Dagcafé
+23
Zwoesj
Lavendel
Julia
Bimbam
Inge
TGR
May
Filoria
Minx
Lies
Kabouter
Oasis
ExpressoB
Joontjuh
Rush
Tiana
Suus
Atelier Madame
Zwerver
Toet
Lejow
Qiara
Sjaantje
27 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik strijk eigenlijk nooit
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik strijk de overhemden van mijn man gelijk als ze uit de wasmachine komen, anders krijg ik ze nooit meer netjes gestreken. Verder strijk ik niks, tenzij het echt geen gezicht is, dan strijk ik het als ik het aan wil.
Gast- Gast
ik spaar een stapeltje op, voordat ik ga strijken, ga niet mijn strijkplank en strijkbout pakken voor 1 of 2 kledingstukken
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
hier liggen standaard minstens 2-3 wasmanden vol de kast is nu vol en de rest past er niet meer in. 1 mand met sokken 1 mand met beddengoed en dan nog een mand met wat kleding.
Gast- Gast
Wat ga je doen in Tilburg, Stuit?
En ik las wat er vannacht is gebeurd, wat een creep joh! Ik kan me goed voorstellen dat je je kapot geschrokken bent.
En ik las wat er vannacht is gebeurd, wat een creep joh! Ik kan me goed voorstellen dat je je kapot geschrokken bent.
Gast- Gast
Dus je strijkt ze zeg maar nat? En dan hang je ze dan te drogen?Alex schreef:Ik strijk de overhemden van mijn man gelijk als ze uit de wasmachine komen, anders krijg ik ze nooit meer netjes gestreken. Verder strijk ik niks, tenzij het echt geen gezicht is, dan strijk ik het als ik het aan wil.
Gast- Gast
Zo! Aloha!
Huis helemaal aan kant, check
Douchen, check
Haar fohnen, check
Opmaken, check
Twijfel alleen of ik moet ontbijten... heb om half vier een high tea.
Huis helemaal aan kant, check
Douchen, check
Haar fohnen, check
Opmaken, check
Twijfel alleen of ik moet ontbijten... heb om half vier een high tea.
Gast- Gast
Oh, wat leuk, een high tea!
Ik zou wel een broodje eten, maar goed, dat ben ik, ik heb altijd honger
Ik zou wel een broodje eten, maar goed, dat ben ik, ik heb altijd honger
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Dus je strijkt ze zeg maar nat? En dan hang je ze dan te drogen?Alex schreef:Ik strijk de overhemden van mijn man gelijk als ze uit de wasmachine komen, anders krijg ik ze nooit meer netjes gestreken. Verder strijk ik niks, tenzij het echt geen gezicht is, dan strijk ik het als ik het aan wil.
Ja, ik strijk ze nat inderdaad, door het strijken worden ze vanzelf droog. Ideaal.
Gast- Gast
Echt waar? Ik zou denken dat ze dan nog vochtig zijn. Maar op zich zou dat wel ideaal zijn inderdaad! Ik vind overhemden een crime om kreukvrij te krijgen. Ik ga dit eens proberen.Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Dus je strijkt ze zeg maar nat? En dan hang je ze dan te drogen?Alex schreef:Ik strijk de overhemden van mijn man gelijk als ze uit de wasmachine komen, anders krijg ik ze nooit meer netjes gestreken. Verder strijk ik niks, tenzij het echt geen gezicht is, dan strijk ik het als ik het aan wil.
Ja, ik strijk ze nat inderdaad, door het strijken worden ze vanzelf droog. Ideaal.
Gast- Gast
Wat is er gebeurd dan Stuiterbal?! Of wil je het niet hier vertellen. Of ik heb het gemist:P
Veel plezier daar.
Veel plezier daar.
ben foto`s van de bruiloft aan het uploaden voor wie wil plaats ik zo wel wat foto`s
Gast- Gast
Jaaaa leuk!
duurt alleen nog wel voordat ze eindelijk op hyves staan maar geduld is een schone zaak
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: