Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
BlackRabbit schreef:Hazeltje schreef:Je vroeg toch of HGT met de catfight op de "campingzender" kwam of gewoon bij RTL?
Of snap ik het nu niet meer?
Ik was van de campingzender... en ik geloof Lejow van de catfight... Het is confusing........................
Maar goed!
Neeee Hazel was zelf van de catfight
Ik ben van Hollands Got Talent
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Gast- Gast
Vervelend Storm! Beterschap!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Stop dat ook met praten over mij. Wel zo eerlijk. Doe alsof je de discussie wil stoppen, maar ondertussen gewoon op een andere manier doorgaan.Pippa schreef:Smikkell schreef:Halloo, ik ben er gewoon bij hoor.Pippa schreef:Lejow, bedankt, dat is het enige wat ik bedoel, maar blijkbaar heeft ze een bord voor haar kop en wil ze dat echt niet inzien, de waarheid.
Ja, maar blijkbaar begrijp je echt niet of wil je het niet begrijpen, dus dan kan ik net zo goed stoppen met praten tegen jou, toch?
Gast- Gast
*gaat even checken of ik er nog in sta *Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Gast- Gast
Lejow schreef:BlackRabbit schreef:Hazeltje schreef:Je vroeg toch of HGT met de catfight op de "campingzender" kwam of gewoon bij RTL?
Of snap ik het nu niet meer?
Ik was van de campingzender... en ik geloof Lejow van de catfight... Het is confusing........................
Maar goed!
Neeee Hazel was zelf van de catfight
Ik ben van Hollands Got Talent
Nou snap ik het helemaal niet meer....
Penny Blossom- Prater
Prima, dan sms-en we verder wel Lejow
Laatst aangepast door Pippa op vr 29 jul 2011 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:*gaat even checken of ik er nog in sta *Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Ja, jij staat er nog in
Gast- Gast
Nicolette van Dam is trouwens zwanger!
Penny Blossom- Prater
Ik had het wel gesnapt als je me verwijderd had hoor, wij spreken elkaar toch niet vaak en ik heb van de week toevallig ook wat forumsters verwijderd.Pippa schreef:Storm schreef:*gaat even checken of ik er nog in sta *Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Ja, jij staat er nog in
Gast- Gast
Oeh oeh Lejow Likes SMS!!!
Ja leuk, voor Nicolette, hoorde het net ook!
Jongens, ik ben misselijk dat is echt leuk meer.. En met je hoofd boven 15 piemels hangen is dan niet grappig..
Jongens, ik ben misselijk dat is echt leuk meer.. En met je hoofd boven 15 piemels hangen is dan niet grappig..
Lejow- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Storm schreef:*gaat even checken of ik er nog in sta *Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Ja, jij staat er nog in
Ik ben er uit.. Zal ik dan nu ook een discussie / bitch fight met je beginnen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Storm schreef:Ik had het wel gesnapt als je me verwijderd had hoor, wij spreken elkaar toch niet vaak en ik heb van de week toevallig ook wat forumsters verwijderd.Pippa schreef:Storm schreef:*gaat even checken of ik er nog in sta *Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Ja, jij staat er nog in
Ik heb er bewust voor gekozen jou wel te houden, omdat ik jou een heel lief meisje vind, en graag zou willen ontmoeten.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Pippa schreef:Storm schreef:*gaat even checken of ik er nog in sta *Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Ja, jij staat er nog in
YEAH! Mag ik met modder gooien?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oeh oeh Lejow Likes SMS!!!
1 piemel lijkt me al niks haha!
Gast- Gast
Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
En daar zit ik ook bij .
Het komt wel een beetje ongelukkig uit om eerst iemand per ongeluk te verwijderen en vervolgens, vlak daarna, een opschoningsactie te houden...
Ben ik wel lief ???
Edit: ik voel me niet zo lief meer...
Laatst aangepast door Qiara op vr 29 jul 2011 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Niet??Pippa schreef:Lejow schreef:Oeh oeh Lejow Likes SMS!!!
Gast- Gast
Qiara schreef:Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
En daar zit ik ook bij .
Het komt wel een beetje ongelukkig uit om eerst iemand per ongeluk te verwijderen en vervolgens, vlak daarna, een opschoningsactie te houden...
Ben ik wel lief ???
Dat was tijdens deel 1 van de opschoning, dat per ongeluk verwijderen! Ik ga je straks/weekend even een PM sturen.
Laatst aangepast door Pippa op vr 29 jul 2011 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Niet??Pippa schreef:Lejow schreef:Oeh oeh Lejow Likes SMS!!!
haha! Niet als ik misselijk ben.
Gast- Gast
Dan moet je een geslachtsverandering ondergaan..Sproet schreef:Ik wil graag een piemel
Gast- Gast
Lejow schreef:Zwoesj schreef:Pippa schreef:Storm schreef:*gaat even checken of ik er nog in sta *Pippa schreef:Maar waarom zou ik daarover liegen? Ik heb 150 mensen verwijderd van mijn facebook.
Ja, jij staat er nog in
YEAH! Mag ik met modder gooien?
Waarom gooi je geen piemels in de strijd?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Storm schreef:Dan moet je een geslachtsverandering ondergaan..Sproet schreef:Ik wil graag een piemel
.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: