Wat doe joe tink: "vergeet die stopweek!"
+6
Tyrael
Bet Weter
MissD
TGR
Jeanette
Tiana
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat doe joe tink: "vergeet die stopweek!"
Ik denk wel dat het per persoon verschillend is. Ik kan hem dus echt niet doorslikken. Ik krijg geen doorbraakbloedingen maar hevige buikpijn en als dan eenmaal mijn menstruatie mag komen, dan komt het niet echt los zeg maar. Met als gevolg dat ik weer de hele maand met buikpijn loop.
Ik heb laats 3 maanden doorgeslikt. En normaal ben ik 5 dagen goed ongesteld maar nu hooguit 2 dagen en maar minimaal. NIet genoeg dus... en dat heb ik die maand erop geweten....
Dus nee voor mij gaat die vlieger niet op
Ik heb laats 3 maanden doorgeslikt. En normaal ben ik 5 dagen goed ongesteld maar nu hooguit 2 dagen en maar minimaal. NIet genoeg dus... en dat heb ik die maand erop geweten....
Dus nee voor mij gaat die vlieger niet op
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Dat vormt zich wel in die tijd, maar het groeit niet exponentieel gedurende de tijd hoor. Het baarmoederslijmvlies wordt tot een bepaald punt opgebouwd, dus het is niet zo dat je als je 3 stopweken overslaat, je 3 keer zoveel bloed verliest.
Nee precies, maar dat is dan misschien wel een verklaring waarom bepaalde personen wel of niet doorbraakbloedingen krijgen:
Bij de één 'groeit' het waarschijnlijk wat meer/sneller dan bij de ander. Tenminste, zo verklaar ik het dan
Gast- Gast
piene1983 schreef:Dit was mij al heel lang bekend. Ooit had ik hier een discussie over met een vriendin, zij stelde dat alles zich zou "ophopen" als je niet elke 3 weken ongesteld zou worden. Toen heb ik even voor haar gedanst om te laten horen dat ik absoluut geen klotsende baarmoeder had en toch al aan strip 3 was begonnen zonder pauze.
Gast- Gast
Ik gebruik geen pil meer, maar ik zou het voor mezelf niet prettig vinden om de pil heel lang door te slikken. Ik heb dan toch het idee dat ' er iets uit moet'.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik gebruik geen pil meer, maar ik zou het voor mezelf niet prettig vinden om de pil heel lang door te slikken. Ik heb dan toch het idee dat ' er iets uit moet'.
Dat heb ik dus ook. En dat blijkt ook wel wanneer ik daadwerkelijk ga doorslikken: na een week of 2 komt het er gewoon uit
Gast- Gast
mijn gyn. vertelde dat je ook gerust kan doorslikken als je maar 4x per jaar een bloeding krijgt
ik gebruik nu sinds kort de Qlaira, daar mag je niet eens een stopweek mee houden maar word evengoed dubbel en dwars ongesteld hoor, nu alweer 12dagen wehhhh
ik gebruik nu sinds kort de Qlaira, daar mag je niet eens een stopweek mee houden maar word evengoed dubbel en dwars ongesteld hoor, nu alweer 12dagen wehhhh
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 1 dag ongesteld in stopweek?
» Stopweek na 2 weken kan dit?
» Stopweek vervroegen..?
» PMS in de week vóór de stopweek?
» Niet ongesteld in stopweek, wel kramp
» Stopweek na 2 weken kan dit?