Wat doe jij vanavond?
+25
Middleme
TGR
Lady4
Joli86
Caroow
Angela_1986
Toet
Suus
SoGood
Sarah1985
SnowWhite
M_as
Inge
Zwerver
Merai
Phileine
studiebol
Raindrop
Sugarfall
Oasis
Winegum
Jeanette
Sterre
patjuhhh
Polly
29 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wat doe jij vanavond?
Ik niks!
Iedereen heeft al iets! Ik verveel me nu al.
Heb zin om naar de bios te gaan, maar ik ga echt niet alleen.
Iedereen heeft al iets! Ik verveel me nu al.
Heb zin om naar de bios te gaan, maar ik ga echt niet alleen.
Gast- Gast
Re: Wat doe jij vanavond?
Vervelend is dat. Ik heb ook wel eens van die avonden dat ik echt zin heb om iets te doen, en dan kan niemand. Meestal ga ik dan een leuke film of serie kijken.
Ik ga vanavond bij een vriendin langs.
Ik ga vanavond bij een vriendin langs.
Gast- Gast
Het is zaterdagavond en ik heb geen plannen! Totaal geen probleem mee tegenwoordig, lekker relaxt. Ik ben vanavond nog bezig met het project dat maandag af moet, en morgen weer vroeg op. Bovendien ben ik niet van plan om nog maar één stap buiten te zetten nu er een sneeuwstorm gaande is.
Alleen naar de bios zou ik ook niet zo snel doen. Forummen dan maar?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
ik ga bankhangen, douchen en dan om half 11 weer de nachtdienst in.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik denk dat ik lekker verder ga aan mijn SATC-box. Ben alles weer opnieuw aan 't kijken. En ik kan hier ook wel even gaan opruimen, 't is een zooitje!
Ik wil nu eigenlijk nog even naar de supermarkt, maar heb geen zin. Maar wil nog wat dingetjes kopen... Bleh.
Ik wil nu eigenlijk nog even naar de supermarkt, maar heb geen zin. Maar wil nog wat dingetjes kopen... Bleh.
Gast- Gast
Werkse!!patjuhhh schreef:ik ga bankhangen, douchen en dan om half 11 weer de nachtdienst in.
Gast- Gast
Ik had juist een halve stap-afspraak staan, maar ik ben moe, heb lichte hoofdpijn en gewoon heeeeel veel zin om lekker naast de kerstboom met mijn vriend op de bank te relaxen en een filmpje te kijken :-). Het wordt dat laatste dus.
Maar andersom is inderdaad vervelend. Heb je geen film of serie liggen die je altijd al had willen zien? Edit: ja dus
Maar andersom is inderdaad vervelend. Heb je geen film of serie liggen die je altijd al had willen zien? Edit: ja dus
Laatst aangepast door Sterre op za 18 dec 2010 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ja, en SATC kijken en opruimenPolly schreef:
Ik denk dat ik mijn avond wel doorkom uiteindelijk haha
Gast- Gast
Ja, SATC dus en ik heb nog zat andere dvd's dus op dat gebied kan ik me niet vervelen hahaSterre schreef:Ik had juist een halve stap-afspraak staan, maar ik ben moe, heb lichte hoofdpijn en gewoon heeeeel veel zin om lekker naast de kerstboom met mijn vriend op de bank te relaxen en een filmpje te kijken :-). Het wordt dat laatste dus.
Veel plezier met jouw avond, dat wordt vast gezellig en knus!
Gast- Gast
Ik ga met mijn vriend Toy Story 3 kijken En daarvoor denk ik nog even de badkamer en de wc poetsen.
Gast- Gast
Voorlopig nog niks
Straks een filmpje kijken. Ik heb Dear John klaarliggen om te kijken.
Gast- Gast
Birgit schreef:Voorlopig nog niks
Mooie film!
Ik ga vanavond lekker voor de tv hangen met mijn vriend. Ik ben gisteren wezen stappen, en dus best gaar
Gast- Gast
Niks.
Gisteren tot laat op stap geweest.
Vanavond dus bank hangen.
Hoewel ik het niet erg zou vinden om weer uit te gaan.
Mijn vriend vindt dat ik ben veranderd in een ongeleidt projectiel en dat mn stoppen zijn doorgeslagen
Hield eerst nl helemaal niet van uitgaan...
Mijn vriend vindt dat ik ben veranderd in een ongeleidt projectiel en dat mn stoppen zijn doorgeslagen
Gast- Gast
Vanavond ga ik heerlijk genieten van mijn uber schone woning. Ik heb alles van onder tot boven schoongemaakt. Zelfs de keuken compleet uitgemest en alles veranderd, zodat het overzichtelijker is. Wel zag ik dat op Film1 een film kwam welke mij wel leuk leek, The time traveler's wife, en ik denk dat ik die ga kijken.
Gast- Gast
Ik ga naar een 80's & 90's feest in de stad met Marin en Bliss. Heb je zin om mee te gaan? Ik zou overigens ook niet op zaterdagavond alleen naar de stad gaan maar anders wel .
Gast- Gast
Birgit schreef:Voorlopig nog niks
Veel plezier, Dear John is mooi!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Niks.
Hahah herkenbaar
Gast- Gast
Ik ga vanavond naar een vriendin en dan duiken we Den Bosch in.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Razz88 schreef:PrinsesBo schreef:Niks.
Hahah herkenbaar
Echt waar?
Het voelt net of ik mn 2e 'jeugd' aan het doormaken ben
Maar denk dat t ook scheelt dat mn ouders nu een kroeg hebben.
Maja.. zal vanavond maar braaf op de bank blijven zitten..
Laatst aangepast door PrinsesBo op za 18 dec 2010 - 6:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb ook weinig plannen voor vanavond. Het is echt zo'n saai weekend Heb nergens zin in, dus dan doe ik ook niet zoveel.
We hebben net gegeten, erg vroeg voor ons doen, dus ik heb eigenlijk al het idee dat het een uur of 8 is..
Misschien vanavond nog een spelletje spelen met mijn vriend, en verder bankhangen, tv kijken en heel misschien ga ik nog wel strijken straks. Heb nog wat was liggen.
Fijne avond allemaal!
We hebben net gegeten, erg vroeg voor ons doen, dus ik heb eigenlijk al het idee dat het een uur of 8 is..
Misschien vanavond nog een spelletje spelen met mijn vriend, en verder bankhangen, tv kijken en heel misschien ga ik nog wel strijken straks. Heb nog wat was liggen.
Fijne avond allemaal!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Auxo schreef:Birgit schreef:Voorlopig nog niks
Veel plezier, Dear John is mooi!
Al 2 personen die het zeggen dus ben ik benieuwd
Vorige week heb ik The Notebook gekeken. Had ik nog nooit gezien, ook een hele mooie film!
Laatst aangepast door Birgit op za 18 dec 2010 - 6:24; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik had graag op de bank een filmpje gekeken..
Ben al de hele dag aan in het inpakken/meubels verhuizen en dat gaat tot een uur of 10 vanavond nog vrolijk door.
Verhuizen sucks. Maarja wel lekker in ons eigen huisje wonen straks
Ben al de hele dag aan in het inpakken/meubels verhuizen en dat gaat tot een uur of 10 vanavond nog vrolijk door.
Verhuizen sucks. Maarja wel lekker in ons eigen huisje wonen straks
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Haha, ik zou 't wel willen, maar ik heb 1) niks leuks om aan te trekken en 2) geen zin om door de sneeuw naar station te moeten en alles Maar wel een lief aanbod en ik zou graag een ander keertje met jullie mee de stad in gaan, als jullie dat alledrie goed vinden? Ik zit immers in no time in Den HaagLagom schreef:Ik ga naar een 80's & 90's feest in de stad met Marin en Bliss. Heb je zin om mee te gaan? Ik zou overigens ook niet op zaterdagavond alleen naar de stad gaan maar anders wel .
Gast- Gast
Je bent altijd welkom hoor. We zijn bijna elke vrijdag op de borrel in de stad . Ik dacht overigens ook dat ik niks aan te trekken had maar vond nog een oud truitje dat best leuk is .
Gast- Gast
Nou, dan ga ik een keertje op een vrijdag met jullie borrelen in de stad. Hoe laat gaan jullie meestal? En waar gaan jullie heen? Plein?Lagom schreef:Je bent altijd welkom hoor. We zijn bijna elke vrijdag op de borrel in de stad . Ik dacht overigens ook dat ik niks aan te trekken had maar vond nog een oud truitje dat best leuk is .
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga je nog doen vanavond?
» Wat doe jij vanavond?
» Wat doe jij vanavond?
» Wat doe je vanavond?
» Wat doe jij vanavond?
» Wat doe jij vanavond?
» Wat doe jij vanavond?
» Wat doe je vanavond?
» Wat doe jij vanavond?