Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Misschien had ik maar gewoon niks moeten zeggen mijn excuses. Ik snap 't zelf ook niet helemaal meer geloof ik..Smikkell schreef:Dat snap ik dan niet helemaal!!Storm schreef:Nouja, ik vind het ergens ook niet netjes om dit hier in het dagcafe te bespreken, je had inderdaad Pippa ook een PM/e-mail kunnen sturen, nu komt het wel erg roddelig over. Is roddelig een woord?
Maar goed, hou me hier verder buiten, maar ik geef Pippa wel eenbeetjegelijk.
Ik ben ook niet opzoek naar gelijk of ongelijk.
Ik denk er anders over..
Gast- Gast
Alex schreef:Wat een gezelligheid hier!
Jaa zeker!
Ik heb eindelijk een nieuwe zomerjas!
Gast- Gast
FOTO!SunnyScience schreef:Alex schreef:Wat een gezelligheid hier!
Jaa zeker!
Ik heb eindelijk een nieuwe zomerjas!
Gast- Gast
Storm schreef:Niet mijn smaak...
waar heb je het gekocht?
ANWB
Ik houd niet zo van die modieuze jassen, die paste ik trouwens ook niet eens (te veel borst). Daarbij fiets ik ook veel, waardoor waterdicht zijn ook wel fijn is!
Gast- Gast
Inderdaad, wat een gezelligheid .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
SunnyScience schreef:Storm schreef:Niet mijn smaak...
waar heb je het gekocht?
ANWB
Ik houd niet zo van die modieuze jassen, die paste ik trouwens ook niet eens (te veel borst). Daarbij fiets ik ook veel, waardoor waterdicht zijn ook wel fijn is!
Waterdicht is fijn! Ik moet ook maar zoiets aanschaffen of een regenpak.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ohja dan is het wel handig inderdaad!SunnyScience schreef:Storm schreef:Niet mijn smaak...
waar heb je het gekocht?
ANWB
Gast- Gast
Spuit 11 door de bocht,
Ik ben het eens met Pippa, Smikkel.. Ik vond je nogal snel je (negatieve) oordeel klaar hebben...
Ik ben het eens met Pippa, Smikkel.. Ik vond je nogal snel je (negatieve) oordeel klaar hebben...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat jij dat vindt, dat weet ik nu wel.Lejow schreef:Spuit 11 door de bocht,
Gast- Gast
Ik zou zeggen, als je weet dat anderen dat vinden, misschien moet je er dan een keer iets aan doen.
Gast- Gast
Waarom? Voor die anderen?Pippa schreef:Ik zou zeggen, als je weet dat anderen dat vinden, misschien moet je er dan een keer iets aan doen.
Het zij nou net de mensen die me niet heel veel boeien.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is dat een zomerjas? Ziet er warm en winddicht uit!
Mooi voor het natte weer van aflopen weken en lang doordraagbaar in de herfst!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom? Voor die anderen?Pippa schreef:Ik zou zeggen, als je weet dat anderen dat vinden, misschien moet je er dan een keer iets aan doen.
Voor jezelf. Het leven lijkt me met wat positiviteit een stuk leuker.
En als het je toch niet boeit, waarom benoem je dan überhaupt dat ik je van facebook gegooid heb? Om aandacht te krijgen?
Gast- Gast
Ja, echt zomer is het inderdaad niet..SunnyScience schreef:Smikkell schreef:Is dat een zomerjas? Ziet er warm en winddicht uit!
Mooi voor het natte weer van aflopen weken en lang doordraagbaar in de herfst!
Gast- Gast
Lily schreef:wat jammer dan dat het vanaf maandag weer beter weer wordt
Nee, je moet het voor mij lekker vinden! Ik moet weinig werken en ben dan jarig (in aankomende week).
Gast- Gast
ik vind het zelf ook fijn hoor, we hebben eindelijk eens een tuin en dan hebben we er nog niet veel in kunnen zitten. Ow en volgende week zaterdag BBQ
Gast- Gast
Pippa schreef:Smikkell schreef:Waarom? Voor die anderen?Pippa schreef:Ik zou zeggen, als je weet dat anderen dat vinden, misschien moet je er dan een keer iets aan doen.
En als het je toch niet boeit, waarom benoem je dan überhaupt dat ik je van facebook gegooid heb? Om aandacht te krijgen?
Eens... lijkt me geen pretje om zo negatief in het leven te staan...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn leven is prima. Dat wordt echt niet beter van schijnheilig doen. Wie ben jij om te bepalen wat ik moet veranderen of om te oordelen of mijn leven positiever kan.Pippa schreef:Smikkell schreef:Waarom? Voor die anderen?Pippa schreef:Ik zou zeggen, als je weet dat anderen dat vinden, misschien moet je er dan een keer iets aan doen.
Ik geef jou toch ook geen tips hoe je een minder saai huisvrouwen leven kunt leven? Een leven dat past bij je leeftijd. Of dat je misschien minder voor anderen moet leven.
Ik vind dat je nu wel wat ver gaat. Ik geef aan dat je me verwijderd heb en ik me afvraag waarom. In combinatie met het verhaal eerder van James.
Gast- Gast
Je kent me niet eens, en mijn leven ook niet. Ik ben niet negatief.Lejow schreef:Pippa schreef:Smikkell schreef:Waarom? Voor die anderen?Pippa schreef:Ik zou zeggen, als je weet dat anderen dat vinden, misschien moet je er dan een keer iets aan doen.
Eens... lijkt me geen pretje om zo negatief in het leven te staan...
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: