Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij vanavond?

+25
Middleme
TGR
Lady4
Joli86
Caroow
Angela_1986
Toet
Suus
SoGood
Sarah1985
SnowWhite
M_as
Inge
Zwerver
Merai
Phileine
studiebol
Raindrop
Sugarfall
Oasis
Winegum
Jeanette
Sterre
patjuhhh
Polly
29 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij vanavond? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij vanavond?

Bericht  Sugarfall za 18 dec 2010 - 6:31

Ik ga zo naar een vriendin, en daar komen dan nog twee andere vriendinnen heen, we gaan een paar films kijken met afhaalchinees erbij, haha lekker goedkoop. En daarna een beetje vroeg slapen want morgenochtend gaan we naar Londen, en ik denk dat het een lange reis gaat worden met al die sneeuw, vertragingen enz. Dus ik wil wel graag een beetje uitgerust zijn smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Raindrop za 18 dec 2010 - 6:33

Ik blijf thuis Very Happy En vind het fijn haha want heb sinds gistermiddag een kat en hij moet nog wennen en ben dus nu het liefst heerlijk thuis. Denk dat ik samen met vriendlief vanavond een filmpje ga kijken met een biertje erbij Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:33

Ik ga vanavond naar de kapper.. Of nouja, een vriend die kapper is heeft een knip avond.. Drankje erbij en dan knipt hij de hele ploeg zodat we er piekfijn uit zien voor kerst.. Super leuk! Very Happy
En daarna ga ik behoorlijk feesten in de discotheek.. Twee vrienden betalen al m`n drankjes omdat ik zo vaak BOB geweest ben voor ze..
Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall za 18 dec 2010 - 6:33

Oh en Sushi waar is jouw onderschrift van? How I Met Your Mother? Daar doet het me heel erg aan denken haha.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  studiebol za 18 dec 2010 - 6:34

Ik heb een feestje dat om 11 uur begint.. en om 7 uur is afgelopen maar weet niet of ik het zo lang vol houd Very Happy
Tot die tijd ga ik lekker op de bank hangen en om half 9 Jochem Meijer kijken ik vind hem echt heel grappig namelijk!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Phileine za 18 dec 2010 - 6:34

Isa schreef:Vanavond ga ik heerlijk genieten van mijn uber schone woning. Ik heb alles van onder tot boven schoongemaakt. Zelfs de keuken compleet uitgemest en alles veranderd, zodat het overzichtelijker is. Wel zag ik dat op Film1 een film kwam welke mij wel leuk leek, The time traveler's wife, en ik denk dat ik die ga kijken.

Dat is een prachtige film. Ik heb mijn tranen lang in kunnen houden, maar bij het einde lukte dat niet meer angel

Ik ga vanavond 'Ik hou van Holland' kijken onder een dekentje op de bank. Sinds gisteren ben ik ziek, oorpijn, keelpijn, hoofdpijn en strontverkouden Cry Daar baal ik van, want ik zou eigenlijk naar een vriendin.

Fijne avond allemaal!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:36

Snowflake schreef:Ik blijf thuis Very Happy En vind het fijn haha want heb sinds gistermiddag een kat en hij moet nog wennen en ben dus nu het liefst heerlijk thuis. Denk dat ik samen met vriendlief vanavond een filmpje ga kijken met een biertje erbij Very Happy

Wat cool! Eindelijk Very Happy. Vertel? Meisje, jongen? Hoe oud is ze/hij? Foto? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:36

Sushi schreef:
Lagom schreef:Je bent altijd welkom hoor. We zijn bijna elke vrijdag op de borrel in de stad Wink. Ik dacht overigens ook dat ik niks aan te trekken had maar vond nog een oud truitje dat best leuk is Very Happy.
Nou, dan ga ik een keertje op een vrijdag met jullie borrelen in de stad. Hoe laat gaan jullie meestal? En waar gaan jullie heen? Plein?

Wij zitten altijd in Havana's en gaan soms daarna nog naar de bioscoop ofzo. Kijk maar als je een keer zin hebt maar zeg het dan wel even want een enkele keer gaat het niet door en dan sta je daar in je eentje :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:39

Ik wil vanavond naar Turbo lol!

Maar mijn vrienden hebben allemaal beloofd om naar één of ander dorpsfeest te gaan... en nu moeten we daar dus ook heen scratch Ik zoek nog een aardige manier om er onder uit te komen. Mijn vriend wil ook liever naar de film, dus ik heb een medestander pirat

Gast
Gast

Bericht  Merai za 18 dec 2010 - 6:41

Ik doe vanavond lekker helemaal niks! Het was weer een volle week en vandaag de hele dag gewerkt dus nu ben ik toe aan rust. Lees tussen het forummen door de help, heb net lekker lui kant en klare lasagne gegeten en duik er vroeg in!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:42

Ik moet nog de kattenbak doen, en stiekem vind ik dat de vloer ook nog even gezogen en gedweild moet wordne, maar dat mogen de kabouters doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:43

Youandi schreef:Ik wil vanavond naar Turbo lol!

Maar mijn vrienden hebben allemaal beloofd om naar één of ander dorpsfeest te gaan... en nu moeten we daar dus ook heen scratch Ik zoek nog een aardige manier om er onder uit te komen. Mijn vriend wil ook liever naar de film, dus ik heb een medestander pirat

Die film is echt geweldig Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 18 dec 2010 - 6:46

Geen idee, we moeten ook nog eten, maar beide weten we niet wat!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Inge za 18 dec 2010 - 6:48

Zo eten.. vriend gaat naar Fusion of Dance, zelf ga ik niet omdat ik nog niet helemaal fit ben Sad
Dus ik ga lekker tv kijken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  M_as za 18 dec 2010 - 6:48

Helemaal niets Neutral
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:51

Lagom schreef:
Youandi schreef:Ik wil vanavond naar Turbo lol!

Die film is echt geweldig Very Happy.

Echt een super gave film idd!

Maar wat ik me afvroeg..
Konden de mensen die niet uit Brabant komen het wel verstaan? Rolling Eyes Of zat er bij jullie ondertiteling onder? :P
Of kom ik nu heel dom over.. :cyclops:

Gast
Gast

Bericht  Raindrop za 18 dec 2010 - 6:54

Brennuss schreef:
Snowflake schreef:Ik blijf thuis Very Happy En vind het fijn haha want heb sinds gistermiddag een kat en hij moet nog wennen en ben dus nu het liefst heerlijk thuis. Denk dat ik samen met vriendlief vanavond een filmpje ga kijken met een biertje erbij Very Happy

Wat cool! Eindelijk Very Happy. Vertel? Meisje, jongen? Hoe oud is ze/hij? Foto? Very Happy

Ja he! Het is een jongen en hij is op 13/10/2010 geboren dus echt nog klein. Hij is door het asiel gevonden langs een straat. Hij is nog echt heel schuw en moet nog heel erg wennen (zat eerst met meerdere katten). Zal zo een foto proberen te uploaden (moet nog wennen aan dit forum xD).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:56

Sugarfall schreef:Oh en Sushi waar is jouw onderschrift van? How I Met Your Mother? Daar doet het me heel erg aan denken haha.
Hahaha ja! Van Barney Stinson! Hij is leuk!
"Suit up!"

Oh en dit (beetje K. kwaliteit hoor...)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:56

Lagom schreef:
Sushi schreef:
Lagom schreef:Je bent altijd welkom hoor. We zijn bijna elke vrijdag op de borrel in de stad Wink. Ik dacht overigens ook dat ik niks aan te trekken had maar vond nog een oud truitje dat best leuk is Very Happy.
Nou, dan ga ik een keertje op een vrijdag met jullie borrelen in de stad. Hoe laat gaan jullie meestal? En waar gaan jullie heen? Plein?

Wij zitten altijd in Havana's en gaan soms daarna nog naar de bioscoop ofzo. Kijk maar als je een keer zin hebt maar zeg het dan wel even want een enkele keer gaat het niet door en dan sta je daar in je eentje :P.
Hahaha da's slim! Ik zal het dan ff doorgeven :P

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite za 18 dec 2010 - 6:57

Vilein schreef:
Isa schreef:Vanavond ga ik heerlijk genieten van mijn uber schone woning. Ik heb alles van onder tot boven schoongemaakt. Zelfs de keuken compleet uitgemest en alles veranderd, zodat het overzichtelijker is. Wel zag ik dat op Film1 een film kwam welke mij wel leuk leek, The time traveler's wife, en ik denk dat ik die ga kijken.

Dat is een prachtige film. Ik heb mijn tranen lang in kunnen houden, maar bij het einde lukte dat niet meer angel

Ik ga vanavond 'Ik hou van Holland' kijken onder een dekentje op de bank. Sinds gisteren ben ik ziek, oorpijn, keelpijn, hoofdpijn en strontverkouden Cry Daar baal ik van, want ik zou eigenlijk naar een vriendin.

Fijne avond allemaal!

Dat is inderdaad een hele mooie film!!
Vanavond heb ik geen plannen. Misschien nog een film kijken, maar weet nog niet welke..
Heb geen zin om de deur uit te gaan, vooral niet met dit weer. Nog een aantal dagen werken en dan vakantie, en daar ben ik ook echt wel aan toe!

SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:00

Wij gan Jochem Meyer kijken en Najib misschien ook nog.

Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 za 18 dec 2010 - 7:03

we gaan zo meteen anywere but home zien. Lekker kaarsjes aan heerlijk knus en burgelijk op de bank haha
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  SoGood za 18 dec 2010 - 7:05

Ik ga zometeen eens lekker badderen en een beetje aantutten. Daarna naar de verjaardag van een vriendin. Ik hoop dat we daarna de stad ingaan. Heb wel zin een feestje! cheers
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Suus za 18 dec 2010 - 7:06

Ik had gisteren een feestje en was pas om half 7 thuis. Om half 11 was ik alweer op en nu dus heel erg moe. Ik hang dus nog even op de bank, beetje forummen en Friends kijken en ga dan lekker vroeg naar bed Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:08

In principe lekker niks! We hebben gewinkeld voor vriend vandaag, dus zijn moe haha. Zometeen eten, zorgverzekeringen uitzoeken en lekker televisie kijken. óf met veel pech gaat vriend door de sneeuw naar zijn ouders; maar dat hopen we van niet, drama buiten!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: