Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Is het gezellig hier
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Smikkell schreef:Nou, kijk zelf even hoe je tegen me praat. Ik ben geen hond.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:DAT MAAK IK ZELF WEL UIT. DOE NIET ZO BAZIG.Zwoesj schreef:Smikk, kappen nou
Sjongejonge nog niet genoeg afgekoeld? Wil je een zak ijsklontjes?
Jemig zeg, vat alles weer lekker verkeerd op. Ik zeg gewoon dat je moet stoppen (iedereen heeft dat al gedaan) en dan behandel ik je als een hond?
Maar ach, als jij dat zo wil, prima.
Moet ik dan ook boos gaan worden en zeggen dat je niet zo moet schreeuwtypen tegen me?
Wat een onzin zeg. Zelf altijd wel zulke dingen kunnen typen, maar o wee als iemand anders het doet tegen jou.. Ik zie iets van een pot en een ketel voorbij komen...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Iedereen vind ik wel een beetje overdreven.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Nou, kijk zelf even hoe je tegen me praat. Ik ben geen hond.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:DAT MAAK IK ZELF WEL UIT. DOE NIET ZO BAZIG.Zwoesj schreef:Smikk, kappen nou
Jemig zeg, vat alles weer lekker verkeerd op. Ik zeg gewoon dat je moet stoppen (iedereen heeft dat al gedaan) en dan behandel ik je als een hond?
Moet ik dan ook boos gaan worden en zeggen dat je niet zo moet schreeuwtypen tegen me?
Wat een onzin zeg. Zelf altijd wel zulke dingen kunnen typen, maar o wee als iemand anders het doet tegen jou.. Ik zie iets van een pot en een ketel voorbij komen...
Ik vind je toon niet normaal. Je mag me ook normaal aanspreken hoor.
Gast- Gast
En ik ben bezig met het regelen van een weekendje Praag en misschien een iets langere reis iets verder weg,.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Iedereen vind ik wel een beetje overdreven.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Nou, kijk zelf even hoe je tegen me praat. Ik ben geen hond.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:DAT MAAK IK ZELF WEL UIT. DOE NIET ZO BAZIG.Zwoesj schreef:Smikk, kappen nou
Ik vind je toon niet normaal. Je mag me ook normaal aanspreken hoor.
Volgens mij zag ik er niemand meer over praten, totdat jij er weer over begon. Dus ja, iedereen.
Ga jij dat ook doen dan?
Zwoesj- Ratel
Vriendlief heeft een nieuwe baan
Champagne- Prater
Champagne schreef:Vriendlief heeft een nieuwe baan
Gefeli! Goed nieuws!
Zwoesj- Ratel
Lavendel schreef:Oh maar de rest heeft ze wel toegegeven toch dat ze die bewust heeft verwijderd? Alleen James niet.
Ja, James heeft ze verward met iemand anders, met dezelfde voornaam, maar de rest is bewust, vanwege privacyredenen.
Ik ga even meloen eten .
Wat leuk Smik ! Ik wil ook weeeeeeggggg .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hier is het al weekendSmikkell schreef:Ik heb zin in het weekend._Liv schreef:Iemand nog iets leuks te vertellen?
Champagne- Prater
thnx! Lief van je!Zwoesj schreef:Champagne schreef:Vriendlief heeft een nieuwe baan
Gefeli! Goed nieuws!
Champagne- Prater
Champagne schreef:Hier is het al weekendSmikkell schreef:Ik heb zin in het weekend._Liv schreef:Iemand nog iets leuks te vertellen?
In morgen en zondag
Gast- Gast
Wie gaat er ook gyspy wedding kijken?
Champagne- Prater
Ik heb vandaag ook een meloen op, jumm!Qiara schreef:Lavendel schreef:Oh maar de rest heeft ze wel toegegeven toch dat ze die bewust heeft verwijderd? Alleen James niet.
Ja, James heeft ze verward met iemand anders, met dezelfde voornaam, maar de rest is bewust, vanwege privacyredenen.
Ik ga even meloen eten .
Wat leuk Smik ! Ik wil ook weeeeeeggggg .
Laat ik verder maar niet meer ingaan om dat hele Pippa-verhaal. Mijn mening is duidelijk!
Gast- Gast
ik kan niet wachtenSmikkell schreef:IkChampagne schreef:Wie gaat er ook gyspy wedding kijken?
Champagne- Prater
Mijne ook, dus klaar.
Zwoesj- Ratel
Hilarisch vind ik het.Champagne schreef:ik kan niet wachtenSmikkell schreef:IkChampagne schreef:Wie gaat er ook gyspy wedding kijken?
Gast- Gast
Mijn god, ik had het toch niet tegen jou. Wie gaat er nu door.Zwoesj schreef:Mijne ook, dus klaar.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn god, ik had het toch niet tegen jou. Wie gaat er nu door.Zwoesj schreef:Mijne ook, dus klaar.
Heb ik het tegen jou dan? Volgens mij was jij degene die het wel zo netjes vond om te replyen op iemand, zie jij hier een reply? Dus nee was niet tegen jou
Laatst aangepast door Zwoesj op vr 29 jul 2011 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Zwoesj- Ratel
Q, kun je niet, na je eindgesprek, een weekendje weg?
Toet heeft nog wat bedden vrij
Toet heeft nog wat bedden vrij
Gast- Gast
Ik ook! Echt bizar soms..Smikkell schreef:Hilarisch vind ik het.Champagne schreef:ik kan niet wachtenSmikkell schreef:IkChampagne schreef:Wie gaat er ook gyspy wedding kijken?
Champagne- Prater
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: