Dagcafé
+19
Bimbam
Lotus
Cheesegirl
Beachgirl
Raindrop
Toet
Qiara
Sjaantje
Angela_1986
Zwoesj
Tiana
Lejow
Burn
Kabouter
silly-one
ExpressoB
Suus
Rush
TNMN
23 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:waarom zou je het uit willen zetten?ExpressoB schreef:mijn vriendin is bijna altijd online op whats app (kan ze niet uitzetten)
niet uit zetten maar op de 1 of andere manier blijft zij op status online staan
Maar de meeste telefoons zijn tegenwoord toch ook altijd 'online'?
Gast- Gast
Haha kom op. Nu ff gaan, ben je over 5 minuten terug en dan ben je alweer vergeten dat je naar buiten bent gewewest.Reva schreef:Ik wil niet naar Xenos
Gast- Gast
Rush schreef:Idd, zodra ik 'uit' Whatsapp ga, ben ik niet meer online. Zij dus wel.
Oh zo.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha kom op. Nu ff gaan, ben je over 5 minuten terug en dan ben je alweer vergeten dat je naar buiten bent gewewest.Reva schreef:Ik wil niet naar Xenos
Niet.
Want ik moet me eerst aankleden. En mn haar wassen. Nou ja, andersom. En mn haar fohnen dus.
Gast- Gast
En je hebt echt niks anders in huis wat goed afsluit? :flower: (sorry, ff zin in wat vage smileys)
Gast- Gast
Bruce, een vuilniszak??
Megara, maar ik heb geen broek aan Alleen een shirtje, zonder iets eronder
Megara, maar ik heb geen broek aan Alleen een shirtje, zonder iets eronder
Gast- Gast
boodschappen tas vol oudpapier en papieren waar mijn naam of andere dingen opstaan, die niemand wat aangaat, scheuren en hup in de vuilniszak.
lekker bezig
joggingbroek aan, haren in een staart en gaan denk
lekker bezig
joggingbroek aan, haren in een staart en gaan denk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha euh... waarom niet? Als je 'm goed dichtbindt? De vraag is alleen of 'ie in je koelkast past én of je eten erna nog lekker smaakt, d.w.z. niet naar plastic
Maar serieus: heb je geen pedaalemmerzakjes? Van die doorzichtige? Die gebruik ik wel nog eens om eten in te doen en in te vriezen, dus in de koelkast kan dat ook wel. Gewoon dichtknopen. Zou ik er alleen wel twee omheen doen voor 't geval de eerste gaat lekken.
Maar serieus: heb je geen pedaalemmerzakjes? Van die doorzichtige? Die gebruik ik wel nog eens om eten in te doen en in te vriezen, dus in de koelkast kan dat ook wel. Gewoon dichtknopen. Zou ik er alleen wel twee omheen doen voor 't geval de eerste gaat lekken.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha euh... waarom niet? Als je 'm goed dichtbindt? De vraag is alleen of 'ie in je koelkast past én of je eten erna nog lekker smaakt, d.w.z. niet naar plastic
Ik heb wel met van die druksluitingen..zo'n randje. Of zakjes met een zippertje. En diepvrieszakken. Maar nu al mn haar gewassen.. *overwinning*
Gast- Gast
Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haha euh... waarom niet? Als je 'm goed dichtbindt? De vraag is alleen of 'ie in je koelkast past én of je eten erna nog lekker smaakt, d.w.z. niet naar plastic
Ik heb wel met van die druksluitingen..zo'n randje. Of zakjes met een zippertje. En diepvrieszakken. Maar nu al mn haar gewassen.. *overwinning*
Gast- Gast
18uur gaat xenos dicht, zou maar opschieten
Reva schreef:Aaargh.
zit je haar vast in je fohn:P
soms heel lastig... wat wel & wat niet weggooien!!
Vergeet-me-nietje schreef:Ja. Maar niet kopen, want dan word ik jaloers!
Ik wil chocola en van Ree
Gast- Gast
Ongelooflijk dat Van Ree je nog niet de keel gaat uithangen, want zelfs mij gaat 'ie zo de keel uithangen! En dan heb ik het al jaren niet meer gegeten
Gast- Gast
chocolaaaaa
heel erg veel chocolade vind ik niet lekker (gelukkig maar)
heel erg veel chocolade vind ik niet lekker (gelukkig maar)
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: