Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij vanavond?

+25
Middleme
TGR
Lady4
Joli86
Caroow
Angela_1986
Toet
Suus
SoGood
Sarah1985
SnowWhite
M_as
Inge
Zwerver
Merai
Phileine
studiebol
Raindrop
Sugarfall
Oasis
Winegum
Jeanette
Sterre
patjuhhh
Polly
29 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat doe jij vanavond? - Pagina 5 Empty Re: Wat doe jij vanavond?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 8:36

Hyperventilatie heb ik ook wel eens last van inderdaad.

Trisha, Cineworld ken ik idd ook wel. Ik ben zo blij met m'n Pathe abonnementje!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zonnetje za 18 dec 2010 - 8:40

Sushi schreef:
Middleme schreef:De show van Jochem Myjer op tv kijken! Ook al heb ik m in het theater gezien vorig jaar :P
Welke show is 't?

De rust zelve. Ik heb hem ook in het theater gezien vorig jaar en vond hem echt grappig.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 8:45

zonnetje schreef:
Sushi schreef:
Middleme schreef:De show van Jochem Myjer op tv kijken! Ook al heb ik m in het theater gezien vorig jaar :P
Welke show is 't?

De rust zelve. Ik heb hem ook in het theater gezien vorig jaar en vond hem echt grappig.
Oké, die ken ik nog niet! Heb wel Yiiihaaa en die ander gezien waarvan ik nu niet op de naam kan komen, haha, heb ze beide op DVD.

EDIT: zie net op internet dat het Yeee-haaa! is haha en de andere show die ik bedoelde is Adéhadé.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 8:48

Marin schreef:Hyperventilatie heb ik ook wel eens last van inderdaad.

Trisha, Cineworld ken ik idd ook wel. Ik ben zo blij met m'n Pathe abonnementje!
Ja kan ik me voorstellen! Wij hebben hier alleen een 5 ritten kaart.... voor 30 euro 5x naar de film en je mag met 2 pers per keer. Op zich leuke deal zou je denken! Ja.... Ware het niet dat-ie 4 maanden geldig is....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 8:54

Snowflake schreef:Brennuss, hier 2 foto's. De eerste stond op de site van het asiel:
Wat doe jij vanavond? - Pagina 5 Nd0ksg

Deze heb ik zelf gemaakt maar hij is nog erg bang. Vandaag kwam hij wel naar ons toe en klom ook op me. Maar net toen ik de wasmachine aanzette werd ie weer heel bang. Bij het opvanggezin waar hij verbleef duurde het 3 weken voor hij hun vertrouwde.
Wat doe jij vanavond? - Pagina 5 2llinpf
\

Aahw wat lief! Nog niet zo heel oud zeker? Het duurde bij onze kat ook wel een tijdje voordat ze helemaal zichzelf was. Ze kroop nergens onder maar hing, als ze alleen was, wel regelmatig aan de kapstok!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:03

Ik ben vanavond aan de studie voor een examen dat ik voor mijn werk moet doen.
Maar ik raak zó geïrriteerd!! De module is zó oppervlakkig. Zinnen zijn niet afgemaakt, vervolgens wordt er op een heel ander onderwerp doorgegaan waardoor ik het idee heb dat er gewoon veel dingen missen. Daarbij is de module totaal niet up-tp-date dus vertrouw ik eigenlijk niks meer van wat er staat.

Maar goed, vorige keer toch braaf alles geleerd en ik dacht dat het examen dan ook wel heel erg algemeen zou zijn. Nou niet dus. Veel vragen waren onvolledig of op meerdere manieren te interpreteren, hele specifieke vragen zijn gesteld, dingen die ik totaal niet in mijn module terug kan vinden en dingen die verdorie per gemeente verschillen en dan mag je alleen maar 1 optie kiezen! (Is een digitaal MC-examen, dus kan er ook niks bijschrijven).

Goed, het examen was dus gokwerk en ik heb verkeerd gegokt, dus niet gehaald. Om bezwaar te maken tegen het examen moet ik het eerst inzien. Daarvoor moet ik eerst 2 uur reizen en dus vrij nemen van mijn werk. Als je daar bent mag je geen aantekeningen maken, nee echt alleen maar kijken. Vervolgens mag je in bezwaar gaan, maar daar moet je voor betalen... (Dat zal mijn werkgever wel doen denk ik maar toch..)

Omdat de bezwaarprocedure zo omslachtig is, ben ik nu alles maar opnieuw aan het leren want dan heb ik misschien voor het einde van het jaar mijn vaste contract als ik het haal.

Maar ik raak zó gefrustreerd van het leren. Heb internet er maar bij gepakt voor extra informatie maar ik geloof dat het weer gokwerk gaat worden omdat het examen zó rottig in elkaar steekt.

Zo, ik moest het even kwijt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:25

Jeetje wat frustrerend en irritant vruchtenhagel! En dat op zaterdagavond! Ben je alweer beetje beter?

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle za 18 dec 2010 - 9:29

Ik zit ook Jochem Myer te kijken.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:34

Marin schreef:Jeetje wat frustrerend en irritant vruchtenhagel! En dat op zaterdagavond! Ben je alweer beetje beter?

ja, ik heb al mijn studiedagen opgebruikt dus ik moet nu in het weekend leren Cry . Ik ben ook nog steeds niet helemaal lekker dus ik vind mezelf lekker zielig vanavond smile

Edit: Heel veel plezier vanavond! Doe maar een dansje voor mij smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:35

Dat zal ik doen. Heel veel succes met leren nog.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:39

Razz88 schreef:
Birgit schreef:Voorlopig nog niks smile

Straks een filmpje kijken. Ik heb Dear John klaarliggen om te kijken.

Mooie film!

Het was inderdaad een mooie film.

Ik zit nu Popstars van afgelopen maandag te kijken. Wat een verschil met The Voice!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:39

Ik zit wat naar de tv te kijken (Polar Express) en wat op het internet te surfen. Ik ben alleen zó vreselijk gevoelig de laatste paar dagen dat ik om het hutjemutje zit te huilen. En ik weet niet eens waarom! Zo suf.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:40

Birgit schreef:
Razz88 schreef:
Birgit schreef:Voorlopig nog niks smile

Straks een filmpje kijken. Ik heb Dear John klaarliggen om te kijken.

Mooie film!

Het was inderdaad een mooie film.

Ik zit nu Popstars van afgelopen maandag te kijken. Wat een verschil met The Voice!

Ik vind dat de lat bij the Voice veel hoger ligt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:41

Dikke knuffel in ieder geval smile

Gast
Gast

Bericht  Raindrop za 18 dec 2010 - 10:02

Haha Brennuss, hangt ze nu niet meer aan de kapstok? Het is sowieso wel wennen denk ik, een ander huisje, ander baasje etc.
Dit katje is half oktober geboren dus nog niet zo oud. Is als vondeling langs de straat gevonden.
Het duurde 3 weken voordat hij het opvanggezin volledig vertrouwde dus het is echt geduld hebben. Maar dat heb ik er zeker voor over!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 10:07

Ik zou nu op een verjaardag zitten, maar ben helemaal niet lekker. Duik dus zo mijn bed in. Baal echt ontzetten. Had me zo verheugd op dit (drukke) weekend, maar tot nu toe is nog niet zo gelopen als ik zou willen (o.a door de sneeuw). Heb net dus ook even heerlijk een potje lopen janken Cry Dit was het eerste weekend nadat ik klaar ben met mijn opleiding (is dus een heel druk jaar geweest) en had hier zo op verheugd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 10:12

Vilein schreef:
Isa schreef:Vanavond ga ik heerlijk genieten van mijn uber schone woning. Ik heb alles van onder tot boven schoongemaakt. Zelfs de keuken compleet uitgemest en alles veranderd, zodat het overzichtelijker is. Wel zag ik dat op Film1 een film kwam welke mij wel leuk leek, The time traveler's wife, en ik denk dat ik die ga kijken.

Dat is een prachtige film. Ik heb mijn tranen lang in kunnen houden, maar bij het einde lukte dat niet meer angel

De film is afgelopen. Hij kon mij niet bekoren en ik heb er ook niet bij moeten huilen. Ik vond het allemaal maar.... Vreemd haha. Kennelijk ben ik te cynisch van geest.... :P Nu kijken of The Box een film is welke beter bij mijn persoon aansluit.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid za 18 dec 2010 - 10:14

Ik ben vacatures aan het zoeken. Knap lastig. Dus als iemand nog een tip heeft over vacatures in het werken met autistische kinderen?
En ondertussen zit ik met mijn moeder te babbelen op msn en heb ik last van mijn verstandskies.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  GeKKiE za 18 dec 2010 - 21:34

De show van Jochem Meijer was trouwens de nieuwste; De rust zelve....

Ik zit hem nu te kijken! Was er ook al eens heen geweest, maar hij blijft grappig!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 23:14

Mila schreef:Ik zou nu op een verjaardag zitten, maar ben helemaal niet lekker. Duik dus zo mijn bed in. Baal echt ontzetten. Had me zo verheugd op dit (drukke) weekend, maar tot nu toe is nog niet zo gelopen als ik zou willen (o.a door de sneeuw). Heb net dus ook even heerlijk een potje lopen janken Cry Dit was het eerste weekend nadat ik klaar ben met mijn opleiding (is dus een heel druk jaar geweest) en had hier zo op verheugd.

Knuffel van mij hug

Voel je je inmiddels wat beter?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 2:41

Lizardje schreef:Ik ben vacatures aan het zoeken. Knap lastig. Dus als iemand nog een tip heeft over vacatures in het werken met autistische kinderen?
En ondertussen zit ik met mijn moeder te babbelen op msn en heb ik last van mijn verstandskies.

Waar woon je ?

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 8:49

Ik kijk nu Boer zoekt Vrouw. Ik heb vandaag weer niks gedaan! Half 3 uit bed gekomen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: