niet dan??
Gast- Gast
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lief Maura !!!!!! Mijn hartje gaat daar sneller van kloppen
Gast- Gast
Alex schreef:Zeg, kunnen jullie niet kappen met die lange quotes?
Ik ben er direct mee gestopt. Lief he.
Gast- Gast
Alex schreef:Maple schreef:Theedoosje wordt verwelkomd en Maple wordt genegeerd. Nee oke, ik weet m'n plek wel weer
Jij stelt anders een vraag aan mij, ik geef jou antwoord en vervolgens reageer je niet meer. Over negeren gesproken.
Haha, ja, ik zie je wel vaker opmerkingen maken over wat A. allemaal zegt... leuk is dat he? Ik had laatst een kindje op m'n groep dat ook al vijf-zeswoordzinnen maakte op die leeftijd, zó leuk! Wat dat betreft mis ik de peutergroep soms wel...
Gast- Gast
Welke groep heb je nu dan, Maple? Ik vind het echt zo leuk, dat geklets. A. is echt een wijsneus wat dat betreft en momenteel kun je niks zeggen zonder dat mevrouw de papegaai het even herhaalt. We letten dus behoorlijk op onze woorden
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:]Maple schreef:Theedoosje wordt verwelkomd en Maple wordt genegeerd. Nee oke, ik weet m'n plek wel weer
Wist je die nog niet dan??
Neeee
Gast- Gast
ik denk het jij zegt het hahahahMaura schreef:Theedoosje schreef:Peuter zijn zo
Irritant?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ik denk het jij zegt het hahahahMaura schreef:Theedoosje schreef:Peuter zijn zo
Irritant?
Zijn we het in ieder geval eens.
Gast- Gast
Maura, peuters zijn niet irritant, ze zijn leuk
Alex: ik heb nu de baby-dreumesgroep, van 0-2 jaar. Soms zitten er goede praters tussen maar het echte praten komt pas bij de peutergroepen. Toen ik nog bij de peuters stond had ik eigenlijk al die uitspraken op moeten schrijven, er kwamen soms zúlke leuke en lieve voorbij
Alex: ik heb nu de baby-dreumesgroep, van 0-2 jaar. Soms zitten er goede praters tussen maar het echte praten komt pas bij de peutergroepen. Toen ik nog bij de peuters stond had ik eigenlijk al die uitspraken op moeten schrijven, er kwamen soms zúlke leuke en lieve voorbij
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: