Ben jij jezelf op dit forum?
+15
Kabouter
Mamsie
Merai
Sorella
Chelle
Miss G
Qiara
Alias
SuperGrover
studiebol
Zininzon
Penny Blossom
Zwoesj
Susan
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben jij jezelf op dit forum?
+100. Wil ik nog aan toevoegen dat ik vroeger een schuchter onzeker vogeltje kon zijn, en dat ik nu best vaak denk dat ik maar eens rekening met mezelf moet gaan houden i.p.v altijd met een ander. Ik begin steeds vaker en beter voor mezelf op te komen.Maple schreef:Ik ben trouwens in het echt de afgelopen jaren ook meer veranderd. Ik ben van stil en stug en iemand die zich liever op de achtergrond hield meer veranderd in iemand die zichzelf wel wat meer durft te laten horen en zich erg interesseert voor anderen.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik denk dat ik in het echt leuker ben. In real life heb ik veel vriendinnen en ben ik echt een gezelligheidsmens terwijl dat ik hier helemaal geen aansluiting heb met andere forumsters. Heb ook het idee dat ik hier helemaal niet op val terwijl ik in het echt wel opval.
Hier ook hoor!
Gast- Gast
Schuchter was ik vroeger ook idd, onzeker ook, maar onzeker ben ik nu nog steeds.
Edit: En ik ben idd ook wel iemand die zichzelf compleet kan wegcijferen voor een ander, herkenbaar...
Edit: En ik ben idd ook wel iemand die zichzelf compleet kan wegcijferen voor een ander, herkenbaar...
Gast- Gast
Oh, ik kan ook nog steeds onzeker zijn hoor, vooral op het werk. Maar niet meer zo erg als eerst.Maple schreef:Schuchter was ik vroeger ook idd, onzeker ook, maar onzeker ben ik nu nog steeds.
Gast- Gast
Storm schreef:+100. Wil ik nog aan toevoegen dat ik vroeger een schuchter onzeker vogeltje kon zijn, en dat ik nu best vaak denk dat ik maar eens rekening met mezelf moet gaan houden i.p.v altijd met een ander. Ik begin steeds vaker en beter voor mezelf op te komen.Maple schreef:Ik ben trouwens in het echt de afgelopen jaren ook meer veranderd. Ik ben van stil en stug en iemand die zich liever op de achtergrond hield meer veranderd in iemand die zichzelf wel wat meer durft te laten horen en zich erg interesseert voor anderen.
Goed zo! Het is jouw leven
(Natuurlijk is heel belangrijk om fijn met andere mensen te kunnen praten en respect voor elkaar te hebben begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij kun je pas 100% goed voor andere zorgen als je jezelf goed kunt onderhouden en begrijpen )
Gast- Gast
Ja ik denk wel dat ik echt mezelf ben hier. Tenminste ik kom hier veen stuiterig over als in real life...
Ik kreeg laatst nog een opmerking op mijn werk... Man je lijkt wel een stuiterbal hahahaha.
Ik doe mijn naam eer aan
Ik kreeg laatst nog een opmerking op mijn werk... Man je lijkt wel een stuiterbal hahahaha.
Ik doe mijn naam eer aan
Gast- Gast
Oh, helemaal mee eens, Punk'd! IK heb dat nooit beseft, maar ik begin dat steeds meer te beseffen. Iedereen mag er zijn, dus waarom ik niet? Ik ben geen naar mens of een slecht persoon, dus waarom zou ik mezelf dan zo de grond in stampen? En elke keer als ik dit denk, voel ik me sterker worden ik heb ook het recht om er te zijn.
Gast- Gast
Jij bent oprecht het eerlijkste meisje wat ik van hier ken! Dus jij bent zeker wel jezelf hier!!Stuiterbal schreef:Ja ik denk wel dat ik echt mezelf ben hier. Tenminste ik kom hier veen stuiterig over als in real life...
Ik doe mijn naam eer aan
Gast- Gast
Ook mij val je wel op hoor, Purple! (paars is mijn lievelingskleur )
Ik ben denk ik wel zoals in het echt, maar in het echt kan ik wel vrij stil zijn. Ik ben denk ik meer van het luisteren, dan van het praten, maar er zijn momenten dat het andersom is.
Ik denk dat dit ook komt, omdat ik van mezelf wat onzeker ben, helaas.
Ik ben denk ik wel zoals in het echt, maar in het echt kan ik wel vrij stil zijn. Ik ben denk ik meer van het luisteren, dan van het praten, maar er zijn momenten dat het andersom is.
Ik denk dat dit ook komt, omdat ik van mezelf wat onzeker ben, helaas.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Storm schreef:Jij bent oprecht het eerlijkste meisje wat ik van hier ken! Dus jij bent zeker wel jezelf hier!!Stuiterbal schreef:Ja ik denk wel dat ik echt mezelf ben hier. Tenminste ik kom hier veen stuiterig over als in real life...
Ik doe mijn naam eer aan
Wat lief dat je dat zegt !!!!
Gast- Gast
Ik ben ook mezelf, al durf ik hier meer te 'zeggen' dan in real life.
Gast- Gast
Ik ben hier juist onzekerder dan irl. Ik vind gewoon irl praten een stuk makkelijker dan hier. Ik weet niet waarom. In het echt ben ik juist echt heel erg druk en een echte flapuit, wat ik hier juist totaal niet ben
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik zeg hier veel sneller wat ik vind. Irl slik je nog wel eens meningen in omdat je mensen kent en weet wat ze wel en niet willen horen.
Gast- Gast
studiebol schreef:Ik ben wel hetzelfde... maar ik vind het soms moeilijk om me schriftelijk uit te drukken. En dus duidelijk te maken wat ik bedoel zonder dat het anders over komt dan ik wil. Dat kan ik verbaal beter. Hierdoor reageer ik niet in elke discussie terwijl ik daar best wat over vind.
dit geldt ook voor mij.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik ben hier wel mezelf alhoewel ik hier wel al snel meer over mezelf verteld heb. En ik merk dat ik af en toe wat langer over mijn antwoorden nadenk omdat ik het goed wil formuleren. IRL flap ik er meestal wat uit en dan zie ik wel hoe en waar de zin eindigd zeg maar
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben in het echt veel leuker
Ik ben in het dagelijks leven directer dan ik hier ben. Verder denk ik dat mensen me al snel een saaie doos vinden maar dat valt allemaal best mee :-)
Ik ben in het dagelijks leven directer dan ik hier ben. Verder denk ik dat mensen me al snel een saaie doos vinden maar dat valt allemaal best mee :-)
Gast- Gast
Op het forum ben ik denk ik directer dan buiten het forum om, maar buiten het forum om ben ik juist weer harder qua formuleringen dan hier. Het beeld dat ik hier wel eens achterlaat op mensen dat ik arrogant zou zijn, hoor ik in het dagelijks leven nooit; maar hier laat ik ook maar een klein deel van mezelf zien, wat buiten het forum om natuurlijk automatisch al heel anders is.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ja
Alleen volgens Goochem, Powerbabe en Merai ben ik in real life vele malen drukker
Ik geloof wel dat ik hier mezelf ben! Maar volgens Goochem ben ik minder een poppetje in het echt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja wie anders?
Wheee flauw! Ja ik ben wel mijzelf hier. Ik heb geen reden om dat niet te zijn.
Wheee flauw! Ja ik ben wel mijzelf hier. Ik heb geen reden om dat niet te zijn.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
1 ding klopt alleen niet. Er staat kletskop onder mij avatar en in het echt ben ik toch echt een misses talks to much.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Chelle schreef:studiebol schreef:Ik ben wel hetzelfde... maar ik vind het soms moeilijk om me schriftelijk uit te drukken. En dus duidelijk te maken wat ik bedoel zonder dat het anders over komt dan ik wil. Dat kan ik verbaal beter. Hierdoor reageer ik niet in elke discussie terwijl ik daar best wat over vind.
dit geldt ook voor mij.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Guattari schreef:maar buiten het forum om ben ik juist weer harder qua formuleringen dan hier.
Ja, wel over dingen die je niet interesseren, maar over alles wat ook maar een beetje gevoelig bij iemand anders zou kunnen liggen, ben je heel voorzichtig en formuleer je alles vanuit de ik-vorm.
Hier ben ik politiek correct en buiten het forum ben ik veel losser en maak ik grapjes. Als ze dan verkeerd overkomen (regelmatig) dan kan ik direct sorry zeggen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Kabouter schreef:Chelle schreef:studiebol schreef:Ik ben wel hetzelfde... maar ik vind het soms moeilijk om me schriftelijk uit te drukken. En dus duidelijk te maken wat ik bedoel zonder dat het anders over komt dan ik wil. Dat kan ik verbaal beter. Hierdoor reageer ik niet in elke discussie terwijl ik daar best wat over vind.
dit geldt ook voor mij.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ik ook
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
+1Zwoesj schreef:Ik denk dat ik in het echt feller ben dan hier, misschien ook wat botter. Maar verder klopt het wel aardig denk ik
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben dezelfde als wie ik in het echt ben. Ik kan me al schrijvend wel makkelijker uitdrukken dan als ik het moet zeggen, dus hier op het forum kan ik makkelijker dingen omschrijven.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij jezelf buitengesloten?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij jezelf buitengesloten?
» Heb jij jezelf al gespot?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: