Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
bizar die reacties bij de vermissing van dat meisje :s
Laatst aangepast door Inge op vr 29 jul 2011 - 1:17; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Maar dan moet je dát zeggen, i.p.v. zeggen dat het per ongeluk gaat. En ze heeft gewoon nog allemaal mensen van het forum in haar facebook.Lejow schreef:Heeft pippa nog wel facebook?
Misschien heeft ze besloten wat anoniemer te willen zijn en heeft ze iedereen er van yes afgehaald?
Prima, later we er over ophouden.
Heb andere dingen aan mijn hoofd.
Gast- Gast
Hoe ist verder met je Smikk?
Inge- Ratel
Lief dat je er naar vraagt Inge.
Vandaag KUT, maar laten we daar verder niet op ingaan.
Vandaag KUT, maar laten we daar verder niet op ingaan.
Gast- Gast
Nouja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik forummers heb verwijderd van facebook, niet om persoonlijke redenen maar meer omdat ik toch al amper contact had met die mensen enzo. Niet alleen forummers trouwens, heb gewoon mijn vriendenlijst opgeschoond..
Gast- Gast
Ik ook. Maar daar ben ik verder ook eerlijk over. Maar mensen waar ik contact mee heb en die ik ook naast het forum zie, die verwijder ik niet.Storm schreef:Nouja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik forummers heb verwijderd van facebook, niet om persoonlijke redenen maar meer omdat ik toch al amper contact had met die mensen enzo. Niet alleen forummers trouwens, heb gewoon mijn vriendenlijst opgeschoond..
Gast- Gast
Ook al hou je niet van knuffels :p
Inge- Ratel
Ik heb 1 iemand verwijderd die ik laatst nog heb gemeet (met een Eindhoven meeting) maar met haar had ik eigenlijk totaal geen klik.Smikkell schreef:Ik ook. Maar daar ben ik verder ook eerlijk over. Maar mensen waar ik contact mee heb en die ik ook naast het forum zie, die verwijder ik niet.Storm schreef:Nouja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik forummers heb verwijderd van facebook, niet om persoonlijke redenen maar meer omdat ik toch al amper contact had met die mensen enzo. Niet alleen forummers trouwens, heb gewoon mijn vriendenlijst opgeschoond..
Gast- Gast
Ach, misschien heb ik met Pippa ook geen klikStorm schreef:Ik heb 1 iemand verwijderd die ik laatst nog heb gemeet (met een Eindhoven meeting) maar met haar had ik eigenlijk totaal geen klik.Smikkell schreef:Ik ook. Maar daar ben ik verder ook eerlijk over. Maar mensen waar ik contact mee heb en die ik ook naast het forum zie, die verwijder ik niet.Storm schreef:Nouja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik forummers heb verwijderd van facebook, niet om persoonlijke redenen maar meer omdat ik toch al amper contact had met die mensen enzo. Niet alleen forummers trouwens, heb gewoon mijn vriendenlijst opgeschoond..
Gast- Gast
Nee. En nu ik geen dagbesteding meer heb en geen geld om ook maar iets te doen buiten huis, word ik langzaam gek.Storm schreef:Rot trouwens dat je je zo voelt, Smikkell, niet leuk..
Slapen gaat weer kut. Daar was ik al heel bang voor..
Ik moet weer een beetje gaan werken. Zodat ik bezig ben en ook wat geld heb om te eten en te kunnen afspreken, anders ben ik snel weer terug bij af.
Gast- Gast
Hahaha hoi!! Mijn collega's met wie ik pauze heb zijn niet bepaald spraakzaam... Mobiele brigade hierStorm schreef:Hoi Maple! (waarom hebben ze nou geen zwaaiende smiley..)
Gast- Gast
Oke,.... ik heb officieel GEEEEEN ZIN meer!
*kijkt om zich heen* er is hier toch geen hond te bekennen. Tenminste in het gedeelte van de zaal waar ik nu zit. (De zaal is met kasten verdeeld in drie delen, waarvan ik in het linker gedeelte zit) Dus ik ga forummen.
Gezellig.
*kijkt om zich heen* er is hier toch geen hond te bekennen. Tenminste in het gedeelte van de zaal waar ik nu zit. (De zaal is met kasten verdeeld in drie delen, waarvan ik in het linker gedeelte zit) Dus ik ga forummen.
Gezellig.
Gast- Gast
Misschien een stomme vraag maar je hebt nu dus geen baan meer? Heb je wel een beetje ritme in je dag?Smikkell schreef:*Storm schreef:Rot trouwens dat je je zo voelt, Smikkell, niet leuk..
Gast- Gast
Ik zit me nu ook rot te vervelen op mijn werk, was liever thuis geweest bij mijn kleine ventje.
Gast- Gast
Smikk, ik heb je op de zijlijn een klein beetje 'gevolgd' maar ondanks dat je nu een tegenslag heb vind ik dat je keihard aan jezelf werkt, niet alleen nu maar je hele leven al. Heb veel respect voor je hoe je bent en hoe je dingen aanpakt en oplost, ook al is het voor jou niet altijd even makkelijk en gaat het niet altijd even makkelijk. Je pakt het allemaal wel aan
Inge- Ratel
Gast- Gast
wat lief van je. Ik ben het er ook wel mee eensInge schreef:Smikk, ik heb je op de zijlijn een klein beetje 'gevolgd' maar ondanks dat je nu een tegenslag heb vind ik dat je keihard aan jezelf werkt, niet alleen nu maar je hele leven al. Heb veel respect voor je hoe je bent en hoe je dingen aanpakt en oplost, ook al is het voor jou niet altijd even makkelijk en gaat het niet altijd even makkelijk. Je pakt het allemaal wel aan
Gast- Gast
Haha, dat begrijp ik..Storm schreef:Ik zit me nu ook rot te vervelen op mijn werk, was liever thuis geweest bij mijn kleine ventje.
Gast- Gast
Ah top Smikk, dat is het belangrijkste dat je het ermee eens bent
Inge- Ratel
Kunnen ze jou bij die therapie niet aan een baan helpen dan? Neem niet aan dat als je maanden therapie hebt gehad, dat ze je dan ineens aan je lot overlaten? Of moet je het nu echt allemaal zelf doen? Lastig hoor....Smikkell schreef:*Storm schreef:Misschien een stomme vraag maar je hebt nu dus geen baan meer? Heb je wel een beetje ritme in je dag?Smikkell schreef:*Storm schreef:Rot trouwens dat je je zo voelt, Smikkell, niet leuk..
Is een parttime baan niks voor jou? Desnoods callcenter,winkel..
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: