Alles is weg...
+37
Jeanette
Lotus
Zininzon
Zwoesj
Juul
patjuhhh
Sterre
Ugly Betty
bolus26
Lejow
Happinaz
Shisha
Lynn_
Paper Crown
Koffieleut
Qiara
juffie001
Alias
ExpressoB
Susan
sanne-84
Lady4
RYW
Caramba
banjer49
Minx
Kabouter
Melis_je
kwak
Antibes
Angela_1986
Sjaantje
Suus
Sorella
Supertalentje
Inge
Rapunzel
41 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Alles is weg...
Wat erg!
Geef dan nog even een seintje als bedrijf of instelling zijnde ...
Geef dan nog even een seintje als bedrijf of instelling zijnde ...
Gast- Gast
Ik vind het ronduit belachelijk en zou uitzoeken of ze dat wel zomaar mogen doen en een dikke vette claim aan hun broek hangen. Heb je niet je spullen mee terug, maar misschien beseffen ze dan wel wat ze gedaan hebben.
Gast- Gast
Het is echt ontzettend k*t dat je spullen weg zijn.
Het is heel naar dat het blijkbaar zo werkt, maar ik kan me wel voorstellen van het bedrijf dat als ze voor de genoemde datum niks gehoord hebben, ze de spullen vernietigen. Er zijn ook een heleboel mensen die niets ophalen en dan blijven ze met al die spullen zitten.
Maar goed, daar hebben jullie natuurlijk geen boodschap aan. Voor jullie is het gewoon echt heel k*t. Sterkte..
Het is heel naar dat het blijkbaar zo werkt, maar ik kan me wel voorstellen van het bedrijf dat als ze voor de genoemde datum niks gehoord hebben, ze de spullen vernietigen. Er zijn ook een heleboel mensen die niets ophalen en dan blijven ze met al die spullen zitten.
Maar goed, daar hebben jullie natuurlijk geen boodschap aan. Voor jullie is het gewoon echt heel k*t. Sterkte..
Gast- Gast
Lieve, lieve Leaf..
Wat vind ik dit vreselijk voor jou en je familie. Alles wat tastbaar was, waar jullie herinneringen, jullie verleden, alles wat aan de goeie mooie tijden herinnerde, is weg. Hoe kunnen mensen zo gevoelloos zijn in situaties als dit..?
Heb je zelf nog wel wat kleine dingen, of is echt alles weg nu?
Meis, ik hoop dat de dingen vanaf nu beter gaan, en jullie niet zoveel meer tegen zit.
Wat vind ik dit vreselijk voor jou en je familie. Alles wat tastbaar was, waar jullie herinneringen, jullie verleden, alles wat aan de goeie mooie tijden herinnerde, is weg. Hoe kunnen mensen zo gevoelloos zijn in situaties als dit..?
Heb je zelf nog wel wat kleine dingen, of is echt alles weg nu?
Meis, ik hoop dat de dingen vanaf nu beter gaan, en jullie niet zoveel meer tegen zit.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik weet niks te zeggen...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vreselijk naar voor jullie... Bij mij was de situatie heel anders, maar ik heb door omstandigheden ook bijna geen tastbare herinneringen aan mijn vader en dat blijf ik soms moeilijk vinden. Ik vind het echt heel naar om te lezen dat dit je nu ook nog moet overkomen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat belachelijk zeg! Heel veel sterkte!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oooh, lieve Leaf! Wat vreselijk voor jullie! Oh, ik vind dit echt heel erg!
Gast- Gast
Wat een ondoordacht bedrijf. Ze hadden op zijn minst op een reactie van jullie kunnen wachten, of contact met jullie op kunnen nemen voordat ze over gingen tot actie.
Bah wat naar meis.
Bah wat naar meis.
Gast- Gast
Wat erg meis! Ik snap niet dat zo'n bedrijf voor de netheid in dit soort zaken sowieso geen herinnering stuurt. Het kost ze niets ( nou ja, een papiertje, envelop, porto) en je kan wellicht dit soort zaken voorkomen.
Ik hoop dat je moeder toch nog wel wat zaken uit je verleden heeft met papa. Wat ontzettend moeilijk voor jullie!!
Ik las net een mooie quote in de Happinez :
De schatten in je hart kunnen niet gestolen worden.
Ik hoop dat je toch de mooiste herinneringen met papa naar boven kan blijven halen ondanks deze vreselijke gebeurtenis.
Ik hoop dat je moeder toch nog wel wat zaken uit je verleden heeft met papa. Wat ontzettend moeilijk voor jullie!!
Ik las net een mooie quote in de Happinez :
De schatten in je hart kunnen niet gestolen worden.
Ik hoop dat je toch de mooiste herinneringen met papa naar boven kan blijven halen ondanks deze vreselijke gebeurtenis.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ook ik kreeg kippenvel bij het lezen van je verhaal, wat verschrikkelijk!
Ik weet niets te zeggen wat je pijn kan verzachten, maar ik wens je heel veel sterkte om ook dit te moeten verwerken
Ik weet niets te zeggen wat je pijn kan verzachten, maar ik wens je heel veel sterkte om ook dit te moeten verwerken
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Dankjewel voor al jullie steun en medeleven...
Gelukkig heb ik nog wel iets aan spullen, sowieso hebben we wel al onze foto's gekregen van die containermaatschappijdinges. Maar de bandjes van de videocamera bijvoorbeeld niet. Aan kleding hebben we van hem wel wat gekregen, ook zijn horloges en zonnebril...Maar veel meer is het niet.
En dat is heel erg pijnlijk...Ik mis hem ook verschrikkelijk.
Gelukkig heb ik nog wel iets aan spullen, sowieso hebben we wel al onze foto's gekregen van die containermaatschappijdinges. Maar de bandjes van de videocamera bijvoorbeeld niet. Aan kleding hebben we van hem wel wat gekregen, ook zijn horloges en zonnebril...Maar veel meer is het niet.
En dat is heel erg pijnlijk...Ik mis hem ook verschrikkelijk.
Gast- Gast
Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Gast- Gast
Bazinga schreef:Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Bazinga schreef:Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Ahw Leafiegrouphuuug
Gast- Gast
Doe ik mee..... wel fijn dat je foto's heb..Bazinga schreef:Antibes schreef:Bazinga schreef:Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Ahw Leafiegrouphuuug
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Bazinga schreef:Antibes schreef:Bazinga schreef:Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Ahw Leafiegrouphuuug
Vind het jammer dat jij niet op de housewarming was!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Bazinga schreef:Antibes schreef:Bazinga schreef:Knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!
Ahw Leafiegrouphuuug
Vind het jammer dat jij niet op de housewarming was!
Ik euh was niet uitgenodigd haha En ik had Leafies huis allaaaang gezien johh Maar misschien kunnen we d'r huis 's een keer gezamelijk bekijken, als Leaf dat ook leuk vindt?
Gast- Gast
Oh, ik ook niet, ik heb mezelf uitgenodigd...
Antibes- Ratel
OOOH wat erg zeg bah!
En het is 100% zeker weten al vernietigd?
Pff, heel veel sterkte Leaf.
En het is 100% zeker weten al vernietigd?
Pff, heel veel sterkte Leaf.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ja, echt alles is weg....
Dus alle meubels, knuffels, prullaria en dingetjes....Dingen die je normaalgesproken misschien wel niet mist, maar nu wel, omdat ik het van papa kreeg...Dus simpele dingen als mijn skates, een miniatuur VW busje, een bepaalde knuffel...Dat doet pijn.
Dus alle meubels, knuffels, prullaria en dingetjes....Dingen die je normaalgesproken misschien wel niet mist, maar nu wel, omdat ik het van papa kreeg...Dus simpele dingen als mijn skates, een miniatuur VW busje, een bepaalde knuffel...Dat doet pijn.
Gast- Gast
Antibes schreef:Oh, ik ook niet, ik heb mezelf uitgenodigd...
Slim Maaaar ik ga je toevoegen op FB want ik wil dit topic niet verder vervuilen.
Leafie; knuffel knuffel knuffel!
Gast- Gast
Dat kan ik me heel goed voorstellen Leaf!
Knuffel!
Knuffel!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: