Dagcafé
+19
Bimbam
Lotus
Cheesegirl
Beachgirl
Raindrop
Toet
Qiara
Sjaantje
Angela_1986
Zwoesj
Tiana
Lejow
Burn
Kabouter
silly-one
ExpressoB
Suus
Rush
TNMN
23 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:PRESENT!
Reva, mijn neef was vanavond hier en hij zat in je boekje te lezen en hij lag ook helemaal in een deuk! Sommige dingen vond hij 'over the top' maar er zat ook veel waarheid in volgens hem. Dus ik heb hem geprezen om zijn moed om dat toe te geven
Dat is idd ballen om toe te geven, whahaha!!
Gast- Gast
mannen ....de mijne dan
ik: weet je waar je werkpas is?
hij: nee
ik: ik ook niet!
hij: goede vraag, weet het niet
hij is te lui om nu te gaan zoeken, doe ik morgenochtend wel (nou ik ken hem, dan heeft hij altijd haast moet rond 6uur weg)
nou ja niet mijn verantwoording
hij is te lui om nu te gaan zoeken, doe ik morgenochtend wel (nou ik ken hem, dan heeft hij altijd haast moet rond 6uur weg)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Ik heb twee nieuwe flessen Licor 43
*hik*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maarreh 'om te onthouden dat het allemaal niet aan ons ligt' op de eerste pagina... Je hebt wel makkelijk praten, Reev! Jij hoeft maar 112 te bellen en je hebt al een brandweerman tot je beschikking!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
En je gaat niet zoeken he! Laat die vent van je zelf maar eens z'n dingen regelen..ExpressoB schreef:mannen ....de mijne dan
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Maarreh 'om te onthouden dat het allemaal niet aan ons ligt' op de eerste pagina... Je hebt wel makkelijk praten, Reev! Jij hoeft maar 112 te bellen en je hebt al een brandweerman tot je beschikking!
Whahaha!
Aaaah, vanmiddag was wel lief. Brandweerman kwam kijken naar het slot van de tuindeur (is geforceerd ) en ook gelijk gekeken naar de raamkozijnen waar ik die man zag voelen. En vroeg of hij vrij moest nemen om hier te slapen als ik het eng vond om alleen te slapen..
Gast- Gast
Ow ik heb gemist wat er gebeurd was... maar zo te lezen heb je een stoere sterke vent tot je beschikking!
Maar heb je een relatie met de brandweerman? En wanneer probeerde er iemand in te breken?
Gast- Gast
+1 Dat wilde ik dus ook vragenStorm schreef:Maar heb je een relatie met de brandweerman? En wanneer probeerde er iemand in te breken?
haha storm, je kent me al een beetje...was anders wel gaan zoeken
maar ik ben thuis....
ik kwam met ideeen waar die zou kunnen liggen, toen zei hij; kijk dalijk wel joh
(nou ja was goed bedoeld)
maar ik ben thuis....
ik kwam met ideeen waar die zou kunnen liggen, toen zei hij; kijk dalijk wel joh
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb eerst ook tijden lang achter mijn vriend aangehobbelt wat dat betreft...ExpressoB schreef:haha storm, je kent me al een beetje...was anders wel gaan zoeken
maar ik ben thuis....
Op een gegeven moment was ik het zat om telkens achter z'n reet aan te lopen en dingen zoeken voor hem. Nu doe ik dat veel minder en dat werkt veel beter, weet meneer ook eens dat hij zelf ergens achteraan moet.
Gast- Gast
Ik ben er nog even! Blijf wakker tot 12 uur en ga dan slapen .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Sjaantje schreef:+1 Dat wilde ik dus ook vragenStorm schreef:Maar heb je een relatie met de brandweerman? En wanneer probeerde er iemand in te breken?
Nee, geen relatie..
Vanmorgen vroeg Ik werd even wakker en liep door de woonkamer maar luxaflex etc waren nog gewoon dicht (niet helemaal, maar dat je bijna niks ziet). En ook geen licht aan ofzo. En voor mijn raam zitten heel veel struikjes en planten etc en daarna pas stenen. En ik zag een schaduw bij mijn raam, dus liep er naartoe en toen stond er een man te voelen aan mijn raamkozijn. Dus ik ben stokstijf blijven staan achter het muurtje. Wat later toen ik de vuilniszak naar de berging ging brengen pakte ik mijn sleutel voor de tuindeur toen ik terug van de berging kwam (die valt in t slot zeg maar) en toen ging t slot niet meer open en helemaal kapot
Gast- Gast
Oh bah Reva wat naar... Ik krijg er helemaal de rillingen van
Wat eng, Reva!
Qiara- Ratel
Bah Reva, dat is eng zeg!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Slaap lekker, Storm!
Qiara- Ratel
Tja..
Met het raam dacht ik al HUH (en ik dacht please laat het raam goed dicht zijn), maar met dat slot erbij was het wel 1 en 1 is 2
Met het raam dacht ik al HUH (en ik dacht please laat het raam goed dicht zijn), maar met dat slot erbij was het wel 1 en 1 is 2
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: