Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Jaaa, heb ik ook gehad, kaartje terug komt binnenkort hoor!Qiara schreef:PM, ook ik ben heel benieuwd of je mijn kaartje hebt ontvangen?
Vlg week kom ik vast wel weer de deur uit, nu heb ik er echt nog geen puf voor.
PM.. Heb je mijn kaartje wel gekregen??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Zwoesj schreef:Lejow schreef:BlackRabbit schreef:Zwoesj, vergeet je niet uit te ademen?
Geen nood!! Ik heb EHBO en BHV!!!
En adem uit...
Anders ben je straks net zo blauw als je avatar
Nee dat zeg ik niet, maar op zulke antwoorden kun je reactie verwachten.
Lijkt nu meer op jennen.
Oew even testen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
te laat.Pippa schreef:Dat probeer ik net ook te zeggen, ik ben er klaar mee, en wil niemand kwetsen.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Lejow schreef:Zwoesj schreef:Lejow schreef:BlackRabbit schreef:Zwoesj, vergeet je niet uit te ademen?
Geen nood!! Ik heb EHBO en BHV!!!
En adem uit...
Anders ben je straks net zo blauw als je avatar
Nee dat zeg ik niet, maar op zulke antwoorden kun je reactie verwachten.
Lijkt nu meer op jennen.
Oew even testen
Oeh oeh, kunnen jouw ogen ook zo ploppen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Scheel staan ze al, dus dat ploppen lukt misschien ook nog wel
Zwoesj- Ratel
Probeer dan wel een foto te maken.. Kun je je avatar vervangen
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik zie deze reactie nu pas, en bedankt zeg...Smikkell schreef:
Het zij nou net de mensen die me niet heel veel boeien.
Gast- Gast
BlackRabbit schreef:Probeer dan wel een foto te maken.. Kun je je avatar vervangen
Hahaha!
Gast- Gast
En dat ging niet over jou. En dat bedacht ik me al na het posten.Storm schreef:Ik zie deze reactie nu pas, en bedankt zeg...Smikkell schreef:
Gast- Gast
Pippa schreef:BlackRabbit schreef:Probeer dan wel een foto te maken.. Kun je je avatar vervangen
Hahaha!
Dan kom je wel in de nomatie voor coolste avatar ever...
Lejow- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Pippa schreef:Volgens mij zei ik daar net in mijn vorige post al iets over.
Dit stond 2 bladzijden terug,
Nogmaals, dat zijn jouw conclusies. Ik denk helemaal niks over jou. Ik ken je op een paar details na niet eens. Misschien zei ik geen aardige dingen, maar dat is omdat ik het niet echt leuk vind als ik zomaar leugenaar genoemd wordt, verder niet. Als ik je gekwetst heb, sorry, zo was het niet bedoeld, ik voel(de) me er alleen rot om dat iemand zo gemeen kan doen vanuit het niks. En ik heb sowieso al een kut dag, dus wellicht heb ik dat ook op jou gebotviert (is dat uberhaupt een woord?)
Gast- Gast
Smikkell schreef:En dat ging niet over jou. En dat bedacht ik me al na het posten.Storm schreef:Ik zie deze reactie nu pas, en bedankt zeg...Smikkell schreef:
Misschien moet je dat er dan even bijzetten.. Tussen haakjes ofzo...
Lejow- Lady Post-a-lot
BlackRabbit schreef:Probeer dan wel een foto te maken.. Kun je je avatar vervangen
Ben je m'n avatar zat?
Zwoesj- Ratel
Ik loop voorop de polonaise ondertussen, multitasken.
WIIIEEE HEEEEEB EEEER ZEEEEEEEPSOOOOP IN DEEE PRUUUIIIMEEENBAAAAAK GEDAAAAAAAN
Gast- Gast
Zwoesj schreef:BlackRabbit schreef:Probeer dan wel een foto te maken.. Kun je je avatar vervangen
Ben je m'n avatar zat?
Ik zou hem wel als echte cupcake willen hebben, jouw profielfoto.
Gast- Gast
Forummen met een baby op je arm lukt ook best merk ik, alleen iets minder snel.
Maar baby 2 is ook wakker, zou er geen handfree optie zijn voor het forum? Spraakgestuurd?
Maar baby 2 is ook wakker, zou er geen handfree optie zijn voor het forum? Spraakgestuurd?
Laatst aangepast door ProudMama op vr 29 jul 2011 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pippa schreef:Smikkell schreef:Pippa schreef:Volgens mij zei ik daar net in mijn vorige post al iets over.
Nogmaals, dat zijn jouw conclusies. Ik denk helemaal niks over jou. Ik ken je op een paar details na niet eens. Misschien zei ik geen aardige dingen, maar dat is omdat ik het niet echt leuk vind als ik zomaar leugenaar genoemd wordt, verder niet. Als ik je gekwetst heb, sorry, zo was het niet bedoeld, ik voel(de) me er alleen rot om dat iemand zo gemeen kan doen vanuit het niks. En ik heb sowieso al een kut dag, dus wellicht heb ik dat ook op jou gebotviert (is dat uberhaupt een woord?)
Jup dat bestaat
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:Ik loop voorop de polonaise ondertussen, multitasken.
OLADIEJEEEEE, OLAADIEJOOOO
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Pippa schreef:BlackRabbit schreef:Probeer dan wel een foto te maken.. Kun je je avatar vervangen
Hahaha!
Dan kom je wel in de nomatie voor coolste avatar ever...
Lejow, ik vind anders jouw avatar echt leuk! Laatst waren we schrek aan het kijken en toen kwam het stukje film waarin jouw avatar voorkwam voorbij. Zo lief!
Penny Blossom- Prater
Nou, dit laat me dus alleen maar meer bij mijn mening blijven. Maar laat ik daar niet nog verder op ingaan, want dan word ik pas echt gemeen. Je hebt hier heel mooi mijn punt bevestigd iig.Pippa schreef:Smikkell schreef:Pippa schreef:Volgens mij zei ik daar net in mijn vorige post al iets over.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:BlackRabbit schreef:Probeer dan wel een foto te maken.. Kun je je avatar vervangen
Ben je m'n avatar zat?
Nee hoor!
Penny Blossom- Prater
ProudMama schreef:Forummen met een baby op je arm lukt ook best merk ik, alleen iets minder snel.
Maar baby 2 is ook wakker, zijn er geen handfree optie zijn voor het forum? Spraakgestuurd?
Dat heeft Sterremaan, een computer op spraak!
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: